MenyLukk

Finn bookingen din

Se bookingdetaljer, avbestill oppholdet ditt, få kvittering og mer.

Vil du endre bookingen din?

Trenger du å endre dato, antall netter, navn på gjest eller lignende, ta kontakt med kundeservice.

Vanlige spørsmål

Jeg har ikke mottatt bookingbekreftelsen min ennå. Hva skal jeg gjøre?Jeg har ikke mottatt bookingbekreftelsen min ennå. Hva skal jeg gjøre?

Om du booker via telefon eller mail direkte gjennom hotellet eller kundeservice, sendes bekreftelsen ut via e-post eller sms etter at bookingen er gjennomført. Som Nordic Choice Club-medlem kan du se dine kommende bookinger på vår app cirka 15 minutter etter gjennomført booking. Om du har flere spørsmål eller om du trenger hjelp, kan du kontakte kundeservice, så hjelper vi deg videre.

Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?

På Min side kan du kun se det du har booket når du har vært innlogget på vår hjemmeside. Bookinger du har gjort over telefon eller via andre bookingtjenester kommer ikke til å være synlige her.

Dersom du har lastet ned Nordic Choice Hotels' app, kan du se alle bookinger du har gjennomført der ditt Nordic Choice Club-medlemsnummer har blitt registrert. Obs! Gjelder ikke om du har booket via et annet reisenettsted eller om hotellet ikke er i appen.

Hvilke avbookingsregler gjelder?Hvilke avbookingsregler gjelder?

Avbookingsvilkår kan variere avhengig av type booking. Du kan se de eksakte vilkårene på din bookingbekreftelse. Følgende er de vanligste pristypene på vår hjemmeside/app:

  • Web Price Flex, Club Price, avtalepriser: Kan avbookes frem til kl. 16.00 på ankomstdagen om ikke annet oppgis på bekreftelsen. Som en fordel får Nordic Choice Club-medlemmer mulighet for sen avbooking. Se fordelene her.
  • Web Price Prepaid og andre forhåndsbetalte tilbud: Kan avbookes innenfor 24 timer etter at booking er gjennomført. Kontakt kundeservice per telefon under ordinære åpningstider.

Jeg skal delta på et kurs/en konferanse og har fått en bookingkode, men jeg får ikke til å booke på deres hjemmeside. Hva gjør jeg galt?Jeg skal delta på et kurs/en konferanse og har fått en bookingkode, men jeg får ikke til å booke på deres hjemmeside. Hva gjør jeg galt?

Har du fått en bookingkode fra et hotell, kan du dessverre ikke bruke den for å booke på vår side eller i vår app. Du må kontakte hotellet og booke rommet direkte via deres resepsjon.

Må jeg som innlogget Nordic Choice Club-medlem gi min kortinformasjon som garanti for en booking selv når jeg booker for en annen?Må jeg som innlogget Nordic Choice Club-medlem gi min kortinformasjon som garanti for en booking selv når jeg booker for en annen?

Ja, ditt medlemskap er personlig og gjelder kun for dine egne bookinger. Det innebærer at når du booker rom for noen andre mens du er innlogget, må du oppgi kortinformasjon som garanti for den bookingen. Kortinformasjonen er bare garanti, og ingen penger trekkes med mindre gjesten uteblir fra oppholdet uten å avbooke rommet. Velger du derimot pristypen "Web Price Prepaid" skjer betalingen med en gang med det kortet du har angitt som garanti.

Kan jag betale via faktura?Kan jag betale via faktura?

Nordic Choice Hotels har en minimumsgrense på 5000 NOK for faktureringer. Unntak kan forekomme for spesifikke bedriftsavtaler. Avgifter kan tilkomme. Som privatperson er det ikke mulig å betale med faktura.

Kan jeg betale med kontanter?Kan jeg betale med kontanter?

Størstedelen av våre hotell gick under første kvartalet av 2018 over til å være kontantfrie. Du kan gå til det aktuelle hotellets side her på vår hjemmeside for å finne ut om hotellet er kontantfritt. Kontantfritt hotell innebærer en sikrere arbeidsplass for alle våre fantastiske medarbeidere på våre hotell, fordi det motvirker kriminell virksomhet og minsker risikoen for ran. Kjapp og smidig kortbetaling gir dessuten mer tid til våre medarbeidere som de kan bruke på å ta vare på våre gjester. En rask og sikker betaling innebærer trygghet for gjester og besøkende. Vi tar imot alle vanlige betalings- og kredittkort. Kontakt oss om du har noen flere spørsmål.

Kan jeg betale på forhånd for noen andre?Kan jeg betale på forhånd for noen andre?

Du kan forhåndsbetale et rom ved å velge prisalternativet "Web Price Prepaid" ved booking på vår hjemmeside. Har du en allerede eksisterende booking som du ønsker å stå for betalingen på, kan du sende e-post med din betalingsforespørsel til hotellet, så kommer de tilbake til deg med et skjema som du må utfylle for å kunne betale. Det er viktig at dette gjøres i god tid før gjesten begynner sitt opphold.

Finn en booking

Bra jobbet!

Passordet ditt er oppdatert. Nå kan du gå tilbake til å gjøre morsommere ting - som å booke din drømmereise!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.