Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Edvard Grieg Bergen ,  Norge

Se alle hotell i Bergen, Norge
  • Konferanserommet Troldsalen med plass til 1080 personer ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen
  • Resturant Brasserie X, dekket rundbord og lamper ved Quality Hotel Edvard Grieg Bergen

Quality Hotel™ Edvard Grieg

Bergen,  Norge

Alt du trenger i Bergen finner du på Quality Hotel Edvard Grieg, kun 5 minutter fra Bergen Lufthavn Flesland og ca. 20 min fra sentrum. Hotellet har fantastisk utsikt, frokost, bar og restaurant.

Quality Hotel™ Edvard Grieg 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
765 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
4

Svært bra!

27. juni 2022, Stavanger, Norge, Oddie99

Svært bra opphold, god valuta for pengene. Greit rom, bra frokost og gratis parkering. Litt slitt hotell og avmålte ansatte, men grei nok service, selv om de nå ikke gjør rent på rommene og bytter hån…

Svært bra opphold, god valuta for pengene. Greit rom, bra frokost og gratis parkering. Litt slitt hotell og avmålte ansatte, men grei nok service, selv om de nå ikke gjør rent på rommene og bytter håndklær hver dag lenger. Nok et sparetiltak som Stordalen tjener på men som gjestene står for i form av redusert bekvemmelighet. Ellers stille og rolig. Men alt for varmt på rommet, det kom veldig lite luft fra ventilasjonen. Dersom du kan leve med å bo en liten biltur fra sentrum anbefales hotellet!
Les hele anmeldelsen
2

Svært skuffende opplevelse. Aldri mer hit

8. juni 2022, Åheim, Norge, trondb89

Spartanske rom som dessverre ikke er like flotte som lobbyen. Jeg fant masse støv under sengen (da mener jeg MASSE). Da jeg sa ifra om dette, fikk jeg ingen beklagelse og ikke noe tilbud om at de rett…

Spartanske rom som dessverre ikke er like flotte som lobbyen. Jeg fant masse støv under sengen (da mener jeg MASSE). Da jeg sa ifra om dette, fikk jeg ingen beklagelse og ikke noe tilbud om at de rettet opp i feilen. Til middag ble det mye rot. Flere av rettene var de tomme for. Bestilte forrett og hovedrett. Begge kom samtidig. Det fikk vi ordnet opp i. Deretter tok det svært lang tid før hovedretten kom. Da var den over stekt og jeg sendte den tilbake. Til slutt fikk jeg skikkelig laget hovedrett og ble godt kompensert for alt bryderiet. Hovmesteren gjorde en svært god jobb, selv om kjøkkenet skuffet. Stor takk til han. Dag 2: selv etter å har klaget på renholdet, så var det mye støv under sengen i dag. Siden jeg har hodepine hva jeg om å få middagen på rommet. Den måtte hente selv og det var greit nok, men da jeg kom ned til avtalte tid var ingen ting klart. Jeg fikk en suppeskål i hånden og beskjed om å komme ned en halvtime senere for å hente hovedrett. Skuffende service.

Svar fra eier

10. juni 2022

Hei Trond, Her må jeg bare få beklage. Slik skal det selvsagt ikke være på rommet, og at det ikke ble rettet opp er absolutt ikke bra. Din opplevelse i restauranten forstår jeg veldig godt er en skuffelse. Vi har helt klar glippet på mange områder, og vi legger oss helt flat. Vi har mye nytt personale på huset nå etter pandemien, og mange har enda mye og lære. Men din opplevelse er ingen unnskyldning, og dette skal jeg absolutt ta tak i. Jeg håper du vil ta kontakt med meg direkte på mail: kristine.mjelde@choice.no, jeg vil gjerne ordne noe for deg nå i ettertid. Håper å høre fra deg igjen! Beste hilsen Kristine Mjelde Hotellsjef

Les hele anmeldelsen
4

Grønne omgivelser

7. juni 2022, , 278ksenias

Alt i alt fornøyd med oppholdet. Hyggelig personale, god og variert frokost, nydelig mat i restauranten og ryddige lokaler. Rommet var utstyrt med alt en trenger, utenom at av/på knappen på fjernkontr…

Alt i alt fornøyd med oppholdet. Hyggelig personale, god og variert frokost, nydelig mat i restauranten og ryddige lokaler. Rommet var utstyrt med alt en trenger, utenom at av/på knappen på fjernkontrollen til TVen ikke virket. Også var det hår på sengetøyet da jeg sjekket inn på rommet, det hadde ikke trengt å være der. Fredelige og grønne omgivelser rundt hotellet, man føler seg utenbys samtidig som at det er enkelt å komme seg til sentrum. Verdt å nevne at hotellet har flere miljøvennlige tiltak som viser at bedriften er på god vei til å redusere sløsing av ressurser.

Svar fra eier

10. juni 2022

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake! Beste hilsen Kristine Mjelde Hotellsjef

Les hele anmeldelsen
1

Det dyreste oppholdet og den dårligste servicen så langt!

30. mai 2022, , heidihX4803JC

Hold deg unna dette hotellet dersom du ønsker å bli møtt med vennlighet eller service når du sjekker inn og under oppholdet! Ønsker du i tillegg et måltid på kvelden etter utført jobb-oppdrag, må du s…

Hold deg unna dette hotellet dersom du ønsker å bli møtt med vennlighet eller service når du sjekker inn og under oppholdet! Ønsker du i tillegg et måltid på kvelden etter utført jobb-oppdrag, må du se langt etter føde. Og matbutikken er kilometer unna. 1 stjerne er ufortjent mye, innbetalte 4.399 for to netter burde vært tilbakebetalt!

Svar fra eier

10. juni 2022

Hei Heidi, Viser til dialog med vår hotelldirektør direkte. Vi er som sagt veldig lei oss for din opplevelse, det skal selvsagt ikke være slik. Jeg håper likevel på litt tålmodighet og forståelse, vi har nesten bare nyansatte etter å ha mistet mange faste, erfarne i løpet av 2 år med pandemi og bortimot nedstenging av vår bransje. Vi jobber nå intenst med å lære opp, ansette og få tak i nye, dyktige folk, men det tar tid og er ikke gjort på et par uker. I tillegg er det stor mange på arbeidskraft generelt. Jeg lover deg at vi nå jobber intenst med kvalitet og service, og vi begynner nå å få på plass mange, flinke mennesker. Beste hilsen Kristine Mjelde Hotellsjef

Les hele anmeldelsen
1

Ekkel seng

29. april 2022, Stavanger kommune, Norge, aurorafossanf

Kom inn på rommet og så på sengen hvordet var fullt av hår og støv i etterkant fikk vi ekstremt dårlig service med hvordan dette skulle fikses. Vi satt lenge i resepsjonen å ventet på at de skulle byt…

Kom inn på rommet og så på sengen hvordet var fullt av hår og støv i etterkant fikk vi ekstremt dårlig service med hvordan dette skulle fikses. Vi satt lenge i resepsjonen å ventet på at de skulle byttet sengetøy og fink ingen beklagelse ikke dra hit! 0 stjerner fra meg!!

Svar fra eier

4. mai 2022

Hei Beklager så veldig for opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det helt klart ikke være, har vi først glippet på noe skal vi selvsagt ordne opp i dette snarest. Jeg håper du vil ta direkte kontakt med meg på mail kristine.mjelde@choice.no, så jeg kan ordne noe for dere i ettertid. Beste hilsen Kristine Mjelde Hotel Manager

Les hele anmeldelsen

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.413.004 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.