Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ 33 Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge

Quality Hotel™ 33

Oslo,  Norge

Quality Hotel 33 har sin beliggenhet på Økern, kun 11 min med T-bane fra Oslo sentrum. Konferansehotellet har hele 242 rom, 17 toppmoderne møterom og Top Floor Restaurant & Bar med panoramautsikt utover Oslo.

Quality Hotel 33 er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ 33 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

3,5
591 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
4
Verdi
3,5
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
4

Spennende arkitektur, god frokost plassert i Oslos "styggeste område"

3. desember 2018, Oslo, Norway, Reidar H

Jeg valgte dette hotellet pga. plasseringen. I dette området er det få overnattingssteder og generelt et mindre pent område med mange bedrifter, mye asfalt og trafikk rundt deg. Her bor du fordi du sk…

Jeg valgte dette hotellet pga. plasseringen. I dette området er det få overnattingssteder og generelt et mindre pent område med mange bedrifter, mye asfalt og trafikk rundt deg. Her bor du fordi du skal noe i nærheten, ikke fordi du skal traktere nabolaget. Det er rett og slett vanskelig å bevege seg til fots i området. Som bilpassasjer er det utmerket. Rett fra ring 3 og inn på gratis parkeringsplass for hotellets gjester. Det vil si for dersom det er ledig plass. Ellers må man betale. Jeg fikk parkeringsplass. Hotellet skryter av sin arkitektur som de tilbyr å vise sine gjester. Da jeg spurte resepsjonisten om arkitekturen til hotellet visste hun ingenting. Det var skuffende. Jeg antar at vi snakker om stilarten brutalismen. Et særegent hotell med særegen arkitektur. Jeg likte det. Ikke sikkert alle andre gjør det. Minimalistisk stilrent interiør. En deilig frokost over gjennomsnittet. Her har man valgt det riktige utvalget av frokostmat. Et knøttlite hotellrom (ikke alle får så lite rom som meg jfr. branninstruksoversikten.) med en grusom utsikt. Allikevel et rom jeg trivdes i. Hadde alt man kan be om og det virket rent. Da jeg ankom var resepsjonen tom for betjening. Det tok en god stund før jeg fikk hjelp. Hotellet har visstnok en bra restaurant på toppen av bygningen som åpner klokken 18.00 Jeg fikk ikke anledning til å prøve den. Jeg likte hotellet isolert sett, men lite begeistret for det triste gråe området rundt. Men nå var det hotellet jeg skulle anmelde. Det får fire av fem stjerner.

Svar fra eier

2. januar 2019

Hei Reidar! Ser nok ut som vi må ta en liten oppfriskning om historiens bygg vi også, her er det jo masse å fortelle! Du har helt rett med at det er brutalismen som arkitekten har gått etter. Den berømte Erling Viksjø designet bygget som ble ferdigstilt på sent 60-tallet for Standard Telefon og Kabelfabrikk. Bygget var nemlig en fabrikk før det ble bygget om til et hotell i 2007! Fasaden er betong med elvesteiner presset inn i den - en ganske rik variasjon når du får studert den. Vi tar med tilbakemeldingene dine til sine respektive avdelinger, vi jobber stadig med å forbedre oss. Anbefaler å teste restauranten (eller baren) neste gang du er innom, der er utsikten langt ifra kjedelig. :) Takk for kjærligheten, vi digger deg også! Vennlig hilsen Ina Knutsen Marketing & Communications Coordinator, Quality Hotel 33

Les hele anmeldelsen
3

Fine rom, grei frokost, fullt på parkeringen

3. desember 2018, Norge, Malebr0n

Vi valgte hotellet pga at vi kom med bil, og ikke hadde lyst til å kjøre rundt i sentrum og lete etter p-plass. Da vi kom mot hotellet, var bygningen mørt og "dyster" (barna trodde det var et skummelt…

Vi valgte hotellet pga at vi kom med bil, og ikke hadde lyst til å kjøre rundt i sentrum og lete etter p-plass. Da vi kom mot hotellet, var bygningen mørt og "dyster" (barna trodde det var et skummelt spøkelseshotell), det er kanskje et poeng å ha lite belysning både ute og inne? Heldigvis var det ingen spøkelser :) Men det var heller ingen parkeringsplasser. Vi kjørte rundt i nabolaget (industriområde) og lette, det var kun p-plasser der man måtte betale 24 timer i døgnet, altså også om natten. Så da måtte vi etter hvert innfinne oss med å betale for et helt døgn, og lete etter ledig p-plass på gratisparkeringen dagen etter. Etter denne litt kjedelige ankomsten, fikk vi et fint familierom, med badekar. Stor størrelse på rom og bad, ikke noe å si på det. Frokosten var grei nok, ikke noe "ekstra". Men stort pluss for at den varte lenge (til kl 11 dagene vi var der) Minstemann hadde ønsket seg pannekaker, eller noe annet søtt, som man ofte finner på hotellfrokoster. Det var et fat med croissanter, men dette var alltid tomt. Og når det først ble fylt på, kom noen fra betjeningen og lasset på croissanter på små fat som de bar bort (til andre gjester som skulle ha frokost på senga?). Man måtte i allefall følge nøye med og være kjapp hvis man skulle sikre seg en. De ansatte var hyggelige. Det var full fest i gangen utenfor vårt rom, men etter at vi hadde sagt ifra til ungdommene litt over midnatt, flyttet de seg et annet sted. Jeg stusset litt over at ikke sengene var redd opp da vi kom tilbake etter å ha vært ute. Men vi hadde jo ikke hengt opp skiltet med at vi ønsket rengjøring av rommet. På hoteller der jeg har bodd tidligere har det vært vanlig at noen kommer inn og rer opp sengene og kanskje tømmer søppelbøttene selv om man ikke ber om full rengjøring av rommet. Men det var ikke noe stort minus. Det kan godt hende vi velger å bo der igjen.Selv om gratis-p-plassen var temmelig liten. Da vil vi i så fall regne på om hotellet lønner seg med døgnparkering inkludert.

Svar fra eier

2. januar 2019

Hei Malebr0n! Det er godt å høre at dere ikke møtte på noen spøkelser mens dere bodde her, vi kan ikke si å ha sett noen siden Dr. Peter Venkman og gjengen var på besøk. :) Vi skjønner det er surt å komme til en full parkeringsplass, med førstemann til mølla er det mange som kaprer og holder på plassen dessverre, hele 65 biler faktisk. Jeg krysser fingrene for at dere får plass neste gang! Send meg gjerne en mail neste gang dere kommer, så skal vi prøve å sikre dere noen deilige croissanter til frokost. Vennlig hilsen Ina Knutsen ina.therese.vistung.knutsen@choice.no Marketing & Communications Coordinator, Quality Hotel 33

Les hele anmeldelsen
3

Fornøyd etter ei helg i Oslo

19. november 2018, Orre, Norge, Ole_selvaag

Vi var en vennegjeng på fire stykker som skulle på konsert. Innsjekkingen var helt genial ved at de har egen "do-it-your-own-check-in". Noe som gjorde at vi slapp å stå i kø ved resepsjonen. Rommet…

Vi var en vennegjeng på fire stykker som skulle på konsert. Innsjekkingen var helt genial ved at de har egen "do-it-your-own-check-in". Noe som gjorde at vi slapp å stå i kø ved resepsjonen. Rommet var helt grei i størrelse, det var familierom. Greit med badekar på rommet og gode senger. Det var litt kaldt i rommet om morningen, men vi justerte bare termostaten og noen timer etterpå så var det grei temperatur. Det ble en del taxier fra og til Oslo. Men fem minutter fra hotellet så går det t-bane nesten hele tiden til Jernbanetorget, rett utføre Oslo S. Trenger du halv pris på bussbilletten fra Gardermoen så kan du sende mail til hotellet og få tilsendt rabatt på bussbilletten på mail og vise til bussjåføren. Frokosten var god med egg og bacon. Godt utvalg ellers med pålegg og brød.

Svar fra eier

4. desember 2018

Hei Ole! Tusen takk for din trivelige tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du var fornøyd med oppholdet hos oss og at oppholdet gikk knirkefritt uten kø. :-) Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen. Vennlig hilsen Ina Knutsen Marketing & Communications Coordinator at Quality Hotel 33

Les hele anmeldelsen
2

Styr unna

18. november 2018, Oslo, Norge, Phenixmumz

Aldri en god start med tiggere med søppelsekk på parkeringplassen og fulle nordmenn ved hotellinngangen som kastet ølbokser på vei videre til neste fest. Altså før kl 17. Nitrist rom, og det skulle…

Aldri en god start med tiggere med søppelsekk på parkeringplassen og fulle nordmenn ved hotellinngangen som kastet ølbokser på vei videre til neste fest. Altså før kl 17. Nitrist rom, og det skulle være et superiorrom. Lite, trangt og dårlig planløst. Grell belysning, ikke lys ved skrivebordet heller. Minnet mest om enn lugar under bildekk. Badet var stort, men det lakk fra flere steder under badekaret og ikke var det nok gulvvarme til at noe tørket opp. Støyen fra Østre Aker vei var absolutt tilstede, hele natten. Frokosten var faktisk det eneste jeg kan gi omtrent godkjent. Dog ikke nok til at vi noensinne skal bo på Clarion Hotel 33 igjen, til det har Oslo for mange gode hoteller.

Svar fra eier

4. januar 2019

Hei Phenixmumz! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive din tilbakemelding. Så leit å høre at du opplevde at ikke alt gikk som det skulle under ditt opphold. Vi beklager at rommet ikke levde opp til dine forventninger. Våre superior-rom er utrustet med sofa og er noe større enn våre standard-rom. Tusen takk for at du sier ifra så vi får mulighet til å rette opp i manglene du opplevde på baderom, her følger vi opp med teknisk avdeling. Det gleder oss likevel å høre at frokosten falt i smak. Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning. Vennlig hilsen Ina Knutsen Marketing & Communications Coordinator, Quality Hotel 33

Les hele anmeldelsen
1

Hjelp jeg er på Top Floor Restaurant

15. november 2018, Windhoek, Namibia, karisma00

Og det er ikke mulig å rate det med minus stjerner. Kokken har mista saltet i suppen og kelnerne har passert meg 10 ganger uten at de har lagt merke til at jeg 1. Ikke spiser 2. Prøver å få kontakt.…

Og det er ikke mulig å rate det med minus stjerner. Kokken har mista saltet i suppen og kelnerne har passert meg 10 ganger uten at de har lagt merke til at jeg 1. Ikke spiser 2. Prøver å få kontakt. Angrer på at jeg ikke stakk til CircleK for en pølse . Dette er for dårlig rett og slett. Rommet er ok. Men hotellet ligger ved en motorvei og midt i et industriområde så oppholdet bør ikke bli for lenge.

Svar fra eier

16. november 2018

Hei karisma00, tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Ja, her har nok kokken mistet saltkaret i suppen, og det skal jo selvfølgelig ikke skje! Det gjorde oss riktig så lei oss at dette var din opplevelse hos oss, som vi selvfølgelig legger oss flate for. Det var derfor du ikke trengte å betale for suppen, og vi håper at desserten og kaffen du fikk på huset var et fint plaster på din såre gane. Det gleder oss å høre at dere var fornøyd med rommet! Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg er det bare å ta kontakt med meg direkte på ina.therese.vistung.knutsen@choice.no. Med vennlig hilsen Ina Therese Vistung Knutsen Marketing & Communications Coordinator

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.561.357.000 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.