Informasjon om koronavirus

Les om hva vi som hotellkjede gjør i forbindelse med covid-19 og hvilke regler som gjelder for av- og ombookinger her

 
Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® The Hub Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge

Clarion Hotel® The Hub

Oslo,  Norge

Med Oslos beste beliggenhet, rett ved Oslo S og Jernbanetorget, byr Clarion Hotel The Hub på 810 moderne hotellrom, 22 møtelokaler i ulike størrelser og 3 unike bar- og restaurantkonsepter.

Clarion Hotel® The Hub 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
737 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
5

Når du skal unne deg luksus , men ikke har råd

3. juli 2020, Oslo, Norge, AtleS3

The Hub, for ett hotell! For ett personale! Helt fra vi før oppholdet mailet dem med forespørsler var den frempå med utmerket service. Vi hadde spesielt behov for ett badekar, noe som ikke er lett å g…

The Hub, for ett hotell! For ett personale! Helt fra vi før oppholdet mailet dem med forespørsler var den frempå med utmerket service. Vi hadde spesielt behov for ett badekar, noe som ikke er lett å garantere seg i Oslo. Vi fikk fort svar på hva vi kunne gjøre for å sikre oss ett rom med badekar. Ved innsjekk møtte vi raskt hyggelig personale. Innsjekk gikk så fort at jeg ble stående igjen å spørre om det ikke var noe mer. Rommet vi fikk, ett standard rom med det forespurte badekaret var fint utsmykket, fremsto nytt og hadde en behagelig seng. Tv'n med info var lett å manøvrere på og badet hadde detaljer som håndklær i 2 farger, så vi ikke tok feil av hverandres. Heisen fungerte også bra. Den var veldig effektiv og vi sto aldri lenge å ventet på ledig vogn. Om man skal trekke frem noen ting som ikke var helt på topp etter min egen mening så vil jeg nevne at vi ble trekt 180kr for en GT i Baren, der fikk man igjen for å bestille noe som ikke var på menyen. Det var generelt mye støv på rommet. Serlv om bad og seng fremsto rent. Frokosten kunne trengt en vakt som passet litt på å overholde 1-meter. Når man er på hotell og må stå i kø ønsker man ikke å måtte be andre om å ikke stå for nære hele tiden. Droppet frokost dag 2 pga dette. Det er heller ikke lett å vite hvor Calmeyers hage er. Det er ingen skilting underveis. Det står ikke nevnt etasjenummer i menyen på tv og jeg måtte ned i frokost salen for at den skulle vise seg på skjermen ved heisen. Ellers var oppholdet meget bra ! Dette er ett alternativ vi kommer til å videre fremover
Les hele anmeldelsen
5

Perfekt 🥰

2. juli 2020, Fredrikstad, Norge, klasbu

Dette er et supersentralt og fantastisk flott hotell 🥰 Servicen er upåklagelig 😀 Smilet sitter løst hos alle ansatte på hotellet, noe som skaper en god stemning. Rommene er store, rene og delikate.…

Dette er et supersentralt og fantastisk flott hotell 🥰 Servicen er upåklagelig 😀 Smilet sitter løst hos alle ansatte på hotellet, noe som skaper en god stemning. Rommene er store, rene og delikate. Sengen var den beste jeg noen gang har ligget i!! Frokosten var variert og god, tross Corona-restriksjoner. Kan virkelig anbefale dette hotellet på det varmeste! 🥰 Selv gleder jeg meg til jeg skal tilbake igjen 🥰

Svar fra eier

2. juli 2020

Hei klasbu. Tusen hjertelig takk for så fine ord og hyggelig tilbakemelding. Det setter vi veldig stor pris på. Våre fantastiske medarbeidere står på hver dag i en ny og ukjent verden for å kunne gi gjestene våre en hyggelig og trygg opplevelse, så tusen takk for at du trekker dem frem. Vi gleder oss til å se deg igjen! Med vennlig hilsen Camilla

Les hele anmeldelsen
4

Bra i vanskelig tid

29. juni 2020, Ålesund, Norge, Inger136

Rene og pene rom. Hyggelig betjening. Litt kaotisk frokost pga coronatestriksjoner, men kokkene var effektive og flinke. Vi fikk kanskje ikke det beste inntrykket av en «normal» frokost. Også savner m…

Rene og pene rom. Hyggelig betjening. Litt kaotisk frokost pga coronatestriksjoner, men kokkene var effektive og flinke. Vi fikk kanskje ikke det beste inntrykket av en «normal» frokost. Også savner man den daglige luksus med ryddet rom. Kommer gjerne tilbake.

Svar fra eier

29. juni 2020

Hei Inger136 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi gleder oss til å se deg igjen! Med vennlig hilsen Camilla

Les hele anmeldelsen
3

Dårlig løsning på frokosten

29. juni 2020, Kristiansand, Norge, soHeidi

Bodde her en natt i juni 2020. På grunn av covid-19 ble arrangementet vi skulle vært på avlyst, men å få avbestilt hotellrommet var umulig. Så da ble det 24 timers Osloferie. Pent og rent over det hel…

Bodde her en natt i juni 2020. På grunn av covid-19 ble arrangementet vi skulle vært på avlyst, men å få avbestilt hotellrommet var umulig. Så da ble det 24 timers Osloferie. Pent og rent over det hele. Veldig god seng! Bra beliggenhet midt i Oslo og rett ved Oslo S. Fikk også tidlig innsjekk som etterspurt ved booking. Tommel opp! Hadde ingen problemer med A/C som andre har nevnt i andre anmeldelser, og jeg stilte selv på termostaten på rommet. Det som gjorde denne opplevelsen kjip for meg var løsningen på frokosten. Kom til frokost ca 45 min før den stengte og ble møtt med en 10-15 meter kø utenfor frokostsalen, da ikke inkludert køen inne i salen. Utrolig dårlig løst av hotellet, og ved utsjekk fikk jeg beskjed om at man bør komme til frokost før kl 10 (kunne man ikke fortalt dette ved innsjekk?). Ved andre hoteller blir gjestene fordelt i tidssoner for når man kan spise frokost i "disse corona-tider" eller at man selv må velge tidspunkt for frokost ved innsjekk. Da hadde man sluppet 10 meter med kø og misfornøyde hotellgjester. Det ble tidlig utsjekk og ingen frokost for meg på dette hotellet.

Svar fra eier

2. juli 2020

Hei soHeidi. Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss etter oppholdet ditt. Jeg er veldig glad for å høre at du sov godt i sengen og likte beliggenheten! Vi har utvidet frokostarealet til en våre konferansesaler og gjort det vi kan for å finne gode løsninger i en vanskelig og ukjent tid med mye restriksjoner, raske endringer og hensyn som må tas. Vi har planlagt for forskjellige scenarier i forhold til hvor mange gjester som er boende på hotellet, men med kort tid fra bookingen blir gjort til man bor kan det bli utfordrende for oss å forutse hva som vil skje og ligge ett steg foran slik vi gjøre i normale tider. Det er ingen unnskyldning og jeg beklager opplevelsen din. Jeg vil du skal vite at vi har endret rutinene våre for frokost etter forrige helg og har nå innført frokosttider for gjestene våre slik at det blir en hyggelig og roligere opplevelse for alle. jeg håper å se deg igjen ved en annen anledning! Med vennlig hilsen Camilla

Les hele anmeldelsen
5

Fantastisk opphold

28. juni 2020, , 772tanyah

Jeg og min venninne gledet oss stort til å besøke hotellet. Vi var heldige og fikk sjekket inn før 15, og det første som møtte oss var en utrolig hyggelig mann. Rommet var fantastisk, og vi hadde fått…

Jeg og min venninne gledet oss stort til å besøke hotellet. Vi var heldige og fikk sjekket inn før 15, og det første som møtte oss var en utrolig hyggelig mann. Rommet var fantastisk, og vi hadde fått balkong med utsikt utover operaen. Sengen var helt fantastisk, og vi benyttet oss av spa avdelingen minst 2 ganger om dagen. Det var ikke noe problem å få ekstra håndklær i resepsjonen. Bassenget var meget avkjølende og det passet perfekt når termometeret viste godt over 30 grader under oppholdet. Beliggenheten er helt fantastisk, kort avstand til alt. Vi benyttet oss av chattefunksjonen på appen, og det fungerte veldig bra. Vi var spente på hvordan frokosten ville være (pga. Korona), men dette var løst på en fin måte. Det var buffet (med begrenset utvalg) - men kokkene sto bak og ga deg det du ville ha. Det var både scrambled eggs, kokt egg, bacon, pølser, bønner, diverse brød, diverse pålegg og frukt. Det smakte helt nydelig, og annenhvert bord var stengt av pga Korona. Lørdag (avreisedag) hadde de åpnet konferanse salen for frokost i tillegg, slik at det ikke skulle være så mye kø. Ved utsjekk var det en utrolig hyggelig dame som hjalp oss. Alt i alt er dette et fantastisk hotell med fantastiske personer. Virker som at alle elsker jobben sin og virkelig brenner for å gjøre oppholdet det beste det kan være for gjestene. Vi kommer definitivt tilbake, og skal spørre om det samme rommet: 1011.

Svar fra eier

29. juni 2020

Hei 772tanyah. Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Jeg er så glad for å høre at dere har hatt det fint hos oss og jeg gleder meg til å dele dette videre med alle mine kollegaer! Vi gleder oss til å se dere igjen! Med vennlig hilsen Camilla

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.392.009 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.