Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.
Se alle hotell i Kolbotn, Norge

Quality Hotel Mastemyr

Kolbotn,  Norge

Quality Hotel Mastemyr ligger ved Kolbotn, midt mellom Tusenfryd og Oslo sentrum og ca. 10-15 minutter med bil fra Oslo S. Hotellets konferanseavdeling egner seg til både små og store konferanser, og den store hagen er perfekt for både events og barnelek.

Quality Hotel Mastemyr 3 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Hotel Mastemyr

49% av våre besøkende anbefaler dette hotellet

basert på 196 anmeldelser.
3
Rom
3,5
Renslighet
3
Verdi
3
Sted
3,5
Sovekvalitet
4
Service
3

OK

12. januar 2017, Trondheim, Norge, jorgent2017

OK ikke mer enn det. Pusset opp badet, men gjorde ingen ting med dørene til badet som er ganske så flisete. Får også kun en pute på rommet når man bestiller for en person. mange liker 2 puter. Serv…

OK ikke mer enn det. Pusset opp badet, men gjorde ingen ting med dørene til badet som er ganske så flisete. Får også kun en pute på rommet når man bestiller for en person. mange liker 2 puter. Service helt ok. restaurant og frokost er helt ok. ikke topp, men en terningkast 4. mangler blant annet røket laks

Svar fra eier

14. januar 2017

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en "review" her på Tripadvisor. Ved å få skikkelige tilbakemeldinger, kan vi også bli bedre! Som du helt riktig skriver, holder vi på med oppussing på hotellet. Nå er det ikke mange ukene igjen til vi er helt ferdige. Vi er bortimot ferdige med den nye bar- og loungen vår. Der har vi gjort det meste; bl.a. nye møbler, nye gulv, ny belysning, nye farger og en helt ny bar. På rommene har vi noen få uker igjen til vi er helt ferdige. På ca 65 av rommene har vi bade laget nye baderom og nye gjesterom. På de resterende 90 rommene har vi laget nye baderom! Dvs at vi når vi er ferdige har vi 155 helt nye baderom og det er samtlige rom. Når det gjelder punktene du tar opp, så er det på vei. Jeg har ikke fått tidspunkt, men baderomsdørene skal også byttes i løpet av våren. Når vi "rer opp sengen", rer vi normalt opp med en pute og en dyne i ukedagene. Men, det ligger normalt alltid en ekstra dyne/pute i klesskapet. Godt å se at bade service og frokost har fungert som det skal - og så håper vi at vi får ønske deg velkommen tilbake til hotellet, neste gang du er på våre trakter. mvh Team Mastemyr

Les hele anmeldelsen
2

Ligg unna dette hotellet

26. november 2016, Bergen, Norge, siljemarita

Hotellet var under oppussing under oppholdet, og dette satte sterkt preg på kvaliteten. Luftkvaliteten var dårlig, og veggtilveggteppene var fulle av støv og skitt. Tiden mellom kl 16 og 19 ble brukt…

Hotellet var under oppussing under oppholdet, og dette satte sterkt preg på kvaliteten. Luftkvaliteten var dårlig, og veggtilveggteppene var fulle av støv og skitt. Tiden mellom kl 16 og 19 ble brukt til borring, og det var umulig å bruke hotellrommet til å slappe av eller å jobbe. Også en del støy med levering og lossing på natt. Alle stoler i restaurant og fellesområde var veldig slitte og tydelig skitne. Personalet var hyggelige, men virket noe urutinerte. Maten som ble servert i buffeten var den samme til lunch kl 12 og middag kl 21. Ulekkert!

Svar fra eier

7. desember 2016

Hei og takk for din tilbakemelding etter oppholdet her på hotellet. Så synd at vi ikke fikk noen beskjed om at du var så misfornøyd underveis - siden du bode her I 4 netter. Vi sjekket med kursledere hver dag at alt var som det skulle være, og fikk gode tilbakemeldinger underveis på dette. Noe av dette kunne vi helt sikkert ha endret på I løpet av så mange dager. Ellers er det som du sier, oppussing på hotellet. Vi nærmer oss nå slutten på oppussing av 155 baderom. Regner med at det meste er gjort til jul og de siste rommene blir klare I månedsskiftet januar - februar om alt går etter planen. I tillegg stengte vi barområdet vårt denne uken for å bygge helt om med bade nye farger, nye møbler, nye tepper og ny belysning - dette skal også stå klart til jul. Håper vi derfor kan ønske deg velkommen tilbake til et nytt hotell neste gang - og ikke nøl med å si fra underveis om noe er feil. Det er enklere å fikse noe der og da enn i etterkant. Ha en fin dag. mvh Team Mastemyr

Les hele anmeldelsen
4

Nærhet

20. november 2016, Bergen, Norge, 495oyvindn

Vi møtte et profesjonelt og vennlig personale. Hotellet rehabiliterer rommene og vi fikk gleden av å prøve et av de. Vi fikk god informasjon om at de gamle dusjdørene var der fortsatt og grunnen for…

Vi møtte et profesjonelt og vennlig personale. Hotellet rehabiliterer rommene og vi fikk gleden av å prøve et av de. Vi fikk god informasjon om at de gamle dusjdørene var der fortsatt og grunnen for at det var slikt. Dørene fungerte efter hensikten og gav oss ikke noe bryderier.

Svar fra eier

21. november 2016

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en så hyggelig tilbakemeldinger her på TripAdvisor! Håper vi kan ønske deg hjertelig velkommen tilbake om ikke så lenge. mvh Team Mastemyr

Les hele anmeldelsen
2

Bråkete og lite imøtekommende personale

14. november 2016, Oslo, Norge, Kai-Samuel L

Det var et utrolig bråkete opphold jeg hadde i helgen, 11.-13.november, med en rekke borring og slag i vegger i fm oppussing. Jeg fikk ingen forhåndsvarsel om oppussingen, men fikk beskjed ved innsjek…

Det var et utrolig bråkete opphold jeg hadde i helgen, 11.-13.november, med en rekke borring og slag i vegger i fm oppussing. Jeg fikk ingen forhåndsvarsel om oppussingen, men fikk beskjed ved innsjekk - sammen med ørepropper. Det var ved innsjekk forsåvidt et hyggelig personale på jobb, men utover helgen føltes det ikke spesielt imøtekommende. Jeg ble spurt ved et par tilfellet om jeg bodde på hotellet og da hvilket romnummer jeg hadde, da det virket som resepsjonist ikke trodde meg. Generelt sett er dette det dårligste quality hotellet jeg har vært på dessverre!

Svar fra eier

21. november 2016

Hei og takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor. Jeg kan bare beklage at oppholdet ikke ble helt som forventet. Vi er I gang med en store renovering av hotellet og skal bl.a. pusse opp samtlige 155 baderom I tillegg til at vi skal pusse opp I barområdet vårt med nye møbler, nye farger og ny belysning. Det skal I utgangspunktet ikke påvirke gjestene, men noe støy har det helt klart vært. Vi håper vi kan få ønske deg velkommen tilbake til et "nytt" hotel neste gang du trenger overnatting på våre trakter! Team Mastemyr

Les hele anmeldelsen
1

Trenger sårt en modernisering

10. november 2016, Tønsberg, Norge, Q7126JQkenneths

Rommet var greit men badet var helt horribelt. Badeinnredning som går i oppløsning. Fliser som er sprukkne og stygge. Bærer preg av å bli utleid kun for beligenhet til E6/E18 i nærheten til Oslo. Dro…

Rommet var greit men badet var helt horribelt. Badeinnredning som går i oppløsning. Fliser som er sprukkne og stygge. Bærer preg av å bli utleid kun for beligenhet til E6/E18 i nærheten til Oslo. Dro ned opplevelsen kraftig.

Svar fra eier

10. november 2016

Hei og takk for både ros og ris. Hyggelig å se at bade renhold og service var bra. Som du sikkert la merke til, er vi I full gang med oppussing av hotellet. Vi holder på å pusse opp samtlige 155 baderom og ca 65 gjesterom. I tillegg skal vi også renovere barområdet vårt. Vi er ca halvferdige med baderommene og regner med å være ferdig like over nyttår. I tillegg kommer vi til å pusse opp barområdet vårt nå I desember, med blant annet nye møbler, nye farger og ny belysning. Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til et "nytt" hotell ved neste besøk. mvh Team Mastemyr

Les hele anmeldelsen
2.430.126.000 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.