Tekniske problemer

Vi har dessverre fortsatt tekniske problemer. Medlemssidene er nede som en følge av dette og man kan derfor ikke logge inn på sin personlige medlemsprofil. Enkelte Nordic Choice Club-medlemmer har feilaktig mottatt en sms eller email med beskjed om at passord for innlogging er endret. Utsendelsen av disse er ikke knyttet til viruset, og passordet er ikke blitt endret. Du kan fremdeles booke rom uten å logge inn. Takk for tålmodigheten!

 
Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Smitteverntiltak hos Nordic Choice Hotels

Din helse er vår høyeste prioritet.

Din sikkerhet er vår høyeste prioritet. Her kan du lese om det vi gjør for å unngå smittespredning og for at oppholdet eller konferansen din skal være helt trygg.

Denne siden oppdateres når det kommer ny informasjon om råd eller retningslinjer fra relevante helsemyndigheter.

Publisert: 19. august 2020. 
Oppdatert: 12. november 2021.

For deg som gjest betyr SAFE STAY at:

  • Alle hotell følger selvsagt de nasjonale og lokale, gjeldende råd. Det kan være bruk av koronasertifikat og andre tiltak. Les mer om hva du kan gjøre før du reiser under SAFE arrival.
  • Vi praktiserer god håndhygiene med hyppig håndvask og bruk av håndsprit.
  • Vi rengjør regelmessig fellesområder og kontaktflater som ofte berøres.
  • Vi informerer deg om smitteverntiltak muntlig og gjennom informasjonsplakater og merking.
  • Vi holder oss hjemme om vi føler oss syke.
  • Rommene vaskes grundig mellom hver gjest. Det brukes effektive kjemikalier som er snille mot mennesker og natur.
  • Rengjøringspersonalet er ekstra nøye med å tørke av dørhåndtak, vaskekraner, fjernkontroller, fønere og øvrige håndtak og berøringsover flater som lysbrytere og annen elektronikk.
  • Glass og håndklær byttes alltid med nye, uavhengig om de er brukt eller ikke.
  • Renholdspersonalet bruker et sett med engangshansker og et sett med kluter per rom.
  • Ved stor sannsynlighet for at en gjest med covid-19 har oppholdt seg på hotellrommet, eller ved bekreftet smittetilfelle, gjennomføres smittevask av hotellrom og andre områder hvor gjesten oppgir å ha oppholdt seg. Alle tekstiler, sengetøy og puter vaskes.
  • Vi har tilpasset den tradisjonelle buffetserveringen. Kaffe-, te- og juicemaskiner og bruksflater desinfiseres ofte gjennom servicetider. Serveringsfat og -utstyr byttes regelmessig ut.
  • Håndsprit er tilgjengelig ved inngangen og på utvalgte plasser i lokalet.
  • Utsatte områder og kontaktflater rengjøres 1-2 ganger per time under drift. 
  • Spesielt utsatte overflater og kontaktflater, som f.eks. betalingsterminaler, menyer, bord og stoler, rengjøres regelmessig.
  • Serveringspersonell bruker engangshansker ved servering.

Før konferansen:

  • Mange av våre hotell tilbyr digitale løsninger for deg og dine konferanse behov.
  • Bestiller må ha oversikt over møtedeltakere med navn og kontaktinfo og dele dette med hotellet. Dette gjøres for å sørge for at rådene om avstand kan etterfølges og som et verktøy for eventuell smittesporing i etterkant.
  • Som en del av rengjøringsrutinene før konferansen begynner, desinfiseres kontaktflater på bord, stoler og dørhåndtak. 

Under konferansen:

  • Håndsprit er tilgjengelig ved inngangen og inne i lokalet.
  • Utsatte områder/overflater vil tørkes av regelmessig under konferansen.
  • Vi er ekstra nøye med f.eks. teknisk utstyr, kaffemaskiner, dørhåndtak eller andre kontaktflater som er hyppig i bruk.
  • All servering av mat i eller utenfor konferanselokalet følger myndighetenes gjeldende føringer om hygiene og om å holde avstand. Nå betyr dette at vi blant annet serverer pausemat som buffet.

Før du kommer:

Vi gjør alt vi kan for at både gjester og ansatte skal ha det bra og føle seg trygge hos oss. Vi inviterer deg til å delta i dugnaden. Derfor oppfordrer vi alle våre gjester til å holde seg oppdatert på de lokale forskriftene i området de reiser til. Du kan sjekke de seneste oppdateringene på HelseNorge, eller ved å ta kontakt direkte med hotellet.

Angående ombookinger av hotellrom

Les om gjeldende regler for kansellering av hotellrom og hvordan du kan kontakte kundeservice for å få hjelp.

Les mer her

Bruk telefonen og reduser kontaktpunktene

Med appen vår kan du 

  • Sjekke inn og ut, så du unngår kø og fysisk kontakt 
  • Bruke mobilen som nøkkel og dermed slippe fysisk kort


På utvalgte hotell kan du også bruke telefonen til å bestille og betale for mat og drikke.

Les om og last ned appen

Safe Stay-gjestekontrollør

Vi har rekruttert et utvalg rutinerte hotellgjester til et viktig oppdrag. De får et hemmelig oppdrag å utføre når de allikevel skal bo på hotell: å rapportere på om tiltakene er fulgt godt nok opp eller ikke. Les intervjuer med tre av gjestekontrollørene, og søk om å bli en selv.

Les intervjuene og søk

Et rent og trygt hotellbesøk

Er du interessert i å vite hvordan vaskerutinene våre ser ut? Sjekk ut videoen under, så får du se en av våre proffe renholdere som viser hvordan rommene rengjøres mellom hver gjest.

Se videoen her
2.564.412.004 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.