Informasjon om koronavirus

Les om hva vi som hotellkjede gjør i forbindelse med covid-19 og hvilke regler som gjelder for av- og ombookinger her

 
Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® The Hub Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge

Clarion Hotel® The Hub

Oslo,  Norge

Med Oslos beste beliggenhet, rett ved Oslo S og Jernbanetorget, byr Clarion Hotel The Hub på 810 moderne hotellrom, 22 møtelokaler i ulike størrelser, takåker og 3 unike bar- og restaurantkonsepter.

Clarion Hotel® The Hub 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
708 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
2

Pent hotell, men dårlig renhold

23. mars 2020, , jannemba

Clarion the Hub er et pent og stilig hotell, med tydelig wow-faktor. Rommet vårt var ikke klart enda når vi ankom ca 14.30, så da var det å sitte og vente i lobbyen en halvtime. Ettersom det var en sp…

Clarion the Hub er et pent og stilig hotell, med tydelig wow-faktor. Rommet vårt var ikke klart enda når vi ankom ca 14.30, så da var det å sitte og vente i lobbyen en halvtime. Ettersom det var en spesiell anledning så hadde vi booket et superiorrom, men dette må være det dårligste superiorrommet vi noen gang har bodd på. Rommet var veldig stort, noe jeg forventer av denne typen rom, men det var nesten ingen møbler. En seng, nattbord, én stol med puff, samt kaffebord og tv. Ingen sittegruppe eller i det minste to stoler slik at man kan sitte på noe annet enn sengen. Renholdet var så som så, det var mye støv på rommet, pynteputene i sengen gav fra seg skyer av støv når man flyttet på dem. Glassveggene var støvete. Det verste var likevel drikkeglassene, disse var åpenbart brukt av tidligere gjester men ikke byttet ut med rene glass. Dette sa vi fra til resepsjonen om, og vi skulle få nye dagen etterpå. De nye glassene vi fikk da var også skitne. Beliggenheten var kjempebra, og frokosten var fantastisk (om noe kaotisk på grunn av helg), noe som reddet inn et par stjerner.

Svar fra eier

25. mars 2020

Hei jannemba. Først og fremst, takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Selv om vi gjør det vi kan for å kunne sjekke inn gjester tidligere starter ikke innsjekk før kl 15:00 så vi kan derfor ikke garantere innsjekk tidligere enn dette. Jeg synes det er synd å høre om opplevelsen deres, som hverken stod til deres forventninger eller vår høye standard og jeg vil du skal vite at jeg vil ta dette videre med mine kollegaer. Jeg håper vi får en mulighet til å vise dere at dette ikke er slik det skal være hos oss ved neste anledning. Til sist er jeg veldig glad for å høre at dere satte pris på både beliggenhet og frokost. Med vennlig hilsen Camilla

Les hele anmeldelsen
5

Fantastisk besøk i Corona tiden

14. mars 2020, , 484fredrikz

Det var planlagt at jeg skulle feire 30års bursdagen min på besøksdagen, men så kom meldingen om drastiske tiltak fra regjeringen. Vi vurderte og avlyse oppholdet vårt på The Hub i Oslo, og bli hjemme…

Det var planlagt at jeg skulle feire 30års bursdagen min på besøksdagen, men så kom meldingen om drastiske tiltak fra regjeringen. Vi vurderte og avlyse oppholdet vårt på The Hub i Oslo, og bli hjemme. Men i tider, hvor personal må permitteres og arbeidsplasser blir sagt opp, bestemmte vi oss å dra alikevell. Og når vi kom fram ble vi overasket. Vi ble møtt av en hyggelig resepsjonist, det var hengt opp informasjon om forholdsregler overalt og personale strålte ut ro og fred. Det var fra første sekkund klar at vi er i trygge hender og at det fortsatt kunne feires litt bursdag her. Romet vi fikk i 15. Etasje var så fantasisk og ren at vi begynnte å slappe av med en gang vi kom inn. Søvnen var fantastisk. Når vi skulle hente frokost morgenen etter, ble vi igjen møtt med et kjempe bra, sikker og ren system som er iht. Tiltakene til Helsemyndighetene at det var ingen innskrenkniger i service. Alt i alt, har vi opplevt fantastisk service under omstendigheter som egentlig ikke tillater så mye god service, at jeg følte meg mere sikker på det hotellet, enn mitt eget hjem. Takk kjære Hub teamet for en bursdag, som egentlig gikk i vasken, som dere fikk reddet. Jeg gir ut mine beste anbefalinger til å dra på The Hub, også i disse tider.

Svar fra eier

18. mars 2020

Kjære 484fredrikz. Jeg får tårer i øynene av å lese tilbakemeldingen din. Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss. Jeg er så glad for at vi klarte å gjøre feiringen din så spesiell som mulig i en veldig rar tid. Takk for at dere tok valget å støtte oss som lokal bedrift i en vanskelig situasjon, det betyr utrolig mye for oss! Tilbakemeldingen din er delt med hele teamet vårt og det var ikke bare jeg som fikk tårer i øyekroken. Jeg håper vi sees igjen snart, ta vare på deg og dine i mellomtiden. Med vennlig Camilla

Les hele anmeldelsen
3

Fint hotell

11. mars 2020, Oslo, Norge, 627gryj

Fint hotell, sentralt og nytt. Rommene var fine og god frokost, men veldig mye mennesker i frokostsalen. Spa området var fullt av barn i bassenget og de fylte ikke opp med rene vannglass eller håndkle…

Fint hotell, sentralt og nytt. Rommene var fine og god frokost, men veldig mye mennesker i frokostsalen. Spa området var fullt av barn i bassenget og de fylte ikke opp med rene vannglass eller håndkler, så hele det området er ikke noe sted for voksne mennesker. Veldig skuffende da det kalles relax zone.

Svar fra eier

12. mars 2020

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive noen ord. Vi tar alle tilbakemeldinger til oss og er avhengig av feedback for å bli bedre. Velkommen tilbake!

Les hele anmeldelsen
5

Vårt nye go to-Hotell i Oslo

10. mars 2020, Bergen, Norge, linningsen

Rommet og utsikten var fantastisk (vi bestilte dobbeltrom med utsikt). Hotellet ligger nært alt i Oslo og var lett å finne frem til. De ansatte møtte oss med et smil hver gang og frokostbuffeten må op…

Rommet og utsikten var fantastisk (vi bestilte dobbeltrom med utsikt). Hotellet ligger nært alt i Oslo og var lett å finne frem til. De ansatte møtte oss med et smil hver gang og frokostbuffeten må oppleves. Alt i alt topp karakter :)

Svar fra eier

12. mars 2020

Heisann linningsen! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord! Dette er utrolig hyggelig og jeg gleder meg til å dele dette med mine kolleger. Vi håper jo selvsagt på å se dere igjen i fremtiden! :)

Les hele anmeldelsen
4

Moderne hotell med god service

8. mars 2020, , 869junel

For et par over 40 som var slitne etter en hard arbeidsuke og reise til hotellet, ble det første møtet litt for masete. Lobbyen var moderne, med selvinnsjekking, og heis uten knapper. Dette fungerte f…

For et par over 40 som var slitne etter en hard arbeidsuke og reise til hotellet, ble det første møtet litt for masete. Lobbyen var moderne, med selvinnsjekking, og heis uten knapper. Dette fungerte fint, men med på grunn av svært høy musikk som passet bedre på en nattklubb enn i en lobby, ble inntrykket masete. Frokostsalen var også litt liten og kaotisk, men smakene og utvalget var bra. Servicen fra ansatte var topp, med unntak av litt småsur bartender. Alt i alt kan hotellet anbefales hvis man skal på en byweekend og er forberedt på litt mas.

Svar fra eier

12. mars 2020

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive noen ord. Vi tar alle tilbakemeldinger til oss og er avhengig av feedback for å bli bedre. Velkommen tilbake!

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.388.001 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.