Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Airport Hotel Gardermoen Jessheim ,  Norge

Se alle hotell i Oslo Lufthavn, Norge

Quality Airport Hotel Gardermoen

Jessheim,  Norge

Velkommen til nye Quality Airport Hotel Gardermoen! 15. mars 2018 re-åpnet vi nye Quality Airport Hotel Gardermoen, et fullservice konferansehotell med norsk natur utenfor døren - og resten av verden få minutter unna. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Airport Hotel Gardermoen 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

3,5
698 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
1

EN SVÆRT NEGATIV OPPLEVELSE

15. oktober 2021, Gjerdrum, Norge, Jan G

Denne uken var jeg på en stor samling med jobben på dette hotellet. Jeg hadde gledet meg til samlingen, siden dette var det første store møtet jeg har deltatt på etter pandemien. Dessverre skulle de…

Denne uken var jeg på en stor samling med jobben på dette hotellet. Jeg hadde gledet meg til samlingen, siden dette var det første store møtet jeg har deltatt på etter pandemien. Dessverre skulle dette vise seg å bli en av de dårligste opplevelsene jeg har hatt i min mangeårige karrière. Det hele startet rett etter ankomst, da vi skulle ta noen øl i baren ved resepsjonen. Dessverre hadde baren gått tom for fatøl, så vi fikk to flasker øl på 0,3 liter istedenfor for til 170 kroner i et halvlitersglass. Vi satte oss ned ved et bord, men en illsint bartender kom løpende og bannende på gebrokkent norsk at bordene i baren var reservert, til tross for at dette ikke var merket. Vi ble sendt på dør, men fant omsider en plass i lobbyen hvor vi kunne nyte våre øl. Etter samlingen fikk vi beskjed om at middagen skulle nytes i det samme lokalet som vi hadde sittet hele dagen. Greit nok for oss, men tydelig et problem for kelneren, som måtte gå langt hver gang han måtte hente en ny runde med øl og vin. Det hele toppet seg da vi spurte om å få kjøpt noen ekstra øl for privat regning. Kelneren, som hadde navn som begynte på A, skjelte oss ut etter noter fordi vi ville ha en øl istedenfor vin. Vi likte dårlig å bli kalt for asshole og andre andre ting av kelneren fordi vi spurte om å få kjøpt øl istedenfor vin. Innsjekkingen på rommet gikk greit, men da jeg skulle legge meg for natten ca kl 23.00, merket jeg at det var kaldt på rommet. Med noen øl innabords sovnet jeg ganske raskt, for så å våkne kl 03.00 av et iskaldt rom. Noen regulering av varmen på rommet fantes ikke, men omsider fant jeg en termostat på et iskaldt baderom og fikk skrudd på varmen på baderommet der. Jeg ringte resepsjonen, men etter en lang stund sa en kvinne der at hun ikke kunne hjelpe meg med dette problemet midt på natten. Så da ble det en lang natt på badegulvet, uten noen unnskyldninger eller rabatt for rommet ved avreise. Beklager, men dette holder ikke. En svært dårlig hotellopplevelse for mitt vedkommende. Jeg har bodd på hotellet flere ganger tidligere uten problemer av noe slag, men dette var forferdelig.
Les hele anmeldelsen
2

Ikke så verst

10. juli 2021, Oslo, Norge, valentinagK5808MA

Var i tvungen karantene for 3 uker siden. Fant en stor hårbunke på toalettgulvet. Frokost og lunsj var veldig kjedelig og smakløs. Spesielt frokoster, bør hotellets kokk for alvor revidere menyen. Egg…

Var i tvungen karantene for 3 uker siden. Fant en stor hårbunke på toalettgulvet. Frokost og lunsj var veldig kjedelig og smakløs. Spesielt frokoster, bør hotellets kokk for alvor revidere menyen. Eggerøre var ikke frisk, det var ikke mulig å spise. Det var ingen gratis masker på hotellet. Noen av vaktene var altfor arrogante. Og en av resepsjonistene var ikke veldig høflige.
Les hele anmeldelsen
5

Usedvanlig hygglig karantenehotellopplevelse

5. juli 2021, , anigsen

Opphold på karantenehotell har fått mange negative omtaler i mediene. Overraskelsen var derfor stor over det vennligsinnede personalet, fine rommene, gode maten - og ikke minst over at hotellet var v…

Opphold på karantenehotell har fått mange negative omtaler i mediene. Overraskelsen var derfor stor over det vennligsinnede personalet, fine rommene, gode maten - og ikke minst over at hotellet var villig til gi en 25åring en usedvanlig hyggelig start på sin fødselsdag: Frukt, makroner og yndlingspålegg sto klart med hyggelig hilsen utenfor døren om morgenen. Når de klarer å lage opphold på karantenehotell såpass bra, så er det sikkert enda bedre å bo her i andre sammenhenger. Veldig fint skogsterreng ved siden av hotellet, flotte turstier.
Les hele anmeldelsen
5

Nice people

4. juni 2021, Husøysund, Norge, ibrahimaN9821OO

Det er alltid folk som gjør hotel best eller ikke, og i alle Quality Hotel kjede folk er best der :D de prøver som mye de kan å hjelpe med alt du spør etter , fra toalittpapire til spesial order for f…

Det er alltid folk som gjør hotel best eller ikke, og i alle Quality Hotel kjede folk er best der :D de prøver som mye de kan å hjelpe med alt du spør etter , fra toalittpapire til spesial order for frokost :DNice people

Svar fra eier

5. juni 2021

Jeg er glad for å lese at vi har bidratt til at ditt opphold ble så bra som mulig. Jeg skal sørge for å gi beskjed videre til alle våre ansatte. Takk for at du tok deg tid til å skrive til oss. Ha en fantastisk god sommer - håper vi ses igjen senere.

Les hele anmeldelsen
3

Fint og spennende hotell, men...

18. oktober 2020, Lillestrøm, Norge, Offisersbladet

Vi hadde konferanse på hotellet med lunch inkludert. Konferanserom og fellesområde var meget bra. Hotellets foajee/resepsjon er flott. Et veldig bra trimrom har de også. Matsal og mat helt ok, men i o…

Vi hadde konferanse på hotellet med lunch inkludert. Konferanserom og fellesområde var meget bra. Hotellets foajee/resepsjon er flott. Et veldig bra trimrom har de også. Matsal og mat helt ok, men i oktober har de tydeligvis permittert litt for mange. Buffet er ikke tingen i corona-tider! Den ene ansatte i matsalen sa at hun kunne klare å servere ved bordene helt alene. At man må betale for å parkere utenfor hotellet er også uhørt!
Les hele anmeldelsen
2.564.411.001 28
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.