Valgte hotell:
For å bruke denne siden, må nettleseren din akseptere cookies. Vennligst aktiver cookies, og prøv på nytt.
Vi fant dessverre ingen matchende resultater
Clarion Hotel Ernst er det moderne hotellet med lange tradisjoner, midt i Kristiansand. Klassisk interiør fra da Ernst var byens første hotell møter i dag moderne samtidskunst og et levende kulturliv. Vi er et kontantfritt hotell.
Hotellet ligger midt i kjerna i Kristiansand men er enkelt å komme til med bil og hotellet tilbyr også parkering i garasje mot avgift. Hotellet er kjempe fint, super god service og gode senger ikke mi…
Hei Fluffycatpower, tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss. Ønsker deg en frisk og god helg i vente. Mvh, Kevin Hansi/Welcome Office Service Manager
Vi ble helt sjokkerte når vi kom til frokostsalen og de hadde vanlig buffetservering! Det føltes rett og slett utrygt. I disse tider bør man ta korona restriksjoner på høyeste alvor! Utrolig uansvarli…
Hei KarolineO1993, takk for din tilbakemelding selv om denne var svært negativ. Regjeringen har åpnet opp for buffetservering på alle hoteller i Norge ettersom hotellet har gode smitteverns-regler. Det er opp til de ulike hotellene og sette seg inn regjeringens krav. Noe vi har gjort og følger nøye opp på hotel Ernst. Det virker som det mangler en god del kunnskap rundt rutinene vi faktisk har i bedriften vår. Alle ansatte må gå med vernemaske på jobb, vi tar Antibac på alle kontaktpunkter 1 gang i timen, og mer utsatte steder hver 1/2 time. Vi har tatt interne målinger med smittemåling og bakterie vekst, og vi hadde ikke noe store utslag eller fare for smitte hos oss. Vi fikk tilbakemelding på at bakterieveksten var så lav, at den største smittefaren var gjestenes egne mobiler ettersom den inneholdte flere bakterier en målingene som ble gjort både i bufferen, restauranten, baren og rom. Så selv om det føltes utrygt i disse tider, er det mer sikkert en du tror. Det er også rundt 10-15 Antibac dispensere plassert taktisk rundt på hotellet. Kristiansand kommune har vært hos flere ganger på kontroll, og dem er imponert over kontrollen vi har på hotellet, og har selv valgt å avlegge mange eventer hos oss i disse tidene vi er i. Tenker det skal gi en god trygghet til alle våre gjester. Det er trist å lese at oppholdet deres ble ødelagt av tanken på buffetservering, men det skal dere trenge å være redd for når dere er hos oss. Vår jobb er å sikre bedriften, gjestene og ansatte hos oss, slik alle får en trygg og god hverdag. Ønsker deg en trygg og god jul, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden. Mvh Kevin Hansi/Welcome Office Service Manager
Fint hotell midt i sentrum! Er gullkunde hos Clarion, så fikk oppgradert rom. Rom med en liten sofa og bord. Stort bad. Men TV er helt feil plassert. Den burde hatt svingarm så man kunne justert vinke…
Hei Thafredrik, tusen takk for en ærlig og fin tilbakemelding! Så bra du fikk oppgradering på gullmedlenskapet ditt, selv om du syns rommet var lite. Tenk om du hadde fått rommet som var originalt bestilt, godt du slapp det da. Vi har 199 rom, så vi kan prøve oss frem til å finne ditt perfekte rom. Vi holder på å gå over alle våre rom for å forsikre oss at alle Tver får svingarm i fremtiden, for å opptimalisere bruksområdet. Vi gleder oss til du kommer tilbake til oss neste gang, og vi takker deg for dette oppholdet. Mvh Kevin Hansi/Welcome Office Service Manager
Vi bestilte hotel Ernst for vår feiring av bryllupsdag fordi det så sjarmerende ut. Vi bestilte gjennom Coop og la inn et ønske om et rom med litt fin utsikt om det var mulig. Vi ankommer til en t…
Hei kjære Emlih2020, tusen takk for din tid og tilbakemelding til oss. Her skal man ikke lese mange linjer før jeg skjønner at ting ikke har gått lett for seg. Jeg må først og fremst beklage på vegnet av teamet og bedriften for denne negative opplevelsen. Dette er noe vi ikke står innafor med og ikke kjent for oss å levere etter. Derfor må jeg beklage for feilen som har skjedd. Vi anser oss som et service hotell med bankende hjerte for alle våre gjester, og det gjør meg trist å lese at dette har vi ikke fått til på ditt opphold hos oss. Jeg har fulgt opp med alle ansatte på jobb den dagen dere sjekket inn, og har fått mange tilbakemeldinger som skulle vært unngått. Vi har hat store utfordringer rundt en del bookinger ifh med en konferanse som var hos oss den dagen, så den nyansatte fikk utfordringer på løpende bånd, det ene etter det andre. Dette gjorde at innsjekket ble utenkelig lang og desidert en negativ opplevelse for alle som skulle sjekke inn. Dette tar bedriten på som selvkritikk og har tatt nødvendige tiltak for å unngå dette i fremtiden. Vi har 199 rom totalt på hotellet, og alle rommene varierer i variasjon på størrelser og design. Det er kjipt å lese at vi ikke klarte å holde ønsket dere hadde, på den viktige dagen. Hotellet var nesten helt fult og det var flere gjester som hadde sjekket inn dagen før på de få rommene med utsikt ut mot gaten som vi har. Hotellet ligger midt i sentrum og har en perfekt beliggenhet, men dessverre har vi ikke mange rom med utsikt. Vi er omringet at utesteder og bygninger, som gjør at gaten er det nærmeste man kommer utsikt hos oss. Vi jobber med en løsning rundt den mørke belysningen hotellet ble designet i, og vi holder på å bytte ut alle lyspærene fra holgien til LED. Dette ser vi har stor positiv effekt, men dessverre kom covid-19 og satte en brems på prosjektet og driften. Vi gjør alt vi kan, for å nå implementere dette på alle hotellrommene vi har. Jeg vil gjerne at du kontakter med direkte på mailen min: Kevin.hansi@choice.no for videre kompensasjon og avtale. Ser frem til å høre fra deg igjen, og håper at dere ønsker å komme tilbake til oss. Med vennlig hilsen Kevin Hansi/ Welcome Office Service Manager
Fint oppusset hotell. Dobbelt rommet var rent og stilig. Sengen var god og aircondision gjorde at det ble en god natt søvn. Det eneste som manglet på rommet var to stoler, litt lite med en når vi var…
Hei Karenmarieh, tusen takk for din ærlige og gode tilbakemelding! Denne vil nå bli delt videre med teamet på hotellet, og er svært motiverende. Vi har flere forskjellige rom-kategorier, der du vil finne 2 stoler og sittegruppe blant annet. Du er mer en velkommen til å prøve en slik kategori nestegang hos oss. Utrolig godt at vår reduserte frokost falt i smak, tenk deg når alt er tilbake til normalt hvor fantastisk frokosten vil da være! Jeg ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden! With the touch of premium Kevin Hansi/ Welcome Office Service Manager
Email-adressen er feil
Du må godta vilkår og betingelser
Vennligst prøv igjen
Som medlem får du våre beste tilbud og hotellpriser.
Logg inn for å se dine bookinger, booke rom med bonuspoeng eller bedriftsavtale, eller for å avbestille en booking.
Lenken for glemt passord har utgått eller er ikke lenger gyldig.
Legg inn e-post eller Nordic Choice Club-nummer og passord.
Dine opplysninger kontrolleres, vennligst vent.
Innlogging var mislykket. Vennligst kontroller opplysningene dine og prøv igjen.
Vi kan sende deg et nytt passord på på e-post eller SMS.
Ugyldig telefonnummer, vennligst prøv igjen.
Ugyldig e-postadresse, vennligst prøv igjen
Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn
Bookingkode må oppgis
Bookingkoden er lagt til.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.