This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Hvordan avbestiller jeg på hjemmesiden?
Hvordan endrer jeg en hotellbooking?
Jeg har ikke mottatt bookingbekreftelsen min. Hva skal jeg gjøre?
Kan jeg booke rom for andre med Club Price?
Hvilke avbookingsregler gjelder?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
På Min side eller i appen kan du kun se bookinger som er blitt gjort mens du har vært innlogget på hjemmesiden eller i appen. Bookinger som er blitt gjort mens du var utlogget, per telefon eller andre bookingtjenester registreres ikke på din profil.
Det kan også være fordi akkurat dette hotellet ikke er mulig å se blant dine bookinger. Noen hotell har systemer som ikke er kompatible med bookingoversikten, derfor synes den ikke. Vi jobber med å løse dette. Her finner du en liste over hvilke hotell dette gjelder.
Men ikke vær redd, så lenge du har fått en bookingbekreftelse så har du en booking.
Trenger du hjelp?
Vennligst fyll i meldingsskjemaet, så vi kan hjelpe deg. Du vil få svar innen 3 arbeidsdager.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.