Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.
Se alle hotell i Sandnes, Norge

Quality Hotel Residence

Sandnes,  Norge

Quality Hotel Residence er et fullservice konferansehotell i sentrum av Sandnes. Hotellet er en del av multisenteret Vågen med shopping, hotell og kino i samme bygg. Her bor du på hotell i Sandnes som dekker de fleste behov under et og samme tak.

Quality Hotel Residence 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Hotel Residence

83% av våre besøkende anbefaler dette hotellet

basert på 240 anmeldelser.
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
3

Bra hotell, men detaljer trekker ned

20. september 2016, Trondheim, Norge, JallaLamai

Veldig stilig og pent hotell. Rommet var veldig godt renholdt, og servicen til de ansatte var veldig bra. Noen detaljer trekker dog ned så jeg gir en vurdering midt på treet. Frokosten var helt på gje…

Veldig stilig og pent hotell. Rommet var veldig godt renholdt, og servicen til de ansatte var veldig bra. Noen detaljer trekker dog ned så jeg gir en vurdering midt på treet. Frokosten var helt på gjennomsnittet, med litt lite utvalg. Skulle ønske de hadde laks. Maten i restauranten Brasserie X var veldig bra, men vi ble litt overrasket da vi ble fakturert 50 kr for en flaske vann fra springen. Det var vist vanlig praksis. Ikke at det er krise, men servitøren kunne godt fortalt det på forhånd. Totalt sett: Verdt et besøk:)
Les hele anmeldelsen
4

Hyggelig i sentrum

12. september 2016, Kristiansand, Norge, 971berits

Ble møtt av en hyggelig og blid dame i resepsjonen. Fikk parkeringslapp, god veibeskrivelse til parkeringshuset og lett gjennomgang til hotellet, lett å finne frem. Ikke veldig langt å gå. Rommet var…

Ble møtt av en hyggelig og blid dame i resepsjonen. Fikk parkeringslapp, god veibeskrivelse til parkeringshuset og lett gjennomgang til hotellet, lett å finne frem. Ikke veldig langt å gå. Rommet var fint, rent og bra sittekomfort, sengene gode og badet flott. Frokosten var nydelig, det ble kjapt ryddet og personalet var veldig blide og hyggelige. Kan anbefales.
Les hele anmeldelsen
3

MANGLER DET SISTE LILLE FØR......

8. september 2016, Kristiansand, Norge, Trond R

.....FØR JEG VIPPER QHR OPP TIL SVÆRT BRA, SYNES FOR ØYEBLIKKET DERE ER PÅ GJENNOMSNITTET. Ny renovert, men mangler folk i de fleste posisjonene på hotellet. Det gjenspeiler seg over hele linjen :-(…

.....FØR JEG VIPPER QHR OPP TIL SVÆRT BRA, SYNES FOR ØYEBLIKKET DERE ER PÅ GJENNOMSNITTET. Ny renovert, men mangler folk i de fleste posisjonene på hotellet. Det gjenspeiler seg over hele linjen :-( !!

Svar fra eier

12. september 2016

Kjære Trond R, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt siste opphold hos oss. Vi tar med oss dine innspill videre for å bli enda bedre. Vi ønsker alltid å gi våre gjester den beste servicen og dersom du har noen konkrete punkt du vil dele med oss må du ikke nøle med å sende dette direkte til lars.roalkvam@choice.no Vi ser frem til å ønske deg velkommen neste gang du er på disse kanter! Beste Hilsen Lars Roalkvam Direktør og Regionalt Ansvarlig Quality Hotels

Les hele anmeldelsen
3

Greit og sentralt

4. september 2016, Trondheim, Norge, JoHo68

Sentralt beliggende i Sandnes. Grei frokost, pene rom og ellers slik du forventer av et sentralt byhotell anno 2016. I tider da det var vanskelig å finne hotellrom i Stavanger, var dette hotellet ofte…

Sentralt beliggende i Sandnes. Grei frokost, pene rom og ellers slik du forventer av et sentralt byhotell anno 2016. I tider da det var vanskelig å finne hotellrom i Stavanger, var dette hotellet ofte en fin back up

Svar fra eier

12. september 2016

kjære JoHo68, tusen takk for din tilbakemelding til oss. Jeg håper du blant annet likte vår helt nye første etasje, med ny resepsjon, Bar X og Brasserie X som du finner hos oss. Du er hjertelig velkommen neste gang du er på disse kanter igjen og ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe vi kan stå til tjeneste med. Beste hilsen Lars Roalkvam Diektør og Regionalt Ansvarlig Quality Hotels

Les hele anmeldelsen
2

Dårlig renhold...

31. august 2016, Oslo, 230karoline

Overnattet 3 døgn på dette hotellet, og synes over de 3 dagene at renholdet på rommet var altfor dårlig. Det ble ikke støvsugd og søpla ble ikke tømt (hadde kastet matrester i søpla, noe som ikke var…

Overnattet 3 døgn på dette hotellet, og synes over de 3 dagene at renholdet på rommet var altfor dårlig. Det ble ikke støvsugd og søpla ble ikke tømt (hadde kastet matrester i søpla, noe som ikke var veldig hyggelig å ha der i flere dager). Var også veldig mye bråk fra gaten, jeg vil anbefale at man ber om rom som ikke vender mot gaten

Svar fra eier

12. september 2016

Kjære 230karoline, tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Det var ikke noe hyggelig å lese at du hadde problem med renhold på ditt rom, her er det en mennesklig feil fra vår side, det beklager jeg så mye! Om du er på disse kanter igjen må du ikke nøle med å ta direkte kontakt med undertegnede slik at jeg kan følge deg opp. Beste Hilsen Lars Roalkvam Direktør og Regionalt Ansvarlig Quality Hotels

Les hele anmeldelsen
2.370.124.000 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Lagre
Bookingkode må oppgis
Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.