Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® The Hub Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge

Clarion Hotel® The Hub

Oslo,  Norge

Med Oslos beste beliggenhet, rett ved Oslo S og Jernbanetorget, byr Clarion Hotel The Hub på 810 moderne hotellrom, 22 møtelokaler i ulike størrelser og 3 unike bar- og restaurantkonsepter.

Clarion Hotel® The Hub 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
825 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4,5
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
5

Topp julefeiring i Oslo

11. januar 2021, Sandefjord kommune, Norge, Companion27359264264

Fikk en veldig positiv opplevelse når jeg kom til hotellet. Skulle tilbringe julehøytiden i Oslo og hadde booket inn på dette hotellet. Fikk en hyggelig mottagels når jeg ankom hotellet og ble imponer…

Fikk en veldig positiv opplevelse når jeg kom til hotellet. Skulle tilbringe julehøytiden i Oslo og hadde booket inn på dette hotellet. Fikk en hyggelig mottagels når jeg ankom hotellet og ble imponert over den flotte resepsjonområdet. Da jeg åpet døren til rommet 1221, kom neste postive overraskelse. Rommet var kjempestilig og delikat innredet, det var en herlig følelse og skuldrene senket seg mange hakk. Her lå alt til rette for en mega komfortabel julehelg. Senga var veldig god, badet delikat og varmen i gulvet var perfekt. Etter en lang dag var det rett og slett herlig å krabbe ned i den gode senga og sov som en sten. Neste dag var det tidlig opp og kom ned til en herlig frokost buffé og kunne nyte synet av all den gode maten som var satt frem. Skulle ønske jeg hadde mage til å kunne spist mye mer, men det jeg spiste var helt topp. I tillegg vil jeg også nevne at det ligger veldig sentral til i forhold til offentlig kommunikasjon og kort vei til Oslo beste shopping og restaurant områder. Så oppsummert, helt topp hotell og kan anbefales på det varmeste.

Svar fra eier

13. januar 2021

Hei Companion27359264264, Dette var utrolig hyggelig å lese. Vi er så takknemlig for at du benyttet julehøytiden sammen med oss. Detaljene du nevner fra lobbyen, rommet, badet, varmekablene, sengen og ikke minst frokosten er helt beviste og gjennomtenkte valg/vurderinger hotellet har gjort helt siden byggefasen. Det rører meg virkelig å lese at det verdsettes av deg som vår gjest og ikke minst legges merkes til. Tusen, tusen takk for fine ord. Dette er akkurat det vi ønsker at gjestene våre skal få følelsen av og ikke minst få oppleve midt i sentrale Oslo, sammen vårt fantastisk herlige og lidenskapelige medarbeidere. Vi gleder oss virkelig til å ønske deg velkommen tilbake til oss. Hilsen, Marianne Høybakk Hotel Manager

Les hele anmeldelsen
5

Helt på toppen!

4. januar 2021, , halldisk2010

Dette var helt glimrende! Vi var på jentetur og alle ønsker ble innfridd. Møtte en svært hyggelig resepsjonist som skaffet oss rom i 11. etasje. Rommet var kjempefint, utsikten utsøkt og beliggenheten…

Dette var helt glimrende! Vi var på jentetur og alle ønsker ble innfridd. Møtte en svært hyggelig resepsjonist som skaffet oss rom i 11. etasje. Rommet var kjempefint, utsikten utsøkt og beliggenheten fantastisk. Og all estetikk er bare en nytelse; fra vakker julepyntet resepsjon til vannfilmene rundt heisene. Jeg elsket den fargede krydderpaletten! Hit vil jeg komme tilbake❤️

Svar fra eier

6. januar 2021

Hei halldisk2010, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, Så utrolig hyggelig å lese at jenteturen ble en bra opplevelse og at du ønsker å besøke oss igjen :) Det varmer utrolig mye i en tøff tid. Tusen tusen takk <3 Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss. Med vennlig hilsen, Marianne Høybakk Hotel Manager

Les hele anmeldelsen
4

Stort sett veldig fornøyd

3. januar 2021, Oslo, Norge, tmariess

Hotellet er flott, og her er det ingenting å klage på. Heissystemet fungerte utmerket, og vi fikk rom i 13. etasje som vi ønsket. Hadde super utsikt på nyttårsaften! Frokosten var fantastisk. Romslig…

Hotellet er flott, og her er det ingenting å klage på. Heissystemet fungerte utmerket, og vi fikk rom i 13. etasje som vi ønsket. Hadde super utsikt på nyttårsaften! Frokosten var fantastisk. Romslig rom, stor tv og flott bad. Blide og hyggelige ansatte (bortsett fra i baren, dette kommer jeg til) og det var en trivelig opplevelse å bo på hotellet. Ingen vask av rom før etter avreise, men fikk rene håndklær. Det er helt supert, og helt forståelig. Vi følte at smittevernet var ivaretatt, og følte oss trygge på hotellet og ved frokosten. Det som trekker ned er den kjipe opplevelsen vi hadde med baren. På vei opp til rommet gikk vi innom for å bestille med oss noe tilbake til rommet. Her ble vi stående, og ble ignorert så lenge at vi bestemte oss for å gå opp, og heller bestille via app/nettside for pick up. Da bestillingen var klar gikk jeg ned for å hente. Igjen ble jeg ignorert ved inngangen, og bestemte meg for å vente ved baren. Her sto det to stk, som overhodet ikke var interessert i å hjelpe til. Jeg har forståelse for at noen ganger må man vente, men jeg forventer et «hei» og kanskje «et øyeblikk». Da jeg endelig fikk hjelp var ingenting klart. Ble ikke tilbudt noe sukker/honning til teen, og fikk et bittelite brett tilslutt, etter at han ene så jeg slet med å få det med meg. Da jeg kom opp til hotellrommet ble jeg ringt opp av resepsjonen - de kunne fortelle meg at jeg ikke måtte spise desserten, for den var ikke laktosefri som bestilt. Håpløst å ha dette som tilvalg om det ikke er mulig, man skal ikke tulle med allergier. Gikk ned igjen med den, og de i resepsjonen var oppriktig lei seg. Det er ikke deres feil, så vi satte pris på at pengene allerede hadde blitt refundert. Småpirk som at Chromecast på rom ikke fungerte, samt at noen hotellgjester ikke brukte munnbind. Ellers er vi fornøyd med hotellet, og kunne gjerne bodd her igjen! Resepsjonen/inngangen er flott. Deilige dundyner. Vi besøker derimot ikke baren igjen, uansett om vi er gjester på hotellet eller ikke.

Svar fra eier

4. januar 2021

Hei tmariess, Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om oss her på TripAdvisor. Det verdsetter vi utrolig høyt. Glad for å høre at dere følte dere trygge her hos oss. Dette er absolutt vår viktigste oppgave og vi blir utrolig glade når gjester ser at vi tar alle forholdsregler og har et godt smittevern. Når det gjelder servicen i baren var dette utrolig leit å høre. Jeg kan forsikre deg om at dette er også ett av våre viktigste fokus i alle avdelinger, og gjestetilfredshet er jo kjernen til det vi driver med. Vi tar dette på alvor og opp internt. Takk for at dere sier i fra og gir oss muligheten til å jobbe med dette og finne mer ut hva årsaken her er konkret. Når det gjelder munnbind er ikke dette et krav for gjestene dersom de klarer å holde 1 m, men dog anbefaler vi dette og vi har smitteansvarlig i hver avdeling som sier i fra dersom det ikke er mulig å overholde 1 m. Men vi oppfordrer likevel alle gjester til å bruke dette i alle våre felles areal. Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til oss, og håper også da vi kan få anledning til å rette inntrykket i sin helhet også i vår bar. Ønsker deg og dine en god start på det nye året. Med beste hilsen Marianne Høybakk Hotel Manager

Les hele anmeldelsen
5

Sykt fint, sykt bra service!

11. november 2020, Oslo, Norge, aroakh

Jeg har tidligere vært på «The thief» som er et 5 stjerners hotell. Likevel var jeg så mye mer fornøyd med «The hub», så dette stedet anbefales virkelig. Det er supersentralt og utrolig fint innvendig…

Jeg har tidligere vært på «The thief» som er et 5 stjerners hotell. Likevel var jeg så mye mer fornøyd med «The hub», så dette stedet anbefales virkelig. Det er supersentralt og utrolig fint innvendig. Du har gangavstand til t-bane, busser, tog og trikk! Døgnåpen Joker rett ved hotellet og et P-hus for å parkere bilen. Servicen var også utrolig bra! Vi slet med Chromecast og fikk derfor melkesjokoladen jeg tok fra minibaren gratis. Det var en ekstra liten service som vi satte vi pris på. Til sammenligning slet vi med airconditioner på The Thief som aldri ble ordnet. Det var også problemer med tett vask. På The Thief hadde vi bestilt en bryllupspakke og vi fikk ikke den alkoholfrie-drikken som skulle være på rommet ved ankomst. Den måtte vi ringe og spørre om. Vi trodde også at det skulle være pyntet litt finere ettersom det var bryllupsnatten vår, men det var det ikke. Det ble litt mye sammenligning, men det er fordi jeg ble skuffet over The Thief og veldig positivt overrasket og fornøyd av The Hub! Anbefales virkelig.

Svar fra eier

10. november 2020

Hei arooja146, Tusen takk for fine ord om vårt hotell. Det verdsetter vi utrolig høyt. Vi er også veldig stolte av vårt søsterhotell The Theif som også er et fantastisk hotell. Leit å høre at det ikke ble fulltreffer ved sist opphold hos de. Håper dere har gitt de tilbakemeldingen slik at de får muligheten til å rette det som er inntruffet. Alltid velkommen på The Hub, og vi håper vi ser dere snart igjen. Ha en fantastisk dag! Hilsen Marianne Høybakk Hotel Manager

Les hele anmeldelsen
3

Ganske, men det lugger litt.

18. oktober 2020, , 228jesperb

Jeg hadde hørt en del skryt om stedet, men en del lugging ødelegger opplevelsen. Førsteinntrykket og hotellet i seg selv er ganske flott. PARKERING: Parkering i kjelleren er litt dyrt(490 pr.døgn. E…

Jeg hadde hørt en del skryt om stedet, men en del lugging ødelegger opplevelsen. Førsteinntrykket og hotellet i seg selv er ganske flott. PARKERING: Parkering i kjelleren er litt dyrt(490 pr.døgn. Eks. El-billading) og drives av q-park så hvis man lurer på noe som f.eks el-billading så må man ringe de på den dystre kundetelefonen deres. Men det var ikke så trangt, mye ledig plass og veldig behagelig måte å komme seg dit. ROM: Vi gikk for det vi trodde var et litt finere rom, et deluxe rom. Det var litt så som så, da det bar veldig preg av å være et handicap rom. Det var merkelig innredet med mye åpen plass og bare en stol i stuedelen. TV-en sto klin oppi en taklampe og sto skeivt oppå en kommode. Doen var så høy at en gjennomsnittlig mann nesten dingler med beina og setet var litt løst. Proppen i vasken som skal være fast, var løs. Badet og dusjen var gigantisk og jeg antar at dette er med i beregningen av de ekstra kvm som er forskjellen fra superior rom. Men ellers fint rom. TV: Tv er vanligvis ikke så viktig på tur, men jeg ønsket å se en fotballkamp som gikk denne kvelden. Jeg forsøkte å koble til cromecasten som var unødvendig komplisert med innlogging som ikke fungerte knirkefritt. Det tok 20 min av kampen. Når det først fungerte så begikk jeg kardinalfeilen å trykke på lysbryteren ved siden av senga. Den tok livet av TV-en 🤷🏼‍♂️ og da var det en 30 minutters jobb med hjelp av betjeningen(som heller ikke skjønte noe og bare trykket vilkårlig) for å få det i gang igjen. Vi lever i 2020 med smart TV-er, hvordan kan man klare å gjøre det så vanskelig?! MINIBAR/ROOMSERVICE: Minibaren var som vanlig dårlig og unødvendig overpriset. Jeg ville ha et par øl til kampen og hadde betalt godt for godt øl, men 89kr for en 0.33 carlsberg det er på grensen til skam. Roomservice får man ikke pga corona-pandemien. MEN man kan gå ned til baren, bli satt ved et bord og så bestille to øl(litt sånn på random fordi jeg ikke fikk se en meny) og så ta de med opp på rommet. Forklar meg hvordan det begrenser smitte kontra roomservice? Øl nr. 2 ble litt daff utover i andre omgang, men det løste seg. Fikk meg en god weiss og en god Ipa som naturligvis kostet litt, men helt klart verdt pengene i motsetning til carlsbergen i minibaren. FROKOST: Som jeg hadde hørt var det en veldig flott frokostbuffet 👌🏻👌🏻 MEN dette er definitivt det stedet hvor jeg har blitt utsatt for mest smittefare så lenge pandemien har vart. Jeg skjønner at hotellet ønsker å holde buffeten åpen og dette går hovedsaklig på gjestene og ikke på hotellet. Å tro at nordmenn klarer å følge smittevernsregler i baconkøen på buffet er som å tro på julenissen. Folk hoster i hendene og tar på felles kontaktflater og 1-meteren var bare å glemme. Når du bærer rundt på egen mat så er det også litt knot å sprite henda mellom hver ting man tar på tallerken. Det er egentlig et veldig fint hotell, men all småluggingen ødelegger litt.

Svar fra eier

22. oktober 2020

Hei 228jesperb, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi er så utrolig takknemlig for å ha deg som vår gjest i en svært spesiell tid. For oss som de fleste andre er også vår normal situasjon endret på kun kort tid. Som hotell har vi på Clarion The Hub siden Mars 2020 til i dag endret samtlige rutiner og hvordan vi opererer vår drift for å kunne gi våre gjester et trygt og minnerikt opphold. Flere av våre kolleger er dessverre fortsatt hjemme i permittering, og vi kan ikke vente til flere kolleger er tilbake på jobb! Du som vår gjest er med å bidra til at flere og flere kan komme tilbake, og det gir alle oss her på Clarion The Hub en hel masse energi, mot og begeistring til å stå på videre. Tusen, tusen takk! Rom: Her på Clarion Hotel The hub er 10 % av alle våre rom tilrettelagt for HC. Vi har rom i alle kategorier fra Standard og opptil suiter og vi er utrolig stolte av å først og fremst ha dette tilbudet som passer for alle, samt at rommene er designet likt som alle andre rom og gir et helhetsinntrykk av romstandarden på hotellet. Du nevner dette med møblering og plassering. Det er nok ulikt for oss alle når det kommer til innredning. Dette er noe vi kontinuerlig ser på. Rommene våre er møblert etter utgangspunktet fra designer av rommene. Glad for å høre at du i hovedsak synes rommet var fint. Tv: dette var utrolig leit å høre. Vi har jobbet mye med disse løsningene for å ha et godt streaming tilbud til alle våre gjester på alle rom. Vi har vært en del i dialog med leverandøren av chromecast systemet da dette er litt utenfor vårt tekniske fagfelt hvorfor dette ikke alltid fungerer 100 %, og vi gir oss ikke før dette er optimalt. For oss er det utrolig viktig at dette fungerer 100 % på alle rom så denne tar vi absolutt til oss og vil følge opp tett videre. Takk Minibar: Prisene i Minibar er relativ standard for norske hoteller. Vi har valgt gode produkter her som gir den ekstra premium følelsen og ikke minst også en opplevelse litt over det en kan forvente. Når det gjelder romservice tilbys ikke dette per nå årsaket av pandemien ble vår totale operasjonelle drift snudd helt på hodet og dette ble et tilbud som hotellet ikke hadde ressurser til å tilby lengre dessverre. Det er vi også utrolig lei oss for, men dessverre er dette den brutale sannheten. Men det gleder meg stort å kunne orientere om at vi har måtte tenke nytt, og ved hjelp av nye digitale systemer så er det fra og med i dag 22/10 mulig å bestille mat til rommet alle dager i uken fra Hub Bar. Det er ikke 100 % roomservice, men man kan bestille pick up og mottar så en bekreftelse når maten er klar slik at man nyte mat i ro ved feks. ved arbeidsbordet på rommet. Dette gleder oss veldig, og jeg tror også mange av våre gjester vil verdsette denne løsningen utrolig bra. Frokost: utrolig hyggelig å lese at du opplevde frokosten som flott. Vi er utrolig stolte av denne. Når det gjelder punktene iht smittevern så anser hotellet som sin viktigste oppgave å tilby en trygg og god hotelloppelse. Vi tar alle forholdsregler og følger restriksjonene strengt. Hotellet har gjort risikovurdering iht Covid-19 særskilt i alle avdelinger og for hotellet i sin helhet. For frokosten spesielt er vi ekstra oppmerksomme, og noen opplever at vi også er for strenge. Og vi har stor forståelse for at ting er annerledes og det kan være utfordrende både for personal og gjester. Men den viktigste oppgaven vi nå har sammen med våre gjester er sørge for en trygg og god start på dagen. Vårt personell er til enhver tid tilstede og synlig i frokost, stasjonert ved buffetene og informerer gjester at de må holde avstand på min. 1 meter og varsler dersom overtredelse. Av smittevernhensyn har hotellet innført frokosttid som blir tildelt ved innsjekk. Denne frokosttiden som tildeles må gjestene følge. Dette er et konkret tiltak for å unngå kødannelse. Frokostrestaurant er halvert med antall sitteplasser. Personell er utstyrt med samband for å holde dialog og for å kunne kommunisere status på antall personer og plasser i områdene. Håndsprit tilgjengelig før man går inn i restauranten og eget personell ved inngangen. Merking av 1-meter i kø foran buffet og rundt buffet. Vi bytter serveringsbestikk innen et rimelig tidsintervall. og alle dager, flere gang for dag gjennomføres det godt planlagt renhold av buffet/restaurant og desinfisering. Og hotellet følger alle råd og retningslinjer for buffetservering. Vi er helt enig med deg at det er utfordrende og det er lett for mange å glemme seg av. Men vi er også utrolig stolt over det tilbudet vi har skapt sammen med våre gjester, og den forståelsen vi all hovedsak ser at gjestene våre har. Veldig glad for at du ga oss en tydelig og god tilbakemelding. Vi tar virkelig tilbakemeldingen på alvor. Som et løfte til deg som vår gjest skal vi fortsette å utfordre tradisjonell hotelldrift sammen med våre gjester også i tiden fremover. Håper vi ser deg igjen hos oss snart :) Ha en fantastisk torsdag. Hilsen Marianne Høybakk Hotel Manager

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.403.001 27
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.