Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel Residence

Sandnes,  Norge

Quality Hotel Residence er et fullservice konferansehotell i sentrum av Sandnes. Hotellet er en del av multisenteret Vågen med shopping, hotell og kino i samme bygg. Her bor du på hotell i Sandnes som dekker de fleste behov under et og samme tak.

Quality Hotel Residence 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Hotel Residence

83% besøkende anbefaler dette hotellet.

basert på 170 anmeldelser.
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
3

Greit i jobbsammenheng

3. februar 2016, Moss, Norge, paven66

Bodde her 3 netter. Kan se at hotellet har vært i bruk en stund. Og at behov for litt renovering kan en godt si. Godt at de pusser opp resepsjons området. Frokosten var grei. Ligger veldig sentralt…

Bodde her 3 netter. Kan se at hotellet har vært i bruk en stund. Og at behov for litt renovering kan en godt si. Godt at de pusser opp resepsjons området. Frokosten var grei. Ligger veldig sentralt i Sandnes . Kort vei til det meste her i byen .
Les hele anmeldelsen
4

Sentralt plassert hotell

18. januar 2016, Bergen, Norge, 701bjarteg

Vi var en familie på besøk i Sandnes en helg. God service og greie rom. Litt "eldre" standard, men godt vedlikeholdt. Lett tilgang parkering og kjøpesenter (og kino).God frokost. Inngangspartiet var u…

Vi var en familie på besøk i Sandnes en helg. God service og greie rom. Litt "eldre" standard, men godt vedlikeholdt. Lett tilgang parkering og kjøpesenter (og kino).God frokost. Inngangspartiet var under oppussing, men hindret ikke en grei innsjekking.

Svar fra eier

29. januar 2016

Kjære Bjarte! Takk for at du har tatt deg tid til å besvare vårt spørreskjema. Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service. Det er veldig hyggelig å se at du var fornøyd med både frokost og beliggenhet. Det er bra å høre at det fungerer fint med det praktiske, selv om vi er midt i ombyggingen. Jeg håper vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse. Med ønske om en god dag! Med vennlig hilsen Mona Hakkebo Front office manager

Les hele anmeldelsen
4

Enkel overnatting

17. januar 2016, Egersund, Norway, mann246

Beste hotellet i Sandnes. Må bli noe bedre på renhold. Det var tissemerker utenpå toalettet. Ellers er mat og service bra. Det er også store flotte og komfortable rom. Fint med utvalg av kaffe og te p…

Beste hotellet i Sandnes. Må bli noe bedre på renhold. Det var tissemerker utenpå toalettet. Ellers er mat og service bra. Det er også store flotte og komfortable rom. Fint med utvalg av kaffe og te på rommet, men det varierer hvor reine vannkokeren er inni.

Svar fra eier

29. januar 2016

Hei! Takk for at du har tatt deg tid til å besvare vårt spørreskjema. Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service. Det er veldig svært beklagelig at du ikke var fornøyd med renhold, dette blir selvfølgelig tatt til etteretning, da det ikke er det inntrykket vi ønsker at gjester skal sitte igjen med. Flott at du gir beskjed! Jeg benytter anledningen til å informere om at vi pusser opp hele første etasje, og at vi i løpet av våren får BrasseriX og BarX. Det blir en positiv oppgradering for hele hotellet. Jeg håper vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse. Med ønske om en god dag! Med vennlig hilsen Mona Hakkebo Front office manager

Les hele anmeldelsen
1

Står ikke i stil til navnet ..

24. desember 2015, Oslo, Norge, tora487

Generell lav standard ,bestilte suite gledet oss men oppholdet ble en nedtur ..425 Kr for en juletallerken uten kaffe og dessert! Salt pinnekjøtt ! Wi-Fi- nådde ikke frem til rommet, kaffe maskin ha…

Generell lav standard ,bestilte suite gledet oss men oppholdet ble en nedtur ..425 Kr for en juletallerken uten kaffe og dessert! Salt pinnekjøtt ! Wi-Fi- nådde ikke frem til rommet, kaffe maskin hadde ingen stikkkontakt ikke roomservice ikke minibar ingen pynt eller bilder på rommet..egg og en skive bacon var kaldt til frokost. Hele første etasje var en byggesone? Dette er et lavstandard hotell som egner seg best til siste alt. Hvis de er billige..?

Svar fra eier

7. januar 2016

Kjære Tora, Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service. Det er svært beklagelig at du ikke har funnet standarden på både rom og middag tilfredsstillende under ditt opphold. Det er naturligvis ikke det inntrykket vi ønsker at våre gjester skal sitte igjen med. Vi er likevel litt overrasket, da vi daglig mottar mange svært positive tilbakemeldinger fra våre gjester, og da spesielt på frokost og service. Vi tar derfor dine tilbakemeldinger til etterretning, da det ser ut til at vi fortsatt har forbedringsområder å jobbe videre med. Jeg håper likevel vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse. Med ønske om en god dag! Med vennlig hilsen Mona Hakkebo Front Office manager

Les hele anmeldelsen
5

Fantastisk god vegansk mat

21. desember 2015, Sandnes, Norway, Vegan352

Vi deltok på Vegan julebord og har vært der på Vegan Friday inntil flere ganger og maten har vært utsøkt. Hotellet arrangerer Vegan Friday klokken 19:00 den siste fredag i hver måned. Da er det typisk…

Vi deltok på Vegan julebord og har vært der på Vegan Friday inntil flere ganger og maten har vært utsøkt. Hotellet arrangerer Vegan Friday klokken 19:00 den siste fredag i hver måned. Da er det typisk tre-retters middag og noen ganger buffet. Absolutt anbefalelsesverdig!!!

Svar fra eier

7. januar 2016

Hei! Takk for at du har tatt deg tid til å besvare vårt spørreskjema. Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding – så vel positive som negative. Det er kun slik vi kan bli bedre på produkt og service. Det er veldig hyggelig å se at du er fornøyd med vegan kveldene vi har, her får vi mange gode tilbakemeldinger! Jeg benytter anledningen til å informere om at vi pusser opp hele første etasje, og at vi i løpet av våren får BrasseriX og BarX. Det blir en positiv oppgradering! Jeg håper vi vil få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake, og forhåpentligvis overgå dine forventninger og gi deg en positiv opplevelse. Med ønske om en god dag! Med vennlig hilsen Mona Hakkebo Front office manager

Les hele anmeldelsen
2.271.168.780 22

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Lagre
Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK