Valgte hotell:
For å bruke denne siden, må nettleseren din akseptere cookies. Vennligst aktiver cookies, og prøv på nytt.
Vi fant dessverre ingen matchende resultater
Med Oslos beste beliggenhet, rett ved Oslo S og Jernbanetorget, byr Clarion Hotel The Hub på 810 moderne hotellrom, 22 møtelokaler i ulike størrelser og 3 unike bar- og restaurantkonsepter.
Fikk en veldig positiv opplevelse når jeg kom til hotellet. Skulle tilbringe julehøytiden i Oslo og hadde booket inn på dette hotellet. Fikk en hyggelig mottagels når jeg ankom hotellet og ble imponer…
Hei Companion27359264264, Dette var utrolig hyggelig å lese. Vi er så takknemlig for at du benyttet julehøytiden sammen med oss. Detaljene du nevner fra lobbyen, rommet, badet, varmekablene, sengen og ikke minst frokosten er helt beviste og gjennomtenkte valg/vurderinger hotellet har gjort helt siden byggefasen. Det rører meg virkelig å lese at det verdsettes av deg som vår gjest og ikke minst legges merkes til. Tusen, tusen takk for fine ord. Dette er akkurat det vi ønsker at gjestene våre skal få følelsen av og ikke minst få oppleve midt i sentrale Oslo, sammen vårt fantastisk herlige og lidenskapelige medarbeidere. Vi gleder oss virkelig til å ønske deg velkommen tilbake til oss. Hilsen, Marianne Høybakk Hotel Manager
Dette var helt glimrende! Vi var på jentetur og alle ønsker ble innfridd. Møtte en svært hyggelig resepsjonist som skaffet oss rom i 11. etasje. Rommet var kjempefint, utsikten utsøkt og beliggenheten…
Hei halldisk2010, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, Så utrolig hyggelig å lese at jenteturen ble en bra opplevelse og at du ønsker å besøke oss igjen :) Det varmer utrolig mye i en tøff tid. Tusen tusen takk <3 Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss. Med vennlig hilsen, Marianne Høybakk Hotel Manager
Hotellet er flott, og her er det ingenting å klage på. Heissystemet fungerte utmerket, og vi fikk rom i 13. etasje som vi ønsket. Hadde super utsikt på nyttårsaften! Frokosten var fantastisk. Romslig…
Hei tmariess, Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om oss her på TripAdvisor. Det verdsetter vi utrolig høyt. Glad for å høre at dere følte dere trygge her hos oss. Dette er absolutt vår viktigste oppgave og vi blir utrolig glade når gjester ser at vi tar alle forholdsregler og har et godt smittevern. Når det gjelder servicen i baren var dette utrolig leit å høre. Jeg kan forsikre deg om at dette er også ett av våre viktigste fokus i alle avdelinger, og gjestetilfredshet er jo kjernen til det vi driver med. Vi tar dette på alvor og opp internt. Takk for at dere sier i fra og gir oss muligheten til å jobbe med dette og finne mer ut hva årsaken her er konkret. Når det gjelder munnbind er ikke dette et krav for gjestene dersom de klarer å holde 1 m, men dog anbefaler vi dette og vi har smitteansvarlig i hver avdeling som sier i fra dersom det ikke er mulig å overholde 1 m. Men vi oppfordrer likevel alle gjester til å bruke dette i alle våre felles areal. Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til oss, og håper også da vi kan få anledning til å rette inntrykket i sin helhet også i vår bar. Ønsker deg og dine en god start på det nye året. Med beste hilsen Marianne Høybakk Hotel Manager
Jeg har tidligere vært på «The thief» som er et 5 stjerners hotell. Likevel var jeg så mye mer fornøyd med «The hub», så dette stedet anbefales virkelig. Det er supersentralt og utrolig fint innvendig…
Hei arooja146, Tusen takk for fine ord om vårt hotell. Det verdsetter vi utrolig høyt. Vi er også veldig stolte av vårt søsterhotell The Theif som også er et fantastisk hotell. Leit å høre at det ikke ble fulltreffer ved sist opphold hos de. Håper dere har gitt de tilbakemeldingen slik at de får muligheten til å rette det som er inntruffet. Alltid velkommen på The Hub, og vi håper vi ser dere snart igjen. Ha en fantastisk dag! Hilsen Marianne Høybakk Hotel Manager
Jeg hadde hørt en del skryt om stedet, men en del lugging ødelegger opplevelsen. Førsteinntrykket og hotellet i seg selv er ganske flott. PARKERING: Parkering i kjelleren er litt dyrt(490 pr.døgn. E…
Hei 228jesperb, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi er så utrolig takknemlig for å ha deg som vår gjest i en svært spesiell tid. For oss som de fleste andre er også vår normal situasjon endret på kun kort tid. Som hotell har vi på Clarion The Hub siden Mars 2020 til i dag endret samtlige rutiner og hvordan vi opererer vår drift for å kunne gi våre gjester et trygt og minnerikt opphold. Flere av våre kolleger er dessverre fortsatt hjemme i permittering, og vi kan ikke vente til flere kolleger er tilbake på jobb! Du som vår gjest er med å bidra til at flere og flere kan komme tilbake, og det gir alle oss her på Clarion The Hub en hel masse energi, mot og begeistring til å stå på videre. Tusen, tusen takk! Rom: Her på Clarion Hotel The hub er 10 % av alle våre rom tilrettelagt for HC. Vi har rom i alle kategorier fra Standard og opptil suiter og vi er utrolig stolte av å først og fremst ha dette tilbudet som passer for alle, samt at rommene er designet likt som alle andre rom og gir et helhetsinntrykk av romstandarden på hotellet. Du nevner dette med møblering og plassering. Det er nok ulikt for oss alle når det kommer til innredning. Dette er noe vi kontinuerlig ser på. Rommene våre er møblert etter utgangspunktet fra designer av rommene. Glad for å høre at du i hovedsak synes rommet var fint. Tv: dette var utrolig leit å høre. Vi har jobbet mye med disse løsningene for å ha et godt streaming tilbud til alle våre gjester på alle rom. Vi har vært en del i dialog med leverandøren av chromecast systemet da dette er litt utenfor vårt tekniske fagfelt hvorfor dette ikke alltid fungerer 100 %, og vi gir oss ikke før dette er optimalt. For oss er det utrolig viktig at dette fungerer 100 % på alle rom så denne tar vi absolutt til oss og vil følge opp tett videre. Takk Minibar: Prisene i Minibar er relativ standard for norske hoteller. Vi har valgt gode produkter her som gir den ekstra premium følelsen og ikke minst også en opplevelse litt over det en kan forvente. Når det gjelder romservice tilbys ikke dette per nå årsaket av pandemien ble vår totale operasjonelle drift snudd helt på hodet og dette ble et tilbud som hotellet ikke hadde ressurser til å tilby lengre dessverre. Det er vi også utrolig lei oss for, men dessverre er dette den brutale sannheten. Men det gleder meg stort å kunne orientere om at vi har måtte tenke nytt, og ved hjelp av nye digitale systemer så er det fra og med i dag 22/10 mulig å bestille mat til rommet alle dager i uken fra Hub Bar. Det er ikke 100 % roomservice, men man kan bestille pick up og mottar så en bekreftelse når maten er klar slik at man nyte mat i ro ved feks. ved arbeidsbordet på rommet. Dette gleder oss veldig, og jeg tror også mange av våre gjester vil verdsette denne løsningen utrolig bra. Frokost: utrolig hyggelig å lese at du opplevde frokosten som flott. Vi er utrolig stolte av denne. Når det gjelder punktene iht smittevern så anser hotellet som sin viktigste oppgave å tilby en trygg og god hotelloppelse. Vi tar alle forholdsregler og følger restriksjonene strengt. Hotellet har gjort risikovurdering iht Covid-19 særskilt i alle avdelinger og for hotellet i sin helhet. For frokosten spesielt er vi ekstra oppmerksomme, og noen opplever at vi også er for strenge. Og vi har stor forståelse for at ting er annerledes og det kan være utfordrende både for personal og gjester. Men den viktigste oppgaven vi nå har sammen med våre gjester er sørge for en trygg og god start på dagen. Vårt personell er til enhver tid tilstede og synlig i frokost, stasjonert ved buffetene og informerer gjester at de må holde avstand på min. 1 meter og varsler dersom overtredelse. Av smittevernhensyn har hotellet innført frokosttid som blir tildelt ved innsjekk. Denne frokosttiden som tildeles må gjestene følge. Dette er et konkret tiltak for å unngå kødannelse. Frokostrestaurant er halvert med antall sitteplasser. Personell er utstyrt med samband for å holde dialog og for å kunne kommunisere status på antall personer og plasser i områdene. Håndsprit tilgjengelig før man går inn i restauranten og eget personell ved inngangen. Merking av 1-meter i kø foran buffet og rundt buffet. Vi bytter serveringsbestikk innen et rimelig tidsintervall. og alle dager, flere gang for dag gjennomføres det godt planlagt renhold av buffet/restaurant og desinfisering. Og hotellet følger alle råd og retningslinjer for buffetservering. Vi er helt enig med deg at det er utfordrende og det er lett for mange å glemme seg av. Men vi er også utrolig stolt over det tilbudet vi har skapt sammen med våre gjester, og den forståelsen vi all hovedsak ser at gjestene våre har. Veldig glad for at du ga oss en tydelig og god tilbakemelding. Vi tar virkelig tilbakemeldingen på alvor. Som et løfte til deg som vår gjest skal vi fortsette å utfordre tradisjonell hotelldrift sammen med våre gjester også i tiden fremover. Håper vi ser deg igjen hos oss snart :) Ha en fantastisk torsdag. Hilsen Marianne Høybakk Hotel Manager
Email-adressen er feil
Du må godta vilkår og betingelser
Vennligst prøv igjen
Som medlem får du våre beste tilbud og hotellpriser.
Logg inn for å se dine bookinger, booke rom med bonuspoeng eller bedriftsavtale, eller for å avbestille en booking.
Lenken for glemt passord har utgått eller er ikke lenger gyldig.
Legg inn e-post eller Nordic Choice Club-nummer og passord.
Dine opplysninger kontrolleres, vennligst vent.
Innlogging var mislykket. Vennligst kontroller opplysningene dine og prøv igjen.
Vi kan sende deg et nytt passord på på e-post eller SMS.
Ugyldig telefonnummer, vennligst prøv igjen.
Ugyldig e-postadresse, vennligst prøv igjen
Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn
Bookingkode må oppgis
Bookingkoden er lagt til.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.