Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Edvard Grieg Bergen ,  Norge

Se alle hotell i Bergen, Norge
  • Resturant Brasserie X, dekket rundbord og lamper ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen
  • Konferanserommet Troldsalen med plass til 1080 personer ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen
  • Restaurant med gule stoler, utsikt og kunst på veggen ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen

Quality Hotel™ Edvard Grieg

Bergen,  Norge

Alt du trenger i Bergen finner du på Quality Hotel Edvard Grieg, kun 5 minutter fra Bergen Lufthavn Flesland og ca. 15 min fra sentrum. Denne nye klassikeren har utsikten, interiøret og stemningen! Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Edvard Grieg 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
669 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
4

Akva Seminar

20. januar 2019, Bergen, Norge, 261runes

610 oppdrettere på seminar. Perfekt plassert for slike konferanser. Lett adkomst, og god parkering for dei med bil. Greie rom og praktisk foajé. Fint tillagt for mingling mellom slaga. Dyktig kjøkken…

610 oppdrettere på seminar. Perfekt plassert for slike konferanser. Lett adkomst, og god parkering for dei med bil. Greie rom og praktisk foajé. Fint tillagt for mingling mellom slaga. Dyktig kjøkken personell. Alle fekk samme gode mat på samme tid! Deilig forrett med alt av havets smaker. Perfekt and til hovedrett og deilig panacotta til dessert.
Les hele anmeldelsen
4

Bra konferansehotell

17. november 2018, , RosslandR

Var der i forbindelse med Yrkesdykkerkonferansen 2018. Bra hotell og god mat. Fine rom, men konseptet med at man aktivt må bestille rengjøring er en miljøbløff. Her er det kun en greie for at hotellet…

Var der i forbindelse med Yrkesdykkerkonferansen 2018. Bra hotell og god mat. Fine rom, men konseptet med at man aktivt må bestille rengjøring er en miljøbløff. Her er det kun en greie for at hotellet skal tjene mer penger. Hadde gjesten også tjent noe på dette så hadde det vært greit.

Svar fra eier

30. november 2018

Kjære @RosslandR Hjertelig takk for besøket og tilbakemeldingen din, vi er glad for å høre at du likte hotellet generelt! La oss bare få en ting unnaveis med en gang, i hotellkjeden vår innfører vi ikke tiltak rettet mot samfunnsansvar og miljø for kun å tjene mer penger. Dette er noe vi genuint brenner for og ønsker å gjøre en forskjell som et så stort selskap vi er med over 190 hotell. Vi skjuler derimot ikke at vi måler resultatene våre på en trippel bunnlinje (People, Planet & Profit), da de som oftest henger sammen. Det har i flere år vært et ønske blant mange gjester og kunne velge bort rengjøring underveis i oppholdet, dersom de ikke trenger det. Da vi må bemanne hotellet vårt etter antall boende gjester uansett, har løsningen blitt at man kan henge ut et dørskilt innen kl. 23 kvelden før om man ønsker renhold og så donerer hotellet i tillegg 10,- til vårt mangeårige UNICEF prosjekt "Sweet Dreams" for de rommene som ikke har hengt ut skiltet. Forstår godt at du tenker slik du gjør, når vi ikke får kommunisert ut ordentlig at bemanningen på vaktlisten kommer på jobb på morgenen som planlagt, men får heller mer tid til å gjøre andre oppgaver. Det er klart at enkelte ganger kan det bli spart noen kroner også, som ved sykdom ol. I det store og det hele er dette en vinn vinn situasjon for både oss, gjestene og barna/familiene i Kambodsja som prosjektpengene går til. Ikke nøl med å ta kontakt med meg direkte om du har ytterligere kommentarer/spørsmål til dette. Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef hege.lund@choice.no

Les hele anmeldelsen
3

Bra hotell men dårlig service på restaurant

23. oktober 2018, , 787timmyt

Hei, Det var hyggelig service på hotellet. Koselig rom jeg fikk. Men da jeg skulle spise på restaurant, fikk jeg beskjed av en kelner som jobbet der med en sur fjes at jeg skulle vente. Jeg så han gi…

Hei, Det var hyggelig service på hotellet. Koselig rom jeg fikk. Men da jeg skulle spise på restaurant, fikk jeg beskjed av en kelner som jobbet der med en sur fjes at jeg skulle vente. Jeg så han gikk frem og tilbake uten og hjelpe noen. Ble litt irritert og måtte vente nesten 10min før han kom tilbake. Veldig Synd!

Svar fra eier

25. oktober 2018

Tusen takk for besøket @Timmy T og for at du sier i fra om hvordan du opplevde oss. Vi får mye ros for service nivået hos oss i alle ledd, men vi kan ikke tillate oss å ha en "dårlig dag" for da kan plutselig helhetsinntrykket fort bli snudd. Så takk igjen for at du sier i fra, vi skal følge opp. Hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef Quality Hotel Edvard Grieg

Les hele anmeldelsen
5

Kultursamlinga

23. oktober 2018, , Synne W

Heisann, Quality Edvard Grieg hotell i Bergen i år som ifjor skal vi bruke dåke som hotell igjen og eg glede meg masse te helgo, gratis softis! Så vil eg sei for ein hyggelig service og sånn dåke e to…

Heisann, Quality Edvard Grieg hotell i Bergen i år som ifjor skal vi bruke dåke som hotell igjen og eg glede meg masse te helgo, gratis softis! Så vil eg sei for ein hyggelig service og sånn dåke e topp!!😁🔛🔝🎈🎉🤲🙌

Svar fra eier

25. oktober 2018

Softis og popcorn er aldri feil på konferanse, vi er såå enig! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og ikke minst at dere kommer tilbake til oss. Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef Quality Hotel Edvard Grieg

Les hele anmeldelsen
2

Overnatting

13. oktober 2018, , Hilde T

Tven virket ikke pga været. Vi oppdaget på natten at vi ikke hadde dopapir. Valget til hodepute er bare en pitteliten pute som ikke gir noen støtte eller en gedigen pute som det blir ubehagelig å ligg…

Tven virket ikke pga været. Vi oppdaget på natten at vi ikke hadde dopapir. Valget til hodepute er bare en pitteliten pute som ikke gir noen støtte eller en gedigen pute som det blir ubehagelig å ligge hodet på da hele kroppen nesten må ligge oppå der for ikke å våkne med kink i nakken. Det var ikke smart å bestille en drink på kvelden, vi gikk bare ned da tven på rommet ikke virket og tenkte vi skulle prøve å se oss om, men angret på at jeg spurte etter en drink og ikke bare kjøpte en øl. Baconet til frokost smakte ingenting og kaffimaskinene til frokost virket ikke... Det som skulle være et avbrekk fra hverdagen ble egentlig bare en irritasjon og en utgift, måtte kjøpe og spiste bedre frokost/lunsj hjemme. En meget hyggelig dame i resepsjonen på morgenen reddet dagen, hun var virkelig rett person til den jobben. Hun ble det positive vi har å si om oppholdet.

Svar fra eier

24. oktober 2018

Kjære @Hilde T Vi ser jo helst at alle gjester drar herfra fornøyd, avslappet, mett og uthvilt så vi er lei oss for å lese din opplevelse av oppholdet. Hver dag blir vi rost opp i skyene på punktene du beskriver og får vi beskjed om noe ikke er som det skal så vil vi fikse det med en gang. Selvsagt skal vi fylle på toalettpapir, så her har det gått for fort i svingene, beklager det En av to kaffemaskiner hadde litt problemer tidligere ja, men da har vi i så fall skiltet til den andre maskinen og satt frem ekstra kafffekanner. Foruten TV utfordringen som trolig betyr at du bodde under en av de større høst stormene i Bergen. I slike unntakstilstander er det dessverre lite vi får gjort. Gi meg gjerne mer spesifikk informasjon direkte, så kan jeg følge opp dette mer grundig. Hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef hege.lund@choice.no

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.561.357.000 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.