This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Hvorfor ser jeg ikke bookingen min i appen?
Kan jeg få kvittering for et tidligere opphold?
Hvordan avbestiller jeg en booking i appen?
Kan jeg bruke Service Station selv om jeg ikke har booket på choice.no?
Hvorfor står det ulike bookingnummer i appen og på bookingbekreftelsen?
Hvilke vilkår gjelder for Nordic Choice Hotels-appen?
Hvordan kan jeg legge til minibar-kostnader på regningen min?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Jeg har flere bookinger i mitt navn - kan jeg bruke Service Station?
Kan jeg betale ekstra kostnader ved utsjekk i Service Station?
Hvordan kopiererer jeg medlemsnummeret mitt?
Hva kan jeg bruke chatten i appen til?
Har hotellet jeg skal bo på mobilnøkkel?
Hvordan oppdaterer jeg min personlige informasjon i appen?
Kupongen leveres i appen etter innsjekk når du bor på et av de mange hotellene som er tilgjengelige i appen. Du finner kupongen på siden for din aktuelle booking. Hvis du bor på et hotell som ikke finnes i appen får du i stedet en fysisk kupong ved innsjekk. En ny kupong aktiveres for hver natt som du bor på hotellet. Ubrukte kuponger utgår og forsvinner fra appen i løpet av natten. Det går ikke å spare kuponger og bruke flere på samme gang. For Apple-telefoner kreves minst iOS13 og iPhone 6 eller en nyere modell for at appen skal funke.
Trenger du hjelp?
Vennligst fyll i meldingsskjemaet, så vi kan hjelpe deg. Du vil få svar innen 3 arbeidsdager.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.