Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Airport Hotel Stavanger Sola ,  Norge

Se alle hotell i Sola, Norge

Quality Airport Hotel Stavanger

Sola,  Norge

Quality Airport Hotel Stavanger er et populært konferansehotell sentralt plassert ved Solastranden og Stavanger Lufthavn. Med 273 rom og innbydende fasiliteter, er dette basen for å utforske regionens mange attraksjoner. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Airport Hotel Stavanger 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
409 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
3

Dårlig renhold

28. juli 2020, , 383ellenu

Store flekker på veggene som lett kunne ha vært vasket bort. Mye rusk på gulvet, så det er umulig å gå barbent på rommet. Rom blir ikke rengjort under oppholdet og de får tydeligvis ikke nok tid til å…

Store flekker på veggene som lett kunne ha vært vasket bort. Mye rusk på gulvet, så det er umulig å gå barbent på rommet. Rom blir ikke rengjort under oppholdet og de får tydeligvis ikke nok tid til å rengjøre rommene ordentlig mellom gjestene. Skittent sengetøy (flekker som ikke har gått bort i vask). Dårlig ventilasjon på rommet. Ordinær frokostbuffet. Ingen trengsel og mange bord tilgjengelig. God oppmerking på gulv, så det blir lett å holde nok avstand. Treningsrom er stengt pga koronatiltak.

Svar fra eier

31. juli 2020

Kjære 383ellenu, tusen takk for din feedback til oss etter ditt opphold. I disse dager jobber våre servicehelter ekstra hardt på mange fronter,- også når det gjelder renholdet. Jeg er den første til å beklage dersom det ikke var bra nok i disse tider. Det er viktig å understreke at det ikke blir gjennomført renhold på rommet under Deres opphold, grunnet smittevern og situasjonen vi er inne i. Det blir det også gitt informasjon ved inn-sjekk, gjennom et skriftlig info skriv. Jeg håper dere tross dette hadde et fint opphold i vår region og hos oss. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Fortsatt god sommer! Med Vennlig Hilsen Lars Roalkvam Regionsansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Les hele anmeldelsen
2

Service på sparebluss

20. juli 2020, , peset2020

Vi gledet oss til 3 overnattinger på et fint hotell. Møtte hyggelig betjening og god mat. Men service. Vi fikk et rom som ikke var rent på soverom eller bad. Fikk så et nytt rom som bare var klargjort…

Vi gledet oss til 3 overnattinger på et fint hotell. Møtte hyggelig betjening og god mat. Men service. Vi fikk et rom som ikke var rent på soverom eller bad. Fikk så et nytt rom som bare var klargjort til en person, men vi var 2. Måtte spørre etter håndkler, kleshengere, glass osv. Etter 2 netter måtte vi smøre om det var vanlig at rom ikke ble ryddet eller at man fikk nye håndkler. Han sa det ikke var vanlig men lovte at det skulle bli annerledes neste dag , men da skulle vi reise . Men heldigvis så fikk vi nye håndkler. Vi brukte et tilbud som hotellkjeden selv anbefalte at skulle gi deg god opplevelse, service og en god ferie opplevelse, men det virker som når vi har kjøpt dems tilbud så får vi de minste rommene og svaleste service. Alt gikk på sparebluss og service og renhold var ikke topp. Forventer ikke tilbakemelding eller tilbud om nye og bedre rom og service selv om det en burde. Ikke lurt å lokke kunder og gi dem noe annet. Betjening gjorde så mye som mulig men ikke lett når dem har for mange oppgaver. Måtte vente 10 min i resepsjonen før resepsjonisten rakk å komme fra andre oppgaver. Ble lang kø i resepsjonen. Skuffende , men det kunne hvert mega bra.

Svar fra eier

31. juli 2020

Kjære peset2020, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. Det setter jeg pris på. Sommeren 2020 har vært en svært hektisk sommer, selv om vi visste det ville være mange på veien i år, så ble selv vi overrasket. Bestillingene har kommet på svært kort varsel og vi beklager så mye om vi denne gangen ikke klarte å gi dere den opplevelsen dere skulle hatt. Det er jeg den første til å beklage. Tross dette så er jeg glad for at du roser våre servicehelter og koste deg i vår restaurant. Ønsker dere en fortsatt fin sommer! Med Vennlig Hilsen Lars Roalkvam Quality Hotel Region Stavanger

Les hele anmeldelsen
1

Covid-19 -Ground ZeroZ

17. juli 2020, Halden, Norge, Ole-Petter110

Hvis Covid-19 bryter ut i Norge, så er dette «Ground Zero». Bakgrunn: Vi spiste på hotellets restaurant fredag kveld 17.07.20. Vi ble møtt av uhøflige servitører, men det er ikke derfor jeg gir en a…

Hvis Covid-19 bryter ut i Norge, så er dette «Ground Zero». Bakgrunn: Vi spiste på hotellets restaurant fredag kveld 17.07.20. Vi ble møtt av uhøflige servitører, men det er ikke derfor jeg gir en anmeldelse. 1 stjerne: Problemet er når servitørene på flott vis bruker plasthansker på grunn av «renslighet». Servitørene leverte ut og hentet inn menyer. Serverte mat og drikke. Hentet og leverte flere menyer. De samme som alle de tidligere gjestene har tatt og hostet på, uten rengjøring. Etter og under meny-håndteringen, så henter de brød til fiskesuppen, som er på menyen. MED DE SAMME HANSKENE(!). Hoved problemet er når de ikke byttet hansker en eneste gang under hele våres middag, hva er poenget med flere flotte Corona skilt om avstand osv, når hotellets personale er de værste? Løsning: -Slutt med hansker. -Vask hender ofte. -Skaff dere verktøy for å legge på brød til gjestene. Ikke bruk hansker/hender som dere har brukt til alt annet. Mvh Ole-Petter Karlsen

Svar fra eier

20. juli 2020

Kjære Ole-Petter110, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. Det setter vi stor pris på selv om innholdet ikke var noen lystig lesning. Fra vår side så følger vi strenger regler og tiltak, både ovenfor våre gjester og våre ansatte. Har vi gjort en menneskelig feil her, er vi de første til å beklage dette. Til og med på kjøkkenet før noe mat bringes ut så har vi antibac som brukes. Vi har også en rekke andre stasjoner for både våre gjester og våre ansatte. Smitten i vår region er så og si fraværende og det jobber vi også hardt for fremover. Tusen takk for dine innspill som tas til etterretning og med ønske om en god sommer videre! Med Vennlig Hilsen Lars Roalkvam Regional Ansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Les hele anmeldelsen
5

Takk for oss :-)

13. juli 2020, , HanneL399

Hjelpsomme, blide, god service, minibar som kan brukes til kjøleskap nå i denne tiden, gode senger, og godt renhold, flink personal som klarer å være så hjelpsomme, huggelige å blide, selv i disse tra…

Hjelpsomme, blide, god service, minibar som kan brukes til kjøleskap nå i denne tiden, gode senger, og godt renhold, flink personal som klarer å være så hjelpsomme, huggelige å blide, selv i disse travle dagene de har med alt ekstra arbeidet corona tiltakene gir :-)

Svar fra eier

20. juli 2020

Kjære HanneL399, tusen takk for at du tar eg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. Det setter vi stor pris på. Jeg har fantastiske kolleger som jobber hardt i en hektisk og svært utfordrende tid som vi er inne i. Det er det å kjekt å lese om den gode opplevelsen som du og andre gjester opplever hos oss. Den deler jeg med alle mine gode kolleger og ønsker dere en god sommer videre! Med Vennlig Hilsen Lars Roalkvam Regionansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Les hele anmeldelsen
2

Rimelig overnatting for en grunn

10. juli 2020, Lillesand, Norge, maleneul

Vi kom til et rom med masse smuler, ferdigtygd tyggis og gamle sokker under sengene. Bestilte middag på restauranten. Cæsarsalat som var 90% kinakål med seig kylling til 189 kr. Spaghetti til barn, ok…

Vi kom til et rom med masse smuler, ferdigtygd tyggis og gamle sokker under sengene. Bestilte middag på restauranten. Cæsarsalat som var 90% kinakål med seig kylling til 189 kr. Spaghetti til barn, ok minus. Burgeren var god. Servicen i restauranten var elendig. En sinna servitør, ting tok lang tid, mat ble slengt på bordet, fikk skittent vinglass, tydelig dårlig stemning mellom de ansatte. Servitøren vår nøys midt i lokalet og tok bare på hansker, ingen håndvask eller sprit. Stemninga blant gjestene var svært amper på slutten av måltidet, men god grunn. Alle de andre ansatte var blide, veldig serviceinnstilte og gjorde en iherdig innsats for et godt inntrykk.

Svar fra eier

20. juli 2020

Kjære maleneul, tusen takk for din feedback til oss etter deres opphold. Har ikke servicen vært bra nok i vår restaurant på en hektisk kveld så er jeg den første til å beklage dette. Sommeren har (heldigvis) langt overgått de tall vi på forhånd hadde estimert når det gjelder antall gjester, noe som gjør at vi har hatt det svært travelt. At det har gått utover ventetid i restauranten er vi lei oss og takker for tålmodigheten utvist. Vi bruker ikke kinakål i noen av våre retter, men bruker romano salat eller hjertesalat til vår Cæsar salat. Vi håper på tross av dette av dere har en god sommerferie og ønsker dere en riktig god sommer videre! Med Vennlig Hilsen Lars Roalkvam Regionsansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.396.002 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.