Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Avalon Hotel Gøteborg ,  Sverige

Møt oss

Konferanser og møter på
Avalon Hotel

Tilbake

En elegant arkitektonisk perle av et hotell midt i Göteborg

0 Store møterom 3 Mindre møterom 101 Hotellrom 0 Stående deltagere 40 Sittende deltagere

Her på Avalon Hotel liker vi å tenke litt annerledes. Vår feng shui-sertifiserte innredning setter fokus på skjønnhet og velvære for å lage en minneverdig atmosfære, slik at våre gjester kan jobbe og nyte med stil i vår nydelige urbane atmosfære.

Beliggenheten vår i sentrum av Göteborg plasserer oss nært byens attraksjoner og transportlinjer. Dette, i tillegg til våre moderne fasiliteter, har gjort oss til et populært valg blant forretningsreisende.

Når du besøker oss på Avalon Hotel, vil du merke en avslappende eleganse i interiøret vårt. Vår bruk av farger og lys i henhold til prinsippene fra feng shui fungerer ved å holde deg avslappet, fokusert og fornøyd. Vi ligger plassert midt i hjertet av det livlige Göteborg, med fantastiske transportlinjer – en 25 minutters kjøretur fra Göteborg Landvetter Airport, 50 meter fra buss- og trikkestopp og 50 meter fra shuttlebussen til flyplassen. Vi tilbyr to velutstyrte konferanserom med en maksimal kapasitet for 40 gjester, i tillegg til et fullt spekter av teknologisk utstyr og gratis WiFi gjennom hele hotellet.

På slutten av en lang arbeidsdag, serverer vår populære Avalon Restaurant & Bar sesongbaserte retter av høy kvalitet, som komponeres perfekt sammen med våre beste viner. Vi tilbyr gratis tilgang til takterrassen og bassenget for gjestene under de varmere månedene, med bemannet basseng om sommeren, sammen med solstoler, håndklær og parasoller. Vi tilbyr også betjent parkering og eksklusive baderomsfasiliteter fra Bvlgari and Hermés.

Sørg for at du tar deg litt tid for deg selv, borte fra møter og konferanser, og nyt de frodige promenadene og levende barene i Sveriges avslappingshovedstad.

Les mindre

Våre konferanse- og møterom

Våre lyse og luftige konferanserom gir flotte omgivelser for å få i gang kreativiteten. Vi har en sofistikert innredning og imøtekommende service, så vel som fullt utstyrte rom med all den teknologien du har behov for.

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
Se all hotellinformasjon

Mellomstort

  • 40
  • 42 ㎡
  • Mellomstort
    • 22
    • 22
    • 24
    • 40

Meet & Eat 1 kan slås sammen med Meet & Eat 2 for å gi en maksimal kapasitet for 40 gjester, som danner den perfekte settingen for middels store møter.

Kapasitet

Styrerom 22 personer
Klasserom 22 personer
Runde bord 24 personer
Kino 40 personer

Utstyr

  • Wifi
  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • Flip-over
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Airplay

Lite

  • 12
  • 24 ㎡
  • Lite
    • 8
    • 8
    • 12

Meet & Eat 1 har plass til opptil 12 med kino-oppsett, eller 8 i klasserom- eller styrebord-oppsett. Meet & Eat 2 er litt større, med plass til opptil 15 med kino-oppsett, eller 12 med klasserom- eller styrebord-oppsett.

Kapasitet

Styrerom 8 personer
Klasserom 8 personer
Kino 12 personer

Utstyr

  • Wifi
  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • Flip-over
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Airplay

Mat & drikke

Start dagen riktig med vår næringsrike frokostbuffé mens du leser morgenavisen. Deilige lunsjer hjelper til med å holde teamets energinivå på topp, mens vår populære Avalon Restaurant & Bar tilbyr smakfull kveldsmat og drikke.

  • Kaffe & te
  • Sunn snacks
  • Bar
  • Restaurant

Dette finnes hos oss

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De utkryssede tjenestene er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.

Hotell fasiliteter
  • Ladestasjon (elbil)
  • Parkering
  • Room service
  • Svømmebasseng
  • Taxi
  • Badstue
  • Parkeringsplass for buss
    • Renseritjenester
    • Shuttlebuss
    • Spa
    • Treningsrom
Mat og Drikke
  • Allergivennlig mat
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Lunsj
  • Middag
  • Restaurant
    • Sunn snacks
    • Vegetariske alternativ
    • Økologiske alternativ
    • Popcorn & softis
Utstyr
  • Flip-over
  • Naturlig lys
  • PC-projektor
  • Whiteboard
  • Wifi
  • Airplay
  • Lerret
    • Mikrofon
    • Notatblokk
    • Teleslynge
    • TV-skjerm
    • Videokonferanse
Arrangement
  • Bankett
  • Dagmøte
  • Fest
  • Kick off
  • Konferanse
  • Kurs
  • Kveldsarrangement
    • Lite møte
    • Messe
    • Produktlansering
    • Seminar
    • Styremøter
    • Bryllup
    • Julebord
Konferanseløsninger
  • Egen tekniker
  • Break-out room
  • Gruppeinnsjekk
  • Handikaptilpasset
  • Justerbar romstørrelse
  • Konferanselounge
  • Konferansesenter
    • Prosjektleder / kontaktperson
2.550.353.003 28
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.