Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® & Congress Oslo Airport Gardermoen ,  Norge

Se alle hotell i Oslo Lufthavn, Norge

Clarion Hotel® & Congress Oslo Airport

Gardermoen,  Norge

Clarion Hotel & Congress Oslo Airport er et av Norges største konferansehotell og ligger kun åtte minutter med bil fra Gardermoen. Med passion for service og fleksible møtelokaler er ditt arrangement i trygge hender her. Vi er et kontantfritt hotell.

Clarion Hotel® & Congress Oslo Airport 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Clarion Hotel® & Congress Oslo Airport

Vurdering fra TripAdvisor

4
806 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
3

Litt både óg.......

2. juni 2018, Nord-Trøndelag, Norge, SA_Travel_76xx

Tilbragte 2,5 dag her i forbindelse med en større konferanse (ca 400 deltakere), og der det ble to overnattinger. Jeg vurderer derfor hotellet som konferansehotell. Konferansen og møterom mm: Bra lok…

Tilbragte 2,5 dag her i forbindelse med en større konferanse (ca 400 deltakere), og der det ble to overnattinger. Jeg vurderer derfor hotellet som konferansehotell. Konferansen og møterom mm: Bra lokaler, all teknikk fungerte prikkfritt. Frokost: Bra frokost, dvs som en skulle forvente av et slikt hotell. Lunsj: Jeg er generelt ikke glad i disse overdådige lunsjbordene, men her synes jeg det var mindre bredde i utvalget enn jeg foretrekker. Dessuten var kapasiteten så som så med så mange deltakere, så det ble en del kø. Middag: Å servere middag til godt og vél 400 deltakere er en krevende øvelse, og har all mulig respekt for denne jobben, men er nok likevel ingen stor jobb for et hotell av denne størrelsen.. Men jeg kan ikke fri meg fra at her var det likevel valgt lettvintløsningen til både forrett, hovedrett og dessert. Eksempelvis var forretten et lite glass med noen laksebiter oppi pluss noe tilbehør. Greit nok, men ikke noe som bidrar til å skape forventninger til resten. Hovedrettet var ikke annet enn en gedigen skuffelse; Et kyllingbryst, som var stort nok for de aller fleste, sammen med en grillet grønnsak på en puré. Jeg ønsker ikke framstå som kresen, kravstor og sær, men kylling er i utgangspunktet tørt og smakløst, men her hdde kjøkkenet ikke klart å skape noen smak. (Litt saftig riktignok, men likevel.....). Det er ekstremt sjelden jeg setter igjen mat, men det gjorde jeg her! Og desserten er dessverre ingen grunn til å omtale. Det var ingen usmak på maten, det er ikke det, men jeg spiser såpass ofte på restaurant og hotell, at jeg vet det går an å få mye mer ut av råvarene enn det man gjorde her. Personalet: Hyggelig, hjelpsom og serviceinnstilt til fingerspissene. Rommet: Romslig og greit rom, dessverre utsikt rett mot solnedgangen så det ble veldig varmt, men heldigvis var det ,mulig å åpne vinduene så jeg overlevde. Det som imidlertid forundret meg svært var at da jeg kom på rommet på kveld nr to og oppdaget at det ikke var stelt, så dro jeg rett ned i resepsjonen og klagde min nød. Jeg fikk da høre at de ikke drev ordinær vask og stell av rom, men istedet donerte en sum til Unicef. Beklageligvis hadde jeg ikke blitt informert om dette, men aksepterte forklaringen. En vakker tanke som er vanskelig å argumentere mot, men jeg tillater meg likevel å spørre om hotellet gir like mye som det de sparer på å ikke vaske/stelle rommene! Dessuten forsvinner det jo en del arbeidsplasser på dette viset, nettopp arbeidsplasser som er blant landets lavest lønnede og som gjerne fylles av innvandrere som ikke får annet arbeid. Er derfor litt ambivalent til denne ordningen. Middagen andre kvelden

Svar fra eier

4. juni 2018

Kjære SA_Travel_76xx, Tusen takk for konkret tilbakemelding! Det setter jeg stor pris på og gjør arbeidet vårt enklere. Jeg lover å følge opp med avdelingene her. Jeg skulle gjerne visst hvilken gruppe du var med, kjempefint hvis du kan sende en mail til meg med ekstra info til jannica.rosen@choice.no. Jeg ser også at du ikke avsluttet tilbakemeldingen vedrørende Middagen andre kvelden, så har du fler input så tar jeg gjerne mot den. Takk for at du stiller spørsmål ved Sweet dreams stay. Vi har et unikt samarbeid med UNICEF der vi får lov til å hjelpe barn som er utsatt for menneskehandel. Dette er et prosjekt som alle våre medarbeidere har stemt frem og noe vi brenner veldig for. Sweet dreams stay gir oss og våre gjester mulighet til å hjelpe. Alle våre gjester skal være informert når de sjekker inn, skulle du ikke ønske å være med på dette så får du stell av rommet som vanlig. I stedenfor å vaske rommene på dag 2 så har vi nå tid til videreutdanning av våre medarbeidere i noe vi kaller "Styleschool" (Style er Housekeeping avdeling) samt at vi utfører oppgaver selv som vi normalt outsourced som for eksempel vindusvask og periodisk renhold. Jeg håper at du velger Sweet dreams stay hos oss neste gang du kommer. Jeg lover å videresende tilbakemeldingen om Hyggelig, hjelpsom og serviceinnstilt til fingerspissene til alle våre medarbeidere. Jeg er veldig stolt av de jeg jobber sammen med. TAKK! Har du andre funderinger eller tilbakemeldinger så vil jeg gjerne høre om de. Det er på den måten vi kan bli bedre. Jeg håper at vi ser dere snart igjen, velkommen tilbake til oss! Med vennlig hilsen, Jannica Landmark-Rosen direktør

Les hele anmeldelsen
3

Ett av mange...

4. mai 2018, Stavanger, Norge, Lars162

Få kilometer fra flyterminal. 2/4 direktebusser hver time avhengig av når på dagen. Nok 70,-. Taxi ca nok 280,-. Hyggelig mottagelse i resepsjon. Lange korridorer. Greie rom. Luftige møterom. Kø ved u…

Få kilometer fra flyterminal. 2/4 direktebusser hver time avhengig av når på dagen. Nok 70,-. Taxi ca nok 280,-. Hyggelig mottagelse i resepsjon. Lange korridorer. Greie rom. Luftige møterom. Kø ved utsjekk.

Svar fra eier

5. mai 2018

Kjære Lars162, Tusen takk for tilbakemelding! Det setter jeg stor pris på. Dersom det var kø så håper jeg du la merke til våre utsjekkingsautomater ved siden av resepsjon. Her kan du raskt og enkelt sjekke ut/inn selv, dersom du ønsker. Ellers så håper jeg du fikk rask hjelp. Vi håper vi ser deg snart igjen hos oss, velkommen tilbake! Med vennlig hilsen, Jannica Landmark-Rosen direktør

Les hele anmeldelsen
3

Konferanse

2. april 2018, Oslo, Norge, Lise Marie K

Hotellet og opplegget rundt konferansen var topp! Maten til lunsj og middag var veldig god. Rommet var relativt stort til å være vanlig dobbeltrom, senga var god å ligge i og jeg opplevde null støy. R…

Hotellet og opplegget rundt konferansen var topp! Maten til lunsj og middag var veldig god. Rommet var relativt stort til å være vanlig dobbeltrom, senga var god å ligge i og jeg opplevde null støy. Renholdet var imidlertid under pari, men siden jeg skulle tilbringe minimalt tid på rommet gadd jeg ikke gi beskjed der og da. Jeg fant udelikate hår i senga, store flekker på veggen og gardinene og badet bar også preg av en kjapp vask. Heldigvis er dette ting man får gjort noe med rimelig kjapt!

Svar fra eier

3. april 2018

Kjære Lise Marie K, Tusen takk for at du tar kontakt med meg! Det setter jeg stor pris på. Renholdet skal være mye bedre enn det du beskriver her, dette beklager jeg på det sterkeste. Skulle gjerne hørt mere om hvilket rom du hadde så kan følge opp dette videre, har du anledning til å ta kontakt med meg på jannica.rosen@choice.no? Tusen takk Lise Marie! Håper å høre fra deg! Med vennlig hilsen, Jannica Landmark-Rosen direktør

Les hele anmeldelsen
1

Nektet å ta o mot penger i baren Advarsel

20. mars 2018, , Ove F

Skulle ned i baren for å kose meg med et glass vin og snakke med kolleger. Vinen ble servert og jeg tok fram penger for å gjøre opp. Kredittkortet lå på rommet, og det brukes ikke til småforbruk. Det…

Skulle ned i baren for å kose meg med et glass vin og snakke med kolleger. Vinen ble servert og jeg tok fram penger for å gjøre opp. Kredittkortet lå på rommet, og det brukes ikke til småforbruk. Det viser seg st alle CLARIONKJEDEN IKKE VIL HA KONTANT BETALING fra 1 mars 2018. For min del vil jeg unngå alle Stordalen - hotellene, så sant jeg kan, i fremtiden så lenge dette er policyen deres😟. Dette er skuffende. Kunne like godt ha satt opp skiltet: Vi har penger nok. Vi trenger ikke dine, dåpsløftet deg ut😡

Svar fra eier

21. mars 2018

Kjære Ove F, Tusen takk for at du tar kontakt med oss. I Nordic Choice så ønsker vi å være så kontantfrie som mulig, dette for å skape en tryggere arbeidsplass for våre medarbeidere. Vi er klare over lovverket og at vi ikke kan kreve dette av våre gjester. Derfor har vi på begge hotell der jeg er ansvarlig, en kontant kasse som ligger i safen bak resepsjon som vi skal bruke når noen av våre gjester ikke vil betale med kort. Du kan da sette innkjøp fra baren på regningen og du kan betale ved utsjekk. Jeg beklager at dette ble en situasjon for deg, det var ikke hensikten. Tusen takk igjen Ove for at du gir meg tilbakemelding så jeg får lov å svare. Ta gjerne kontakt med meg direkte på jannica.rosen@choice.no dersom du har andre spørsmål så skal jeg gjøre det beste for å svare på de. Med vennlig hilsen, Jannica Landmark-Rosen direktør

Les hele anmeldelsen
4

Konferanse

20. mars 2018, Moss, Norge, Øyvind S

Var her i forbindelse med en stor konferanse. Stort og luftig konferanse område. Rommene er ok, men rengjøringen kunne ha vært bedre. God mat og hyggelig betjening. Hotellet ligger nær flyplassen, men…

Var her i forbindelse med en stor konferanse. Stort og luftig konferanse område. Rommene er ok, men rengjøringen kunne ha vært bedre. God mat og hyggelig betjening. Hotellet ligger nær flyplassen, men merket ikke til noe støy.

Svar fra eier

20. mars 2018

Kjære Øyvind S, Tusen takk for at du gir oss tilbakemeldig, det setter jeg stor pris på. Flott å se at dere har hatt en fint opphold hos oss. Jeg lover å følge opp renholdet, takk for at du sier i fra. Hvis du har anledning så vil jeg gjerne vite hvilket rom du hadde, ta gjerne kontakt med meg på jannica.rosen@choice.no så jeg kan følge opp med rette vedkommende. Vi håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake. Med vennlig hilsen, Jannica Landmark-Rosen direktør

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.550.352.005 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.