Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® The Hub Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge

Clarion Hotel® The Hub

Oslo,  Norge

Med Oslos beste beliggenhet, rett ved Oslo S og Jernbanetorget, byr Clarion Hotel The Hub på en unik hotellopplevelse. Nyt utsikten fra restaurant Norda og baren Calmeyers Hage i 13. etasje eller den urbane stemningen i Hub Bar i 1. etasje.

Clarion Hotel® The Hub 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
861 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4,5
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
2

Dårlig service i innsjekking, tildelt frokosttid, frokostfinting

22. juli 2021, Trondheim, Norge, SEinarn

Elendig service i innsjekk. Etter 20 min i kø skifter resepsjonisten kø og tar de som akkurat har stilt seg i kø. De første som sjekker inn MÅ spise frokost i 07/0730-tiden. Senere ankommet får spise…

Elendig service i innsjekk. Etter 20 min i kø skifter resepsjonisten kø og tar de som akkurat har stilt seg i kø. De første som sjekker inn MÅ spise frokost i 07/0730-tiden. Senere ankommet får spise 0930. De i frokostankomsten er veldig ivrig på å sende folk inn i en diger sal uten kokker. Man må snike seg tilbake for å kunne få omelettkokk og bedre mat. Evt for å kunne sitte ute. Kaos i ankomsten, stressende hotell. Ingen vits i å betale 40% mer enn tilsvarende hotell i Oslo denne helgen. Mutt betjening- ingen som hilser.
Les hele anmeldelsen
3

Ok, men maskinpreget

21. juli 2021, , SiEdHo

Rent og stilig, men forholdsvis stappet av folk og lyder. Lang kø ved innsjekk og utsjekk. Mye bråk på kvelden særlig med dører som slenger i ett sett. Lite og kaldt basseng, overfylt. Ingen varme bad…

Rent og stilig, men forholdsvis stappet av folk og lyder. Lang kø ved innsjekk og utsjekk. Mye bråk på kvelden særlig med dører som slenger i ett sett. Lite og kaldt basseng, overfylt. Ingen varme badstuer. Kast ikke bort tiden på å ta barna med dit. Nyt heller Oslo utenfor hotellet, sjekk utsikten fra toppetasjen, og slapp av på stilig hotellrom. Frokosten var stor og god. Finn en rolig plass, mye folk! Ellers: Vi var fire stk på et rom med to ekstrasenger. Det fungerte helt fint, selvom barnesengen ikke ble levert før 21.30 på kvelden.
Les hele anmeldelsen
2

Skuffet

21. juli 2021, , Espen B

Hadde gledet oss til å bo på dette hotellet i Oslo men vi ble meget skuffet. Hadde booket to rom å der det ene ikke var mulig å senke temperatur på rommet slik at de to som lå der måtte prøve å sove m…

Hadde gledet oss til å bo på dette hotellet i Oslo men vi ble meget skuffet. Hadde booket to rom å der det ene ikke var mulig å senke temperatur på rommet slik at de to som lå der måtte prøve å sove med 26 gr på rommet.Fikk utlevert Norges minste vifte

Svar fra eier

22. juli 2021

Hei Espen B, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det har vært en tøff tid rammet av restriksjoner og permitteringer siste halvannet året. Vår bransje har stor mangel på arbeidstakere og ikke minst er mange nettopp kommet tilbake fra permittering. Vi har en liten vei å gå før vi er der vi var, men vi lover å stå på å fortsette å jobbe på for å bli enda flinkere i det vi gjør og ikke minst skape unike gjesteopplevelser. Det kan jeg gi en lovnad på og så må vi be om forståelse for at det vil ta oss litt tid før vi er 100 % på plass igjen. Håper vi får anledning til å ønske dere velkommen igjen ved en annen anledning. Men tusen tusen takk for at dere er våre gjester i denne perioden. Marianne Høybakk Hotel Manager

Les hele anmeldelsen
3

God frokost, men mye annet som kan bli bedre

20. juli 2021, Trondheim, Norge, u9a

Vi bodde to netter på Clarion hotel The Hub. Hotellet var nytt og fint og frokosten var veldig god. Allikevel var det flere ting som gjorde at oppholdet ikke innfridde forventningene: 1) Vi hadde bes…

Vi bodde to netter på Clarion hotel The Hub. Hotellet var nytt og fint og frokosten var veldig god. Allikevel var det flere ting som gjorde at oppholdet ikke innfridde forventningene: 1) Vi hadde bestilt overnattingene med 3-retters middag og hadde lest om hotellets restaurant på forhånd. Restauranten har stengt søndager og mandager og vi fikk derfor en 3-retters middag i frokostsalen der vi var nesten alene begge dagene. Maten var grei nok, men med en uerfaren kelner som bl.a trodde at Pinot Grigio var en rødvin og ikke lot oss smake når vi bestilte en hel flaske, så fikk vi ikke den opplevelsen som vi forventet. Et forslag til hotellet er å heller servere 3-retteren i baren for de gjestene det gjelder på søndager og mandager. Der er omgivelsene mye hyggeligere og de som jobber der opplevdes både som hyggelige og proffe. 2) Det var renhold på rommet kun hver 2. dag, noe hotellet begrunnet med covidtiltak. På andre hoteller vi har bodd på under pandemien har det vært renhold hver dag, så dette opplevdes for oss mer som et innsparingstiltak. 3) Det var generelt flere småting som vi stusset over på et så nytt og flott hotell som sengetøy som var revnet, lys med føler på badet som slo seg av slik at det ble helt mørkt under dusjingen og kjøleskap som ikke kjølet ordentlig. Vi kommer nok til å velge et annet hotell neste gang vi er i Oslo.

Svar fra eier

22. juli 2021

Hei U9a, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi er så utrolig takknemlig for å ha deg som vår gjest i en svært spesiell tid. Hele vår normal situasjon er endret siden Mars 2020. Vi har måtte endret samtlige rutiner og hvordan vi opererer vår drift i sin helhet. Det har vært en tøff tid og vi har gått fra 14 gjester til 1800 gjester hver dag nå i sommer på rekord fart. Vår bransje har stor mangel på arbeidstakere og ikke minst er mange nettopp kommet tilbake fra permittering. Vi har en liten vei å gå før vi er der vi var, men vi lover å stå på å fortsette å jobbe på for å bli enda flinkere i det vi gjør og ikke minst skape unike gjesteopplevelser. Det kan jeg gi en lovnad på og så må vi be om forståelse for at det vil ta oss litt tid før vi er 100 % på plass igjen. Men tusen tusen takk for at dere er våre gjester i denne perioden. Marianne Høybakk Hotel Manager

Les hele anmeldelsen
4

Flott sted, men kjedelig heiskø!

11. juli 2021, , Nina S

Forventingene var store til dette nye hotellet. Men kø ved heisen gjør nesten at det blir bare 3 stjerner. "Alle" ble henvist til samme heis, og når heisen kom og det ikke ble plass til alle, så måtte…

Forventingene var store til dette nye hotellet. Men kø ved heisen gjør nesten at det blir bare 3 stjerner. "Alle" ble henvist til samme heis, og når heisen kom og det ikke ble plass til alle, så måtte du dra kortet igjen, tok litt tid før vi skjønte det... Oppfordrer personalet til å testkjøre heis. Ble et undøvendig irritasjonsmoment. Og ingen holdt metern... Fint og romslig rom. Prøvde oss på baren i 13ende, men ingen ønsket oss velkommen inn der. Heldigvis ble vi ønsket velkommen inn på Hub bar. Utrolig flott frokost, bare å glede seg!

Svar fra eier

20. juli 2021

Hei Nina S, Takk for at du tok deg tid til å skrive om vårt hotell. Vi verdsetter det utrolig høyt og ekstra mye verdsetter vi deg som vår gjest hos oss i en svært spesiell tid. Vi er utrolig stolte av vårt hotell. Det er utrolig hyggelig at dere hadde en god opplevelse i Hub Bar og ikke minst frokosten. Det betyr mye for oss. Vi har jobbet mye med logistikken ved hotellet. Det har vært utrolig krevende spesielt i en tid med både 2 m og 1 m. Det er også ulike slottider både ved frokost, innsjekk og utsjekk. Vi prøver å styre gjestene i ulike tider for at man skal unngå køer men det er utrolig utfordrende og det vil alltid være noe kø ved rushtider. Vi oppfordrer også til bruk av trapp og vi informerer alle gjester om det i forkant. Vi er helt avhengig av et godt samarbeid med gjestene våre under de restriksjoner vi har også at de holder 1 m. Vi forstår veldig godt hva du sier og vi også håper det blir bedre når restriksjoner oppheves. Selv bruker jeg ta litt andre valg enn tidligere nettopp for å unngå køer, men det blir veldig individuelt og ikke alltid passer det for alle. Det har jeg stor forståelse for. Igjen, tusen takk for tilbakemeldingen og gleder oss til vi kan ses igjen. Det håper jeg vi gjør. Ønsker deg en god sommer videre. Marianne Høybakk Hotel Manager

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.409.006 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.