Informasjon om koronavirus

Les om hva vi som hotellkjede gjør i forbindelse med covid-19 og hvilke regler som gjelder for av- og ombookinger her

 
Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® Ernst Kristiansand ,  Norge

Se alle hotell i Kristiansand, Norge

Clarion Hotel® Ernst

Kristiansand,  Norge

Clarion Hotel Ernst er det moderne hotellet med lange tradisjoner, midt i Kristiansand. Klassisk interiør fra da Ernst var byens første hotell møter i dag moderne samtidskunst og et levende kulturliv. Vi er et kontantfritt hotell.

Clarion Hotel® Ernst 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
858 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
2

Dårlig drift

7. juli 2020, , xhelenes

1. Fikk ikke wi-fi. 2. Nøkkelkortene sluttet å fungere. 3. Heisen fungerte nesten aldri som den skulle. 4. Kø-tiden i resepsjonen var latterlig lang! 5. Resepsjonen tok aldri telefonen. Om det var…

1. Fikk ikke wi-fi. 2. Nøkkelkortene sluttet å fungere. 3. Heisen fungerte nesten aldri som den skulle. 4. Kø-tiden i resepsjonen var latterlig lang! 5. Resepsjonen tok aldri telefonen. Om det var leid inn for lite folk i disse koronatider, eller de hadde feil på systemene vet jeg ikke. Ble uansett misfornøyd. Pluss med hotellet: okey frokost, og var fornøyd med rommet vi fikk. Ikke minst er beliggenheten perfekt. Det blir nok derimot ingen retur hit ved neste besøk til Kristiansand.
Les hele anmeldelsen
2

2 rom 5 stykk

6. juli 2020, , 853olechristianr

Hotellet gir et flott inntrykk når man kommer til resepsjonen, men det blir med det . Begge rommene er varme og man trenger vifte ved sengen for å overleve natten , selv om man setter brytere på minus…

Hotellet gir et flott inntrykk når man kommer til resepsjonen, men det blir med det . Begge rommene er varme og man trenger vifte ved sengen for å overleve natten , selv om man setter brytere på minus så endrer ikke temperaturen seg markant. Ikke dra fingeren på toppen av senge gavelen fordi da får du en finger full av støv. Etter vi har lagt oss i sengen på vår andre kveld kommer det en annen gjest inn på rommet som har fått samme rom som vi allerede bor på , dette er en utrolig ekkel opplevelse og burde ikke være mulig at skal skje. Vi har hatt 3 dager på rad hvor vi har mått gå ned i resepsjonen for å bytte rom kort fordi de plutselig har sluttet å fungere. Denne turen har gitt mer stress knuter enn følelsen av ferie.
Les hele anmeldelsen
2

Frekke ansatte

4. juli 2020, Kvinnherad, Norge, inalonning

Blir kastet ut av rommet vårt en dag før tiden. Går ned i skranken og spør hva som har skjedd, blir da møtt av en sur ansatt som vi opplever knapt tror på det vi sier, og vi står der og føler oss som…

Blir kastet ut av rommet vårt en dag før tiden. Går ned i skranken og spør hva som har skjedd, blir da møtt av en sur ansatt som vi opplever knapt tror på det vi sier, og vi står der og føler oss som to idioter. Når vi til slutt får lov å vise han ordrebekreftelse på mail, begynner ting å snu. Får ingen unnskyldning!!! Full forståelse for at feil kan skje (det er ikke problemet her), men når man blir møtt som at vi er to idioter, blir det en veldig dårlig opplevelse!!
Les hele anmeldelsen
1

Ikke bo her!!

2. juli 2020, Kristiansand, Norge, seterromme

Vårt opphold her var helt katastrofalt dårlig! Vi skulle ha bryllupsnatten (helg) her, vi skulle ikke ha det aller beste, men ett litt finere enn standard rom. Rommet skulle ha balkong (sa resepsjonis…

Vårt opphold her var helt katastrofalt dårlig! Vi skulle ha bryllupsnatten (helg) her, vi skulle ikke ha det aller beste, men ett litt finere enn standard rom. Rommet skulle ha balkong (sa resepsjonisten) og han sa det skulle være ett veldig fint rom. Da vi kom inn var rommet kjempe gammelt, veggene hadde skader og sofaen var gammel og virket veldig ekkel. Tv-en var helt malplasert og gammel, jeg tenkte også at de skulle pynte rommet litt siden det var bryllupsnatt, men det var det ikke. Dagen etter klaget jeg og fikk da ett standard rom som var merkelig nok mye finere enn det oppgraderte rommet, vi følte oss lurt og klaget, da var det heldigvis én hyggelig resepsjonist som ga oss tilbake pengene for oppgraderingen. Frokosten var så latterlig at jeg ikke gidder å beskrive den. Selv om det var en «Corona-frokost», så kan jeg selv finne en million andre bedre løsninger enn den de hadde valgt. Møtte ett annet par som også beskrev ett dårlig opphold. Rommene var også ikke vasket skikkelig så når vi ser tilbake på oppholdet så er det egentlig bare en hyggelig resepsjonist som var å skryte av. Kristiansand har mange hoteller så velg heller ett annet!
Les hele anmeldelsen
1

Dessverre ingenting positivt å si

22. juni 2020, Stavanger, Norge, MStavanger1

Har bodd her mange ganger i årenes løp, men dette blir det siste. Hotellet fremstår som stadig mer trist og slitent. Negativt: slitte rom, særlig de inn mot tesepsjonen kunne trengt en overhaling. D…

Har bodd her mange ganger i årenes løp, men dette blir det siste. Hotellet fremstår som stadig mer trist og slitent. Negativt: slitte rom, særlig de inn mot tesepsjonen kunne trengt en overhaling. Dette gjør at rommene heller ikke virker rene. Gule flekker på tak, gamle skruehull etc. Kun faste flasker med shampoo etc. Slitte håndklær i ulike gråfarger, og kun 2 halvslakke små puter i dobbeltsengen. Pynteputer burde blitt fjernet i disse Coronatider. Rotete og trist resepsjonsområde, de kunne i det minste satt opp litt friske blomster. Mørkelagt i restaurant slik at hotellet nærmest virker nedstengt. Ingen service og en gretten godt voksen resepsjonist som hverken hilser velkommen, informerer om noe som helst eller spør hvordan oppholdet har vært. Frukostserveringen fremsto som kaotisk med alt for mange rundt bordene (alle bord var fullsatt). Lite å velge i, mange coronatiltak virker mer som økonomisk innsparing. I tillegg manglet både såpe og papir på toalettet ved resepsjon og antibac de benyttet luktet forferdelig. Denne gang ser jeg dessverre ingen grunn til å komme tilbake.

Svar fra eier

3. juli 2020

Hei og takk for din viktige tilbakemeldingen! Det er trist at du opplevde oss som slitt og gammelt. Hotellet ble renovert i 2011 og fasaden ble på nytt renovert desember 2019. Vi som Clarion følger en brand manual med fastsatte produkter som kjeden er bunnet opp til. Om disse ikke falt i smak, må jeg bare beklage på vegne av bedriften. At du opplevde resepsjonisten som lite imøtekommende, er dette noe som nå blir fulgt opp og tatt videre. Vi er i en hektisk periode der permitteringer,sykdom,ferieavikling har byd på store utfordringer for oss. Nå er dette fikset opp i, og ansatte fra hovedstaden er kommet for å hjelpe. Vi beklager at oppholdet ditt ikke ble som forventet, elelr at vi klarte å holde dine krav denne gang. Vi ønsker deg en fin dag vider, og håper du kommer tilbake en annen gang. Mvh Kevin Hansi/Welcome Office Service Manager

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.392.009 27
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.