Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Airport Hotel Gardermoen Jessheim ,  Norge

Se alle hotell i Oslo Lufthavn, Norge

Quality Airport Hotel Gardermoen

Jessheim,  Norge

Velkommen til nye Quality Airport Hotel Gardermoen! 15. mars 2018 re-åpnet vi nye Quality Airport Hotel Gardermoen, et fullservice konferansehotell med norsk natur utenfor døren - og resten av verden få minutter unna. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Airport Hotel Gardermoen 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

3,5
690 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
3

Fint og spennende hotell, men...

18. oktober 2020, Lillestrøm, Norge, Offisersbladet

Vi hadde konferanse på hotellet med lunch inkludert. Konferanserom og fellesområde var meget bra. Hotellets foajee/resepsjon er flott. Et veldig bra trimrom har de også. Matsal og mat helt ok, men i o…

Vi hadde konferanse på hotellet med lunch inkludert. Konferanserom og fellesområde var meget bra. Hotellets foajee/resepsjon er flott. Et veldig bra trimrom har de også. Matsal og mat helt ok, men i oktober har de tydeligvis permittert litt for mange. Buffet er ikke tingen i corona-tider! Den ene ansatte i matsalen sa at hun kunne klare å servere ved bordene helt alene. At man må betale for å parkere utenfor hotellet er også uhørt!
Les hele anmeldelsen
2

Bra hotell men parkeringssvindel

12. oktober 2020, , Kundeopplevelse1

Hotellet var bra når vi var der en helg i september 2020. Fine, rene rom, god frokost, mat etc. Men parkeringen ødela alt. Hotellet har satt ut driften til en tredjepart som driver med svindel. Jeg be…

Hotellet var bra når vi var der en helg i september 2020. Fine, rene rom, god frokost, mat etc. Men parkeringen ødela alt. Hotellet har satt ut driften til en tredjepart som driver med svindel. Jeg betalte for to døgnparkeringer og ennå så måtte jeg betale for mer parkering inne i samme døgnet. To ganger faktisk. Den ene fikk jeg betalt ved avreise, systemet hadde åpenbart fanget opp dette begge. Den andre som også var dekket innen døgnet jeg betalte for nektet systemet meg å betale når jeg dro derfra så den kom i posten etter noen dager med dertil fakturagebyr. Etter litt søk på nettet ser jeg at det er slik de driver. Ren svindel altså. Det er ille nok at hotellet og OnePark underkommuniserer stygt at man kun får døgnparkering ved SAMMENHENGENDE parkering. Hvor vanskelig kan det være å til dette riktig? Hva tror de at folk forventer av ordet "døgnparkering"? Tenk om jeg var fem-seks turer litt frem og tilbake til hotellet, da ville jeg bli fakturert en haug ganger med timesprisen selv om jeg betalte for hele døgnet. Men verst er det at noen av de gangene ville de unnlate meg å få gjøre opp der og da slik at de på sitt svindelvis sender faktura med ekstragebyr i etterkant. Slik de alt har gjort med meg nå. Beviselig svindel altså. Håper inderlig hotellet leser dette og tar tak i slikt tull. Min virksomhet har tenkt å ha konferanser i området fremover, hvis dette ordnes kan det være vi velger dette hotellet men da må døgnparkering være nettopp det man forventer i ordet og ikke drive med slik svindel.
Les hele anmeldelsen
2

Sov godt

30. august 2020, Oslo, Norge, dorthesKS

Vi sov godt i helt ok senger. Topp at de hadde ekstra puter i skapet, for de som var i sengen var litt små. Temperaturen på hotellet (iberegnet rommet) var kjølig, så jeg ble forkjølet etter opphold…

Vi sov godt i helt ok senger. Topp at de hadde ekstra puter i skapet, for de som var i sengen var litt små. Temperaturen på hotellet (iberegnet rommet) var kjølig, så jeg ble forkjølet etter oppholdet mitt her. Vi var her på ett kurs og lokalene til kurset hadde sine lyder i det elektriske utstyret som ikke kunne slåes av når det ikke var i bruk, og ødela en del for opplevelsen. Vi spiste frokost, lunsj og middag. Det var en del å velge mellom. Men smakene var veldig opp og ned på det ulike. Ujevnhet var kodeordet på det meste, eks: på potetene, noen harde, noen bløte ol. Til middag var det lite å finne som vegetarianer, men til de to andre måltidene var det noe å finne. Men kjeksen var gammel og virket å ha ligger for lenge. Det var veldig mange mennesker på hotellet og særlig kom det frem til frokost at hotellet ikke tok forhåndsregler noe særlig på alvor. Folk fikk fylle på brukte tallerkner, de fikk gå inn fra flere kanter. Ingen sjekket om folk tok håndsprit før de gikk inn, håndspriten var tom til flere tider, det var alt for mange inne i matsalen på en gang. Køen inn til maten gikk langt utover der det spiste, og da ble det ikke mulig å være en meter fra hverandre. De ansatte som stod i området var mye mer opptatt av å hilse enn å hjelpe til med varsomhet. Derfor har jeg ikke lyst til å anbefale noen å spise her i disse tider. Forhåpentligvis er det bedre i hverdagen uten virus.
Les hele anmeldelsen
4

Nydelig!

28. juli 2020, Oslo, Norge, annkristinm

Hyggelige og blide ansatte. Nydelig frokost og middag! Rene og fine rom. Mulighet for chromecast på rommet. Mulighet for å lade elbil på parkeringsplassen. Eneste minuset er at parkeringen ikke er ink…

Hyggelige og blide ansatte. Nydelig frokost og middag! Rene og fine rom. Mulighet for chromecast på rommet. Mulighet for å lade elbil på parkeringsplassen. Eneste minuset er at parkeringen ikke er inkludert i prisen for rommet, men det blir ikke store slanten hvis man lar bilen stå sammenhengende. Stilen på hotellet får terningkast 6!
Les hele anmeldelsen
1

Kansellering av rom

1. juli 2020, Flekkefjord, Norge, wenchetorkildsen

På grunn av bortfall av utenlandsreise/ flyet kansellert så hadde vi ikke lenger behov for overnatting på flyplassen . Umulig å få igjen pengene enda hotellet stengte. Ble overført til søsterhotell og…

På grunn av bortfall av utenlandsreise/ flyet kansellert så hadde vi ikke lenger behov for overnatting på flyplassen . Umulig å få igjen pengene enda hotellet stengte. Ble overført til søsterhotell og så videre tilbake igjen . Men umulig å få penger tilbake eller gavekort . Kommer aldri til å bruke Quality igjen
Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.402.003 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.