Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Entry Trollåsen ,  Norge

Se alle hotell i Kolbotn, Norge

Quality Hotel™ Entry

Trollåsen,  Norge

Velkommen til Quality Hotel Entry! Hotellet er det perfekte utgangspunkt for både forretningsreiser og fornøyelser. Hotellet ligger i grønne omgivelser, midt mellom Oslo og Tusenfryd, med flotte turstier i umiddelbar nærhet.

Quality Hotel™ Entry 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Sustainability rating
8,4
av 10
Sustainability rating

Dette er vår egen bærekraftsvurdering som gir en indikasjon på hvordan hvert hotell presterer innen flere ulike bærekraftsområder. Vurderingen er basert på et snitt fra de siste 7 dagene.

8,4
av 10
Vurdering av Quality Hotel™ Entry

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Utvalg av målene til Strawberry
Klimanøytralitet innen 2030

Målet vårt er å bli klimanøytrale i vår egen virksomhet innen 2030, og samtidig halvere utslippene i våre leverandørkjeder.

Mindre matsvinn innen 2030

Vi jobber hardt og aktivt for å redusere matsvinnet i vår virksomhet med 50 % innen 2030.

Vurdering fra TripAdvisor

3,5
363 vurderinger
3,5
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
3,5
Sted
3,5
Sovekvalitet
4
Service
3

Kunne vært bedre

27. mars 2024, Brumunddal, Norge, 256barney

Var der på seminar og ikke overnatting. Man gleder seg jo alltids til lunsj på hotell, men her ble man skuffet. Vi fikk «pasta bolognese» med penne pastarør som ble raskt kalde. Det var ikke særlig an…

Var der på seminar og ikke overnatting. Man gleder seg jo alltids til lunsj på hotell, men her ble man skuffet. Vi fikk «pasta bolognese» med penne pastarør som ble raskt kalde. Det var ikke særlig antydning til tomatsaus, grønnsaker og krydder, det smakte kjøttdeig og pasta.
Les mere
1

Ikke mitt førstevalg

23. januar 2024, , Gentrificator

Rådyr parkering som er dårlig skiltet og ikke opplyses om ved innsjekk. Hotellets stab er lite forståelsesfulle i møte med kunden på dette, og hotellet fraskriver seg ethvert ansvar og mener det er ty…

Rådyr parkering som er dårlig skiltet og ikke opplyses om ved innsjekk. Hotellets stab er lite forståelsesfulle i møte med kunden på dette, og hotellet fraskriver seg ethvert ansvar og mener det er tydelig opplyst i heisen og ved inngangen om at parkering koster kr. 150,-/døgn. Det bestrides. Parkering varer kun til kl. 11 påfølgende dag, så skal man bli lengre enn det må man ut med parkeringsavgift for to døgn; kr. 300,-. Til å være et avsidesliggende hotell der mange kommer med bil, burde det være en smal sak å sikre at hotellets gjester føler seg velkommen og ivaretatt på dette punktet. Staben var lite trivelig i møte med kundens overraskelse over dårlig skilting; "Får håpe du ikke har fått bot, da", var det sympatiske svaret. Her kan oppholdet fort bli preget av avvisning istedenfor imøtekommelse. Trist

Svar fra eier

26. januar 2024

Hei, her er det dessverre ikke blitt god nok informasjon. Ikke minst er servicen dere opplevde ikke i tråd med hvordan vi ønsker det skal være, dette tas videre internt. Vi har inngått ett samarbeid med et eksternt parkeringsselekap som står for betalingslønsing m.m, dette gir oss bl.annet flere ladestasjoner som vi ser er et økende behov og ønske hos mange gjester. Vi skal selvfølgelig være behjelpelige, og minne på ved innsjekk om parkeringen. Jeg håper vi kan ønske dere velkommen ved en annen anledning og gi dere en god opplelvelse fra hele oppholdet med god service. Med vennlig hilsen Cecilia Quality Hotel Entry

Les mere
1

Dårlig informasjon, varmt på rommet, ikke kjøleskap og ikke bacon. Ingen roomservice

7. juli 2023, Larvik, Norge, 255jannickes

2 voksne og 1 spedbarn. Jeg ringte på forhånd og hadde spørsmål rundt oppholdet da et familie medlem hadde booket rom for oss. Jeg fikk beskjed om at det var OK å ta med barneseng siden barnet var så…

2 voksne og 1 spedbarn. Jeg ringte på forhånd og hadde spørsmål rundt oppholdet da et familie medlem hadde booket rom for oss. Jeg fikk beskjed om at det var OK å ta med barneseng siden barnet var så lite som 1,5 år. Kommer på hotellet og hva står på rommet, jo barneseng. Da kunne vi spart oss for å pakke med reiseseng, madrass og bært slt opp. Måtte gå ut i bilen med det igjen. Dårlig informasjon. Fikk også beskjed om at kun noen få av rommene hadde air condition og kjøleskap. Vårt hadde ikke det. Vi tok med vifte hjemmefra og det var enda godt. Grusomt varmt på rommet. Frokosten er ikke noe å skryte av og det stemmer - ikke bacon - på en fredag hvertfall… Aldri opplevd at hotell ikke har bacon! I tillegg er det ingen room service. Vi hadde vært ute hele dagen og kom tilbake til møkkete håndklær og rotete seng. Vi gikk ned i resepsjon for å skaffe nye håndklær. Nei, de var TOMME for store og hadde bare små håndklær igjen. Vi kommer dessverre ikke til å bo på dette hotellet igjen.
Les mere
2

Flere ting...

4. juli 2023, Grimstad, Norge, SiriL78

Det er flere ting jeg ønsker å sette fingeren på ved dette oppholdet. 1: Utrolig dårlig og veldig varm luft på rommene, måtte sove i kun dynetrekket og selv det var veldig varmt. 2: Skulle spise midd…

Det er flere ting jeg ønsker å sette fingeren på ved dette oppholdet. 1: Utrolig dårlig og veldig varm luft på rommene, måtte sove i kun dynetrekket og selv det var veldig varmt. 2: Skulle spise middag der lørdag kveld og de manglet halve menyen. Måtte betale fullpris på en "erstatnings"middag med laks i stedet for skrei (fikk riktignok kompensert men da med alkohol...) 3: Ba om rengjøring 1 av 3 netter, fikk da kun oppreid seng, ingenting vasket på badet. 4: Dårlig bemanning. 1 i resepsjonen og 1 som skulle være både i restauranten og i baren. Forsøkte flere ganger å få hjelp i baren, men måtte gi opp for det kom ingen dit (var da heller ingen i restauranten) 5: Noen ansatte sa kaffeen i resepsjonen var gratis mens andre "kjeftet" og sendte oss inn i restauranten etter pulverkaffeen
Les mere
2

Servicen har stort forbedringspotensiale.

11. juni 2023, Norge, Sivetesiv

I forkant av oppholdet kontaktet vi hotellet flere ganger for å forsikre oss om at alt var i orden med antall senger på rommet. Vi fikk det bekreftet to ganger pr tlf og mail, at rommet vi hadde booke…

I forkant av oppholdet kontaktet vi hotellet flere ganger for å forsikre oss om at alt var i orden med antall senger på rommet. Vi fikk det bekreftet to ganger pr tlf og mail, at rommet vi hadde booket kunne tilfredstille kravet vårt om plass til ekstra senger. Plutselig får vi en tlf samme dag at rommet måtte oppgraderes og at de hadde misforstått. Kjipt at vi måtte betale 800 kr ekstra for en feil de har gjort. Det var for sent å finne et nytt sted å bo, da dette var en felles tur med flere andre. Denne skuffende ekstrabetalingen ble heller ikke lagt inn på selve regningen, så da får vi vel ikke poengene heller... På rommet manglet det en dyne og pute og da dette ble spurt etter ble det ikke levert. Vi måtte ned i resepsjonen to ganger for å få ordnet det. Frokost ok. Litt dårlig luft/varmt. Beklager, men dette er ikke en service som kan skrytes av.

Svar fra eier

14. juni 2023

Hei, Takk for at du har tatt deg tid for å gi oss denne tilbakemeldingen. Det er viktig for oss. Jeg beklager at du ikke er helt fornøyd med oppholdet ditt. Det du sier her er noe jeg vil absolutt undersøke og følge opp med de ansatte. Ingen skal betale ekstra for å oppgradere et rom når det er vi som behøver å bytte rom. Gjerne send en mail direkte til oss med navnet på bestillingen. Håper at vi kan ønske deg velkommen igjen og levere en bedre opplevelse. Mvh Linda Service Crew Manager Quality Hotel Entry

Les mere

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

3.2.8.003 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.