Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.
Se alle hotell i Langesund, Norge

Quality Hotel Skjærgården

Langesund,  Norge

Quality Hotel Skjærgården ligger ytterst ute i Langesunds vakre skjærgård. Med familien eller på kurs - vi gleder oss til å ønske deg velkommen. I år har vi renovert alle fellesarealene og vi har ny flott solterrasse og badebrygge.

Quality Hotel Skjærgården 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Hotel Skjærgården

56% av våre besøkende anbefaler dette hotellet

basert på 332 anmeldelser.
4
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
1

misfornøyd

27. september 2016, Sandefjord, Norge, ronnyj496

Bufetat-konferanse: Har ikke mye negativt å si om selve hoteller.Rent og pent. MEN , restauranten var katastrofe. Dette var pga maten. Har jobbet med mat halve livet mitt , og dette var en av de då…

Bufetat-konferanse: Har ikke mye negativt å si om selve hoteller.Rent og pent. MEN , restauranten var katastrofe. Dette var pga maten. Har jobbet med mat halve livet mitt , og dette var en av de dårligste matopplevelsene jeg NOEN gang har opplevd. Ikke mange ganger jeg bestiller stor pizza etter 3 retter middag. takk til sjøloftet. Dette må dere gjøre noe med ASAP , da jeg tror dere vil miste mange kunder i fremtiden. Maten er en stor del av opplevelsen, og det var skikkelig dårlig. Håper dere får gjort noe med dette. Mvh Ronny Jevnaker.
Les hele anmeldelsen
5

Familietur.

26. september 2016, Kristiansand, Norge, Kristin F

Et flott opphold med basseng rett fra hotellrommet, veldig fine basseng for barnefamilier. Vi har likt å være i 3dje etasje men minus der er at nettilgangen ikke er helt bra i den etasjen. Ellers flot…

Et flott opphold med basseng rett fra hotellrommet, veldig fine basseng for barnefamilier. Vi har likt å være i 3dje etasje men minus der er at nettilgangen ikke er helt bra i den etasjen. Ellers flotte rom, bra rengjøring og service. Bra med aktiviteter for barn. God mat. Kan anbefales.
Les hele anmeldelsen
4

Flott hotell!

22. september 2016, , Helene C

Var på hotellet da vi var på kurs. Ble imponert over servicen fra de ansatte. Veldig profesjonelle og hyggelige alle sammen. Litt å gå på når det gjelder renhold om jeg skal sette fingeren å noe, elle…

Var på hotellet da vi var på kurs. Ble imponert over servicen fra de ansatte. Veldig profesjonelle og hyggelige alle sammen. Litt å gå på når det gjelder renhold om jeg skal sette fingeren å noe, ellers var det et veldig hyggelig opphold.

Svar fra eier

22. september 2016

Hei Helene! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det settes veldig pris på at servicen vår og profesjonaliteten vår blir lagt merke til! Håper vi sees igjen! Line Victoria Husby-Sørensen Marketing and Culture Ambassador

Les hele anmeldelsen
3

Bra fasiliteter,dårlig mat

22. september 2016, Sandefjord, 861tommyr

Maten på dette hotellet er dårlig tilberedt, og absolutt ikke velsmakende. Dette gjelder spesielt middagen. Det viser seg at de ikke klarer å serve en middag for så mange som 150 personer på en god o…

Maten på dette hotellet er dårlig tilberedt, og absolutt ikke velsmakende. Dette gjelder spesielt middagen. Det viser seg at de ikke klarer å serve en middag for så mange som 150 personer på en god o profesjonell måte. Frokost og lunsj middelmådeig, men grei nok. Meget bra rom og renhold.

Svar fra eier

22. september 2016

Hei! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er klar over at deres gruppe som var hos oss på kurs fra tirsdag til onsdag denne uken har vært særdeles uheldige med maten dere fikk servert. Dette er helt utilgivelig, og vi er veldig lei oss for dette. Denne hendelsen er alvorlig, og vi er allerede igang med å skjerpe rutiner for at vi alle skal ta lærdom av det. Dette skal så absolutt ikke skje, og dette er ei heller en vane. Vi er veldig opptatt av god mat, og har vært kjent for det i lange tider - det er derfor vi er så lei oss for at vi feilet på den store gruppen du var med. Jeg håper vi får anledning til å ta dere imot igjen ved en senere anledning! Line Victoria Husby-Sørensen Marketing and Culture Ambassador

Les hele anmeldelsen
2

Flott hotell med mindre du skal spise

22. september 2016, Sandefjord, Norge, Kristine O

Var på hotellet i forbindelse med jobb. Hotellet fremstår som moderne og rent, spesielt rommene og uteplassen var bra. Rengjøringspersonalet var særdeles hyggelige og gjorde en utmerket jobb. Det sam…

Var på hotellet i forbindelse med jobb. Hotellet fremstår som moderne og rent, spesielt rommene og uteplassen var bra. Rengjøringspersonalet var særdeles hyggelige og gjorde en utmerket jobb. Det samme gjelder resepsjonistebe, med unntak etter kl 22 da ingen var tilstede i resepsjonen. Hva gjelder maten var middagen eksepsjonelt dårlig. Forrett (salat med laks) bar preg av å være forberedt flere timer før den skulle oppbevares. Salaten var slapp og vissen, ingen dressing, og fisken var tørr med hinne på utsiden. Kyllingen som ble servert til hovedrett var ekstremt tørr. Potetene var overkokte, og de kalde hakkede tomatene som representerte sausen passet ikke til måltidet. Desserten, karamellpudding, var så uapetittelig at jeg ikke engang ville smake. Det endte med at vi bestillte pizza som vi fikk levert til hotellet. Vi var 150 mennesker, men dette fikk hotellet beskjed om i god tid, og burde klare å servere et tilfredsstillende måltid.. Frokost og lunsj var også mangelfulle. Det tok lang tid før mat ble fyllt opp, og det var kun 1 type pålegg. Flott hotell, god seng og hyggelig personale, men maten var helt katastrofe og trekker ned den helhetlige vurderingen betraktelig. Jeg vil anbefale mine sjefer å velge et annet hotell i fremtiden.

Svar fra eier

22. september 2016

Hei! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er klar over at deres gruppe som var hos oss på kurs fra tirsdag til onsdag denne uken har vært særdeles uheldige med maten dere fikk servert. Dette er helt utilgivelig, og vi er veldig lei oss for dette. Denne hendelsen er alvorlig, og vi er allerede igang med å skjerpe rutiner for at vi alle skal ta lærdom av det. Dette skal så absolutt ikke skje, og dette er ei heller en vane. Vi er veldig opptatt av god mat, og har vært kjent for det i lange tider - det er derfor vi er så lei oss for at vi feilet på den store gruppen du var med. Jeg er dog veldig glad for at det var andre ting som du satte pris på, men har selvsagt forståelse for at matopplevelsen trakk ned helhetsinntrykket. Jeg håper vi får anledning til å ta dere imot igjen ved en senere anledning slik at vi kan vise oss fra vårt beste! Line Victoria Husby-Sørensen Marketing and Culture Ambassador

Les hele anmeldelsen
2.370.124.000 24
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Lagre
Bookingkode må oppgis
Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.