Go to main content
Skjul

Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Oppgrader til neste versjon Ikke vis denne meldingen igjen

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende,

basert på 189 anmeldelser.

4

79% besøkende anbefaler dette hotellet.
4,5
Sted
4,5
Rom
4
Service
4
Verdi
4,5
Renslighet

3

Kaldt hotell

8. april 2014, , Reidun K

Jeg bodde på dette hotellet i begynnelsen av april, i forbindelse med et seminar. Hotellet var veldig bra, rommene rimelig store og luftige. Men det som var skuffende, var at det var så kaldt. På...

Jeg bodde på dette hotellet i begynnelsen av april, i forbindelse med et seminar. Hotellet var veldig bra, rommene rimelig store og luftige. Men det som var skuffende, var at det var så kaldt. På badet var det ikke varme i gulvet da jeg sto opp om morgenen, og konferanserommene var kalde. Jeg klaget i resepsjonen på kaldt bad, og den ene resepsjonisten lo av det, og den andre beklaget og sa de hadde elektronisk styring og at dette hadde sammenheng med utetemperatur. De hadde ikke fått det i orden. Dette gjorde oppholdet ganske utrivelig, for jeg syns et varmt baderom er minimum å forlange.
Les hele anmeldelsen Lukk

4

Fint i Ålesund

7. april 2014, Trondheim, Norge, Enrique M

Veldig fint rom. Likte at jeg fikk lov til å ha med sykkelen på rommet. Rent rom og uten teppe. Hotellet ligger ikke midt i sentrum men det er bare 5 minutter gang avstand til sentrum. Anbefaler...

Veldig fint rom. Likte at jeg fikk lov til å ha med sykkelen på rommet. Rent rom og uten teppe. Hotellet ligger ikke midt i sentrum men det er bare 5 minutter gang avstand til sentrum. Anbefaler hotel
Les hele anmeldelsen Lukk

1

Ikke min tillit

1. mars 2014, Oslo, Norway, Pål B

Aldri gi fra deg din epostadresse til denne hotellkjeden! Hva mer må jeg skrive for å overstige 200 ord .? Da må jeg bare fortelle at ledelsen på dette hotellet ikke gir medarbeiderne nok opplæring...

Aldri gi fra deg din epostadresse til denne hotellkjeden! Hva mer må jeg skrive for å overstige 200 ord .? Da må jeg bare fortelle at ledelsen på dette hotellet ikke gir medarbeiderne nok opplæring eller ikke har nok kompetanse ift hva gjester ønsker når de overnatter på hotell?! Det burde ikke være vanskelig å vite - jeg og sikkert fler md meg ønsker en god seng, god pute, rent rom og luft. Stille og en enkel frokost, dvs må ha god kaffe!

Owner response

4. mars 2014

Kjære Pål B, Jeg beklager selvsagt dersom vi har opptrådd på en slik måte at det virker støtende på deg som vår gjest, men utfra det jeg leser, har mine ansatte faktisk gjort nettopp den jobben de er satt til å gjøre. I følge våre systemer, har du nylig latt deg verve som Nordic Choice Club medlem og et slikt medlemskap fordrer at man oppgir mailadresse, og det er selvsagt frivillig! Medlemskapet medfører at man mottar nyhetsbrev og diverse annen informasjon som er relevant for deg som medlem. Dersom man ikke ønsker slik informasjon tilsendt, er det selvsagt mulig å reservere seg mot dette. Som hotellsjef ved QH Waterfront er jeg en del av ledelsen og noe av det ledelsen etterstreber mest, er faktisk tilbakemeldinger fra våre gjester. På den måten opparbeider vi oss god kunnskap og kompetanse på hva våre gjester ønsker og dette igjen gir oss muligheten til stadig bli bedre på kvalitet og leveranse. Jeg er helt enig med deg at de fleste ønsker en god seng å sove i med gode puter og rent sengetøy, at renhold er bra og ventilasjonsanlegget fungerer tilfredsstillende. Men langt i fra alle ønsker en stille og enkel frokost. Jeg opplever at langt de fleste som mottar mail, opplever dette som konstruktivt. Dersom man ikke ønsker å besvare mail, lar man være. Vi verdsetter all tilbakemelding, også negativ, da dette bidrar til at vi kan forbedre oss. Jeg er dessverre nødt til å meddele at vi ikke kommer til å stoppe med denne typen aktivitet, da vi er helt avhengig av ris/ros fra våre gjester. Med vennlig hilsen Aina B. Aalen/Hotellsjef

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Stilig hotell

28. februar 2014, Bergen, Norge, NinaOfNorway

Veldig fint, fargerikt og moderne innredet hotell. Sentralt, pent plassert ved vannet. Betjeningen virket veldig OK. Hadde kanskje forventet ett noe større rom ettersom de i delux-beskrivelsen...

Veldig fint, fargerikt og moderne innredet hotell. Sentralt, pent plassert ved vannet. Betjeningen virket veldig OK. Hadde kanskje forventet ett noe større rom ettersom de i delux-beskrivelsen beskrev rommet som romslig. Det var det ikkje. Men sengene var gode. Ba på forhånd om rom med utsikt, og fikk det. Får også litt trekk for frokosten. Veldig bra og variert utvalg, men noen ting smakte rett og slett ikkje så godt. Vil likevel anbefale dette hotellet i flotte Ålesund.
Les hele anmeldelsen Lukk

4

Oppmerksom

29. januar 2014, Oslo, Fresh66

Veldig hyggelig Hotel med flotte ansatte som viser vilje til gode løsninger for gjesten. Alt fra å; åpne en dør, være behjelpelig med bussavganger, kaffe og som sier god morgen og evner å være...

Veldig hyggelig Hotel med flotte ansatte som viser vilje til gode løsninger for gjesten. Alt fra å; åpne en dør, være behjelpelig med bussavganger, kaffe og som sier god morgen og evner å være personlig på en profesjonell måte. Litt trist å finne gamle kvitteringer under dynen i nabosengen.. Men ellers, herlig frokost! Gleder meg til neste besøk!
Les hele anmeldelsen Lukk

1.920.149.256 27