Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® Ernst Kristiansand ,  Norge

Se alle hotell i Kristiansand, Norge

Clarion Hotel® Ernst

Kristiansand,  Norge

Clarion Hotel Ernst er et klassisk hotell med lange tradisjoner, midt i Kristiansand. Historisk interiør fra da Ernst var byens første hotell møter i dag moderne samtidskunst og et levende kulturliv.

Clarion Hotel® Ernst 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
919 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
5

Beste hotel i Kristiansand

19. november 2022, Sandnes, Norge, 321Eky123

God Plassering, god mat, bra bar, beste hotel personalet i byen, flotte rom flott artium, bra trenings rom, flotte møte rom, gode hotel aktiviteter for sine stamkunder, alle som jobber her er veldig i…

God Plassering, god mat, bra bar, beste hotel personalet i byen, flotte rom flott artium, bra trenings rom, flotte møte rom, gode hotel aktiviteter for sine stamkunder, alle som jobber her er veldig inkluderende.

Svar fra eier

25. november 2022

Hei 321Eky123! Så hyggelig tilbakemelding! Heetrelig velkommen tilbake! :)

Les hele anmeldelsen
5

Meget bra

7. november 2022, Oslo, Norge, espens954

Veldig bra opphold, ble tatt i mot av en meget hyggelig dame som het Annika mener jeg. Har aldri opplevd maken til service, ventet på en kollega og fikk en kopp kaffe mens jeg ventet. Verden trenger f…

Veldig bra opphold, ble tatt i mot av en meget hyggelig dame som het Annika mener jeg. Har aldri opplevd maken til service, ventet på en kollega og fikk en kopp kaffe mens jeg ventet. Verden trenger flere slike hyggelige folk. Kommer garantert tilbake. Ps, rommet var og bra 😃

Svar fra eier

25. november 2022

Wow så hyggelig å lese, espens954! Så koselig å ha deg på besøk og hjertelig velkommen tilbake!

Les hele anmeldelsen
4

Hvor er badekaret????

6. november 2022, Riga, Latvia, Kristian H

God beliggenhet,god seng, god frokostbuffe’, hyggelig betjening, godt lydisolerte vinduer men en ting trekker meget ned: null badekar på rommet. Halve turen ble brukt på å roe ned et hysterisk kvinnfo…

God beliggenhet,god seng, god frokostbuffe’, hyggelig betjening, godt lydisolerte vinduer men en ting trekker meget ned: null badekar på rommet. Halve turen ble brukt på å roe ned et hysterisk kvinnfolk som ikke fikk badekar på rommet sitt. Hjelper ikke med flott relaxavdeling og massasje når dette ikke var der. Mulig vi kunne byttet rom hvis vi spurte, men så langt tenkte vi ikke. Neida. Vi var veldig fornøyd begge to og kommer gjerne igjen. Pluss for ekstra godt stekt bacon til frokost.

Svar fra eier

25. november 2022

Hei Kristian! Vi har rom med og uten badekar og dette kan ønskes på forhånd eller ved innsjekk. Det hadde vært fint om dere kom ned dersom dere ville ha det, selvølgelig, men jeg forsår også at det ikke ble gjort. Håper dere vil komme på besøk igjen i fremtiden!

Les hele anmeldelsen
4

Veldig fint hotell - fint frokostutvalg - god beliggenhet

20. september 2022, Lørenskog, Norge, Knut R

Veldig fint hotell med et fint frokostutvalg. Jeg ble tatt i mot av en veldig hyggelig resepsjonist da jeg sjekket inn. God service og behjelpelige servitører og ansatte i det store og hele. Fint rom…

Veldig fint hotell med et fint frokostutvalg. Jeg ble tatt i mot av en veldig hyggelig resepsjonist da jeg sjekket inn. God service og behjelpelige servitører og ansatte i det store og hele. Fint rom som var godt rengjort.

Svar fra eier

24. oktober 2022

Hei Knut R! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi setter stor pris på det og jeg er glad for at du var fornøyd hos oss. Håper vi får se deg igjen i fremtiden. Ha en strålende uke!

Les hele anmeldelsen
2

Minimalistisk middag, minimalistisk service

18. september 2022, Oslo, Norge, agnordby

For å ta det positive først, som trekker opp fra én til to stjerner: super beliggenhet, og rommet var helt ok. Men der stopper det altså… Når jeg bestiller hotell via web, forventer jeg å motta én e-…

For å ta det positive først, som trekker opp fra én til to stjerner: super beliggenhet, og rommet var helt ok. Men der stopper det altså… Når jeg bestiller hotell via web, forventer jeg å motta én e-post som inneholder alt jeg trenger (og ofte kommer det en påminnelse som jeg ikke trenger rett før også). Men hele *sju* e-poster og *fire* SMS-er får meg bare til å føle meg nedsnødd og irritert. At SMS-ene fra et morsk hotell kommer fra et svensk nummer, gjør meg bare mistenksom og minner om svindel-SMS-er jeg av og til mottar. Middagen kan i beste fall karakteriseres som minimalistisk. Til forrett fikk jeg fem cherrytomater som var delt i to, oC som det var dryppet litt pesto over. «Tomatsalat» kalte damen dette. Hovedretten var et bittelite kjøttstykkke, fire poteter som var mindre enn cherrytomatene og litt saus. Desserten var en ferdig panne cotta tatt rett ut av kjøleskapet deres, inkludert bærene som lå på toppen. Middagen var del av en pakke, og middagstidspunktet var forhåndsavtalt. Da syntes jeg det var litt snodig at det tok en halvtime til jeg ble plassert ved et bord og til de oppkuttede cherrytomatene kom. Etter hovedretten ble jeg sittende og vente på desserten lenge. Så lenge at jeg til slutt gikk og spurte. «Den kommer snart,» fikk jeg til svar. Jeg greide ikke å dy meg; sp jeg repliserte at «dessert pleier å være mer eller mindre ferdiglagd, og behøver kun å legges opp, og da er det drøyt at det skal ta over tjue minutter». De to servitørene løp omkring som hodeløse høns, og virket fullstendig overarbeidet, til tross for at det bare var tre gjester i restauranten og to ved bardisken. Nek, hit vil jeg helst slippe å komme igjen, dette var begredelige greier.

Svar fra eier

19. september 2022

Hei agnordby! Tusen hjertelig takk for at du tok deg tiden og la igjen en tilbakemelding her. Vi setter stor pris på at du sier ifra om disse tingene slik at vi får muligheten til å forbedre oss i alle ledd! Jeg beklager på vegen av hotellet og teamet for at du måtte vente så lenge på en 3- retters som var bestilt før ankomst. Det skal absolutt ikke være slik! Vi hadde et bryllup og et selskap på hotellet denne dagen, og dessverre litt underbemannet på kjøkken. Uansett skal ikke dette gå utover deg og det er jeg virkelig lei meg for. Alt du skriver om matens standard har blitt sendt videre til kjøkkensjefen som vi ta en evaluering og videreføre til sitt team. utrolig dumt at ikke det ble en slik standard som forventet., da vi er kjent for å ha god mat. Det er synd å høre at du ikke ønsker å besøke oss igjen. om du skulle ombestemme deg, vil vi gjerne spandere en middag i resturanten ved neste besøk, som en kompensasjon for dette. Sender du meg en bestilling direkte, ordner jeg også en fin oppgradering til deg: annika.flak@choice.no Tusen takk igjen for at du tok deg tid, så håper jeg vi sees igjen! Ha en strålende uke! :) Vennlig hilsen, Annika Flak/ Welome Office Manager & Team clarion Hotel Ernst

Les hele anmeldelsen

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.413.004 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.