Informasjon om koronavirus

Les om hva vi som hotellkjede gjør i forbindelse med covid-19 og hvilke regler som gjelder for av- og ombookinger her

 
Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Airport Hotel Gardermoen Jessheim ,  Norge

Se alle hotell i Oslo Lufthavn, Norge

Quality Airport Hotel Gardermoen

Jessheim,  Norge

Velkommen til nye Quality Airport Hotel Gardermoen! 15. mars 2018 re-åpnet vi nye Quality Airport Hotel Gardermoen, et fullservice konferansehotell med norsk natur utenfor døren - og resten av verden få minutter unna. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Airport Hotel Gardermoen 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

3,5
683 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
1

Kansellering av rom

1. juli 2020, Flekkefjord, Norge, wenchetorkildsen

På grunn av bortfall av utenlandsreise/ flyet kansellert så hadde vi ikke lenger behov for overnatting på flyplassen . Umulig å få igjen pengene enda hotellet stengte. Ble overført til søsterhotell og…

På grunn av bortfall av utenlandsreise/ flyet kansellert så hadde vi ikke lenger behov for overnatting på flyplassen . Umulig å få igjen pengene enda hotellet stengte. Ble overført til søsterhotell og så videre tilbake igjen . Men umulig å få penger tilbake eller gavekort . Kommer aldri til å bruke Quality igjen
Les hele anmeldelsen
3

Lock down?

25. juni 2020, Kongsvinger, Norge, williamhenryb

Elendig hotel,hadde ikke fungerende tv på 3 dager og dere visste om problemet ingen redde opp sengene eller la inn nye håndkler,stein hard madrass,elendig bar(okey det er corona tider men hallo 1 mann…

Elendig hotel,hadde ikke fungerende tv på 3 dager og dere visste om problemet ingen redde opp sengene eller la inn nye håndkler,stein hard madrass,elendig bar(okey det er corona tider men hallo 1 mann som skal drifte 1 restaurant selv og det er bare der du kan få en øl pga resten er lukket pågrunna corona) uteområdet så ut som en dass,teppe i 3etasje var møkkete i 3dager,ingen room service eller telefon i det minste på rommet,ingen kjøleskap,små rom men en veldig bra dusj i det minste og dette er 4 stjerner? Men dere skal ha får att dere viser forståelse og velger å gi meg en kompensasjon så derfor får dere 3 og ikke 1
Les hele anmeldelsen
5

Utrolig hyggelig opphold, og super beliggenhet!

9. mai 2020, Oslo, Tone A

På Gardermoen, og samtidig rett ved skogen og mange turstier. Jessheim sentrum er kun 4 min. med bil, og det gikk lokalbuss rett utenfor hotellet. Herlige rom og meget god service. Her kommer jeg all…

På Gardermoen, og samtidig rett ved skogen og mange turstier. Jessheim sentrum er kun 4 min. med bil, og det gikk lokalbuss rett utenfor hotellet. Herlige rom og meget god service. Her kommer jeg alltid til å bo når jeg trenger overnatting ved Gardermoen! De hadde også sykler vi kunne låne.
Les hele anmeldelsen
3

OK konferansehotell

28. januar 2020, , Ingrid E

Hotellet er ganske nytt og med fine rom, men uten utsikt fra noen kant å skrive hjem om. Konferanselokalene er ok, men det er lite dagslys. Maten er ok, slik man minimum forventer at den skal være på…

Hotellet er ganske nytt og med fine rom, men uten utsikt fra noen kant å skrive hjem om. Konferanselokalene er ok, men det er lite dagslys. Maten er ok, slik man minimum forventer at den skal være på et konferansehotell. Buffeten kunne vært organisert litt bedre. Det blir lange køer. Pluss for egen omelett-kokk til frokost. Som på de fleste Stordalen-hoteller er det softice-maskin og popcorn til fri disposisjon.Toalettfasilitetene er fellesanlegg for alle kjønn, men nyoppussede og fine. Beliggenheten til hotellet er midt i en rundkjøring, langt fra bebyggelse og folk. Egner seg kun for konferanser. Folk som er på ferie må styre unna, med mindre de skal ha noe relativt nært til flyplassen. Men vær obs på at fellesarealene antagelig er okkupert av oppstemte konferansedeltakere...

Svar fra eier

10. mars 2020

Hei Ingrid E! Tusen takk for en fullverdig og fin tilbakemelding. Her var det mye positiv lesning! Utsikt kan vi dessverre ikke skryte på oss, med mindre du får et rom vendt bakover og liker å se på skog. Buffeten prøver vi hver dag å organisere best mulig slik at gjestene får en positiv matopplevelse, men her ser det ut som vi har bommet litt. Beklager det! Vi er et fantastisk flott konferansehotell, og jaggu har vi fornøyde gjester som bare skal sove her en natt før de skal på reise videre i tillegg - en perfekt match! Håper vi får besøk av deg ved en annen anledning - velkommen tilbake! Med vennlig hilsen, Helle A, Quality Airport Hotel Gardermoen

Les hele anmeldelsen
2

Elendig kjøkken

19. januar 2020, Bærum, Norge, lilljacquelinef

To dagers konferanse, flott og delikat "pausebuffet" med softis, popcorn, frukt, kaker og grønnsaker. Men lunsjbufeen var dårlig. Mange kom til lunsj samtidig og fatene ble tomme uten at det ble fylt…

To dagers konferanse, flott og delikat "pausebuffet" med softis, popcorn, frukt, kaker og grønnsaker. Men lunsjbufeen var dårlig. Mange kom til lunsj samtidig og fatene ble tomme uten at det ble fylt opp igjen uten at vi spurte. Ble stående lenge å vente. Dårlig utvalg. Det samme gjaldt kveldsbuffeten - dårlig utvalg. Uerfarent personale, som ikke ryddet av. Lyspunktet på dette hotellet er betjeningen i resepjonen, veldig serviceminded. Rommene er helt greie, men når det ikke er telefon på rommet så en kan nå resepsjonen kan en i alle fall sette opp en plakat med telefonnummeret. Var nok litt uheldig denne helgen, mye bråk i gangene om natten som ødela nattesøvnen, uten at noen grep inn. Så selv om stedet er nyoppusset, er det langt igjen til det kan kalles et godt konferansehotell, velger noe annet neste gang.

Svar fra eier

10. mars 2020

Hei lilljacqelinef! Uff, dette var ingen hyggelig lesning. Vi beklager så mye at buffeten ikke ble fylt på nok. Vi har siden den gang endret innholdet i buffeten og strammet inn på rutinene rundt. Tusen takk som sier i fra, det er slik vi blir bedre! På hvert hotellrom har vi to flyere som står et telefonnummer til resepsjonen på, mulig disse ikke lå godt nok fremme. Håper vi får besøk av deg en annen gang der vi klarer å levere perfekt i alle ledd. Hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen, Helle A, Quality Airport Hotel Gardermoen

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.392.009 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.