Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Norefjell Ski & Spa Norefjell ,  Norge

Se alle hotell i Norefjell, Norge

Norefjell Ski & Spa

Norefjell,  Norge

Kåret til Norway's Leading Resort i 2019 av World Travel Awards. Norefjell Ski & Spa har i tillegg flere år blitt utnevnt til Norway's Best Resort Spa! Her finnes også ski in/ski out. Du finner oss bare 1,5 time fra Oslo. Vi er et kontantfritt hotell.

Norefjell Ski & Spa 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
1092 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4
Service
3

Mye bråk fra pianobaren

13. oktober 2019, Oslo, Norge, FlightDeck-Norway

Norefjell Ski & Spa ligger flott til, både med tanke på avstand til Oslo og turmuligheter i området. Hotellet har flotte suiter, generelt god standard og gode turmuligheter. Vi hadde bestilt babyseng…

Norefjell Ski & Spa ligger flott til, både med tanke på avstand til Oslo og turmuligheter i området. Hotellet har flotte suiter, generelt god standard og gode turmuligheter. Vi hadde bestilt babyseng til vår suite på forhånd, som vi måtte betale 270 kroner ekstra for per natt, enda det i romprisen lå et tillegg for baby. Innsjekkingen gikk raskt, men da vi kom inn på rommet var det ingen babyseng selv om dette var bekreftet på e-post på forhånd. Oppvaskmaskinen var full av brukt servise fra de forrige gjestene, så jeg måtte bruke første del av oppholdet på å rydde på plass gammel moro. Her var det også mange glass som åpenbart tilhørte baren og ikke rommet. Et brød lå også igjen fra de forrige gjestene, ellers var rydding og renhold bra. Vi spiste i pizzeriaen på ankomstdagen, den var ikke spesielt koselig der, men pizzaen var helt grei og et godt alternativ til de andre spisestedene. På kvelden arrangerte hotellet pianokonsert som varte til kl. 01.00, hotelledelsen bryr seg tydeligvis kun om en liten del av hotellets gjester. Vi ble vekket og det var ikke mulig for oss å sove, heller ikke for babyen. Åpenbart mange firmaer som hadde konferanse på hotellet og mye bråk og fyll. Til alt overmål fortsatte pianokonserten utendørs dagen etter i forbindelse med et løp, uten at det så ut til å engasjere løpere og publikum. Den fortsatte også på kvelden. Vi klaget, men resepsjonen kunne ikke gjøre annet enn å lukke døren mellom pianoet og terrassen, uten at det ble spesielt mye bedre. Vi fikk imidlertid ørepropper og det hjalp. Vi brukte hotellets basseng og treningssenter, som begge deler var fint. Men det var ikke håndklær når man gikk inn i garderoben til bassenget og vi måtte derfor returnere til rommet og bruke de samme håndklærne som på rommet. Vi spiste buffet på den andre kvelden, det var fullt i restauranten, utvalget var bra, men kvaliteten var så som så, helt greit, men ikke verdt prisen på 425 kr. 20 minutter ventetid for å komme inn enda det ikke var fullt og vi hadde reservasjon trekker også ned. Standarden på rommet var meget bra, det var også turløypene i hotellets omgivelser. Vi kommer absolutt tilbake, men jeg skulle ønske hotellet brydde seg mer om flere enn de som er på fjellet for å feste og bråke. Jeg har sølvkort i Nordic Choice, og vi fikk mulighet for utsjekk kl. 14, noe som var fint.

Svar fra eier

14. oktober 2019

Tusen takk for at du tok deg tid til å komme med tilbakemelding. Veldig beklagelig at pianisten hørtes såpass godt, dette skal vi ta med oss videre og finne en løsning på. Igjen takk for tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake.

Les hele anmeldelsen
5

Kjempe god mat på Fjellet Restaurant!

4. oktober 2019, , cloeoo

Nydelig natur, turmuligheter, mange ulike aktiviteter og hyggelige personalet. Selvhusholdsleiligheten var koselig og ren :-) Smakte mat på både Pizzerian og Fjellet Restaurant, og jeg er kjempe fornø…

Nydelig natur, turmuligheter, mange ulike aktiviteter og hyggelige personalet. Selvhusholdsleiligheten var koselig og ren :-) Smakte mat på både Pizzerian og Fjellet Restaurant, og jeg er kjempe fornøyd! Nydelige smaker på kalvemedaljongen.

Svar fra eier

5. oktober 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake :)

Les hele anmeldelsen
2

Leilighet på Norefjell

29. september 2019, Horten, Norge, 452hegej

For oss var dette, dessverre, en skuffelse. I utgangspunktet veldig fine leiligheter, men etterhvert veldig slitt. Det var ikke rent mange steder, og lamper, peis, støvsuger og diverse var ikke i orde…

For oss var dette, dessverre, en skuffelse. I utgangspunktet veldig fine leiligheter, men etterhvert veldig slitt. Det var ikke rent mange steder, og lamper, peis, støvsuger og diverse var ikke i orden. Man betaler ganske mye for å leie disse leilighetene, det følger med to doruller og en oppvasktablett. På den positive siden fikk vi hjelp til å få bort litt av det som var skittent og fikk skinn til å ha i sofaen, da det var lite delikat å skulle sette seg i den. Vi fikk en hyggelig helg sammen, men forventningen til leiligheten innfridde ikke.

Svar fra eier

1. oktober 2019

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding, Veldig beklagelig at dere fikk en leilighet med så mange feil og mangler, vi jobber med å få i stand leilighetene etter sesong. Skal gå igjennom våre rutiner for sjekk av leiligheter før utleie. Igjen takk for tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake :)

Les hele anmeldelsen
4

Helt greit

29. september 2019, Sandefjord, Norge, CMEJ79

Vi kom opp hit for en rolig helg med mål om fjelltur, spa og klatring. Jeg syns det er skikkelig dårlig at man må betale ekstra for klatring når vi verken måtte ha utstyr eller instruktør da vi har bå…

Vi kom opp hit for en rolig helg med mål om fjelltur, spa og klatring. Jeg syns det er skikkelig dårlig at man må betale ekstra for klatring når vi verken måtte ha utstyr eller instruktør da vi har både kort og utstyr. I tillegg kostet det for å komme inn på spa. Ellers var det fine rom, hyggelige ansatte og god mat. Og beliggenheten er flott. Hotellet anbefales.

Svar fra eier

1. oktober 2019

Takk for at du tok deg tid til å komme med tilbakemelding. Skal ta dette med betaling av klatring videre, hyggelig at du likte rommene, de ansatte og maten. Hjertelig velkommen tilbake til oss :)

Les hele anmeldelsen
1

Søndagsro for to

23. september 2019, Oslo, Norge, Oerkam

Vi ankom søndag morgen og fikk tildelt rom med en gang vi kom. Rommet var tydelig en del av et familierom og manglet minibar og vannkoker, som vi oppfatter som standard alle andre steder vi har vært.…

Vi ankom søndag morgen og fikk tildelt rom med en gang vi kom. Rommet var tydelig en del av et familierom og manglet minibar og vannkoker, som vi oppfatter som standard alle andre steder vi har vært. Betjeningen i spa-resepsjonen var meget lite hyggelig eller behjelpelig, og mente det kun fantes one-size badekåper til tross for at vi fikk velge størrelse sist vi besøkte stedet. Inne i spaavdelingen fløt det av brukte plastglass som ikke var ryddet opp. Betjeningen i spa-resepsjonen ble også tydelig brydd da vi ringte for å kjøpe drikke i spa-baren. Middagen. Pakken vi bestilte skulle inneholde en 3-retters middag, men ved ankomst fikk vi beskjed om at det ble servert buffet istedenfor. Denne var rett og slett ekkel. Maten bar preg av å være varmet opp og "alt" var fettete og la igjen et ekkelt belegg i munnen. Det var også svært lite mat å velge i. Isen til dessert hadde tydelig smeltet og blitt fryst igjen og hadde krystialisert seg. Frokosten var ok, men baconet var mykt, eggerøren smakte fettete og ekkelt akkurat som middagen kvelden. Brød og pålegg ellers er det vanskelig å ødelegge, så det var ok. Da vi skulle hjem klaget vi i resepsjonen, som det sto på flere plakater at vi skulle gjøre dersom vi ikke var fornøyde med oppholdet, og at de da skulle se hva de kunne gjøre for å få oss fornøyde, men det ble blankt avvist av resepsjonisten. Vi fikk beskjed om å svare på en mail og fortelle hva vi syntes der, men fikk aldri noe ordentlig svar. Anbefales absolutt ikke! I januar 2018 var både betjeningen hyggelig, maten meget god og spa-et ryddig og fint, derfor valgte vi å reise tilbake. Men det skjer nok ikke igjen med det første!

Svar fra eier

27. september 2019

Hei, Takk for at du tok deg tid til å komme med tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Beklagelig at dere hadde en så dårlig opplevelse sist dere var her. En forklaring på alle punktene er nok at vi er i en periode med mange nye ansatte før sesongstart, vi skal jobbe med opplæring, informasjon og kvalitetssikring ut i avdelingene. Beklager så mye for at vi ikke klarte å levere som forventet denne gangen og håper dere vil komme tilbake.

Les hele anmeldelsen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%

Ikke medlem? Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta velkomsttilbud på opptil 25 % rabatt

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Ikke medlem? Få velkomstrabatt på opptil 25%
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.564.378.001 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.