Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende

basert på 284 anmeldelser.

4

79% besøkende anbefaler dette hotellet.
4,5
Renslighet
4,5
Sovekvalitet
4
Service
4
Verdi
4,5
Rom
4,5
Sted

4

Fantastisk hotell med 1. klasses spa

2. mars 2015, Oslo, Norge, sondrenorway

Vi besøkte Farris Bad en helg i februar. Vi leide larvikittsuiten, og rommet ved helt fantastisk. Store, vinduer fra gulv til tak med en fantastisk utsikt utover larviksfjorden. Rommet er skikkelig st...

Vi besøkte Farris Bad en helg i februar. Vi leide larvikittsuiten, og rommet ved helt fantastisk. Store, vinduer fra gulv til tak med en fantastisk utsikt utover larviksfjorden. Rommet er skikkelig stort, og badet er i en egen klasse. Store vinduer på soverommet ut mot stranda - helt fantastisk å våkne til bølgeskvulp fra stranden. Anbefaler alle å gå for tidlig innsjekk og sen utsjekk dersom det er ledig - det er definitivt vært pengene. En oppgradering til suite er også å anbefale. Restauranten serverte en god lunsjbuffet og god frokost. Spaet var kjempestort, fint og rent. På fredagsformiddag var det stille og rolig, men på lørdag var det smekkfullt - så om mulig, unngå helg. Det eneste som gjør at Farris Bad ikke får 5 poeng av meg er mye rot med utsjekkingen. Jeg ble belastet over 1000 kroner feil, og måtte virkelig mase flere ganger for å få disse pengene tilbake.
Les hele anmeldelsen Lukk

4

Fint hotell, men med forbedringspotensiale

16. februar 2015, Oslo, Norway, Erathol

Hadde en overnatting her med min kone i februar. Hotellet er bra på mange måter. Vi møtte kun smil fra de ansatte, noe som var meget hyggelig! Serviceinnstilte og hyggelig. Nesten noe litt "unorsk" ov...

Hadde en overnatting her med min kone i februar. Hotellet er bra på mange måter. Vi møtte kun smil fra de ansatte, noe som var meget hyggelig! Serviceinnstilte og hyggelig. Nesten noe litt "unorsk" over hele servicen - og dette er positivt! Vanligvis er norsk service ikke mye å skryte av. Maten var god og spaet holder seg godt. Vi tok også et par behandlinger som var meget gode. På den negative siden kan nevnes rommet. Dårlig utsikt (mest vei og biler) og manglende rengjøring. Har lagt ved biler av hvordan veggene så ut på rommet - ikke bra!! Og det er ganske stivt priset. Behandlingene er som sagt gode, men koster rundt 1.000 kroner for 50 minutter. Drikken er også ganske stivt priset. Så pengene flyr fort her. Vi endte vell opp på rundt 8.000 for en overnatting med middag og behandlinger. Ikke grusomt mye, men det ligger i øverste prissjikt. Kommer nok tilbake, men håper da på bedre rengjøring.
Les hele anmeldelsen Lukk

3

Forventer bedre av Farris Bad

15. februar 2015, Oslo, Norge, Sigrun_12

Farris bad har fått flere utmerkelser for sitt konsept. Dette og hotellets egen markedsføring gjør at forventningene ligger høyt. Selv har jeg vært her ved flere anledninger opp igjennom årene. Jeg me...

Farris bad har fått flere utmerkelser for sitt konsept. Dette og hotellets egen markedsføring gjør at forventningene ligger høyt. Selv har jeg vært her ved flere anledninger opp igjennom årene. Jeg mener hotellet har tapt seg. Hotellet bærer noe preg av manglende vedlikehold. Spa øya var steng pga vannlekkasje, kunne det ikke vært unngått med bedre vedlikeholdsplan? Bar-området skjemmes av svært skitne møbler. Her burde møbleres vært foretatt løpende evt byttet møbelstoff på sofaputer som ikke blir rene ved rens. Dette var rett og slett ekkelt. Håndklærne var tynnslitt og burde kasseres. Vi bestilte et par enkle lunchretter i baren. Greit at det er enkle retter, men å få salat og wraps i et plast beger er virkelig langt under forventet nivå. Det hadde da vært en smal sak å legge dette på tallerkener! Det var helt åpenbart at vi ikke skulle ha maten som "takeaway", drikkevarene kom da heldigvis i glass. Når vi senere spurte om å få kaffen i et pappbeger for å ta den med ut, var ikke det mulig. Kaffe ble kun servert i porselenskopper, engangsbegre fantes ikke. Mat i plast, men drikke i glass og porselen. Et konsept det er vanskelig å forsone seg med. Vi hadde oppgradert oppholdet med sen utsjekk. Fint at man har denne muligheten. Ulempen er lang kø ved resepsjonen. De som har sen utsjekk, møter da de som kommer for å sjekke inn. Det var kun en ansatt i resepsjonen. Litt underlig bemanning, dette måtte være en forutsigbar situasjon. Hva med å gjøre som dagligvarehandlene her. Ha en ringeklokke for å påkalle hjelp ved "kø i kassa". Treningsrommet er lite, ligger i kjelleren, uten vindu og luftbehandlingsanlegg. Her er det trangt, varmt og dårlig luft. Ikke ulikt de fleste andre hotell, men vi forventer mer av Farris Bad. Klok av skade, så å si, valgte vi å spise middag et annet sted i Larvik. Jeg har blitt skuffet over restaurantens kvalitet, ved andre anledninger. Tok ikke sjansen på en ny skuffelse. Når dette er sagt, vil jeg også peke på positive sider ved hotellet. Rommene er hyggelige, rene og komfortable. God seng. Spa-området er rent og ordentlig, de har skjønne behandlinger. Vi møtte bare positiv og hyggelig betjening, som gjorde sitt beste ut i fra de forutsetninger som lå til grunn. Alt i alt hadde vi et hyggelig opphold, det er bare det at vi forventer bedre. Farris Bad innfrir ikke, dessverre.
Les hele anmeldelsen Lukk

3

Oppskrytt

31. januar 2015, , Øystein L

Mener dette hotellet er oppskrytt. Fint hotell men lite koselig og de lange grå gangene gjør deg ikke akkurat glad. Kjempegod frokost. Men hvor er kaffe utenom frokost :-( dessuten stå jeg i 30 min...

Mener dette hotellet er oppskrytt. Fint hotell men lite koselig og de lange grå gangene gjør deg ikke akkurat glad. Kjempegod frokost. Men hvor er kaffe utenom frokost :-( dessuten stå jeg i 30 min lang kø på utsjekk. Dyrt i forhold til leveransen.

Svar fra eier

2. februar 2015

Hej Öystein! Tack för Er feedback! Beklagar att Ni inte uppskattade vår arkitektur och samtidigt trevligt att Ni uppskattade vår frukost. Vi har redan gjort tilltak angående lång utchecknings kö då vi har haft lite systemutmaningar den senaste tiden. Beklagar att detta påverkade Er och tilltaken vi har gjort ser vi redan stora förbättringar på. Ha en bra dag vidare! Andreas N GM, Farris Bad

Les hele anmeldelsen Lukk

5

Nytelse for kropp og sjel

28. januar 2015, , Ragnhild L

Du settes i stemning allerede før du går inn i hotellets resepsjon. Duften av eteriske oljer siver ut og møter deg allerede på parkeringsplassen. Hotellet er innbydende, og gir en smakebit på hva som ...

Du settes i stemning allerede før du går inn i hotellets resepsjon. Duften av eteriske oljer siver ut og møter deg allerede på parkeringsplassen. Hotellet er innbydende, og gir en smakebit på hva som venter deg resten av oppholdet. Spa-avdelingen er innbydende og gjennomført med avdempet belysning og avstressende lyd og lukt. Maten er tilpasset miljøet for øvrig - ypperlig.

Svar fra eier

2. februar 2015

Hej Ragnhild! Tackf rör en trevlig feedback och härligt att läsa att Ni anser att stämningen kommer på plats innan man ens har kommit in på hotellet!! Hoppas vi ser Er som gäst hos oss inom kort igen! Trevlig dag vidare! Andreas N GM, Farris Bad

Les hele anmeldelsen Lukk

2.170.161.986 25

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Bookingkode må oppgis

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK