Informasjon om koronavirus

Les om hva vi som hotellkjede gjør i forbindelse med covid-19 og hvilke regler som gjelder for av- og ombookinger her

 
Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Farris Bad Larvik ,  Norge

Se alle hotell i Larvik, Norge

Farris Bad

Larvik,  Norge

Farris Bad er plassert delvis på land og delvis over havet i Larviksfjorden. Hotellet ideelt for konferanser, romantisk helg eller venninnetur. Nyt utsikt, sjøluft, god mat og et unikt spa på Farris Bad. Vi er et kontantfritt hotell.

Farris Bad 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
1394 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
5

Beste Spa hotell i Norge.

28. juni 2020, Fredrikstad, Norge, Nello N

Bra service, bra plassering, finne room med bra størelse , Spa avdelingen er stort nok for en bra spa dag,tilgang til havet direkte fra hotellet. Frokost buffén er veldig variert og har noe for alle s…

Bra service, bra plassering, finne room med bra størelse , Spa avdelingen er stort nok for en bra spa dag,tilgang til havet direkte fra hotellet. Frokost buffén er veldig variert og har noe for alle smakene.
Les hele anmeldelsen
5

Fantastisk opphold på Farris Bad

26. juni 2020, , kenneth2303

Vi bodde på Farris bad 25-28 juni 2020 og oppholdet overgikk alle våre forventninger! Hyggelig personale, fantastisk spa avdeling og delikate rom. Farris bad har en beliggenhet helt i strandkanten som…

Vi bodde på Farris bad 25-28 juni 2020 og oppholdet overgikk alle våre forventninger! Hyggelig personale, fantastisk spa avdeling og delikate rom. Farris bad har en beliggenhet helt i strandkanten som gir en unik hotellopplevelse. Farris bad anbefales på det aller sterkeste. Vi kommer tilbake! 😊
Les hele anmeldelsen
5

Magick!

23. juni 2020, Kristiansand, Norge, runarby

Her kommer vi tilbake, vil anbefale dette sterkt til venner og familie:) Mottagelse ved inn-sjekk var en flott opplevelse, meget ryddig gjennomgang av alle muligheter på hotellet. vi hadde bestilt gol…

Her kommer vi tilbake, vil anbefale dette sterkt til venner og familie:) Mottagelse ved inn-sjekk var en flott opplevelse, meget ryddig gjennomgang av alle muligheter på hotellet. vi hadde bestilt golfpakke og all informasjon fra Tee-time til lunsj pakke ble informert om ved inn-sjekk. Corona tiltakene som var iverksatt på hotellet gjorde oss trygge, her var det gruppevis middag, frokost servering hvor du fikk alternative klargjorte menyer.Tydelig at det var satt ekstra resurser på at dette skulle kunne gjennomføres på en trygg og hyggelig måte. ekstra servitører som gjorde en formidabel jobb for at akkurat vårt opphold ble magisk:)
Les hele anmeldelsen
2

Litt småskuffet

22. juni 2020, Oslo, Norge, mkloslo

Ankom tidlig da vi bestilte en pakke med tidlig spa og lunsj. Etter utsatt lunsj 1 time, måtte vi vente ytterligere 1 time for at vi skulle få servert en burger hver, da det var tomt for Cæsar salat(!…

Ankom tidlig da vi bestilte en pakke med tidlig spa og lunsj. Etter utsatt lunsj 1 time, måtte vi vente ytterligere 1 time for at vi skulle få servert en burger hver, da det var tomt for Cæsar salat(!?). Når vi fikk maten var maten laget feil ift bestilling og vi måtte vente enda lenger. Alt i alt tok den lunsjen alt for lang tid, og det virker som et par i restauranten hadde svært lite kunnskap hva som sto på menyen. Skuffende. Mulig dette er en liten detalj men det ødelegger svært mye av opplevelsen på en slik spaweekend.. rommet var fint og rent som alltid. Spa'et med sauna-ritualene og behandlingen var veldig bra!

Svar fra eier

23. juni 2020

Takk for at dere besøkte oss og at du gir oss tilbakemelding på oppholdet. Jeg forstår godt at denne lunsj opplevelsen trekker ned og jeg har sendt din tilbakemelding til vår restaurantsjef. Det er leit å høre at vi ikke klarte å levere bedre og jeg kan bare beklage. Godt å lese at alt fungerte i spa og at dere satte pris på rommet. Jeg håper vi får anledning til å ønske velkommen tilbake og gi dere en bedre restaurant opplevelse da. Sommer hilsen Linda Hotellsjef

Les hele anmeldelsen
3

Delt opplevelse

21. juni 2020, Stange, Norge, Westfield_no

Hadde dessverre en delt opplevelse av Farris bad i anledning feiring i familien. Det som trekker opp er -tilsynelatende hyggelig personale på hotellet som smiler og hilser på -god mat både til midda…

Hadde dessverre en delt opplevelse av Farris bad i anledning feiring i familien. Det som trekker opp er -tilsynelatende hyggelig personale på hotellet som smiler og hilser på -god mat både til middag og lunsj -beliggenheten er god -veldig gode senger Minus: -uengasjert personale. De smiler og hilser, men virker veldig uengasjerte. -rot i bestillinger gjort på forhånd. Det skal være unødvendig å fortelle medarbeiderne flere ganger det som er avklart på forhånd. Det virker uprofesjonelt. -Da vi kom var det urin på doen og generelt dårlig vasket på bad og rom. Det var lang kø i resepsjonen da vi prøvde å si ifra flere ganger. Vi gadd da ikke prøve mer, fordi vi skulle ha familiemiddag - og vasket selv. Dette holder rett og slett ikke mål for et så dyrt hotell som skryter på seg å være best. Kan dessverre ikke si jeg anbefaler andre et opphold med overnatting, men prøv gjerne restauranten.

Svar fra eier

23. juni 2020

Takk for at dere valgte Farris Bad og at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på oppholdet. Vi har hatt en pang-start etter at vi gjenåpnet og forsøker finne gode systemer og rutiner for tiltak og tilpasninger vi har måttet gjøre. Vi har lansert en egen bookingside for tidspunkter til spa og måltider som vi håper gir en bedre brukervennlighet. Rent skal det alltid være og vi har intensivert renholdet. Da er det leit å se at vi ikke har vært flinke nok og jeg kan bare beklage og at dere ikke fikk hjelp til å rette opp i dette. Slik skal det ikke være. Vi er veldig glade for at vi fikk pusset opp rommene i første kvartal og får mye ros for gode senger, dyner og puter som holder høy kvalitet. Jeg håper dere vil gi oss en ny sjanse, ta gjerne kontakt med meg på forhånd. Med vennlig hilsen Linda Schelander Hotel Manager

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.392.009 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.