Vanlige spørsmål | Quality Hotel The Mill
Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ The Mill Malmö ,  Sverige

Se alle hotell i Malmö, Sverige

Quality Hotel™ The Mill

Malmö,  Sverige Åpner 31. januar 2019

31. januar 2019 åpner nye Quality Hotel™ The Mill - Malmös nyeste hotell. Med knallbeliggenhet på Amiralsgatan, rett ved Triangeln og Möllan. 224 hotellrom, flere konferanselokaler og restaurant Brasserie X, bar og treningsrom venter på deg.

Quality Hotel™ The Mill

Velkommen til Quality Hotel The Mill! Er det noe du lurer på når det gjelder oppholdet ditt hos oss? Du finner forhåpentligvis svarene her.

Har dere parkering?

Vi har en stor garasje der du trygt kan parkere bilen din. Mer informasjon kommer snart.

Er frokost inkludert?

Ja, en stor frukostbuffé dekkes på hver dag, og den er alltid inkludert i romprisen.

Har dere bagasjeoppbevaring?

Vi tilbyr et bagasjeoppbevaringsrom for oppbevaring av bagasje før og etter ditt opphold.

Har dere gratis wifi?

Gratis og trådløs internetttilkobling finner du over hele hotellet, uansett om du befinner deg i et møterom eller på rommet ditt.

Hva vil det si at hotellet er en del av Quality Hotel?

Vi er en del av kjeden Quality Hotel, som finnes i Sverige, Norge og Danmark. Her kan du se alle Quality Hotel og her kan du lese mer om vårt møtekonsept.

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.550.353.003 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.