Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende

basert på 47 anmeldelser.

4

73% besøkende anbefaler dette hotellet.
4,5
Renslighet
4
Sovekvalitet
4,5
Service
3,5
Verdi
4
Rom
4
Sted

4

Oppgradert

17. februar 2015, Haugesund, Norge, Hans008

Vi hadde bestilt superior rom og ble positivt overrasket. Meget bra standard. rask innsjekk og rask utsjekk- Trivelig personale i resepsjonen. God informasjon ved ankomst.Tv kanalene på rommet var bra...

Vi hadde bestilt superior rom og ble positivt overrasket. Meget bra standard. rask innsjekk og rask utsjekk- Trivelig personale i resepsjonen. God informasjon ved ankomst.Tv kanalene på rommet var bra og vi slappet skikkelig av. Frokosten er meget bra og vi spsite vel trolig litt mer enn vi hadde behov for. Det er god forbindelse med buss og taxi til flyplassen. Et lite minus ( men det er ikke bare på dette hotellet ) litt høy overnattingspris. Men kommer trolig til å benytte hotellet igjen ved behov.

Svar fra eier

23. februar 2015

Kjære Hans008. Tusen takk for at du ønsker å dele dine opplevelser med alle her på TripAdvisor! Vi er veldig glade for å høre at dere hadde et avslappet opphold hos oss, og at våre nye Superiorrom falt i smak. Dette er vi stolte av, og vi vet da at vi har gjort mye riktig når vi har pusset opp rommene. Det aller viktigste for oss er tilbakemeldingene dine om vårt fantastiske personale! Det er veldig hyggelig at dere fikk godt inntrykk av resepsjonistene, og at dere er fornøyd med servicenivået. Videre er det kjekt at dere var fornøyd med vår innholdsrike frokostbuffet, som vi har som et mål skal være blant regionens beste. Igjen, takk for verdifulle tilbakemelding. Velkommen tilbake ved neste anledning. Med vennlig hilsen Jan Azar Karadas Sales and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

5

Konferansehelg

2. februar 2015, Stavanger, Norge, 133kater

Et godt hotel å ha en helgekonferanse på. God mat, gode felleslokaler. Godt stell I pausene med popcorn, frukt og softis etter eget ønske. Fine nyrenoverte rom. Litt langt å gå faktisk. Kunne ikke reg...

Et godt hotel å ha en helgekonferanse på. God mat, gode felleslokaler. Godt stell I pausene med popcorn, frukt og softis etter eget ønske. Fine nyrenoverte rom. Litt langt å gå faktisk. Kunne ikke regulere varme på rom. Hørte ikke flystøy i rommet som var vendt bort fra flyplassen.

Svar fra eier

5. februar 2015

Kjære 133kater. Takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor. Det er veldig hyggelig å høre at du var fornøyd etter helgekonferansen du har deltatt på her hos oss. Hva er vel en konferanse uten fri tilgang til softis, popcorn, frukt, kake og pure water gjennom hele dagen? :) Det er supert at du var fornøyd med ditt nyoppussede rom, men jeg beklager at du ikke kunne regulere varmen på rommet ditt, og at du fikk et rom litt langt borte fra heisen. Neste gang du sjekker inn hos oss må du gjerne høre om vi har ett ledig rom nærmere heisen. Håper at du kommer tilbake igjen ved en senere anledning. Velkommen skal du være! Med vennlig hilsen Jan Azar Karadas Sales and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

5

Fantastiske senger, god service og deilig frokost :)

12. januar 2015, , Frode N

Jeg er meget fornøyd med de nye Superior rommene, sengene og sengetøyet var helt fantastisk, Atmosfæren på rommet var meget bra. Personalet i respesjonen, baren og ved restauranten sørget for en avsla...

Jeg er meget fornøyd med de nye Superior rommene, sengene og sengetøyet var helt fantastisk, Atmosfæren på rommet var meget bra. Personalet i respesjonen, baren og ved restauranten sørget for en avslappet og delikat servering av mat og drikke. Frokosten var av høy kvalitet :)

Svar fra eier

14. januar 2015

Kjære Frode N. Tusen takk for utrolig hyggelig feedback! Vi som jobber på hotellet blir veldig glade av å lese at du er fornøyd med hotellet etter oppussingen, og jeg må si meg enig i at atmosfæren på de nye Superior-rommene er fantastisk. Det er også kjekt å høre at frokosten falt i smak - denne tilbakemeldingen vil jeg videreformidle til våre dyktige kokker på kjøkkenet, som hver dag sørger for å gi våre gjester den beste starten på dagen! Vi skal gjøre vårt beste for at fremtidige opphold skal bli på samme måte, og så håper jeg virkelig at vi får gleden av å få besøk av deg igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Jan Azar Karadas Sales and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

5

Flyplasshotell

27. desember 2014, , MortenM29

Dette er et hotell som ligger 5 min fra flyplassen. Rommene er meget flotte. God service på inn og utsjekk. Sengene er meget bra og gode herlige puter. Rommet er rent og pent. Det som er et stort plus...

Dette er et hotell som ligger 5 min fra flyplassen. Rommene er meget flotte. God service på inn og utsjekk. Sengene er meget bra og gode herlige puter. Rommet er rent og pent. Det som er et stort pluss for min del er at jeg kan parkere bilen der som er en del av prisen.

Svar fra eier

2. januar 2015

Kjære MortenM29. Takk for at du deler dine opplevelser her på Tripadvisor! Vi setter utrolig stor pris på din hyggelige tilbakemelding her på Tripadvisor. Vi blir stolte av å høre at våre ansatte yter god service, og at hotellet sine fasiliteter er tilfredsstillende! Kjekt at du også har nytte av vår kostnadsfrie parkeringsplass - her har vi kapasitet til over 350 biler, noe vi er alene om i regionen. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake snart! Med vennlig hilsen Jan Azar Karadas Sales and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

2

Nitrist

15. desember 2014, Oslo, Norge, Esp1H

Uforståelig for meg at dette har 4 av 5 stjerner. Nitrist! Og hotellet markedsføres som "nyoppusset". Igjen uforståelig! Èn ting er at de reklamerer for at de har hatt 1000-vis av julebordgjester (sje...

Uforståelig for meg at dette har 4 av 5 stjerner. Nitrist! Og hotellet markedsføres som "nyoppusset". Igjen uforståelig! Èn ting er at de reklamerer for at de har hatt 1000-vis av julebordgjester (sjekk Facebook), - det synes og merkes ved at de ikke har fått ryddet og vasket skikkelig til min ankomst søndag kveld. Eimen av julebord henger ennå i luften. I trappen opp til 4de etasje var det flere løse teglsteinsfliser, vannlekkasje (vanndammer på gulvet). I korridoren var det flekkete gulvteppe i en endeløs korridor, skjoldet på veggene og plassert en vannbøtte midt på gulvet for å samle opp vann fra en lekkasje i taket... Rommet var rent nok, javel, men nitrist. Arbeidsfasilitetene bestod av et arbeidsbord/plate på kun 30 cm bredde og helt umulig å jobbe på, også pga alt for dårlig belysning. Frokosten? Kjedelig. "Bløtkokte" egg var stein harde, kl 07:30. Internett skulle være gratis. Det fungerte en halv time. Da fikk jeg opp en webside som ikke gav rom for annet enn betalingsløsning, selv om jeg neste morgen etter å ha klaget fikk en kode jeg skulle legge inn. Det hadde vært så ufattelig mye lettere og ikke minst mindre irriterende om det hadde ligget informasjon om det på rommet, eller om de i resepsjonen ved ankomst hadde forklart det! Det finnes mange andre hoteller på flyplassen: Velg et av de andre!

Svar fra eier

18. desember 2014

Kjære Esp1H. Takk for at du gir oss dine personlige opplevelser etter ditt siste opphold hos oss. Vi hadde nesten 2000 mennesker inne på julebord og julelunsj gjennom helgen. På søndag hadde vi alene 700 gjester, inkludert 100 barn som i tillegg til julemat koste seg med popcorn og softis rundt om på hotellets fellesområder. Hotellet får da hardere medfart på slike dager, og renhold er noe vi prioriterer høyt, men om det ikke var 100% denne dagen så beklager vi selvsagt det på det sterkest ovenfor deg som gjest. Dersom du enda kunne lukte julemat etter vi hadde hatt 700 flotte gjester inne på julemiddag samme ettermiddag så beklager vi det! Om du gikk i trappeoppgangen ville du finne noen løse fliser denne søndagen, men dette er under arbeid. Det er ikke så vanlig at vi får fatt i håndverkere på en søndag. Jeg kan likevel forsikre deg om at det allerede før din ankomst var bestilt inn håndverkere som kommer denne uken og ordner opp. Det samme gjelder gangen du gikk gjennom. Vi har hatt ekstremvær de siste dagene med store vannmengder og vind, også gjennom helgen. Dette har medført at vi har hatt litt vann som har trengt gjennom et punkt i taket. Det er svært kjedelig, men jeg kan forsikre deg om at vi jobber med saken, selv om det på en søndag kveld kan virke annerledes. Ekstremvær er utfordrende for oss og noe vi dessverre ikke kan gjøre så mye med. Jeg ber om din fulle forståelse for dette. Vi har brukt 80 millioner kroner på oppussing siden sommeren, dette inkluderer total renovasjon av 116 rom og bad, alle fellesarealer i 1. etasjen, inkludert hele kursavdelingen, to nye restauranter, ny bar, ny resepsjon og nytt treningsrom. Alt er nytt, ingenting er spart på. Neste gang du skal bo hos oss, gi meg en tilbakemelding på forhånd, så skal jeg sørge for at du blir tildelt ett av våre nyoppussede rom. Beklager at du også fant arbeidsbordet på rommet ditt for lite. Gi oss en tilbakemelding neste gang, så stiller vi gjerne et møterom til disposisjon. Frokosten vår måler vi kontinuerlig gjennom tilbakemeldingene vi får fra våre gjester. Den ligger i snitt over 9 (av totalt oppnåelig score på 10) – dette er vi svært stolt av, men vi ligger ikke på latsiden av den grunn. Dersom egget ikke var slik du ønsket ber vi deg bare om at du gir beskjed til en av våre servitører under frokosten. Du kunne fått et nytt, eventuelt speilegg, eggerøre eller omelett, som er bare litt av det vi tilbyr. Vedrørende internettilgang er denne selvfølgelig gratis for våre gjester, og det er flere muligheter til å koble seg til nettet. Enten via kode du får utlevert ved innsjekk (beklager dersom dette ikke skjedde), eller at du logger på med ditt Nordic Choice Club medlemskort. Det er også viktig å koble seg til riktig nettverk for å få tilgang til vårt kostnadsfri nett, da det kan være flere å velge mellom. Minner også om at resepsjonen er tilgjengelig via telefonen på rommet, og de ville mer enn gjerne ha hjulpet deg med å få tilgang. Tross dine så kjedelige opplevelser så håper jeg du tar kontakt med meg slik at jeg personlig kan ta en prat med deg. Med ønske om en fin dag! Med vennlig hilsen Lars Roalkvam Direktør Quality Airport Hotel Stavanger Mobil: 90161525 E-post: lars.roalkvam@choice.no

Les hele anmeldelsen Lukk

2.170.161.986 24

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Bookingkode må oppgis

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK