Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende

basert på 77 anmeldelser.

3,5

61% besøkende anbefaler dette hotellet.
4
Renslighet
4
Sovekvalitet
4
Service
3,5
Verdi
4
Rom
4,5
Sted

5

Flott hotell

25. februar 2015, Oslo, Norge, Per J

Flott hotell med perfekt beliggenhet. Gratis entre til stort treningssenter som er en del av hotellet. Baren på hotellet kan absolutt anbefales, barmeny med gode retter som passet meg perfekt. Flotte ...

Flott hotell med perfekt beliggenhet. Gratis entre til stort treningssenter som er en del av hotellet. Baren på hotellet kan absolutt anbefales, barmeny med gode retter som passet meg perfekt. Flotte rom med god seng. Absolutt mitt valg av hotell i Kristiansund

Svar fra eier

26. februar 2015

Takk for hyggelig tilbakemelding Vi ser fram til igjen å ønske deg velkommen til Quality Hotel Grand Kristiansund Med vennlig hilsen Quality Hotel Grand Kristiansund John O. Ferstad Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Trivelig hotell

22. februar 2015, Stathelle, Norge, Runar H

Ett trivelig hotell med god service fra personalet, rommet er bra og det samme med renholdet. Sengene jeg har hittil har også gitt meg en god natt søvn. Internett har bra hastighet for normal surfing.

Ett trivelig hotell med god service fra personalet, rommet er bra og det samme med renholdet. Sengene jeg har hittil har også gitt meg en god natt søvn. Internett har bra hastighet for normal surfing.

Svar fra eier

24. februar 2015

Takk for hyggelig tilbekemelding, og hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Liv Gjeldnes Hotellsjef

Les hele anmeldelsen Lukk

3

Helt ordinært

19. februar 2015, Straume, Norge, Morten H

Det startet bra med en hyggelig dame som sjekket meg inn, men velkomsten var det eneste som kan beskrives som meget bra. Størrelse på rom, interiør, frokost og restaurant var helt ordinært. Egentlig e...

Det startet bra med en hyggelig dame som sjekket meg inn, men velkomsten var det eneste som kan beskrives som meget bra. Størrelse på rom, interiør, frokost og restaurant var helt ordinært. Egentlig et typisk norsk nivå på hotell der service er forholdsvis bra og effektiv, mens interiør og kvalitet på rom er på det jevne. Beliggenheten i sentrum er bra, og hotellet er lett å finne

Svar fra eier

20. februar 2015

Takk for din tilbakemelding og håper du vil benytte vårt hotell også ved ditt neste opphold i Kristiansund. Til orientering skal vi i løpet av våren/sommeren/høsten utvide og oppgradere vår lobby og resepsjon. Vi vil nok fremstå noe mere moderne når denne prosessen er avsluttet Ønsker deg en flott weekend Med vennlig hilsen Quality Hotel Grand Kristiansund John O. Ferstad Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Koselig hotell. Rolig beliggenhet.

15. februar 2015, Praha, Tsjekkia, Efanor

Til å ligge i sentrum opplevde jeg hotellet som rolig. God frokost, og bra bar. Baren virker som restaurant også. Det var litt rart, for hotellet har egen restaurant også. Ventilasjonen slukkes av om ...

Til å ligge i sentrum opplevde jeg hotellet som rolig. God frokost, og bra bar. Baren virker som restaurant også. Det var litt rart, for hotellet har egen restaurant også. Ventilasjonen slukkes av om natta. Husk å åpne vinduet før du sovner.
Les hele anmeldelsen Lukk

2

Dette hoteller har gått ut på dato! Frokosten er en skandale

6. desember 2014, Sør-Trøndelag, Norge, Peter L

Var på desemberkonferansen i starten av desember 2014 og bodde på dette hotellet. Service og betjening var bra , men rommet jeg bodde på var preg av 70 talls preg og var nedslitt. Med tanke på å beta...

Var på desemberkonferansen i starten av desember 2014 og bodde på dette hotellet. Service og betjening var bra , men rommet jeg bodde på var preg av 70 talls preg og var nedslitt. Med tanke på å betale en ganske høy pris for overnatting samt at vi deltok på årets største og viktigste konferanse i byen, var frokosten under lavmål. Her virket der som at de hotellet hadde kjøpt brødene på en bensinstasjon , det mest elementære av pålegg fantes ikke, og egg og bacon som var tilbudt virket som at en ufaglært renholder hadde laget. Neste gang blir det rica hotell

Svar fra eier

10. desember 2014

Hei og takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding etter ditt opphold. Vi beklager sterkt at vi ikke innfridde dine forventninger under siste besøk. Det er nå besluttet å renovere den hotellavdelingen hvor du hadde værelse ved denne anledningen, dette vil medføre at vi vil få god standard på alle våre værelser. Vårt frokostkonsept evalueres jevnlig og vi søker kontinuerlig forbedringspunkt. Din tilbakemelding vil selvsagt vektlegges ved neste anledning. Jeg beklager at du ikke fikk den gode starten på dagen som forventet På vegne av alle oss ved Quality Hotel Grand Kristiansund håper jeg at du gir oss en ny sjanse ved neste anledning og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Quality Hotel Grand Kristiansund John O. Ferstad Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

2.170.161.986 25

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Bookingkode må oppgis

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK