Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Airport Hotel Værnes Stjørdal ,  Norge

Se alle hotell i Stjørdal, Norge
  • Spiseområde med sofa, stoler og pådekket bord med vinglass i restauranten ved Quality Airport Hotel Værnes

Quality Airport Hotel Værnes

Stjørdal,  Norge

Quality Airport Hotel Værnes er et konferansehotell med sentral beliggenhet i Stjørdal sentrum. Vi ligger 2,5 kilometer fra Trondheim lufthavn Værnes og 35 minutter fra Trondheim sentrum, med gode buss- og togforbindelser. Vi er et kontantfritt hotell.

Quality Airport Hotel Værnes 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
325 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
5

Perfekt hotell for transfer

12. oktober 2019, Mo i Rana, Norge, Siw-IrenH

Bruker alltid dette hotellet ved transfer videre ut av landet. Hyggelig personale, rene rom, gode senger, godt utvalg i frokost, stille og koselig lobby, bar, god mat i restauranten; burgeren anbefale…

Bruker alltid dette hotellet ved transfer videre ut av landet. Hyggelig personale, rene rom, gode senger, godt utvalg i frokost, stille og koselig lobby, bar, god mat i restauranten; burgeren anbefales😉

Svar fra eier

13. oktober 2019

God morgen Siw-IrenH, Først og fremst tusen takk for at du tok deg tid til å skrive slik en god tilbakemelding, aldri feil å starte mandagen med litt ros fra gjestene våre! Er så godt å se at du bruker å kose deg når du er hos oss og er helt enig med deg når det kommer til burgeren, kokkene vet virkelig hva de driver med! Håper du får en nydelig tur til det store utland, og at vi ser deg igjen på din neste reise. Have a safe flight :)

Les hele anmeldelsen
5

Veldig fornøyd!

7. oktober 2019, , Sivk0610

Har bodd på dette hotellet ved flere anledninger. Veldig god service på alle områder, god frokost og god mat man kan bestille på ala carte. Trives veldig godt på dette hotellet. Anbefaler det som over…

Har bodd på dette hotellet ved flere anledninger. Veldig god service på alle områder, god frokost og god mat man kan bestille på ala carte. Trives veldig godt på dette hotellet. Anbefaler det som overnattingssted på Stjørdal.

Svar fra eier

7. oktober 2019

God morgen Sivk0610, Dette var gøy å lese! Tusen takk for at du tok deg tiden til å dele dine gode opplevelser her - det setter vi så stor pris på :) Velkommen igjen neste gang du besøker Stjørdal!

Les hele anmeldelsen
5

På gjennomreise

18. september 2019, Høvik, Norge, 79bredes

Å det var deilig og endelig kunne sjekke inn her nok engang. Dette er mitt favoritt hotell i Stjørdal både på privat gjennomreise eller som konferansehotell ifm jobb. Resepsjonen svikter aldri, alltid…

Å det var deilig og endelig kunne sjekke inn her nok engang. Dette er mitt favoritt hotell i Stjørdal både på privat gjennomreise eller som konferansehotell ifm jobb. Resepsjonen svikter aldri, alltid blide og informative og man gleder seg nesten til og komme inn og få ett vennlig hei og velkommen fra den eller de som er på jobb der. Rommene er fine og rene IG lukter friskt og rent. Etter en god natt søvn er det bare og glede seg til ett fantastisk frokost team som gjør det de kan for at vi kan nyte Norges beste hotell frokost. Gleder meg allerede til mitt neste opphold her i november, denne gang i jobbsammenheng. PS. Hunder får også overnatte her. Takk for ett flott opphold.

Svar fra eier

18. september 2019

Hei 79bredes. Tusen takk for et nytt besøk og for din fantastiske tilbakemelding. Vi elsker å se at dette er ditt favoritt hotell her i Stjørdal, at du har det bra hos oss og at du allerede gleder deg til å komme tilbake i november :-) Det er denne følelsen vi ønsker at alle våre gjester skal ha etter at de har besøkt oss. Ha det riktig godt så lenge så ses vi snart. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen
3

kort helg for å være med på dåp

15. september 2019, Oslo, Norge, KennethP1154

Sjekket inn her på fredag 13.9 og hadde bestilt tidlig innsjekking. Dette fungerte utmerket når vi ankom. Vi fikk rom i bygget ved siden av som er koblet med en gangbro over til hotellet. Flott rom og…

Sjekket inn her på fredag 13.9 og hadde bestilt tidlig innsjekking. Dette fungerte utmerket når vi ankom. Vi fikk rom i bygget ved siden av som er koblet med en gangbro over til hotellet. Flott rom og stort bad. hotellet har en flott beliggenhet med kort vei til senter og resten av sentrum. minus er at man ikke kan avkjøle noe drikke da det ikke er kjøleskap på rommet. Det som er også er et trekk er toalettpapiret som er sånne små papirer for å spare miljø. men til gjengjeld så bruker man utrolig mange av disse for å bli ferdig så vet ikke om man sparer så mye på det. vi skulle være der i 2 netter og første natten gikk utmerket, stille og rolig. Natt nr 2 var det full fest i gangen og folk som slo i dørene og prøvde å åpne de. Når vi gikk til frokost dagen etterpå så lå det flasker etc i gangene som enda ikke var plukket opp av personalet selv om kl var 9:30 på morgenen så de tar ikke ofte rundtur og ser at alt er i orden tror jeg. Når jeg var nede for å si fra om dette så ryddet de med en gang. de trakk også vekk gebyret for tidlig insjekk på min regning. Det som jeg synes trekker mest ned er frokosten. bacon får man kun små biter av som er lagt opppå egg som er stekt. eggrøre og annet er veldig lite krydret eller om det i hele tatt er det. veldig lite smak på maten. Når man reiser på hotell så vil man gjerne ha litt flott frokost og da er egg og bacon en viktig del av dette.

Svar fra eier

18. september 2019

Hei KennethP1154, Tusen takk for besøket og for din tilbakmelding. Konkrete tilbakemeldinger som dette er svært verdifulle for at vi hele tiden skal kunne utvikle oss og bli bedre. Det er fint å se at innsjekk fungerte bra og at dere er fornøyd med rommet dere fikk tildelt. Vi har flere superior rom under renovering hvor det vil bli satt inn kjøleskap nettopp med tanke på dette. Disse vil være klare i løpet av oktober. Vi har også flere romtyper hvor det finnes tradisjonelt toalettpapir fremfor miljøpapiret dersom dette er å foretrekke. Både våre nattevakter og vårt renholdspersonale går jevnlige runder i hotellet så dette skal under normale omstendigheter være ivaretatt. Vi følger opp saken. Det er imidlertid flott at det ble tatt action på dette med en gang dere ga beskjed i resepsjonen. Når det gjelder frokosten så skal den være variert, sunn, næringsrik og smakfull. Egg og bacon er en viktig del av frokosten og her er vi i ferd med å se på forskjellige løsninger som forhåpentligvis vil oppleves som tilfredsstillende for alle vår gjester. Jeg kan forsikre dere om at vi vil arbeide for å forbedre oss på de områdene du peker på og håper at det ikke blir for lenge til dere besøker oss igjen. Hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen
3

Helg

13. september 2019, Tromsø, Norge, Stine Mari N

Vi hadde først booket rom fra fredag til lørdag da vi skulle ha familierom siden vi skulle være så mange på et rom, der var det da skjedd en feil slik at vi ikke fikk familie rom, men et dobbeltrom me…

Vi hadde først booket rom fra fredag til lørdag da vi skulle ha familierom siden vi skulle være så mange på et rom, der var det da skjedd en feil slik at vi ikke fikk familie rom, men et dobbeltrom med ekstra seng. Heldigvis hadde vi andre rom tilgjengelig så dette løste seg etterhvert. Minus på rommene var at det ikke var mulighet å få avkjølt drikke siden det ikke var kjøleskap på noen av rommene. Lite mulighet å henge opp f.eks kjoler og slik da det kun var hengere på toalett døren. Andre natten booket jeg inn på et dobbeltrom alene. Fortsatt ingen kjøleskap. Fikk ikke mulighet å sjekke inn før jeg deo fra hotellet da rommet ikke var klart enda så innsjekk ble da natt til søndag siden jeg var i et bryllup. God hjelp fra resepsjonen både ved innsjekk og hvis vi trengte noe. Frokosten var helt ok. Kunne vært mer frukt tilgjengelig. Forsov meg når jeg skulle sjekke ut søndag, heldigvis var ikke dette et problem når jeg ringte ned til resepsjonen å ga beskjed om dette. Alt i alt fornøyd med besøket.

Svar fra eier

15. september 2019

Hei Stine Mari. Tusen takk for besøket og for din tilbakemelding. Det er flott å høre at du alt i alt er fornøyd med besøket og at resepsjonen var hjelpsomme under oppholdet. Så beklager jeg virkelig at dere ikke fikk familierommet som var bestilt. Her må vi se nærmere på hva som kan ha vært årsaken til dette. Når det gjelder garderobemuligheter så skal dette finnes som standard på alle våre hotellrom og på de rommene som mangler i dag vil dette blir etablert i løpet av september og oktober som følge av at disse rommene renoveres. Likeledes vil vi i samme periode sette inn kjøleskap på våre superior og de-luxe rom så dette vil være tilgjengelig fremover. Vi håper at dere snart besøker oss igjen og ønsker hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.378.001 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.