This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Hvorfor ser jeg ikke bookingen min i appen?
Kan jeg få kvittering for et tidligere opphold?
Hvordan avbestiller jeg en booking i appen?
Kan jeg bruke Service Station selv om jeg ikke har booket på choice.no?
Hvorfor står det ulike bookingnummer i appen og på bookingbekreftelsen?
Hvilke vilkår gjelder for Nordic Choice Hotels-appen?
Hvordan kan jeg legge til minibar-kostnader på regningen min?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Jeg har flere bookinger i mitt navn - kan jeg bruke Service Station?
Kan jeg betale ekstra kostnader ved utsjekk i Service Station?
Hvordan kopiererer jeg medlemsnummeret mitt?
Hva kan jeg bruke chatten i appen til?
Hvordan oppdaterer jeg min personlige informasjon i appen?
Når og hvor i appen finner jeg restaurantkupongen jeg får som medlem?
Mange av våre hotell tilbyr mobilnøkler til rommene allerede i dag, og enda flere jobber for fullt for å kunne støtte løsningen. For hotellene innebærer det å endre eller bytte ut alle dører, så du kan sikkert forestille deg at det tar litt tid. Vårt mål er å kunne tilby mobilnøkkel på så mange av våre hotell som mulig, så hold ut litt til hvis ditt favoritthotell ikke har installert det ennå.
Trenger du hjelp?
Vennligst fyll i meldingsskjemaet, så vi kan hjelpe deg. Du vil få svar innen 3 arbeidsdager.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.