Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende

basert på 294 anmeldelser.

4

79% besøkende anbefaler dette hotellet.
4,5
Renslighet
4,5
Sovekvalitet
4
Service
4
Verdi
4
Rom
4,5
Sted

2

Bra mat, dårlig service

24. mars 2015, Oslo, MiaOslo

Vi benyttet oss av et vennetilbud på Farris bad en helg i mars 2015. Jeg bestilte online, men fikk 10 mailer før ankomst for å bekrefte bord-, rom- og spabestillinger. I tillegg til dette ringte de me...

Vi benyttet oss av et vennetilbud på Farris bad en helg i mars 2015. Jeg bestilte online, men fikk 10 mailer før ankomst for å bekrefte bord-, rom- og spabestillinger. I tillegg til dette ringte de meg en gang. Det var derfor overraskende når verken rom, middagstid eller spabestillinger var riktige da vi endelig skulle få sjekket inn. Når det i tillegg var ett par episoder til hvor det var dårlig service, og ingen beklagelser, blir ikke resultatet så bra. Så med alle spa hotellene som nå finnes på Østlandet, velg ett annet.
Les hele anmeldelsen Lukk

5

Mye bedre enn forventet

19. mars 2015, Tønsberg, Norge, Kvinne48

Ærlig talt.. så trodde jeg ikke at hotellet var så bra. Derfor ble dette en gledelig overraskelse. Dette anser jeg nå som et av mine favoritthotell i Norge. Anbefales!!! Neste gang jeg skal hit så ska...

Ærlig talt.. så trodde jeg ikke at hotellet var så bra. Derfor ble dette en gledelig overraskelse. Dette anser jeg nå som et av mine favoritthotell i Norge. Anbefales!!! Neste gang jeg skal hit så skal det være sommer, og jeg skal nyte sandstrand og Larvik i sommersol. Hotellet har en god atmosfære. Fine omgivelser. Jeg slappet av rett og slett. Frokost med godt utvalg, og servicevennlige personale. Denne gangen fikk vi rom mot badestranden og balkong. Litt bølgeskvulp sammen med kanskje litt mye biltrafikk. Neste gang vil vi se havet... Spa-avdelingen ble ikke benyttet så mye denne gangen. Nå er ikke jeg så opptatt av denne delen, men det var mange som tasset omkring i brune badekåper og badesko hele helga og overalt. Der er ikke jeg helt typen, men hotellet passet også for meg. Jeg kommer tilbake, og håper det blir ikke lenge til.

Svar fra eier

21. mars 2015

Hej Kvinne48! Tack för Er feedback! Trevligt att läsa att Ni har oss som ett av dina favorithotel i Norge! Det gör oss givetvis väldigt stolta!! Hoppas vi får se Er som vår gäst inom kort och att Ni då lägger lite mer tid på Spa! Ha en strålande dag vidare! Mvh, Andreas Nilsson GM, Farris Bad

Les hele anmeldelsen Lukk

4

fantastisk hotell

16. mars 2015, Skien, Norge, alfonso j

Fantastisk hotell med spa, flott beliggenhet, luksuriøs spaavdeling og ypperlig service. Veldig deilig å kunne innta frokosten i badekåpe, fantastisk å kunne gå rett fra badstua og ned i sjøen der van...

Fantastisk hotell med spa, flott beliggenhet, luksuriøs spaavdeling og ypperlig service. Veldig deilig å kunne innta frokosten i badekåpe, fantastisk å kunne gå rett fra badstua og ned i sjøen der vannet kun var 2 grader :)

Svar fra eier

21. mars 2015

Hej Alfonso J! Tack för Er feedback! Trevligt att läsa att Ni uppskattade frukosten iförd morgonrock samt att Ni badade havet vilket ju är underbart på Farris Bad! Hoppas få se Er som vår gäst igen inom kort! Mvh, Andreas Nilsson GM, Farris Bad

Les hele anmeldelsen Lukk

3

Når ikke helt opp...

12. mars 2015, Oslo, Norge, Kristoffer88

Bodde med min samboer én natt i februar. Hadde store forventninger til vårt første opphold på hotellet da vi hadde hørt mye positivt, men ikke alt levde opp til forventningene. Vi ble møtt av en man...

Bodde med min samboer én natt i februar. Hadde store forventninger til vårt første opphold på hotellet da vi hadde hørt mye positivt, men ikke alt levde opp til forventningene. Vi ble møtt av en mann i resepsjonen som tydeligvis hadde glemt at han jobbet der (og i serviceyrket generelt), da han fremsto som veldig uengasjert, forklarte utydelig (negativt for de som aldri har vært der før) og generelt ga et dårlig førsteinntrykk av servicen på hotellet. Vi hadde bestilt et superior rom og mtp. prisene de opererer med, var det svært skuffende og oppdage at rommet fremsto som skittent med flekker opp langs veggene (noe jeg ser flere andre også har bemerket) samt en lapp på rommet som ønsket en person med et helt annet navn velkommen tilbake. Vi fikk da inntrykket av at rommet ikke var rengjort etter forrige gjest og bestemte oss for å klage. Vi fikk oppgradert rommet vårt til DeLux rom med havutsikt uten ekstra kostnad av en hyggelig dame, som tross av at hun var på opplæring, fremsto som mye mer serviceinnstilt en sin mannlige kollega. Hotellet ellers fremstår som luksuriøst og stilig, men lange trise korridorer med betongvegger og industribelysning trakk inntrykket av selve hotellet litt ned. Selve spaet er stort og flott, riktignok var Spa-øya stengt av grunnet lekkasje, men det gjorde ikke stort da vi var der midt i uken så hadde store deler av spaet for oss selv. Anbefaler alle å prøve de ulike fasilitetene i spaet. Vi prøvde også en spabehandling, men synes prisene er noe stive og for vår del fikk vi mer ut av spaet generelt enn behandlingen. Frokosten var helt fantastisk med et rikt utvalg! Vi reserverte middagsbord, men synes ikke restauranten var stort å skryte av da den med åpning opp til resepsjonen i etasjen over fremstår mer som en stor kantine enn en restaurant. Prisene er, som resten av hotellet, ganske stive her også og med tanke på hvor små porsjoner man får bør man ikke komme sulten. Om vi kommer tilbake hit, spiser vi nok heller middag et annet sted. Vi hadde sen utsjekk som medførte at det tok litt tid å sjekke ut da vi møtte alle de andre som sjekket inn. Fikk etter litt venting omsider sjekket ut hos mannen i skranken som vi også sjekket inn med dagen før. Han hadde plutselig oppdaget kundeservice over natten og hentet inn totalinntrykket. Sitter igjen med en totalopplevelse av at dette hotellet burde levert bedre. Ble litt for mye kluss og med tanke på prisen man betaler, bør man også kunne forvente bedre. Synes også det er unødvendig å måtte betale for å stå parkert i hotellets garasjekjeller (i hvert fall til den prisen) når man bor på hotellet. Interessant å se at flere tidligere har påpekt noe av det samme (skitne rom, underbemanning i resepsjonen) uten at det har blitt tatt tak i. Håper nå det strammes opp litt, så kan det være vi returnerer en gang i fremtiden.

Svar fra eier

13. mars 2015

Hej Kristoffer88! Först och främst tack för Er feedback! Feedback är vårt viktigaste verktyg för att vi ska kunna bli bättre. Beklagar att Ni fick ett rum som Ni upplevde sktigt och trevligt att läsa att Ni blev uppgraderade. Jag kommer givevtis ta vidare Er feedback till våra avdelningsledare så att vi kan jobba vidare för att ge våra gäster en bättre upplevelse än det sätter NI har uppfattat det på. Ha en fortsatt bra dag! Mvh, Andreas N GM, Farris Bad

Les hele anmeldelsen Lukk

3

Skuffende

10. mars 2015, , DrBudget

Vi bor for øyeblikket på hotellet. Min kone har vært her på konferanse flere ganger tidligere og vært svært fornøyd. Hun har da hatt store rom og til og med separat soverom ved en anledning. Vi har n...

Vi bor for øyeblikket på hotellet. Min kone har vært her på konferanse flere ganger tidligere og vært svært fornøyd. Hun har da hatt store rom og til og med separat soverom ved en anledning. Vi har nå fått en datter på 9 mnd og pga mor må på kurs er vi nå nødt til å bo her hele familien. Arbeidsgiver har booket standard rom for to med ekstraseng til barn. Vi har nå det minste rommet min kone har opplevd til nå. Det koster 2500,- (!) pr natt å oppgradere til separat soverom(suite). Når barnesengen står på gulvet er det knapt plass igjen til koffert og vogn. Greit nok. Det kan vi leve med og vi har ikke betalt for oppgradering. Det burde kanskje vært advart om at det var trangt men vi kan forsåvidt ikke klage på det. Så kommer vårt hovedproblem. Spaet. Dette er ikke noe familiehotell og det forhindrer man også at det blir ved å sette en nedre aldersgrense i spaet. Det er også helt greit. Problemet er at når man av en eller annen grunn er tvunget til å ta med seg et spedbarn oppfattes det som noe rigid at man blir nektet adgang til spaet med en baby som er vant til, og elsker å bade. Ikke engang ett av boblebadene kunne vi få bruke. Hygiene er ikke et argument. Vi er fagfolk i den diskusjonen. Det betyr at det er meget begrenset tilbud for oss her. Det hadde vært lett å gjøre noe med for hotellet. Rommet er rent. Noe lekkasje i dusjkrana, men ikke noe å klage på. Restaurantanmeldelse følger når vi har reist.

Svar fra eier

12. mars 2015

Hej DrBudget! Först och främst tack Er feedback! Att vi har en åldersgräns på Spa är ett val som vi har gjort för att bygga upp under vårt koncept. Beklagar att detta uppfattas negativt för Er då vi ser av många andra gäster att detta är en av dom stora anledningarna till att dom väljer att åka till Farris Bad! Tveka inte att kontakta mig om nästa gång Ni besöker Farris Bad så ska jag se till att NI får ett uppgraderat rum! Mvh, Andreas N GM, Farris Bad

Les hele anmeldelsen Lukk

2.180.162.605 27

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Bookingkode må oppgis

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK