This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Trenger du å endre dato, antall netter, navn på gjest eller lignende, ta kontakt med kundeservice.
Hvis du er medlem i Nordic Choice Club:
Hvis du ikke er medlem:
Vær oppmerksom på at forhåndsbetalte bookinger ikke kan avbestilles på hjemmesiden eller i appen. Kundeservice kan hjelpe deg å avbestille disse, men de tilbakebetales dessverre ikke.
Til og med de beste planer kan plutselig endres. Hvis du har en booking og trenger å oppdatere antall personer eller bytte dato, kan du kontakte kundeservice eller hotellet direkte. Du kan dessverre ikke endre en gjennomført booking selv.
På Min side eller i appen kan du kun se bookinger som er blitt gjort mens du har vært innlogget på hjemmesiden eller i appen. Bookinger som er blitt gjort mens du var utlogget, per telefon eller andre bookingtjenester registreres ikke på din profil.
Det kan også være fordi akkurat dette hotellet ikke er mulig å se blant dine bookinger. Noen hotell har systemer som ikke er kompatible med bookingoversikten, derfor synes den ikke. Vi jobber med å løse dette. Her finner du en liste over hvilke hotell dette gjelder.
Men ikke vær redd, så lenge du har fått en bookingbekreftelse så har du en booking.
Det kan ta litt tid før du får bookingbekreftelsen. Hvis du har booket via telefon eller e-post direkte med hotellet eller kundeservice, skal bekreftelsen komme på e-post eller SMS etter at bookingen er gjennomført.
Som Nordic Choice Club-medlem kan du se dine kommende bookinger på Min side eller i appen vår, cirka 15 minutter etter fullført booking. Kontakt kundeservice, hvis du har spørsmål eller trenger hjelp. De kan f.eks. se om du har angitt riktig e-postadresse eller sende en ny bekreftelse hvis du trenger det.
Nei, medlemsrabatten som inngår i pristypen Club Price gjelder bare for medlemmer. Den er kun gyldig dersom du selv overnatter på hotellet. Om du har booket rom for noen andre med medlemsprisen kan det hende at hotellet tar betalt for ordinærpris.
Avbestillingsvilkårene avhenger av hvilken pristype du velger når du gjør bookingen. Vilkårene for bookingen din kan du lese på bookingbekreftelsen som du har fått per e-post. Disse er de vanligste pristypene på vår hjemmeside/app:
Alle hotell har reservert et begrenset antall standard- og/eller superiorrom som det går an å booke med bonuspoeng. Hotellet kan ha ledige rom til ordinær pris selv om bonusrommene er fullbookede. Vi anbefaler at du er ute i god tid når du vil booke bonusrom, særlig på de mest populære destinasjonene.
Det spørs. Opptil to barn under 9 år bor gratis når de deler seng med foreldrene. I dette tilfellet regnes en dobbeltseng som to senger. Lokale unntak kan selvfølgelig forekomme, alle hotell har forskjellige forutsetninger. Hvis barnet/barna er over 9 år eller trenger en egen seng, tilkommer det et tillegg per natt.
Hvis du har fått en bookingkode fra et hotell i tilknytning en konferanse eller seminar, må du kontakte hotellet og booke direkte gjennom dem. Koden kan ikke brukes på choice.no eller i appen vår. Her finner du kontaktopplysninger for alle hotell.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.