Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Vanlige spørsmål

Her har vi samlet de vanligste spørsmålene om våre hotell, din reiseopplevelse, booking, tilgjengelighet, kundeservice med mer. Du finner svarene under kategoriene nedenfor.

Her får du svar på de vanligste spørsmålene

Du finner svarene under kategoriene nedenfor.

 

Savner du informasjon om noe, kan du ta kontakt med oss her


 Barn & familie

Hva koster det for barn å overnatte?

Opp til 2 barn under 9 år bor gratis når de deler rommets seng med foreldrene. Lokale unntak kan forekomme. For sovesofa, ekstraseng, vegghengt seng, sjeselong eller lignende, tilkommer det en ekstra avgift per natt.

Hva koster ekstraseng?

Ekstraseng koster 250 NOK per natt på Comfort Hotel® , Quality Hotel™ og Clarion Hotel®, samt 300 NOK per natt på Clarion Collection® Hotel. Lokale unntak kan forekomme. Prisene på ekstrasengene varierer hos våre frittstående hotell. Kontakt gjerne hotellet eller kundeservice for nøyaktig informasjon om pris. Som ekstraseng regnes: del i sovesofa, sovestol, sjeselong som kan res opp, sengeskuff, med mer.

Finnes det rom med en dør mellom der barna kan sove i det ene rommet?

Mange av våre hotell har "connecting-rom" der det går an å åpne en dør mellom to rom. På noen hotell tilkommer det en avgift når man booker rom med tilkoblet dør. Kontakt hotellet eller kundeservice før du booker for mer informasjon og booking.

Er det aldersgrense for å bo på hotellene?

Ja. Mindreårige (barn under 18 år) får ikke sjekke inn og/eller overnatte alene uten foreldre/verge/annen myndig person. Noen av våre hotell har en nedre aldersgrense ved for eksempel besøk på spa, relax-avdeling eller treningssenter. Mer informasjon om hotellets fasiliteter og tilbud kan du finne på siden til ditt valgte hotell.

 

 TILBAKE TIL HOVEDMENYEN 


 

 Booking og betaling

Jeg har ikke mottatt bookingbekreftelsen min ennå. Hva skal jeg gjøre?

Om du booker via telefon eller mail direkte gjennom hotellet eller kundeservice, sendes bekreftelsen ut via e-post eller sms etter at bookingen er gjennomført. Som Nordic Choice Club-medlem kan du se dine kommende bookinger på vår app cirka 15 minutter etter gjennomført booking. Om du har flere spørsmål eller om du trenger hjelp, kan du kontakte kundeservice, så hjelper vi deg videre.

Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?

På Min side kan du kun se det du har booket når du har vært innlogget på vår hjemmeside. Bookinger du har gjort over telefon eller via andre bookingtjenester kommer ikke til å være synlige her. 
Dersom du har lastet ned Nordic Choice Hotels' app, kan du se alle bookinger du har gjennomført der ditt Nordic Choice Club-medlemsnummer har blitt registrert. Obs! Gjelder ikke om du har booket via et annet reisenettsted eller om hotellet ikke er i appen.

Hvilke avbookingsregler gjelder?

Avbookingsvilkår kan variere avhengig av type booking. Du kan se de eksakte vilkårene på din bookingbekreftelse. Følgende er de vanligste pristypene på vår hjemmeside/app:

  • Web Price Flex, Club Price, avtalepriser: Kan avbookes frem til kl. 16.00 på ankomstdagen om ikke annet oppgis på bekreftelsen. Som en fordel får Nordic Choice Club-medlemmer mulighet for sen avbooking. Se fordelene her.  
  • Web Price Prepaid og andre forhåndsbetalte tilbud: Kan avbookes innenfor 24 timer etter at booking er gjennomført. Kontakt kundeservice per telefon under ordinære åpningstider.
Jeg skal delta på et kurs/en konferanse og har fått en bookingkode, men jeg får ikke til å booke på deres hjemmeside. Hva gjør jeg galt?

Har du fått en bookingkode fra et hotell, kan du dessverre ikke bruke den for å booke på vår side eller i vår app. Du må kontakte hotellet og booke rommet direkte via deres resepsjon.

Må jeg som innlogget Nordic Choice Club-medlem gi min kortinformasjon som garanti for en booking selv når jeg booker for en annen?

Ja, ditt medlemskap er personlig og gjelder kun for dine egne bookinger. Det innebærer at når du booker rom for noen andre mens du er innlogget, må du oppgi kortinformasjon som garanti for den bookingen. Kortinformasjonen er bare garanti, og ingen penger trekkes med mindre gjesten uteblir fra oppholdet uten å avbooke rommet. Velger du derimot pristypen "Web Price Prepaid" skjer betalingen med en gang med det kortet du har angitt som garanti.

Kan jag betale via faktura?

Nordic Choice Hotels har en minimumsgrense på 5000 NOK for faktureringer. Unntak kan forekomme for spesifikke bedriftsavtaler. Avgifter kan tilkomme. Som privatperson er det ikke mulig å betale med faktura. 

Kan jeg betale med kontanter?

Størstedelen av våre hotell gick under første kvartalet av 2018 over til å være kontantfrie. Du kan gå til det aktuelle hotellets side her på vår hjemmeside for å finne ut om hotellet er kontantfritt. Kontantfritt hotell innebærer en sikrere arbeidsplass for alle våre fantastiske medarbeidere på våre hotell, fordi det motvirker kriminell virksomhet og minsker risikoen for ran. Kjapp og smidig kortbetaling gir dessuten mer tid til våre medarbeidere som de kan bruke på å ta vare på våre gjester. En rask og sikker betaling innebærer trygghet for gjester og besøkende. Vi tar imot alle vanlige betalings- og kredittkort. Kontakt oss om du har noen flere spørsmål.

Kan jeg betale på forhånd for noen andre?

Du kan forhåndsbetale et rom ved å velge prisalternativet "Web Price Prepaid" ved booking på vår hjemmeside. Har du en allerede eksisterende booking som du ønsker å stå for betalingen på, kan du sende e-post med din betalingsforespørsel til hotellet, så kommer de tilbake til deg med et skjema som du må utfylle for å kunne betale. Det er viktig at dette gjøres i god tid før gjesten begynner sitt opphold.

Jeg vil betale med bonuspoengene mine. Hvordan gjør jeg det?

Se svaret og les mer om Nordic Choice Club og bonuspoeng her. 

 

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


 

Tilbud & kampanjer

Jeg fikk en e-post med et rabatt-tilbud. Hvordan booker jeg dette?

De aller fleste av våre tilbud som du mottar må bookes direkte via lenken i e-posten du har mottatt. Dette gjelder spesielt tilbud som sendes ut i forbindelse med nyhetsbrev fra Nordic Choice Club og/eller personlige tilbud du har fått. Du kan også se aktuelle tilbud samlet her

 

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


 

Bedrifter & avtaler

Finnes det noen avtaler for meg som reiser mye i jobben?

Vi har et stort og bra tilbud i Norden og Baltikum for deg som reiser i jobben. Les mer og søk om bedriftsavtale med Nordic Choice Hotels her.

Jeg har en bedriftsavtale. Hva gjør jeg for å booke med rabattert pris på hjemmesiden? 
  • For deg som er Nordic Choice Club-medlem: Logg inn på "Min side" her på hjemmesiden. Om du ikke er medlem ennå, kan du gå til samme sted og registrere deg der.
  • Om du vil skape en webprofil (ikke koblet til individuelle medlemsfordeler eller inntjening av poeng), kan du enkelt og gratis gjøre det her
  • Etter at du har logget inn, går du inn på "Min side". Velg "Legg til avtale". Her legger du inn din bedrifts-ID.
  • Trykk deretter på pilen for å lagre.
  • For å kunne booke med dine avtalepriser, trenger du nå bare å logge ut og så inn igjen, så kommer du til å få opp avtalen når du trenger hotell neste gang.

 

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


Hotell

Hvilke typer hotell tilbyr dere?

Vi har tre forskjellige kjeder: Comfort Hotel®, Quality Hotel™,  og Clarion Hotel® som også omfatter Clarion Collection®. Dessuten tilbyr vi et antall unike hotell som du kan sjekke ut her

Jeg leter etter flyplasshotell. Har dere det? 

Ja, vi har et antall hotell på, og i nær tilknytning til, et flertall flyplasser i Norden. Se liste og kart over flyplasshotell her

Jeg vil bo på et hotell med basseng. Har dere det?

Her kan du se alle våre hotell som har basseng

Jeg vil på et hotell hvor det er spa. Hvor kan jeg finne det?

Her ser du en liste over alle våre hotell som tilbyr spa

 

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


 


Kjæledyr

Kan jag ta med hunden min til hotellet?

Ja! Vi i Nordic Choice Hotels elsker hunder. På nesten alle Comfort Hotel®, Quality Hotel™ og Clarion Hotel® er det et antall rom tiltenkt deg som reiser med kjæledyret ditt. Skal du bo på et våre frittstående hotell, må du kontakte hotellet direkte for å finne ut hvilke regler de har for kjæledyr. Dessuten må alle hotell få vite i forkant at du kommer med hunden din, slik at dere får et hundevennlig rom. Kontakt hotellet eller kundeservice før du booker et rom via hjemmesiden eller appen, for å være sikker på at de har slike rom tilgjengelig. Tillegget for å ta med hund på rommet er 250 NOK/SEK/DKK eller 25 EUR per opphold. Dersom du har førerhund og viser frem beviset, koster det ingenting i tillegg.

Kan jeg ta med andre husdyr enn hund på rommet?

Det avhenger av hva slags dyr du ønsker å ha med deg og hvilke regler som gjelder for hotellet du vil besøke. Kontakt hotellet for å få informasjon om deres regler for husdyr på hotellrommet.

Kan jeg på hjemmesiden booke et rom der hund er tillatt?

Dessverre ikke. Hvert hotell har et begrenset antall rom der hunder og eventuelt andre dyr er tillatt, og på grunn av det må du selv kontakte hotellet før booking for å sikre at et slikt rom er tilgjengelig. Deretter kan du gjøre bookingen via vår hjemmeside eller app.

 

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


 

Idrettslag & foreninger

Er det mulig å få billigere overnatting om vi er et helt lag eller forening som skal reise et sted?

Ja! Vi elsker idrett og har spesielle rabatterte priser for lag, foreninger og ved idrettsarrangementer. Fra kun 265 NOK per person kan dere bo på våre hotell under turneringen eller arrangementet. For deg som er med og heier har vi også spesielle priser, da mellom 10-15% rabatt på standardprisen. Vår satsing på hotell for lag og foreninger kalles GoSportive og du finner informasjon. priser og booking her

 

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


 

Inn- og utsjekking

Hvilke inn- og utsjekkingstider gjelder?
  • Generelt tidspunkt for innsjekking: Garantert fra kl. 15.00
  • Generelt tidspunkt for utsjekking: Fram til kl. 12.00

Lokale avvik kan forekomme.

For å være helt sikker på når du kan sjekke inn og ut, besøk hotellets personlige side her på hjemmesiden vår. Her finner du lenker til alle hotell

  • På våre Comfort Hotel® har du alltid mulighet til å sjekke ut sent (kl. 18.00) på søndager dersom du avtaler det med resepsjonen.
  • Er du sølv-, gull- eller platinummedlem i Nordic Choice Club, kan du også ha mulighet til å få kostnadsfri sen utsjekking/tidlig innsjekking. Dette må avtales med resepsjonen før eller ved ankomst. Her ser du hvilke medlemsnivåer som har denne fordelen. For deg som ikke har disse fordelene i ditt medlemskap, kan det tilkomme en ekstra avgift for servicen.
Hvor sent kan man sjekke inn? Må jeg gi beskjed dersom jeg kommer sent?

Om du har gitt en garanti for ditt rom med kredittkort eller Nordic Choice Club-medlemsnummer, kan du sjekke inn når du måtte ønske etter hotellets ordinære innsjekkingstid. Gi gjerne beskjed om du tror at du kommer til å ankomme veldig sent (etter midnatt). Hvis du ikke har gitt noen garanti for ditt rom, må du sjekke inn før kl. 16.00 på ankomstdagen.

 

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN 


 

 Jobb & karriere

Hvilke karrieremuligheter er det i Nordic Choice Hotels?

I Nordic Choice Hotels finnes det et stort antall karrieremuligheter. Du kan jobbe på et av våre 190 hotell rundt om i Norden og Baltikum, eller på våre hovedkontor i Stockholm og Oslo. Alle ledige stillinger og mer om å jobbe hos oss, finner du i vår karriereportal

 

   TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


 

Mat & drikke

Jeg har matallergi. Hva slags alternativer tilbyr hotellet?

Vi gjør vårt beste for å imøtekomme alle våre gjesters behov og ønskede dietter. Det er viktig å kontakte hotellet på forhånd for å sikre at de har mulighet til å imøtekomme alle ønsker relatert til spesifikk matallergi eller kost.

Er frokost alltid inkludert?

Frokostbuffé er inkludert hos nesten alle våre hotell når du booker rom her på siden vår. For unntak og mer informasjon om måltider, se spørsmålet under.

Hvilke måltider er inkludert i romprisen på hotellet?
  • Clarion Hotel®: Frokost. (Mot kostnad på Clarion Hotel® Copenhagen Airport.)         
  • Clarion Collection® Hotel: Frokost, ettermiddagsmatbit – Afternoon Sweets, og kveldens middag – Tonight's Special. 
  • Comfort Hotel®: Frokost. (på Comfort Hotel® Vesterbro er frokost inkludert når du booker visse typer rom.) 
  • Comfort Hotel® Xpress: Ingen mat. Frokostpose og enklere snacks kan kjøpes i hotellets Deli.
  • Quality Hotel™: Frokost. (Unntak: Quality Airport Hotel™ Dan – frokost mot ekstra kostnad.)
  • Frittstående hotell: Frokost inkludert. (Unntak: At Six & Hobo – mot ekstra kostnad.)
Hva er Early Bird-frokost?

Early Bird-frokost er en enklere variant av våre klassiske frokostbuffeer. For å gi alle våre gjester en bra start på dagen, forbereder vi enkle frokostposer med for eksempel et smørbrød, kaffe og juice som du kan plukke med deg fra lobbyen dersom du må dra før frokostrestauranten har åpnet for dagen. Se åpningstider på hotellets hjemmeside

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


 Nordic Choice Club & bonuspoeng

Hvor mange bonuspoeng får jeg for min overnatting?

Du får 1 bonuspoeng per krone (NOK/SEK/DKK) du bruker på opphold i Norge, Sverige og Danmark. Booking av opphold i Finland og Baltikum gir 10 bonuspoeng per euro du betaler for oppholdet. Bor du på hotellet i forbindelse med et arrangement eller pakketilbud der losji ikke er spesifisert, får du 1000 bonuspoeng per natt. Finn mer informasjon i medlemsvilkårene

Jeg vil booke et opphold med bonuspoengene mine, men det er kun rom tilgjengelig for vanlig betaling. Hvorfor?

Alle hotell har reservert et begrenset antall standard- og/eller superiorrom som det går an å booke med bonuspoeng. Rombooking med andre prisalternativer påvirkes altså ikke av hvorvidt det er bonusrom tilgjengelig. Hotellet kan ha ledige rom til ordinær pris selv om bonusrommene er fullbookede. Vi anbefaler at du er ute i god tid når du vil booke bonusrom, særlig i de mest populære destinasjonene som Oslo, Trondheim og Bergen.

Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?

Nei, du får ingen bonuspoeng når du booker fra disse sidene. Men du får alle medlemsfordeler som er koblet til ditt medlemsnivå uansett hvordan og hvor du booket. Les mer om inntjening av bonuspoeng og våre vilkår her.   

Kan partneren min og jeg dele medlemskap?

Nei, medlemskap i Nordic Choice Club er personlig og gjelder kun for én person. To personer kan ikke dele på et medlemskap. 

Får jeg bonuspoeng om jeg booker rom til en annen?

Nei, medlemskap i Nordic Choice Club er personlig og gjelder kun for innehaveren av medlemskapet. Du må altså selv ha bodd på rommet for å få bonuspoeng.

Får jeg også bonuspoeng ved såkalt "no show" – om jeg ikke bor på hotellet under oppholdet?

Nei, du må sjekke inn og bo i rommet for å få bonuspoengene.

Kan jeg booke rom for andre med min medlemsrabatt (pristypen Club Price)?

Nei, medlemsrabatten er personlig og du kan kun få medlemsrabatten på det rommet som du selv bor på.

Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?

Det er dessverre ikke mulig å delbetale et opphold med bonuspoeng. Du må ha nok poeng for å dekke hele summen som kreves.
Les mer om hvordan du kan bruke poengene dine her

Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?  

Ja, du kan kombinere en overnatting med bonuspoeng med en overnatting med vanlig betaling. Men du må gjøre to separate bookinger. Start med å booke natten som skal betales med bonuspoeng, og book deretter natten som skal betales som vanlig.

Sånn gjør du det:

1. Bookingen der du bruker bonuspoengene dine: Velg pristypen "Betal med dine bonuspoeng" som blir synlig når du er innlogget.

2. Gjør så en booking der du velger en annen pristype (du kan fortsette å være innlogget). Velg samme romtype som i den forrige bookingen. Du kan velge blant pristypene som er tilgjengelige, så lenge de innebærer betaling med penger og ikke bonuspoeng.

3. Når oppholdene er booket, kontakter du hotellet og gir beskjed om at du har gjort to bookinger som du vil at de skal kombinere.

Jeg har ikke fått bonuspoeng på en booking jeg gjorde via en tilbudsside (f.eks. doble eller triple bonuspoeng, med Mastercard osv.). Når registreres disse poengene?

Kontroller først at følgende vilkår er oppfylt:

  • Har det gått 24 timer etter at de ordinære poengene kom inn på din profil på Min side? 

  • Fulgte du tilbudets vilkår da du booket?
  • Hvilken registreringsdato gjaldt for ditt tilbud? Noen tilbud registreres kun én gang per måned eller på en spesifikk dato.

Om alle vilkår er oppfylt, men dine poeng ennå ikke har blitt registrert på din medlemsprofil, kontakt kundeservice

Hvordan fungerer restaurantkupongene?

Ved overnatting på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ og våre frittstående hotell i Sverige eller Finland, får Nordic Choice Club-medlemmer en restaurantkupong. BLUE-medlemmer får 35 kr eller 4 EUR. SILVER får 75 kr eller 8 EUR. GOLD og PLATINUM får 125 kr eller 13 EUR.

Kupongen kan løses inn mot mat eller drikke i hotellrestauranten (gjelder ikke sprit eller tobakk).På Quality Hotel™ kan kupongen også benyttes til et utvalg av mat og drikke fra Lounge 24. I Finland kreves det kjøp av et måltid for å få bruke kupongen på alkohol. Restaurantkupongene er personlige og merket med dato, og gjelder kun ved angitt dato. De kan ikke akkumuleres eller løses inn mot kontanter, og det tilbys ikke veksel. På de Clarion Collection®-hotellene som finnes innen Clarion Hotel® tilbys det ikke restaurantkupong.

Får jeg bonuspoeng på restaurantbesøk hos deres hotellrestauranter? Og må jeg bo på hotellet for å få poengene?

Ja, du får bonuspoeng når du som overnattende gjest besøker en av våre hotellrestauranter på Clarion Hotel® og Quality Hotel™ samt på våre frittstående hotell i Norge og Danmark.

  • For å få poengene må du bo på hotellet og sette regningen på rommet.
  • Poengene registreres ved utsjekking. Du får bonuspoeng på den delen som gjelder mat, ikke alkohol.
  • I Sverige och Finland får du restaurangkuponger på Clarion Hotel, Quality Hotel och på de fristående hotellen.
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?

Vi tilbyr dessverre ikke statusmatch mot andre hotellkjeder.

 

 TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


Nordic Choice Club Mastercard

Hvordan søker jeg om et Nordic Choice Club Mastercard?

Her kan du søke om et Nordic Choice Club Mastercard. 

Hvordan finner jeg informasjon om Nordic Choice Club Mastercard?

Her finner du all informasjon om Nordic Choice Club Mastercard

 

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


 

 

 Parkering 

Har hotellet parkering? Hvordan booker jeg parkering?

Informasjon om hotellets parkering finner du på hotellets side her på vår hjemmeside (under "Vanlige spørsmål" og/eller under "Servicetilbud"). Du finner alle hotellene her. På noen av hotellene kan du forhåndsbooke parkering. Det gjør du ved å kontakte hotellets resepsjon eller ved å booke det via tilvalgene du har mulighet til å kjøpe ekstra når du har gjennomført en booking

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


 

Gavekort

Hvordan kjøper jeg et gavekort?

Her ser du hvilke gavekort vi selger og hvordan du kjøper dem

Jeg har mistet gavekortet mitt. Kan dere erstatte det?

Vi erstatter dessverre ikke tapte gavekort.

Jeg har et gavekort på en satt sum. Hvordan booker jeg og hvilke hotell kan jeg booke?

Har du et gavekort på et spesifisert beløp, kan du bruke det på alle våre hotell. Book ditt rom direkte her på vår hjemmeside, via hotellet eller hos kundeservice. Pass på at oppholdet i pristypen du booker først betales ved ankomst. Du kan ikke velge pristyper med forhåndsbetaling eller booke pakke/kampanjer med gavekortet.

Jeg har et gavekort som ble betalt med Nordic Choice Club-bonuspoeng og som har bookingkoden "LVERDI". Hvordan booker jeg, og hvilke hotell kan jeg booke?

Kontakt kundeservice for booking med dette gavekortet. Her ser du en liste over bonuspriser per hotell. Booking av bonusrom gjelder en viss kvote av hotellets standardrom per dag. Flertallet av våre hotell tilbyr også superriorrom for bonusuttak dersom det er tilgjengelig og de har plass, mot et ekstra tillegg av poeng.

Jeg har et gavekort med bookingkode "LGIFT", hvordan booker jeg og hvilke hotell kan jeg booke?

Kontakt kundeservice på telefon +47 22 33 42 00 eller via e-post:  booking@choice.no for å booke med dette gavekortet. Du kan booke rom på alle Clarion Hotel® (inkl. Clarion Collection®), Comfort Hotel® och Quality Hotel™. Dette gavekortet gjelder ikke for rom på våre frittstående hotell. Booking av rom med gavekort gjelder for en viss kvote av hotellets standardrom per dag.

Kan jeg kjøpe et gavekort med opptjente Nordic Choice Club-poeng?

Ja, det kan du. Fyll ut skjemaet her

Kan jeg kombinere Nordic Choice Club-bonuspoeng med et Be My Guest-gavekort?

Det går ikke an å kombinere Nordic Choice Club-bonuspoeng med betaling med gavekortet eller ved å kjøpe bonuspoeng. Kontakt kundeservice dersom du har spørsmål om dette eller andre betalingskombinasjoner.

Kan jeg gi bort et Be My Guest-gavekort til noen?

Ja, absolutt! Et Be My Guest-gavekort er ikke knyttet til en viss person, men kan brukes av hvem som helst.

 

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


 

Prisgaranti 

Har dere prisgaranti?

Vi har prisgaranti for et stort antall hotell når du booker i Nordic Choice Hotels' kanaler Les mer og se vilkår og hvordan du går frem her

 

 TILBAKE TIL HOVEDMENYEN


Tilgjengelighet

Hvordan booker jeg et rom som er tilpasset for funksjonsnedsettelse?

For å booke et tilrettelagt rom, kontakter du kundeservice eller hotellet direkte. Hotellene har et begrenset antall av disse rommene.

Hvilke typer rom tilbyr dere?

De fleste av våre hotell har spesielle rom som er tilpasset gjester med nedsatt funksjonsevne. Kontakt hotellet eller kundeservice ved booking for å forsikre deg om at de har tilpassede rom.

Hva gjelder om jeg har førerhund eller ledsager?

Du er hjertelig velkommen hos oss! For førerhund eller ledsager i samme rom tas det ikke tillegg dersom bevis fremvises.

Har dere allergivennlige rom?

De fleste av våre hotell har spesielle rom tilpasset deg med allergier. Det er imidlertid viktig at du kontakter hotellet før du booker, for å sikre at et slikt rom er tilgjengelig.

Jeg er allergisk mot visse matvarer. Kan dere ordne spesialkost?

Her kan du lese mer om mat og drikke på våre hotell. 

 

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN

 


 

Vilkår

Hvilke vilkår gjelder for meg som bruker nettsiden og/eller Nordic Choice Hotels app?

Her kan du lese våre brukervilkår for Nordic Choice Hotels' nettsider og app. I vilkårene står det tydelig beskrevet hvordan vi jobber med våre digitale produkter og hva du godkjenner når du bruker dem. Det står blant annet om hva som gjelder når du booker rom for deg selv eller andre, samt vilkår for avbooking.

Hva gjør Nordic Choice Hotels for å følge GDPR og hvor kan jeg lese om hvordan dere bruker mine personopplysninger?

Vi vil at du trygt skal kunne bruke våre tjenester og digitale produkter. I våre generelle betingelser og personvernerklæring kan du lese alt om hvordan vi samler inn, behandler og lagrer dine personlige opplysninger når du bruker våre tjenester, for eksempel hjemmesiden og appen vår. Her finner du også informasjon om hvordan dine opplysninger brukes når vi lager markedsføring – alt du trenger å vite for å kunne stole på at vi tar ansvar for å beskytte deg og dine personopplysninger.

 

TILBAKE TIL HOVEDMENYEN 

 

 

2.564.378.001 27
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.