Informasjon om koronavirus

Les om hva vi som hotellkjede gjør i forbindelse med covid-19 og hvilke regler som gjelder for av- og ombookinger her

 
Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Norefjell Ski & Spa Norefjell ,  Norge

Se alle hotell i Norefjell, Norge

Norefjell Ski & Spa

Norefjell,  Norge

Kåret til Norway's Leading Resort i 2019 av World Travel Awards. Norefjell Ski & Spa har i tillegg flere år blitt utnevnt til Norway's Best Resort Spa! Her finnes også ski in/ski out. Du finner oss bare 1,5 time fra Oslo. Vi er et kontantfritt hotell.

Norefjell Ski & Spa 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
1140 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4
Service
2

Dyr opplevelse

31. juli 2020, , 28cecilieh

Vi ble plassert i samme «hus» som mange festende ungdommer. Det var mye bråk utover kvelden oh ingen svarte da jeg opp til flere ganger forsøkte å ringe resepsjonen. 0,33 l brud kostet 53 kr..... så e…

Vi ble plassert i samme «hus» som mange festende ungdommer. Det var mye bråk utover kvelden oh ingen svarte da jeg opp til flere ganger forsøkte å ringe resepsjonen. 0,33 l brud kostet 53 kr..... så en enkel lunsj med 2 ferdiglagede wraps og en pastasalat og 3x 0,33l brus kostet over 600 kr...... Utrolig fint sted og hyggelig personale, men hekt hårreisende priser på alt «utenom». Jeg sier bare ta med matpakke og drikke til oppholdet....
Les hele anmeldelsen
3

Fint hotell, men møkkete og elendig service

30. juli 2020, Aremark, Norge, A2992SZemilieb

I forkant av bookingen prøver vi å kontakte resepsjonen ifht. spa-avdelingen og covid-19, om det er slik at vi risikerer å ikke få bruke spa-avdelingen under oppholdet mtp. restriksjonene. Får omsider…

I forkant av bookingen prøver vi å kontakte resepsjonen ifht. spa-avdelingen og covid-19, om det er slik at vi risikerer å ikke få bruke spa-avdelingen under oppholdet mtp. restriksjonene. Får omsider tak i de etter 4 dager med gjentatte forsøk på tlf. Får beskjed om at dette ikke er noe problem i det hele tatt. Booket et oppholdt med samboer fra 19.07.20-21.07.20. Ankom hotellet kl.15.00 og stod i kø for innsjekk i 15 min. Spurte om det var mulig å sjekke inn dersom rommet var klart, noe det ikke var. Greit nok da innsjekk ikke er før kl.16.00. Ny kø, nytt forsøk på innsjekk kl.16.10. Vi får rommet, men oppdager raskt når vi kommer inn at vi ikke har fått sutien slik vi har booket. Ny kø i 20 min. Møter en overrasket gutt i resepsjonen som sjekker bookingen vår på nytt, og bekrefter at vi har fått feil rom, og at suiten ikke er klar. Spør om vi kan benytte oss av spa-avd. i mellomtiden, men det kan han ikke svare på. Må gå å høre selv. Opplever det som flaks at vi faktisk fikk benyttet oss av det, da det viser seg å være "første mann til mølla"-prinsipp. Vi hadde også med en middags-pakke i bestillingen vår, hvor vi hadde booket bord fra kl.19.30. Spør han om vi kan flytte bord-reservasjonen fra kl.19.30 til kl.20.00, pga. senere innsjekk enn planlagt. Denne reservasjonen blir han "overrasket" over, og spør "Middag med i bookingen?". Han sjekker raskt igjen, og bekrefter den. Jeg spør om det er 3-retters eller buffet i dag, da det står på nettsiden at det er det kokken som bestemmer. Han svarer med "3-retters, er det ikke 2-retters? Buffet? Hmm...". Jeg lar den ligge å fortsetter på tråden om han kan flytte bord-reservasjonen. Uten å skrive på pcen eller foreta seg noe, sier han at han har gjort det. Da vi kommer til middag kl.20.00 har ikke denne reservasjonen blitt endret, men det ordnet seg allikevel. I tillegg til dette får vi ikke informasjon om frokosttider, sted, romlokasjon eller info om spa-avdeling. Kun et rom-kort i hånda ved begge innsjekkingene. Begge rommene var "slitne", i sutien var ikke badekaret vasket godt nok (så ut som såpe-kant rundt badekaret fra tidligere bad), TVen fungerte ikke og det var potetgull, nøtter ol. liggende i gangene utenfor rommene. Ingenting å utsette på spa-avdelingen, god service, hyggelig personalet, fine fasiliteter. Fjellet-restaurant (som det viste seg serverte buffet den dagen) var helt supert. God service, hyggelig personalet og god mat. Ser at det er mange som har kommentert de samme tingene som jeg her også påpeker, og synes det er trist at hotellet ikke fortar seg noe ang. dette. Da hotellet i seg selv er fint, og lokasjonen ypperlig for fjellvandrere som oss selv ;)

Svar fra eier

31. juli 2020

Hei igjen Det er leit at dere har hatt et dårlig inntrykk av oss i sommer. Dette har blitt en helt annerledes sommer enn både vi og resten av reiselivs Norge hadde sett for seg. For vår del skal vi selvsagt ikke klage på at vi har hatt mange gjester, men det har hatt sin pris. Vi er absolutt vant med å håndtere mange gjester - men hele settingen har vært helt ulik alle somre tidligere. Våre utfordringer i sommer har vært mange, men hovedkonklusjonen er at vi har slitt med å få nok medarbeidere, finne medarbeidere med riktig kompetanse og få tid nok til å lære de godt nok opp. Dette har nok resultert i køer mange steder, både på telefon og i service - spesielt i de første ukene av sommeren. I tillegg har vi slitt med leveranser til vår bransje i sommer på både mat og drikke - noe som også har skapt utfordringer. Jeg kan ikke annet enn å beklage og samtidig love at alle medarbeidere har virkelig stått på i sommer, men det har nok skortet på en del her i noen av ukene. Jeg håper vi kan ønske dere velkommen tilbake og vise hva Norefjell Ski & Spa er i normal situasjon.

Les hele anmeldelsen
3

Fint opphold

30. juli 2020, , Arnfinn G

Fin leilighet for 4. Svømmebassenget var litt kaldt og til tider litt mange folk. Gode parkeringsmuligheter og vi fikk ladet elbilen vår. God mat fra pizzeria, men ganske høy pris. Fin seter med mang…

Fin leilighet for 4. Svømmebassenget var litt kaldt og til tider litt mange folk. Gode parkeringsmuligheter og vi fikk ladet elbilen vår. God mat fra pizzeria, men ganske høy pris. Fin seter med mange dyr.

Svar fra eier

31. juli 2020

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding etter oppholdet. Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Les hele anmeldelsen
2

Fint resort - sliten og skitten leilighet

28. juli 2020, Bergen, Norge, Cirkeline74

Vi likte selve resortet og omgivelsene veldig godt - nydelig natur og turmuligheter .Områdene rundt stranden og seter med dyr var også koselige . Vi hadde booket en leilighet da vi er en familie på 5…

Vi likte selve resortet og omgivelsene veldig godt - nydelig natur og turmuligheter .Områdene rundt stranden og seter med dyr var også koselige . Vi hadde booket en leilighet da vi er en familie på 5 . Denne var en stor skuffelse . Slitt og med en veldig dårlig lukt i hele leiligheten ,badet luktet også veldig dårlig og med masse sorte hår i slukene . Ingen gledet seg til å bruke badet ,og renhold ellers i leiligheten og særlig kjøkkenet var også veldig dårlig . Vi kan dessverre ikke anbefale leiligheten videre ,men kommer gjerne tilbake og prøver rommene på hotellet om tilbakemeldingene på renholdet der blir bedre .

Svar fra eier

31. juli 2020

Hei igjen og takk for tilbakemelding Leit å lese at dere har hatt en dårlig opplevelse. Jeg tror og håper at et normalt opphold på hotellet skal være en god opplevelse - både i leilighet og inne på hotellet. Da du bodde hos oss, hadde nok mange av leilighetene stått tom siden midten av mars og det hang nok igjen en del lukt fra tørre vannlåser er jeg redd. Men, det skal være rent og ryddig. Så blir det nok en liten oppgradering av mange av leilighetene i løpet av høsten 2020 (måtte utsettes pga corona). Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Les hele anmeldelsen
2

Skjeggkre i leiligheten

27. juli 2020, Asker, Norge, brynhilda2014

Hadde et utmerket opphold på norefjell ski og spa, helt frem til vi oppdaget skjeggkre i leiligheten. Naboleiligheten hadde også store maur på kjøkkenbenken. Da vi begynte å se bedre etter var det dår…

Hadde et utmerket opphold på norefjell ski og spa, helt frem til vi oppdaget skjeggkre i leiligheten. Naboleiligheten hadde også store maur på kjøkkenbenken. Da vi begynte å se bedre etter var det dårlig vasket med blandt annet mye støv under sengen. Fikk 30% avslag på oppholdet, men det nytter lite dersom vi har dratt med oss skjeggkre hjem og må sanere huset. Vet at leiligheten skulle leies ut etter oss, og da jeg tilfeldigvis møtte på renholdspersonalet hadde ikke de fått beskjed om skadedyrene. Skuffende og veldig ekkelt.

Svar fra eier

31. juli 2020

Du kan føle deg helt trygg på at dette blir tatt hånd både av vår tekniske avdeling og ved housekeeping, men det er gjerne teknisk avdeling som får beskjed først. At ting kan oppstå kan man aldri føle seg trygg på når man er ute og reiser, men ift vern mot forskjellige skadedyr har vi en selvsagt avtale med skadedyr firma som har løser dette for oss.

Les hele anmeldelsen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Meld deg på nyhetsbrev – få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.392.009 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.