Streik i hotellbransjen.

Noen av våre hotell kan bli helt eller delvis stengt på grunn av streik. #LINK_NO# for mer informasjon og for å se om ditt hotellopphold kan være påvirket.

 

Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Se alle hotell i Sandnes, Norge – book nå

Quality Hotel Residence

Sandnes,  Norge

Quality Hotel Residence er et fullservice konferansehotell i sentrum av Sandnes. Hotellet er en del av multisenteret Vågen med shopping, hotell og kino i samme bygg. Her bor du på hotell i Sandnes som dekker de fleste behov under et og samme tak.

Quality Hotel Residence 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Hotel Residence

83% besøkende anbefaler dette hotellet.

basert på 193 anmeldelser.
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
4

Sentral beliggenhet i Sandes sentrum

18. april 2016, , Thorn H

Hoteller er sentralt plassert i Sandes sentrum. De ansatte ved hotellet gjorde så jeg følte meg velkommen og hadde et fint opphold. Hotellet bærer preg av at det er av eldre dato, men når en låser seg…

Hoteller er sentralt plassert i Sandes sentrum. De ansatte ved hotellet gjorde så jeg følte meg velkommen og hadde et fint opphold. Hotellet bærer preg av at det er av eldre dato, men når en låser seg inn på rommet så er disse renovert i nyere tid og hadde god standard. God seng og godt utvalg til frokost. Hotellet anbefales om du trenger overnatting.

Svar fra eier

20. april 2016

Kjære Thorn! Takk for at du har tatt deg tid til å besvare vårt spørreskjema. Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service. Det er veldig hyggelig å se at du har følt deg velkommen hos oss! Vi pusser for tiden opp i første etg og gangene, og i løpet av sommeren får vi BrasserieX og BarX. Det blir en positiv oppgradering for hele hotellet! Jeg håper vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse. Med ønske om en herlig dag! Med vennlig hilsen Mona Hakkebo Front Office Manager

Les hele anmeldelsen
5

Hyggelig betjening

18. april 2016, Drammen, Norge, FruAskjem

Hyggelig mottakelse i resepsjonen, koselig betjening i restaurant. Lyse og fine rom i 5 etg. Sentral beliggenhet nær taxi og buss-stasjon. Flere kjøpesenter i umiddelbar nærhet. 15 min fra flyplass..…

Hyggelig mottakelse i resepsjonen, koselig betjening i restaurant. Lyse og fine rom i 5 etg. Sentral beliggenhet nær taxi og buss-stasjon. Flere kjøpesenter i umiddelbar nærhet. 15 min fra flyplass...

Svar fra eier

20. april 2016

Kjære Fru Askjem! Takk for at du har tatt deg tid til å besvare vårt spørreskjema. Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service. Det er veldig hyggelig å se at du har vært fornøyd med oppholdet ditt, og at vårt personale har utmerket seg både i resepsjon og restaurant. Jeg benytter anledningen til å informere om at vi pusser opp hele første etasje, og at vi i løpet av sommeren får BrasserieX og BarX. Det blir en positiv oppgradering for hele hotellet. Jeg håper vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse. Med ønske om en herlig dag! Med vennlig hilsen Mona Hakkebo Front Office Manager

Les hele anmeldelsen
4

Helgebesøk

11. april 2016, Sandnes, Norge, Odd Arne G

Fint hotel med god frokost. Beliggende midt i byen med de fordeler og ulemper det fører med seg. Fine store rom, men vårt rom lå ved heisen og da blir det alltid litt støy når folk kommer hjem fra fes…

Fint hotel med god frokost. Beliggende midt i byen med de fordeler og ulemper det fører med seg. Fine store rom, men vårt rom lå ved heisen og da blir det alltid litt støy når folk kommer hjem fra fest midt på natten

Svar fra eier

20. april 2016

Kjære Odd Arne! Takk for at du har tatt deg tid til å besvare vårt spørreskjema. Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service. Jeg håper du gir beskjed ved neste innsjekk om dine romønsker, så finner vi et roligere rom til deg og dine! Jeg benytter anledningen til å informere om at vi pusser opp hele første etasje, og at vi i løpet av sommeren får BrasserieX og BarX. Det blir en positiv oppgradering for hele hotellet. Jeg håper vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse. Med ønske om en herlig dag! Med vennlig hilsen Mona Hakkebo Front Office Manager

Les hele anmeldelsen
5

Super hyggelig personale

10. april 2016, Kristiansand, Norge, Trond R

Ett sentralt beliggende hotell i Sandnes, Rogaland. Du blir alltid tatt vel imot ved ankomst. De ansatte bryr seg om deg. Super god frokost, en knall start på dagen. Gode parkeringsmuligheter. Supert…

Ett sentralt beliggende hotell i Sandnes, Rogaland. Du blir alltid tatt vel imot ved ankomst. De ansatte bryr seg om deg. Super god frokost, en knall start på dagen. Gode parkeringsmuligheter. Supert!

Svar fra eier

20. april 2016

Kjære Trond! Takk for at du har tatt deg tid til å besvare vårt spørreskjema. Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service. Det er veldig hyggelig for oss alle her på Quality Hotel Residence å se at du trives som vår gjest :) Jeg håper vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse. Med ønske om en herlig dag! Med vennlig hilsen Mona Hakkebo Front Office Manager

Les hele anmeldelsen
3

Dyrere enn å bo på Hotel i Oslo.

10. april 2016, , Touran1979

Ble anbefalt dette hotellet av en kollega, hvorfor det vet jeg ikke. Det var jo ikke 1. April. Det første vi stusset på var prisen. Nesten 1500 kroner pr natt synes jeg er meget i overkant. Man bor jo…

Ble anbefalt dette hotellet av en kollega, hvorfor det vet jeg ikke. Det var jo ikke 1. April. Det første vi stusset på var prisen. Nesten 1500 kroner pr natt synes jeg er meget i overkant. Man bor jo på noen av de beste hotellene midt i Oslo for mindre enn dette. Rommene var greie og senga var meget god. Minibarskapet var tomt og det var ingen sjampo eller balsam på badet. Frokosten var helt grei, utvalget av brød var dårlig. Hotellet er under ombygging så vi får håpe at det vil bli bra.

Svar fra eier

20. april 2016

Hei! Takk for at du har tatt deg tid til å besvare vårt spørreskjema. Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service. Så hyggelig å se at du var fornøyd med både rom og seng :) Minibarskapene skal være tomme hos alle Quality hotels, og om et par måneder finner du et flott utvalg i resepsjonen i vår nye Lounge24. Vi gleder oss veldig til ombyggingen er ferdig, det blir en positiv oppgradering for hele hotellet. Jeg håper vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse. Med ønske om en herlig dag! Med vennlig hilsen Mona Hakkebo Front Office Manager

Les hele anmeldelsen
2.311.63.000 28

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Lagre
Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK