Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Edvard Grieg Bergen ,  Norge

Se alle hotell i Bergen, Norge
  • Konferanserommet Troldsalen med plass til 1080 personer ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen
  • Resturant Brasserie X, dekket rundbord og lamper ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen

Quality Hotel™ Edvard Grieg

Bergen,  Norge

Alt du trenger i Bergen finner du på Quality Hotel Edvard Grieg, kun 5 minutter fra Bergen Lufthavn Flesland og ca. 20 min fra sentrum. Hotellet har fantastisk utsikt, frokost, bar og restaurant.

Quality Hotel™ Edvard Grieg 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
786 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
4

Bra konferansehotell

11. oktober 2022, Oslo, Norge, Slsta1976

Vi deltok på spillfestivalen Regncon XXX, som ble arrangert på hotellet, og bodde da der også. Hotellet ligger svært bra til, kun 15 minutter fra Flesland og en liten gåtur fra buss/bybane. Rommene…

Vi deltok på spillfestivalen Regncon XXX, som ble arrangert på hotellet, og bodde da der også. Hotellet ligger svært bra til, kun 15 minutter fra Flesland og en liten gåtur fra buss/bybane. Rommene er velholdte og meget komfortable, og det er overraskende rolig. Service og matservering, både frokost og middag, var helt upåklagelig. Ekstra pluss for popcorn og softis til spillfestivalen, og de mange kaffe- og teautomatene som står rundt omkring. Gleder oss til neste spillkonvensjon!

Svar fra eier

17. november 2022

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse. Ønsker deg og alle i Regncon hjertelig velkommen tilbake neste gang! Beste hilsen Kristine Mjelde Hotellsjef

Les hele anmeldelsen
1

Dårligste hotellet ved Bergen Flyplass - Flesland

4. oktober 2022, , Stampstugu

Vi hadde bare dårlige opplevelser under vårt opphold på dette hotellet når det gjelder renhold og restauranten. Restauranten serverte mat som ikke stemte med menyen, og smakte alt annet en godt. Det s…

Vi hadde bare dårlige opplevelser under vårt opphold på dette hotellet når det gjelder renhold og restauranten. Restauranten serverte mat som ikke stemte med menyen, og smakte alt annet en godt. Det skjedde ikke bare en kveld, men flere kvelder. Når vi klaget fikk vi medhold av servitørene og øvrige gjestene, men kokken og noen fra ledelsen prøvde å forsvare feil mat med å bløffe. Vi opplevde at kokken gikk rundt på kjøkkenet i dongeribukse og T- skjorte. Dette hotellet mangler fagfolk, og flere ansatte som snakker norsk. Vårt firma har nå valgt å benytte et annet hotell for ansatte.

Svar fra eier

4. oktober 2022

Hei Dette var trist å lese om, og absolutt ikke slik det skal være hos oss, ei heller pleier å være. Veldig leit å høre at dere har hatt dårlig opplevelse flere dager, jeg har dessverre ikke fått informasjon om dette, og det overrasker meg at noen har forsøkt å bløffe. Har vi gjort feil, så ordner vi opp - alltid. Alle våre kokker er fagutdannet, ei heller er det ingen kokker som går i T-skjorter, vi har kokketøy til alle. Men vi har både ansatte i oppvask og andre avdelinger der T-skjorter er uniform, mulig det er en av disse du har sett, da de jobber i tilknytning til kjøkkenet. Uansett, så forstår jeg at dere har hatt en dårlig opplevelse her, og det beklager jeg virkelig for. Jeg håper du vil ta kontakt direkte med meg på mail; kristine.mjelde@choice.no. Jeg vil gjerne snakke nærmere med deg om din opplevelse, og selvfølgelig gjøre det jeg kan for å rette ditt inntrykk. Og ikke minst, så vi kan forbedre oss. Håper jeg hører fra deg igjen! Beste hilsen Kristine Mjelde Hotel Manager

Les hele anmeldelsen
1

Misfornøgd gjest

10. september 2022, , TrondE117

Dårlig service ved servering av mat i gruppe og tydlig ufaglært personal. Overkrydra mat, og masse rot med bestilling av drikkevarer. Forsinnet servering både fredag og lørdag. Ingen informasjon om me…

Dårlig service ved servering av mat i gruppe og tydlig ufaglært personal. Overkrydra mat, og masse rot med bestilling av drikkevarer. Forsinnet servering både fredag og lørdag. Ingen informasjon om menyen.

Svar fra eier

14. september 2022

Så lei meg for å høre om din opplevelse hos oss. Slik skal det selvsagt ikke være. Og jeg skal ta dette videre med både kjøkkensjef og restaurantsjef. Send meg gjerne en direkte mail på kristine.mjelde@choice.no så kan jeg kikke nærmere på din opplevelse og hva som faktisk gikk galt med din bestilling. Håper å høre fra deg! Beste hilsen Kristine Mjelde Hotellsjef

Les hele anmeldelsen
4

Glutenfri havregrøt

8. september 2022, Bergen, Norge, glutenfri70

Hotellet hadde glutenfri havregrøt til frokost. Det var utrolig kjekt. Da blir alle oss med cøliaki også mette, på en god måte!! Kommer garantert tilbake! Er slett ikkje alle som serverer det. Mye dei…

Hotellet hadde glutenfri havregrøt til frokost. Det var utrolig kjekt. Da blir alle oss med cøliaki også mette, på en god måte!! Kommer garantert tilbake! Er slett ikkje alle som serverer det. Mye deilig annen glutenfri mat var det også. Hyggelig betjening var det også.

Svar fra eier

14. september 2022

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake! Beste hilsen Kristine Mjelde Hotellsjef

Les hele anmeldelsen
3

Kjærestetur for to

7. september 2022, Mjøndalen, Norge, vanja1976

Kalde/dårlig oppvarmet eggerøre, poteter, pølser og bacon varmretter til frokost buffeten, havregrøten turte vi ikke smake på. Da vi ankom hotellet bestilte vi middag. Røkt torsk i kald ertepurre, sau…

Kalde/dårlig oppvarmet eggerøre, poteter, pølser og bacon varmretter til frokost buffeten, havregrøten turte vi ikke smake på. Da vi ankom hotellet bestilte vi middag. Røkt torsk i kald ertepurre, saus og kalde poteter inni med litt lunken varme om man var veldig positiv. Det ble tydeligvis varmet i mikrovnen etter at man klagde på maten, all skyld ble på lærlingen. Merkelig at ikke kokk og servitør merket at maten og tallerkenen var kald ! Tåpelig å skylde på lærlingen!! Spise middag dra til Bergen sentrum !!!

Svar fra eier

14. september 2022

Så lei meg for å høre om deres opplevelse i restauranten. Slik skal det selvsagt ikke være, og nei - vi skal ikke skylde på lærlingen, de er jo tross alt her for å lære. Dette skal vi ta tak i og jeg har videresendt din tilbakemelding både til kjøkkensjef og restaurantsjef. Jeg håper dere ellers hadde et fint opphold, og at dere likevel vil gi oss en ny sjanse, slik at vi kan sørge for at dere får en bedre opplevelse. Beste hilsen Kristine Mjelde Hotellsjef

Les hele anmeldelsen

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.566.101.002 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.