Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Airport Hotel Stavanger Sola ,  Norge

Se alle hotell i Sola, Norge

Quality Airport Hotel Stavanger

Sola,  Norge

Quality Airport Hotel Stavanger er et populært konferansehotell sentralt plassert ved Solastranden og Stavanger Lufthavn. Med 273 rom og innbydende fasiliteter, er dette basen for å utforske regionens mange attraksjoner.

Quality Airport Hotel Stavanger 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
426 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
5

Helgebesøk i Stavanger i forbindelse med hundeutstilling på Jæren.

21. september 2021, Larvik, 179toma

Vi fikk flott rom. Frokosten var veldig bra. God middag i restauranten og hyggelige servitører. Vi må spesielt skryte av den hyggelige resepsjonisten som jobbet lørdag kveld og søndag morgen. Hun var…

Vi fikk flott rom. Frokosten var veldig bra. God middag i restauranten og hyggelige servitører. Vi må spesielt skryte av den hyggelige resepsjonisten som jobbet lørdag kveld og søndag morgen. Hun var alltid blid og hundene våre fikk godbit og ekstra service. Dette hotellet kommer vi gjerne tilbake til
Les hele anmeldelsen
2

Servering og personal

9. august 2021, , froded477

Beklagelig at de forskjellige postene på hotellet ikke er bemannet, bestilling med qr kode funker fint, betalingen blir trekt fra konto umiddelbart, men baren er ikke betjent, så ingen servering vil k…

Beklagelig at de forskjellige postene på hotellet ikke er bemannet, bestilling med qr kode funker fint, betalingen blir trekt fra konto umiddelbart, men baren er ikke betjent, så ingen servering vil komme. Er det åpent, så må man betjene de serveringssteder som er åpne.

Svar fra eier

13. august 2021

Kjære froded477, tusen takk for din feedback til oss. Det setter vi stor pris på. Vi har en litt annen drift i akkurat disse tider enn hva vi normalt har. Du skal likevel få både mat og drikke i våre åpningstider uten problemer, i tillegg har vi service selv om ikke bar og restaurant har åpent så lenge vi har personell til stede og så lenge det er lov å servere drikke innenfor de tider vi er regulert på av myndighetene. Har du opplevd noe annet er jeg den første til å beklage dette og vil selvfølgelig følge det opp internt. Ønsker deg en fortsatt fin sensommer og velkommen tilbake til oss! Med Vennlig Hilsen Lars Roalkvam

Les hele anmeldelsen
5

Uhbegaelig opplevelse

8. august 2021, , Rogalandreviews

Vi hadde en kjempefin helg her. Alt var som forventet og god service. Men så skjedde det en episode med en av servitørene som vi ikke kan si det samme om. Vi hadde bestilt lunsj som vi spiste nede i r…

Vi hadde en kjempefin helg her. Alt var som forventet og god service. Men så skjedde det en episode med en av servitørene som vi ikke kan si det samme om. Vi hadde bestilt lunsj som vi spiste nede i restaurantene. Vi hadde på forhånd snakket med dem i resepsjonen om vi betalte for lunsj og all mat vi bestilte ved utsjekk. Da vi ikke er vandt me dette og han sa det gikk helt fint. Mens vi spiste kom en av servitørene å nesten jaget oss bort følte vi med å spørre "er dere ferdig?" mens vi fortsatt tydelig spiste. Det var okei Så etterpå når vi gikk i korridoren kom servitøren løpendes etter oss å sa vi ikke hadde betalt for lunsjen. Vi forklarte rom nr å at vi hadde en avtale. Hans argument var at "han kunne ikke vite det" så vi måtte nesten vise alt til han av bevis å kort så han skulle forstå. Og etter det plaget han oss med det samme "du må jo forstå at jeg ikke kunne vite det, hvordan kunne jeg vite det?". Dette opplevde vi som veldig ubehagelig og uprofesjonelt da han som servitør burde være informert om dette med regler ang betaling med mat.

Svar fra eier

13. august 2021

Kjære Rogalandreviews, tusen takk for din tilbakemelding til oss. Vi setter stor pris på at dere hadde en kjempefin helg med god service. Det jeg derimot synes er veldig trist er den kjedelige opplevelsen dere hadde. Vi skal ta godt vare på våre gjester og jeg skal selv følge opp denne hendelsen slik at jeg får sjekket alle sider. Jeg beklager så mye og håper likevel jeg ser dere tilbake ved en senere anledning. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med meg om det er noe jeg kan gjøre for dere. Ønsker dere en fin sensommer videre! Mvh Lars Roalkvam

Les hele anmeldelsen
5

Usannsynleg god mat

10. juli 2021, Bergen, Norge, Stardusting

Fantastisk mat! Hadde ikkje forventa noko so godt på eit hotell i «grisgrendte strok», og heller ikkje den gode service’n i restauranten - både av servitør og restaurantsjef/hovmester. Åt torsk med k…

Fantastisk mat! Hadde ikkje forventa noko so godt på eit hotell i «grisgrendte strok», og heller ikkje den gode service’n i restauranten - både av servitør og restaurantsjef/hovmester. Åt torsk med kvitvinsaus og sumarkål. Men eg trur eg kunne ha bestilt kva som helst då eg høyrde fleire andre gjester skryte av/takke for god mat. Eg brukar hotellet i samband med offshorereiseog skal sovisst ete her igjen!

Svar fra eier

6. august 2021

Kjære Stardusting, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter du var hos oss. Setter så stor pris på å dele slike tilbakemeldinger med mine flotte kolleger! Mat er viktig for vår trivsel og velvære, så derfor er det kejkt å få slike hyggelige tilbakemeldinger. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe vi kan gjøre for deg neste gang du er hos oss! Ha en fin sommer! Mvh Lars Roalkvam

Les hele anmeldelsen
1

Uhøflig resepsjonist

11. mars 2021, København, Danmark, marenmollergaard

Ønsket å bytte rom ettersom badet luktet dårlig/tørr vannlås. Ble møtt i resepsjonen av en uprofesjonell og uhøflig resepsjonist. Vi er flere kollegaer som bor fast på Quality som har opplevd dårlig l…

Ønsket å bytte rom ettersom badet luktet dårlig/tørr vannlås. Ble møtt i resepsjonen av en uprofesjonell og uhøflig resepsjonist. Vi er flere kollegaer som bor fast på Quality som har opplevd dårlig lukt på rommet. Informerte om dette og fikk en svært frekk og nedlatende respons. Dette er ikke veldig hyggelig

Svar fra eier

22. mars 2021

Kjære marenmollergaard, takk for at du tok deg tiden til å gi oss en feedback etter ditt opphold. Vi lever av fornøyde gjester så jeg er oppriktig lei meg dersom vi ikke fikk løst ditt problem hos oss. Det er noe jeg vil ettergå personlig og jeg ber deg ta kontakt direkte med meg neste gang du er på disse kanter slik at ditt neste opphold er til din forventning og over. Ha en fin dag videre!

Les hele anmeldelsen
2.564.411.001 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.