Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel Edvard Grieg Bergen ,  Norge

Møt oss

Konferanser og møter på
Quality Hotel Edvard Grieg

Tilbake

Elegant konferansehotell med episk fjellutsikt i Bergen

5 Store møterom 15 Mindre møterom 373 Hotellrom 2500 Stående deltagere 1905 Sittende deltagere

Quality Hotel™ Edvard Grieg ligger i rolige omgivelser i mellom Bergen flyplass og sentrum. Med lokaler for 2-1305 personer er vi perfekt for de fleste arrangementer. Gjester kan enkelt benytte seg av bybane, flybuss, taxi eller vår gratis parkering.

Det finnes rikelig med muligheter når det er på tide med en velfortjent pause og vi kommer gjerne med våre anbefalinger. Etter møtet kan du trene av deg dagens stress med en intens treningsøkt i studioet vårt med inspirerende fjellutsikt. Eller samle kollegaene i Bar X og få frem konkurranse instiktet med en runde shuffleboard. 

 

Når ideene flommer over eller du oppretter nye forbindelser, kan du fortsette samtalen over en middag. Prøv vår kombinasjon av nordisk kjøkken og franske tradisjoner med enkel, sesongbasert mat ved Brasserie X. Eller hva med å utveksle historier og skravle over noen drinker i nabobaren? For å holde energinivået oppe mens du jobber, har du tilgang på snacks, enkelt mat, drikke i den døgnåpne lobby kiosken, og det er gratis te og kaffe når du måtte ønske.

Hvis du ønsker å utforske Bergens naturlige skjønnhet og skogkledde skråninger, finnes det rikelig med fotturer du kan begi deg ut på rett utenfor hotelldøren, og strendene er kun en kort taxitur unna. Eventuelt kan du slå deg sammen med andre konferansegjester og ta turen til Fana Golfklubb. Utendørsaktiviteter kan være ypperlig for lagbygging, så hvorfor ikke ta med teamet ditt til Høyt & Lavt Klatrepark?

Les mindre

Våre konferanse- og møterom

Vårt konferanseområde strekker seg over to etasjer med panoramavinduer og slående utsikt. Med 20 rom for enhver anledning, inkludert vår beskjedne sal med en kapasitet på 1305 personer. Storskjermer og projektorer kommer som standard.

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Teleslynge
  • Wifi
Se all hotellinformasjon

Ekstra stort

  • 1305
  • 931 ㎡
  • Ekstra stort
    • 936
    • 936
    • 1305

Juvelen på kronen er Troldsalen, et lokale av episke proporsjoner med store projektorskjermer og støttelerret. Lokalet kan også tilpasses ved å dele det inn i tre seksjoner dersom du ønsker det eller gjøres om til bankett med scene om kvelden.

Kapasitet

Troldsalen ligger i 1. etasje i umiddelbar nærhet til mingleområdet, terrasse og ikke minst popcorn og softisen. Her har vi også hatt bilutstillinger, konserter, bokseturnering og messer, så bare å tenke utenfor boksen til et arrangement her. Mulighetene er uendelige!

Classroom seating 936 personer
Round tables 936 personer
Cinema seating 1305 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Mikrofon
  • Flip-over
  • Lerret
  • Teleslynge
  • Videokonferanse
  • TV-skjerm
  • Airplay

Stort

  • 300
  • 300 ㎡
  • Stort
    • 40
    • 200
    • 50
    • 240
    • 300

Dette er vårt neste største møterom, Griegsalen. Ligger i 1. etasje like ved baren, terrassen mingleområdet og ikke minst popcorn- og softisen. Griegsalen har teppegulv, flere vindu og alt du trenger av teknisk utstyr.

Kapasitet

Griegsalen er også ideell til middager, banketter på kvelden og har hyggelig belysning til det. Kan i tillegg enkelt deles inn to rom for paralell sesjoner, grupper arbeid osv. 

Board room seating 40 personer
Classroom seating 200 personer
Horse shoe seating 50 personer
Round tables 240 personer
Cinema seating 300 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Mikrofon
  • Flip-over
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Teleslynge
  • Videokonferanse
  • Airplay

Mellomstort

  • 75
  • 50 ㎡
  • Mellomstort
    • 30
    • 44
    • 30
    • 50
    • 75

Våre mellomstore rom passer perfekt for alt fra kurs, intervjuer og workshop. På rommene finner du alt av utstyr du måtte trenge for presentasjoner, med storskjerm og tilkoblinger inkludert.

Kapasitet

Disse rommene finner du i 2. etasje med store vinduer og flere har inspirerende skogs- og fjellutsikt. 

Board room seating 30 personer
Classroom seating 44 personer
Horse shoe seating 30 personer
Round tables 50 personer
Cinema seating 75 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Flip-over
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Teleslynge
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • Airplay

Lite

  • 16
  • 36 ㎡
  • Lite
    • 16

Blant våre mindre møterom finnes 2 stilfulle styrerom med smarte løsninger og Nespressomaskin som gjør sitt til at møtet blir supereffektivt. Resterende grupperom er perfekt for en workshop, intervju eller et mindre møterom.

Kapasitet

Vårt opprinnelige styrerom Vinje (14 personer) ligger nokså skjermet til i 1. etasje. Beyer (16 personer) er vårt nye styrerom og ligger i 2. etasje med den berømte skog- og fjellutsikten. 

Board room seating 16 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Flip-over
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Teleslynge
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • Airplay

Mat & drikke

En sesongbasert treretters meny kommer som standard her, men vi elsker en utfordring: spør oss gjerne om å sette i stand en elegant bankett! Mellom konferanseøktene, kan vi hjelpe å døyve sulten med nybrygget te, kaffe, frukt, popcorn og iskrem.

  • Kaffe & te
  • Popcorn & softis
  • Sunn snacks
  • Bar

Dette finnes hos oss

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De tjenestene med strek over er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.

Hotell fasiliteter
  • Ladestasjon (elbil)
  • Parkering
  • Parkeringsplass for buss
  • Renseritjenester
  • Taxi
  • Treningsrom
  • Badstue
    • Room service
    • Shuttlebuss
    • Spa
    • Svømmebasseng
Mat og Drikke
  • Allergivennlig mat
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Lunsj
  • Middag
  • Popcorn & softis
    • Restaurant
    • Sunn snacks
    • Vegetariske alternativ
    • Økologiske alternativ
Utstyr
  • Flip-over
  • Lerret
  • Mikrofon
  • Naturlig lys
  • Notatblokk
  • PC-projektor
  • Teleslynge
    • TV-skjerm
    • Whiteboard
    • Wifi
    • Airplay
    • Videokonferanse
Arrangement
  • Bankett
  • Bryllup
  • Dagmøte
  • Fest
  • Julebord
  • Kick off
  • Konferanse
    • Kurs
    • Kveldsarrangement
    • Lite møte
    • Messe
    • Produktlansering
    • Seminar
    • Styremøter
Konferanseløsninger
  • Break-out room
  • Gruppeinnsjekk
  • Handikaptilpasset
  • Justerbar romstørrelse
  • Konferanselounge
  • Konferansesenter
  • Prosjektleder / kontaktperson
    • Egen tekniker

Få velkomsttilbud på 25 % rabatt

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få velkomsttilbud på 25 % rabatt
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.500.291.000 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.