MenyLukk

Hei! Hvordan kan vi hjelpe deg?

Hvorfor kan jeg ikke finne bookingen min i appen?

Mangler du en booking? Det kan gå opptil 1 time etter at du har booket før den er synlig i appen. Har du ventet lenger enn dette? Det kan være flere grunner til hvorfor din booking ikke er synlig i appen:

  • Bookinger gjort via et online reisebyrå (f.eks. Booking.com, Hotels.com eller Expedia) er ikke assosiert med ditt Nordic Choice Club-medlemsnummer, og synes derfor ikke i appen.
  • Bookinger som er blitt gjort uten at du har vært innlogget synes ikke i appen. Det samme gjelder hvis kundeservice eller hotellet har gjort bookingen for deg, og du ikke har gitt dem medlemsnummeret ditt.
  • Hotellet er ikke tilgjengelig i appen ennå. Vi jobber hardt for å flytte alle hotell til et system som støtter appen, men vi mangler fortsatt noen hotell.

Du kan nå legge til bookinger som mangler ved å gå til fliken "Mine opphold" og velge "Legg til manglende booking". Kundeservice kan også hjelpe deg hvis du vil.

Trenger du hjelp?

Vennligst fyll i meldingsskjemaet, så vi kan hjelpe deg. Du vil få svar innen 3 arbeidsdager.

Bra jobbet!

Passordet ditt er oppdatert. Nå kan du gå tilbake til å gjøre morsommere ting - som å booke din drømmereise!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.