Informasjon om koronavirus

Les om hva vi som hotellkjede gjør i forbindelse med covid-19 og hvilke regler som gjelder for av- og ombookinger her

 
Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Airport Hotel Stavanger Sola ,  Norge

Se alle hotell i Sola, Norge

Quality Airport Hotel Stavanger

Sola,  Norge

Quality Airport Hotel Stavanger er et populært konferansehotell sentralt plassert ved Solastranden og Stavanger Lufthavn. Med 273 rom og innbydende fasiliteter, er dette basen for å utforske regionens mange attraksjoner. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Airport Hotel Stavanger 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
403 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
2

Mad

13. april 2020, Kalundborg, Danmark, dansker2020

Frokosten er ganske forferdelig. Kvelds maten er kott helt ut. Det er nokk et av de verste hoteller / restauranter jeg har spist på. kan ikke anbefales. renholdet er rett dårligt. Tvilsomt om badet er…

Frokosten er ganske forferdelig. Kvelds maten er kott helt ut. Det er nokk et av de verste hoteller / restauranter jeg har spist på. kan ikke anbefales. renholdet er rett dårligt. Tvilsomt om badet er rengjort ved ankomst.

Svar fra eier

28. mai 2020

Kjære dansker2020, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. I disse "Corona tider" har vi ikke kunne hatt "normal" drift på vårt hotell som vi har kunnet ønske. Dette skyldes i stor grad de restriksjoner vi må følge. Jeg tror personlig at vi aldri har benyttet mer tid og hatt et større omfang på vårt renhold enn nå, da bestemmelsene rundt dette er så omfattende. Matmessig har vi også måtte legge om fra vår tradisjonelle drift til å følge de retningslinjer som gjelder. Maten har vi likevel fått gode tilbakemeldinger på da den er så viktig for oss, så det beklager vi om vi ikke har kunnet oppfylle ovenfor deg. Ha en fin sommer! Med Vennlig Hilsen Lars Roalkvam

Les hele anmeldelsen
5

Spontan bonusovernatting, 10 minutter hjemmefra

24. februar 2020, Stavanger, Norge, 328arildr

Vi bestemte oss på fredag ettermiddag at vi ønsket en hotellovernatting, jeg hadde mange bonuspoeng og vi booket oss inn her. Ble møtt av en veldig hyggelig resepsjonist som hadde fikset ett flott rom…

Vi bestemte oss på fredag ettermiddag at vi ønsket en hotellovernatting, jeg hadde mange bonuspoeng og vi booket oss inn her. Ble møtt av en veldig hyggelig resepsjonist som hadde fikset ett flott rom og etter innsjekk spurte hun om vi ønsket å ta med noe aviser eller mineralvann. På rommet hadde de gjort klart litt fredagssnop (chips osv.) og en hilsen til oss, det var ikke noe vi hadde forventet og veldig positivt. En slik start på oppholdet gjør at resten også blir bra! Hadde spist hjemme før vi kom til hotellet så ble ikke middag, men har spist middag her flere ganger tidligere så vet at den er god. Eneste som trakk ned var at vi hadde rom mot vest og det var tilfeldigvis storm fra vest om natta, men det kan jo ikke hotellet noe for. Frokosten var bra, det var mye utvalg selv om det ikke så ut til å være så mange folk der. Kort vei fra stor gratis parkering til hotellet. Alt i alt topp opphold!

Svar fra eier

28. mai 2020

Kjære 328arildr, tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss! Så kjekt å høre at dere koste dere hos oss og satt pris på vår lille hilsen. "Å bytte stue" er det noe som heter og på en måte er det akkurat det dere gjorde denne kvelden, vi er glade for at dere valgte oss og dere er velkommen tilbake ved en senere anledning! Ha en god sommer! Med Vennlig Hilsen Lars Roalkvam Regionansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Les hele anmeldelsen
4

Bonusdifferanser

21. februar 2020, Oslo, Norge, QExcellent

Vi ville prøve hvordan dette hotellet tok i mot oss når vi brukte bonuspoeng. Vi har tidligere overnattet her flere ganger og vært veldig fornøyd med tilbudene. Min kollega tok en bonusovernatting i…

Vi ville prøve hvordan dette hotellet tok i mot oss når vi brukte bonuspoeng. Vi har tidligere overnattet her flere ganger og vært veldig fornøyd med tilbudene. Min kollega tok en bonusovernatting i begynnelsen av uken og så bestilte jeg en i slutten av uken. I tillegg bestilte jeg en oppgradering som man kan få mot å betale en tilleggsum. Min kollega fikk en vennlig men upersonlig velkomst. Fikk følelsen av at en bonusgjest ikke var like velkommen. Rommet var et en manns superior rom. Besøk nr.2 ble vi ønsket velkommen på en vennlig og personlig måte. Han var ny men gjorde så godt han kunne. Da jeg spurte om det var i orden med oppgraderingen hadde de ikke fått dette med seg. Jeg måtte vise mailen og fikk deretter kostnadsfritt en oppgradering. Overraskelsen var stor da vi oppdaget at rommet var nøyaktig det samme som min kollega hadde hatt 2 dager før. Og det var bare redd opp til 1 person også. Heldigvis var det ekstra sengetøy slik at vi selv kunne re opp til en til. Rommet var ellers fint med te og kaffemaskin. Savner melk til teen.. Det er positivt at frokosten starter såpass tidlig som klokken 05, men noe av maten bærer preg av å ha stått ute litt lenge. Positivt at man har fjernet glass med rosiner som det fort kom fluer i og endret vinkelen på frokostblandingene slik at ikke det som ligger nederst blir for gammelt. Frokostpersonalet er vennlige og raske med å rydde unna. Utsjekk var igjen veldig upersonlig og ikke slik vi er vant til. Kanskje litt morgentrøtt?

Svar fra eier

28. mai 2020

Kjære QExcellent, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. Vi tar med oss de punkter du påpeker slik at vi kan heve oss ytterligere. Vi har gjort noen menneskelige feil med tanke på din oppgradering og det er jeg den første til å beklage. Som bonusgjest er dere våre viktige gjester som benytter våre hoteller ofte. Jeg er likevel glad for at dere hadde et hyggelig opphold hos oss og dere er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss eller et av våre andre hoteller i Norden. Med ønske om en god sommer! Med Vennlig Hilsen Lars Roalkvam Regionansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Les hele anmeldelsen
4

Bra konferansested

12. februar 2020, Bærums Verk, Norge, GudbrandT

Bodde en natt i forbindelse med årsmøte og påfølgende kursdag. + moderne rom av forventet standard med flott dusj/WC og god sengemadrass + gode buffeer av skikkelig Quality-standard + fri softis, fruk…

Bodde en natt i forbindelse med årsmøte og påfølgende kursdag. + moderne rom av forventet standard med flott dusj/WC og god sengemadrass + gode buffeer av skikkelig Quality-standard + fri softis, frukt og grønt - litt høye soveputer og smal seng - dårlig wifi på hele hotellet, også konferanserom - kluss i bestilling av måltid for vår gruppe

Svar fra eier

17. februar 2020

Kjære GudbrandT, tusen takk for at du tok deg tid til å å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. Det setter vi stor pris på! Kjekt å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Det setter jeg og alle mine gode kolleger pris på! Vi har hatt en gjennomgang med vår leverandør av WIFI slik at dette nå skal være i orden og tar med oss dine andre tilbakemeldinger til oss for å stadig forbedre oss. Håper å se deg snarlig tilbake hos oss, ha en fin dag! Med Vennlig Hilsen Lars Roalkvam Regionsansvarlig

Les hele anmeldelsen
3

Kan være heldig...

29. januar 2020, Bergen, Norge, Onkel_Daffi

Hotellet har noen oppussete rom som er kjempefine, men har også gamle slitte rom med dårlige senger. Renholdet er noen gang kjempebra, mens andre ganger kan man finne glasskår i teppet etter forrige g…

Hotellet har noen oppussete rom som er kjempefine, men har også gamle slitte rom med dårlige senger. Renholdet er noen gang kjempebra, mens andre ganger kan man finne glasskår i teppet etter forrige gjest på rommet, og store hybelkaniner under senga. Frokosten er greit. Restauranten er ikke å anbefale. Har du valget så velg et av de andre hotellene på Sola.

Svar fra eier

17. februar 2020

Kjære Onkel_Daffi, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. Det setter vi stor pris på! Vi tar med dine kommentarer til oss og ser på hvordan vi konkret skal løfte oss videre. Vi får normalt veldig gode tilbakemeldinger fra våre gjester og fornøyde gjester lever vi av. Hotellet ble total renovert for bare noen få år tilbake og spør gjerne etter et superior rom neste gang. Det koster noen få kroner mer, men send meg gjerne en mail neste gang, så skal vi selvsagt ordne med dette uten kostnad for deg. Håper å se deg neste gang du er på disse kanter. Ha en fin dag! Med Vennlig Hilsen Lars Roalkvam Regional Ansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.392.007 28
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.