This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Hvorfor ser jeg ikke bookingen min i appen?
Kan jeg få kvittering for et tidligere opphold?
Kan jeg bruke Service Station selv om jeg ikke har booket på choice.no?
Hvorfor står det ulike bookingnummer i appen og på bookingbekreftelsen?
Hvilke vilkår gjelder for Nordic Choice Hotels-appen?
Hvordan kan jeg legge til minibar-kostnader på regningen min?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Jeg har flere bookinger i mitt navn - kan jeg bruke Service Station?
Kan jeg betale ekstra kostnader ved utsjekk i Service Station?
Hvordan kopiererer jeg medlemsnummeret mitt?
Hva kan jeg bruke chatten i appen til?
Har hotellet jeg skal bo på mobilnøkkel?
Hvordan oppdaterer jeg min personlige informasjon i appen?
Når og hvor i appen finner jeg restaurantkupongen jeg får som medlem?
Noen bookinger kan avbestilles direkte i appen. Velg den bookingen du vil avbestille, gå til "Min booking" og klikk på "Endre". Deretter kan du avbestille oppholdet. Om du tror din booking er mulig å avbestille, men avbestillingsknappen ikke synes, kan du kontake kundeservice for hjelp.
Trenger du hjelp?
Vennligst fyll i meldingsskjemaet, så vi kan hjelpe deg. Du vil få svar innen 3 arbeidsdager.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.