Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® Ernst Kristiansand ,  Norge

Se alle hotell i Kristiansand, Norge

Clarion Hotel® Ernst

Kristiansand,  Norge

Clarion Hotel Ernst er det moderne hotellet med lange tradisjoner, midt i Kristiansand. Klassisk interiør fra da Ernst var byens første hotell møter i dag moderne samtidskunst og et levende kulturliv. Vi er et kontantfritt hotell.

Clarion Hotel® Ernst 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
877 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
3

Hotell midt i sentrum

29. september 2020, Lillestrøm, Norge, Thafredrik

Fint hotell midt i sentrum! Er gullkunde hos Clarion, så fikk oppgradert rom. Rom med en liten sofa og bord. Stort bad. Men TV er helt feil plassert. Den burde hatt svingarm så man kunne justert vinke…

Fint hotell midt i sentrum! Er gullkunde hos Clarion, så fikk oppgradert rom. Rom med en liten sofa og bord. Stort bad. Men TV er helt feil plassert. Den burde hatt svingarm så man kunne justert vinkelen. Vanskelig å se TV når man ligger i sengen. Ellers et bra hotell.
Les hele anmeldelsen
1

Svært svært skuffende

21. september 2020, Kragerø, Norge, emlih2020

Vi bestilte hotel Ernst for vår feiring av bryllupsdag fordi det så sjarmerende ut. Vi bestilte gjennom Coop og la inn et ønske om et rom med litt fin utsikt om det var mulig. Vi ankommer til en t…

Vi bestilte hotel Ernst for vår feiring av bryllupsdag fordi det så sjarmerende ut. Vi bestilte gjennom Coop og la inn et ønske om et rom med litt fin utsikt om det var mulig. Vi ankommer til en time i kø for å få sjekka inn - vi var nr 4 i køen. Kun 1 person som jobbet der mens køen økte og økte kl 1600 på en fredag. Skulle tro det var viktig å møte kundene med en effektiv innsjekking og et godt første inntrykk. Det var første møte med hotel Ernst. Vi får nøkkelen til rommet å går spente opp. Vi åpner døra og får helt sjokk. Rommet var så lite, det lignet på et kott - en etterpåtanke hvor de tenkte at jaja, vi får vel trøkt inn en seng her også. Det var så trangt at det ikke var nattbord og lampe på begge sider av senga engang. Kofferten var det nesten ikke plass til heller. Vi ønsket som sagt et rom med utsikt, det vi fikk var et kott med vindu inn i lobbyen, med utsikt inn til naborommet. På rommet var det to lamper pluss en nattbordslampe og en spot i taket i gangen. Det var så mørkt på rommet. Kunne ikke lese engang. At på til var luften på rommet så dårlig. Det kunne ikke stilles på luften eller varmen. Få lamper og vindu innover, dårlig luft og varmt gjorde at rommet føltes som en bunker. Siste natten var så varm og klam at ingen av oss fikk sove. Vurderte å gå ned i parkeringskjelleren å legge meg i bilen. Meget skuffende! Burde ikke være slike rom på et hotel med 4 stjerner. Regner jo med man får ordentlige rom når det er 4stjerner. Så hadde vi badet... Badet var så trangt at når du satt på doen så har du dorullholderen inn i ryggen. Døra kunne heller ikke lukkes helt. I dusjen var det veldig dårlig trykk, og igjen var det dårlig lys. Bare en spot rett over vasken. For meg som dame som skal sminke meg, var det umulig å gjøre på badet. Så kom endelig morgen vi skulle sjekke ut. Etter frokosten skulle vi hente baggasjen bare. Da funket ikke nøkkelkortene våre mer. Ingen av dem. Så da måtte vi gå helt ned igjen for å få aktivert dem igjen. Det var en passende slutt på en helg på hotel Ernst. Dette er ikke et hotel jeg vil anbefale til noen. Dette var en ferie og fering av et veldig vanskelig år for oss - det gjorde det ekstra skuffende for oss.

Svar fra eier

23. september 2020

Hei kjære Emlih2020, tusen takk for din tid og tilbakemelding til oss. Her skal man ikke lese mange linjer før jeg skjønner at ting ikke har gått lett for seg. Jeg må først og fremst beklage på vegnet av teamet og bedriften for denne negative opplevelsen. Dette er noe vi ikke står innafor med og ikke kjent for oss å levere etter. Derfor må jeg beklage for feilen som har skjedd. Vi anser oss som et service hotell med bankende hjerte for alle våre gjester, og det gjør meg trist å lese at dette har vi ikke fått til på ditt opphold hos oss. Jeg har fulgt opp med alle ansatte på jobb den dagen dere sjekket inn, og har fått mange tilbakemeldinger som skulle vært unngått. Vi har hat store utfordringer rundt en del bookinger ifh med en konferanse som var hos oss den dagen, så den nyansatte fikk utfordringer på løpende bånd, det ene etter det andre. Dette gjorde at innsjekket ble utenkelig lang og desidert en negativ opplevelse for alle som skulle sjekke inn. Dette tar bedriten på som selvkritikk og har tatt nødvendige tiltak for å unngå dette i fremtiden. Vi har 199 rom totalt på hotellet, og alle rommene varierer i variasjon på størrelser og design. Det er kjipt å lese at vi ikke klarte å holde ønsket dere hadde, på den viktige dagen. Hotellet var nesten helt fult og det var flere gjester som hadde sjekket inn dagen før på de få rommene med utsikt ut mot gaten som vi har. Hotellet ligger midt i sentrum og har en perfekt beliggenhet, men dessverre har vi ikke mange rom med utsikt. Vi er omringet at utesteder og bygninger, som gjør at gaten er det nærmeste man kommer utsikt hos oss. Vi jobber med en løsning rundt den mørke belysningen hotellet ble designet i, og vi holder på å bytte ut alle lyspærene fra holgien til LED. Dette ser vi har stor positiv effekt, men dessverre kom covid-19 og satte en brems på prosjektet og driften. Vi gjør alt vi kan, for å nå implementere dette på alle hotellrommene vi har. Jeg vil gjerne at du kontakter med direkte på mailen min: Kevin.hansi@choice.no for videre kompensasjon og avtale. Ser frem til å høre fra deg igjen, og håper at dere ønsker å komme tilbake til oss. Med vennlig hilsen Kevin Hansi/ Welcome Office Service Manager

Les hele anmeldelsen
4

Svært bra

18. september 2020, Grimstad, Norge, karenmarieh

Fint oppusset hotell. Dobbelt rommet var rent og stilig. Sengen var god og aircondision gjorde at det ble en god natt søvn. Det eneste som manglet på rommet var to stoler, litt lite med en når vi var…

Fint oppusset hotell. Dobbelt rommet var rent og stilig. Sengen var god og aircondision gjorde at det ble en god natt søvn. Det eneste som manglet på rommet var to stoler, litt lite med en når vi var to. Frokosten var innholdsrik og svært god. Hotellet ligger sentralt, har egen betalt parkering og kan virkelig anbefales.

Svar fra eier

23. september 2020

Hei Karenmarieh, tusen takk for din ærlige og gode tilbakemelding! Denne vil nå bli delt videre med teamet på hotellet, og er svært motiverende. Vi har flere forskjellige rom-kategorier, der du vil finne 2 stoler og sittegruppe blant annet. Du er mer en velkommen til å prøve en slik kategori nestegang hos oss. Utrolig godt at vår reduserte frokost falt i smak, tenk deg når alt er tilbake til normalt hvor fantastisk frokosten vil da være! Jeg ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden! With the touch of premium Kevin Hansi/ Welcome Office Service Manager

Les hele anmeldelsen
5

Bra service

15. august 2020, , C4279PNanitah

Super serviceinnstilt jente i resepsjonen utenlandsk ung jente, hun hadde mye å gjøre men sviktet ikke med servicen. Kom med vin på rommet da vi ankom skittent rom, var super blid og positivt. Ellers…

Super serviceinnstilt jente i resepsjonen utenlandsk ung jente, hun hadde mye å gjøre men sviktet ikke med servicen. Kom med vin på rommet da vi ankom skittent rom, var super blid og positivt. Ellers var alt bra, vi kommer tilbake. Sjeldent man møter unge i resepsjonen som gjør det lille ekstra 😊

Svar fra eier

25. august 2020

Hei C4279PNanitah, Tusen takk for din ekstremt hyggelige tilbakemelding! Denne blir nå delt videre med personalet som jobbet. Tusen takk som deler med oss. Vi ønsker deg en fin dag videre og god sommer. Hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden. Mvh Kevin Hansi/Welcome Office Service Manager

Les hele anmeldelsen
4

Hyggelig velkomst, fint opphold

7. august 2020, Nesodden, Norge, kirenoj

Enkelt å finne frem til hotellet, følte oss velkomne av hyggelig stab. Meget god service, rent rom, fint bad. Fikk rom i 3 ett med utsikt mot havnen og jernbanestasjonen. Litt trangt i hotellets garas…

Enkelt å finne frem til hotellet, følte oss velkomne av hyggelig stab. Meget god service, rent rom, fint bad. Fikk rom i 3 ett med utsikt mot havnen og jernbanestasjonen. Litt trangt i hotellets garasje.

Svar fra eier

25. august 2020

Hei Kirenoj, tusen takk for din gode tilbakemelding! Denne setter vi stor pris på og vil bli delt med teamet på hotellet. Vi ønsker deg med åpne armer velkommen tilbake til oss i fremtiden, ha en fin sommer! Mvh Kevin Hansi/ Welcome Office Service Manager

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.397.005 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.