Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende

basert på 75 anmeldelser.

3,5

47% besøkende anbefaler dette hotellet.
4
Renslighet
3,5
Sovekvalitet
4
Service
3
Verdi
3
Rom
4
Sted

4

Flott rom

15. april 2015, Verdal, Lisbeth J

Anbefaler å fjerne vegg til vegg tepper på gulv og trapper. De er gamle og slitte og jeg fikk plager med såre tørre øyne. Var på en to dagers konferanse. Rommet var lyst rent og trivelig. Nyoppusset �...

Anbefaler å fjerne vegg til vegg tepper på gulv og trapper. De er gamle og slitte og jeg fikk plager med såre tørre øyne. Var på en to dagers konferanse. Rommet var lyst rent og trivelig. Nyoppusset 😄 puta var dårlig
Les hele anmeldelsen Lukk

4

Positivt overrasket

6. april 2015, Molde, Norge, Elisabeth S

Hyggelig personale og rommet var mer moderne enn sist vi overnattet der. Badet trenger fortsatt en oppshining. Rent. Frokosten var variert og veldig bra. Hyggelig og hjelpsom betjening under frokosten...

Hyggelig personale og rommet var mer moderne enn sist vi overnattet der. Badet trenger fortsatt en oppshining. Rent. Frokosten var variert og veldig bra. Hyggelig og hjelpsom betjening under frokosten. Litt bråk utenfor som vekket oss.

Svar fra eier

9. april 2015

Kjære gjest, Takk for at du har delt din oppfatning av Quality Hotel Grand med andre reisende. Vi setter stor pris den positive omtalen, og er glad for å lese at både hotellrom, renhold, frokosten og personalet innfridde forventningene. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake en annen gang

Les hele anmeldelsen Lukk

3

Skuffende opphold

30. mars 2015, Stjørdal, Norge, Kirsti G

Et dusjhode som beveget seg i alle retninger gav meg en dårlig start på dagen. En føner som ikke virket skikkelig og som tydelig var veldig gammel. Brusåpner på badet som var begynt å ruste var heller...

Et dusjhode som beveget seg i alle retninger gav meg en dårlig start på dagen. En føner som ikke virket skikkelig og som tydelig var veldig gammel. Brusåpner på badet som var begynt å ruste var heller ikke delikat. Slitent rom. Ikke imponert over maten. Irriterende at det var rå løk i nesten alt. Positivt med te i løsvekt.

Svar fra eier

9. april 2015

Kjære gjest, Takk for at du har delt din oppfatning av Quality Hotel Grand med andre besøkende. Her har vi ikke innfridd forventningene, og dessverre ikke levert den gode kvaliteten som vi ønsker å være kjent for. Dette beklager vi, og skal selvsagt gjøre vårt beste for å rette opp de punktene som du anmerker. Så håper vi å få muligheten til å rette opp inntrykket, og vise hva vi virkelig kan, ved en senere anledning.

Les hele anmeldelsen Lukk

3

Profesjonell betjening

26. februar 2015, Oslo, Norge, annekarlsen

Et bra hotell midt i sentrum av Steinkjer. Ordinære og litt slitt hotellrom, men veies opp av meget serviceinnstilte ansatte, som yter god service, er hyggelig og oppfører seg på en profesjonell måte,...

Et bra hotell midt i sentrum av Steinkjer. Ordinære og litt slitt hotellrom, men veies opp av meget serviceinnstilte ansatte, som yter god service, er hyggelig og oppfører seg på en profesjonell måte, både i restauranten og i resepsjon. God frokost og god kveldsbuffè.

Svar fra eier

9. april 2015

Kjære gjest, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på ditt bidrag, og er glad for å lese at både frokosten, restauranten og vårt personale innfridde forventningene. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake en annen gang.

Les hele anmeldelsen Lukk

2

Trenger renovering

16. januar 2015, , Kay A

Skuffende. Hotellet har tapt seg . Det luktet på badet og rommet var slitt og det medførte dårlig luft. Ligger veldig sentralt. God frokost og personalet er hyggelige. Vil ikke anbefale dette hotellet...

Skuffende. Hotellet har tapt seg . Det luktet på badet og rommet var slitt og det medførte dårlig luft. Ligger veldig sentralt. God frokost og personalet er hyggelige. Vil ikke anbefale dette hotellet.

Svar fra eier

9. april 2015

Kjære gjest, Takk for at du har delt din oppfatning av Quality Hotel Grand med andre reisende. Vi setter stor pris på bidraget ditt, og er glad for å lese at både frokosten og personalet innfridde forventningene. Vi har mange ulike romtyper, noen store, noen små, noen eldre og mange nye rom. Senest vinteren 2013 renoverte vi en hel fløy/etasje med nye hotellrom, og nå skal vi snart renovere ytterligere rom. Spør gjerne etter et av våre nyeste rom ved neste anledning, så får du se hvor fint det ble der. Vi ønsker deg velkommen tilbake en annen gang.

Les hele anmeldelsen Lukk

2.190.163.493 21

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Bookingkode må oppgis

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK