Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Edvard Grieg Bergen ,  Norge

Se alle hotell i Bergen, Norge
  • Resturant Brasserie X, dekket rundbord og lamper ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen
  • Konferanserommet Troldsalen med plass til 1080 personer ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen
  • Restaurant med gule stoler, utsikt og kunst på veggen ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen

Quality Hotel™ Edvard Grieg

Bergen,  Norge

Alt du trenger i Bergen finner du på Quality Hotel Edvard Grieg, kun 5 minutter fra Bergen Lufthavn Flesland og ca. 15 min fra sentrum. Denne nye klassikeren har utsikten, interiøret og stemningen! Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Edvard Grieg 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
677 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
4

Flott konferansehotell.

19. mars 2019, Averøy, Norge, steins3555

Det beste her er personalet. God frokost. Godt konferansehotell med gode fasiliteter. Exelent service i Brasseriet, fin meny, gode vinvalg. Restaurant-sjefen er troverdig og veldig serviceinnstilt. Kj…

Det beste her er personalet. God frokost. Godt konferansehotell med gode fasiliteter. Exelent service i Brasseriet, fin meny, gode vinvalg. Restaurant-sjefen er troverdig og veldig serviceinnstilt. Kjøkkenet kan spisses litt på smak, der er det litt å hente. Personlig synes jeg det blir litt mye salt og pepper for å sette det på spissen.
Les hele anmeldelsen
4

En perle!

6. mars 2019, Tønsberg, Norge, Juliekittelsen

God velkomst med imøtekommen serviceinnstilt personell. Ordnet raskt og enkelt hotellrom. Rommene var store og fine med kontor og tv som kan snus inn til soverommet. Rent og pent, koselig bad. Sengene…

God velkomst med imøtekommen serviceinnstilt personell. Ordnet raskt og enkelt hotellrom. Rommene var store og fine med kontor og tv som kan snus inn til soverommet. Rent og pent, koselig bad. Sengene var helt konge, store og fine. Dette var comfort deluxe. God frokost med mye utvalg, kan mette stor som liten, her er det noe for alt og alle. Resepsjonen var behjelpelig med bestilling av taxi. Hvis ikke er det ei litta gå avstand til nermeste busstopp som da går dirkete til Bergen sentrum. Med mange og fine fasiliteter. Vi kommer tilbake.
Les hele anmeldelsen
4

Akva Seminar

20. januar 2019, Bergen, Norge, 261runes

610 oppdrettere på seminar. Perfekt plassert for slike konferanser. Lett adkomst, og god parkering for dei med bil. Greie rom og praktisk foajé. Fint tillagt for mingling mellom slaga. Dyktig kjøkken…

610 oppdrettere på seminar. Perfekt plassert for slike konferanser. Lett adkomst, og god parkering for dei med bil. Greie rom og praktisk foajé. Fint tillagt for mingling mellom slaga. Dyktig kjøkken personell. Alle fekk samme gode mat på samme tid! Deilig forrett med alt av havets smaker. Perfekt and til hovedrett og deilig panacotta til dessert.

Svar fra eier

3. februar 2019

Tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding, @261runes. Vi elsker store events og dere var en fornøyelse å ha her! Håper vi ser deg her ved en annen anledning også. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef hege.lund@choice.no

Les hele anmeldelsen
4

Bra konferansehotell

17. november 2018, , RosslandR

Var der i forbindelse med Yrkesdykkerkonferansen 2018. Bra hotell og god mat. Fine rom, men konseptet med at man aktivt må bestille rengjøring er en miljøbløff. Her er det kun en greie for at hotellet…

Var der i forbindelse med Yrkesdykkerkonferansen 2018. Bra hotell og god mat. Fine rom, men konseptet med at man aktivt må bestille rengjøring er en miljøbløff. Her er det kun en greie for at hotellet skal tjene mer penger. Hadde gjesten også tjent noe på dette så hadde det vært greit.

Svar fra eier

30. november 2018

Kjære @RosslandR Hjertelig takk for besøket og tilbakemeldingen din, vi er glad for å høre at du likte hotellet generelt! La oss bare få en ting unnaveis med en gang, i hotellkjeden vår innfører vi ikke tiltak rettet mot samfunnsansvar og miljø for kun å tjene mer penger. Dette er noe vi genuint brenner for og ønsker å gjøre en forskjell som et så stort selskap vi er med over 190 hotell. Vi skjuler derimot ikke at vi måler resultatene våre på en trippel bunnlinje (People, Planet & Profit), da de som oftest henger sammen. Det har i flere år vært et ønske blant mange gjester og kunne velge bort rengjøring underveis i oppholdet, dersom de ikke trenger det. Da vi må bemanne hotellet vårt etter antall boende gjester uansett, har løsningen blitt at man kan henge ut et dørskilt innen kl. 23 kvelden før om man ønsker renhold og så donerer hotellet i tillegg 10,- til vårt mangeårige UNICEF prosjekt "Sweet Dreams" for de rommene som ikke har hengt ut skiltet. Forstår godt at du tenker slik du gjør, når vi ikke får kommunisert ut ordentlig at bemanningen på vaktlisten kommer på jobb på morgenen som planlagt, men får heller mer tid til å gjøre andre oppgaver. Det er klart at enkelte ganger kan det bli spart noen kroner også, som ved sykdom ol. I det store og det hele er dette en vinn vinn situasjon for både oss, gjestene og barna/familiene i Kambodsja som prosjektpengene går til. Ikke nøl med å ta kontakt med meg direkte om du har ytterligere kommentarer/spørsmål til dette. Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef hege.lund@choice.no

Les hele anmeldelsen
3

Bra hotell men dårlig service på restaurant

23. oktober 2018, , 787timmyt

Hei, Det var hyggelig service på hotellet. Koselig rom jeg fikk. Men da jeg skulle spise på restaurant, fikk jeg beskjed av en kelner som jobbet der med en sur fjes at jeg skulle vente. Jeg så han gi…

Hei, Det var hyggelig service på hotellet. Koselig rom jeg fikk. Men da jeg skulle spise på restaurant, fikk jeg beskjed av en kelner som jobbet der med en sur fjes at jeg skulle vente. Jeg så han gikk frem og tilbake uten og hjelpe noen. Ble litt irritert og måtte vente nesten 10min før han kom tilbake. Veldig Synd!

Svar fra eier

25. oktober 2018

Tusen takk for besøket @Timmy T og for at du sier i fra om hvordan du opplevde oss. Vi får mye ros for service nivået hos oss i alle ledd, men vi kan ikke tillate oss å ha en "dårlig dag" for da kan plutselig helhetsinntrykket fort bli snudd. Så takk igjen for at du sier i fra, vi skal følge opp. Hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef Quality Hotel Edvard Grieg

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.562.364.000 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.