Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Edvard Grieg Bergen ,  Norge

Se alle hotell i Bergen, Norge
  • Resturant Brasserie X, dekket rundbord og lamper ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen
  • Konferanserommet Troldsalen med plass til 1080 personer ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen
  • Restaurant med gule stoler, utsikt og kunst på veggen ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen

Quality Hotel™ Edvard Grieg

Bergen,  Norge

Alt du trenger i Bergen finner du på Quality Hotel Edvard Grieg, kun 5 minutter fra Bergen Lufthavn Flesland og ca. 15 min fra sentrum. Denne nye klassikeren har utsikten, interiøret og stemningen! Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Hotel™ Edvard Grieg 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Hotel™ Edvard Grieg

Vurdering fra TripAdvisor

4
663 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
3

Bra hotell men dårlig service på restaurant

23. oktober 2018, , Timmy T

Hei, Det var hyggelig service på hotellet. Koselig rom jeg fikk. Men da jeg skulle spise på restaurant, fikk jeg beskjed av en kelner som jobbet der med en sur fjes at jeg skulle vente. Jeg så han gi…

Hei, Det var hyggelig service på hotellet. Koselig rom jeg fikk. Men da jeg skulle spise på restaurant, fikk jeg beskjed av en kelner som jobbet der med en sur fjes at jeg skulle vente. Jeg så han gikk frem og tilbake uten og hjelpe noen. Ble litt irritert og måtte vente nesten 10min før han kom tilbake. Veldig Synd!

Svar fra eier

25. oktober 2018

Tusen takk for besøket @Timmy T og for at du sier i fra om hvordan du opplevde oss. Vi får mye ros for service nivået hos oss i alle ledd, men vi kan ikke tillate oss å ha en "dårlig dag" for da kan plutselig helhetsinntrykket fort bli snudd. Så takk igjen for at du sier i fra, vi skal følge opp. Hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef Quality Hotel Edvard Grieg

Les hele anmeldelsen
5

Kultursamlinga

23. oktober 2018, , Synne W

Heisann, Quality Edvard Grieg hotell i Bergen i år som ifjor skal vi bruke dåke som hotell igjen og eg glede meg masse te helgo, gratis softis! Så vil eg sei for ein hyggelig service og sånn dåke e to…

Heisann, Quality Edvard Grieg hotell i Bergen i år som ifjor skal vi bruke dåke som hotell igjen og eg glede meg masse te helgo, gratis softis! Så vil eg sei for ein hyggelig service og sånn dåke e topp!!😁🔛🔝🎈🎉🤲🙌

Svar fra eier

25. oktober 2018

Softis og popcorn er aldri feil på konferanse, vi er såå enig! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og ikke minst at dere kommer tilbake til oss. Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef Quality Hotel Edvard Grieg

Les hele anmeldelsen
2

Overnatting

13. oktober 2018, , Hilde T

Tven virket ikke pga været. Vi oppdaget på natten at vi ikke hadde dopapir. Valget til hodepute er bare en pitteliten pute som ikke gir noen støtte eller en gedigen pute som det blir ubehagelig å ligg…

Tven virket ikke pga været. Vi oppdaget på natten at vi ikke hadde dopapir. Valget til hodepute er bare en pitteliten pute som ikke gir noen støtte eller en gedigen pute som det blir ubehagelig å ligge hodet på da hele kroppen nesten må ligge oppå der for ikke å våkne med kink i nakken. Det var ikke smart å bestille en drink på kvelden, vi gikk bare ned da tven på rommet ikke virket og tenkte vi skulle prøve å se oss om, men angret på at jeg spurte etter en drink og ikke bare kjøpte en øl. Baconet til frokost smakte ingenting og kaffimaskinene til frokost virket ikke... Det som skulle være et avbrekk fra hverdagen ble egentlig bare en irritasjon og en utgift, måtte kjøpe og spiste bedre frokost/lunsj hjemme. En meget hyggelig dame i resepsjonen på morgenen reddet dagen, hun var virkelig rett person til den jobben. Hun ble det positive vi har å si om oppholdet.

Svar fra eier

24. oktober 2018

Kjære @Hilde T Vi ser jo helst at alle gjester drar herfra fornøyd, avslappet, mett og uthvilt så vi er lei oss for å lese din opplevelse av oppholdet. Hver dag blir vi rost opp i skyene på punktene du beskriver og får vi beskjed om noe ikke er som det skal så vil vi fikse det med en gang. Selvsagt skal vi fylle på toalettpapir, så her har det gått for fort i svingene, beklager det En av to kaffemaskiner hadde litt problemer tidligere ja, men da har vi i så fall skiltet til den andre maskinen og satt frem ekstra kafffekanner. Foruten TV utfordringen som trolig betyr at du bodde under en av de større høst stormene i Bergen. I slike unntakstilstander er det dessverre lite vi får gjort. Gi meg gjerne mer spesifikk informasjon direkte, så kan jeg følge opp dette mer grundig. Hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef hege.lund@choice.no

Les hele anmeldelsen
5

Hyggelig sted med fin betjening

2. oktober 2018, Jessheim, Akershus, Norway, Anders H

Kun en overnatting i forbindelse med jobb. Men ble godt tatt i mot. Pent og rent på rommet. Fint treningsrom og veldig hyggelig restaurant. Fikk hjelp av de ansatte til å peke ut en fin løpetur i…

Kun en overnatting i forbindelse med jobb. Men ble godt tatt i mot. Pent og rent på rommet. Fint treningsrom og veldig hyggelig restaurant. Fikk hjelp av de ansatte til å peke ut en fin løpetur i området.

Svar fra eier

24. oktober 2018

Så utrolig hyggelig å lese, @Anders H Vi håper dette betyr et nytt besøk i fremtiden! Hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef hege.lund@choice.no

Les hele anmeldelsen
5

Flott hotell med fin beliggenhet for utstilling i Bøneshallen

2. oktober 2018, Norge, Signe S

Parkering i kjeller på hotellet - skulle bare ønsket det var en heis opp til etasje man skulle bo i - men det er en detalj! Flott frokost - med ferske bakevarer. Restaurant på kvelden hadde kanskje ik…

Parkering i kjeller på hotellet - skulle bare ønsket det var en heis opp til etasje man skulle bo i - men det er en detalj! Flott frokost - med ferske bakevarer. Restaurant på kvelden hadde kanskje ikke beste utvalg - men ok - og med veldig hyggelig betjening! Rommene var flotte - hadde 35 kvadrat og boltre meg på med mine to hunder! Kunne ønsket litt bedre kjøling på rommene - selv med vindu oppe ble det veldig varmt. Tydelig at aircondition ikke virker. Litt treg utsjekk på morgenen - men men. Det jeg er lei meg for at er at andre hundefolk lar hundene tisse i gangene OG heisene. Slik skal det ikke være! Dette vil jeg bare beklage ovenfor hotellet på vegne av hundeNorge!

Svar fra eier

24. oktober 2018

Hjertelig takk for besøket og god, konkret tilbakemelding, @Signe S! Ja, vi er etterhvert blitt et populært hotell for hunde eiere spesielt under utstillinger/eventer, men vi har heldigvis ytterst sjelden utfordringer med de firbente. Om det lar seg gjøre får disse rom på bakkeplan med direkte utgang og ikke via lobbyen/resten av hotellet, men om et uhell mot formodning skulle skje (første gang vi har fått høre akkurat det du beskriver) så renses det omgåendepå lik linje som om en tobent gjest skulle bli litt "sjøsyk" på veien fra baren til rommet :) Men ja, vi kan absolutt være enig med deg på det. Vi har forøvrig ventilasjon og ikke aircondition som sjelden er bruk for i Norge, men det kan høres ut som ditt rom kunne trengt en sjekk av avtrekk e.l. Ta gjerne kontakt med meg direkte så hjelper du oss med å finne ut mer og evt. utbedre dette. Hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Hege, Hotellsjef hege.lund@choice.no

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.550.355.003 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.