This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Hvorfor ser jeg ikke bookingen min i appen?
Kan jeg få kvittering for et tidligere opphold?
Hvordan avbestiller jeg en booking i appen?
Kan jeg bruke Service Station selv om jeg ikke har booket på choice.no?
Hvilke vilkår gjelder for Nordic Choice Hotels-appen?
Hvordan kan jeg legge til minibar-kostnader på regningen min?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Jeg har flere bookinger i mitt navn - kan jeg bruke Service Station?
Kan jeg betale ekstra kostnader ved utsjekk i Service Station?
Hvordan kopiererer jeg medlemsnummeret mitt?
Hva kan jeg bruke chatten i appen til?
Har hotellet jeg skal bo på mobilnøkkel?
Hvordan oppdaterer jeg min personlige informasjon i appen?
Når og hvor i appen finner jeg restaurantkupongen jeg får som medlem?
Dette skjer når du har booket hotellrommet via en annen kanal enn i nettsiden eller appen. Da ser du et bookingnummer på bekreftelsen og et annet i appen eller på Mine sider. Men ikke vær redd, bookingen er bekreftet og du vil få samme upåklagelige service uansett hvordan du booket hotellrommet.
Trenger du hjelp?
Vennligst fyll i meldingsskjemaet, så vi kan hjelpe deg. Du vil få svar innen 3 arbeidsdager.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.