Quality Hotel Mastemyr Kolbotn ,  Norge

Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.
Se alle hotell i Kolbotn, Norge

Quality Hotel Mastemyr

Kolbotn,  Norge

Quality Hotel Mastemyr ligger ved Kolbotn, midt mellom Tusenfryd og Oslo sentrum og ca. 10-15 minutter med bil fra Oslo S. Hotellets konferanseavdeling egner seg til både små og store konferanser, og den store hagen er perfekt for både events og barnelek.

Quality Hotel Mastemyr 3 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Hotel Mastemyr

49% av våre besøkende anbefaler dette hotellet

basert på 201 anmeldelser.
3
Rom
3,5
Renslighet
3
Verdi
3
Sted
3,5
Sovekvalitet
4
Service
3

Greit konferansehotell

31. januar 2017, Mo i Rana, Norge, Linda A

Ligger greit til, med gode parkeringsmuligheter og turområde rundt. Mulighet for å ta med hund på hotellet er et absolutt pluss. Lunsj og middag ok men tilbudet til de som hadde behov for annen meny,…

Ligger greit til, med gode parkeringsmuligheter og turområde rundt. Mulighet for å ta med hund på hotellet er et absolutt pluss. Lunsj og middag ok men tilbudet til de som hadde behov for annen meny, for eksempel vegeterianer var semmert. Litt lite personale tilstede for å betjene en større forsamling under måltidene

Svar fra eier

1. februar 2017

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på Tripadvisor. Hyggelig å lese at du hadde hatt et hyggelig opphold her hos oss I helgen. Når det gjelder vegetarmat, tror jeg vi har et svært godt tilbud - spesielt på lunch. Når det gjelder middag, holder vi I disse dager på å teste ut nye menyer på vegetarmat. I forhold til konferansen du var på, ble det hele dessverre litt vanskelig - siden vi først fikk vite om allergier og vegetarmat etter at forretten ble servert. Da var det litt vanskelig å tilpasse alt sammen "last minute" og vi matte finne noen enkle alternative... Men, vi skal I alle fall love at vi ser på dette videre for å sikre oss at vi har gode alternative til all slags tilpasset mat for bade allergikere og vegetar... Ha en riktig fin dag og hjertelig velkommen tilbake hit til Mastemyr! mvh Team Mastemyr

Les hele anmeldelsen
5

Hyggelig hotell med god mat

30. januar 2017, Oslo, Norge, carolinee719

Det er et hyggelig hotell med der personalet har meget god service. Frokost, lunsj og middag var utmerket. Rommene kunne vært pusset opp litt, mens badene var nyoppussede. Hyggelig sted å være. Det en…

Det er et hyggelig hotell med der personalet har meget god service. Frokost, lunsj og middag var utmerket. Rommene kunne vært pusset opp litt, mens badene var nyoppussede. Hyggelig sted å være. Det eneste hotellet jeg vet om som har egen softismaskin og popcornmaskin man selv kan betjene.

Svar fra eier

30. januar 2017

Hei, og tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding etter oppholdet. Så fint å lese at oppholdet svarte til forventningene! Ha en fin dag og hjertelig velkommen tilbake! mvh Team Mastemyr

Les hele anmeldelsen
5

Veldig fornøyd etter kick off

24. januar 2017, Trondheim, Norge, mariatD3851JB

Alt tipp topp. Konferanseverten tok godt vare på oss hele veien, fra planlegging til gjennomføring. Maten var eksemplarisk og lokalene fremstod som nye og freshe! Beliggenheten kunne kanskje vært litt…

Alt tipp topp. Konferanseverten tok godt vare på oss hele veien, fra planlegging til gjennomføring. Maten var eksemplarisk og lokalene fremstod som nye og freshe! Beliggenheten kunne kanskje vært litt nærmere sentrum men dette er flisespikkeri.

Svar fra eier

30. januar 2017

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en så hyggelig tilbakemelding her på TripAdvisor. Veldig glad for å se at alt har fungert som det skulle og at dere har hatt et vellykket kickoff. Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake, neste gang dere har behov for hotellfasiliteter! mvh Team Mastemyr

Les hele anmeldelsen
3

OK

12. januar 2017, Trondheim, Norge, jorgent2017

OK ikke mer enn det. Pusset opp badet, men gjorde ingen ting med dørene til badet som er ganske så flisete. Får også kun en pute på rommet når man bestiller for en person. mange liker 2 puter. Serv…

OK ikke mer enn det. Pusset opp badet, men gjorde ingen ting med dørene til badet som er ganske så flisete. Får også kun en pute på rommet når man bestiller for en person. mange liker 2 puter. Service helt ok. restaurant og frokost er helt ok. ikke topp, men en terningkast 4. mangler blant annet røket laks

Svar fra eier

14. januar 2017

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en "review" her på Tripadvisor. Ved å få skikkelige tilbakemeldinger, kan vi også bli bedre! Som du helt riktig skriver, holder vi på med oppussing på hotellet. Nå er det ikke mange ukene igjen til vi er helt ferdige. Vi er bortimot ferdige med den nye bar- og loungen vår. Der har vi gjort det meste; bl.a. nye møbler, nye gulv, ny belysning, nye farger og en helt ny bar. På rommene har vi noen få uker igjen til vi er helt ferdige. På ca 65 av rommene har vi bade laget nye baderom og nye gjesterom. På de resterende 90 rommene har vi laget nye baderom! Dvs at vi når vi er ferdige har vi 155 helt nye baderom og det er samtlige rom. Når det gjelder punktene du tar opp, så er det på vei. Jeg har ikke fått tidspunkt, men baderomsdørene skal også byttes i løpet av våren. Når vi "rer opp sengen", rer vi normalt opp med en pute og en dyne i ukedagene. Men, det ligger normalt alltid en ekstra dyne/pute i klesskapet. Godt å se at bade service og frokost har fungert som det skal - og så håper vi at vi får ønske deg velkommen tilbake til hotellet, neste gang du er på våre trakter. mvh Team Mastemyr

Les hele anmeldelsen
2

Ligg unna dette hotellet

26. november 2016, Bergen, Norge, siljemarita

Hotellet var under oppussing under oppholdet, og dette satte sterkt preg på kvaliteten. Luftkvaliteten var dårlig, og veggtilveggteppene var fulle av støv og skitt. Tiden mellom kl 16 og 19 ble brukt…

Hotellet var under oppussing under oppholdet, og dette satte sterkt preg på kvaliteten. Luftkvaliteten var dårlig, og veggtilveggteppene var fulle av støv og skitt. Tiden mellom kl 16 og 19 ble brukt til borring, og det var umulig å bruke hotellrommet til å slappe av eller å jobbe. Også en del støy med levering og lossing på natt. Alle stoler i restaurant og fellesområde var veldig slitte og tydelig skitne. Personalet var hyggelige, men virket noe urutinerte. Maten som ble servert i buffeten var den samme til lunch kl 12 og middag kl 21. Ulekkert!

Svar fra eier

7. desember 2016

Hei og takk for din tilbakemelding etter oppholdet her på hotellet. Så synd at vi ikke fikk noen beskjed om at du var så misfornøyd underveis - siden du bode her I 4 netter. Vi sjekket med kursledere hver dag at alt var som det skulle være, og fikk gode tilbakemeldinger underveis på dette. Noe av dette kunne vi helt sikkert ha endret på I løpet av så mange dager. Ellers er det som du sier, oppussing på hotellet. Vi nærmer oss nå slutten på oppussing av 155 baderom. Regner med at det meste er gjort til jul og de siste rommene blir klare I månedsskiftet januar - februar om alt går etter planen. I tillegg stengte vi barområdet vårt denne uken for å bygge helt om med bade nye farger, nye møbler, nye tepper og ny belysning - dette skal også stå klart til jul. Håper vi derfor kan ønske deg velkommen tilbake til et nytt hotell neste gang - og ikke nøl med å si fra underveis om noe er feil. Det er enklere å fikse noe der og da enn i etterkant. Ha en fin dag. mvh Team Mastemyr

Les hele anmeldelsen
2.450.194.000 28
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.