Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Edvard Grieg

Møt oss

Elegant konferansehotell med episk fjellutsikt i Bergen

5 Store møterom
15 Mindre møterom
373 Hotellrom
2500 Stående deltagere
1905 Sittende deltagere

Quality Hotel Edvard Grieg ligger i rolige omgivelser i mellom Bergen flyplass og sentrum. Med lokaler for 2-1305 personer er vi perfekt for de fleste arrangementer. Gjester kan enkelt benytte seg av bybane, buss, taxi eller vår parkering.

Det finnes rikelig med muligheter når det er på tide med en velfortjent pause og vi kommer gjerne med våre anbefalinger. Etter møtet kan du trene av deg dagens stress med en intens treningsøkt i studioet vårt med inspirerende fjellutsikt. Eller samle kollegaene i vår bar og få frem konkurranse instiktet med en runde shuffleboard. 

Ta en nærmere titt på våre konferanselokaler i denne korte videoen.

Kontaktinformasjon

Våre konferanse- og møterom

Vårt konferanseområde strekker seg over to etasjer med panoramavinduer og slående utsikt. Med 20 rom for enhver anledning, inkludert vår beskjedne sal med en kapasitet på 1305 personer. Storskjermer og projektorer kommer som standard.

PC-projektor
Naturlig lys
Teleslynge
Wifi

Ekstra stort

1305
931 ㎡
Ekstra stort
936
936
1305

Juvelen på kronen er Troldsalen, et lokale av episke proporsjoner med store projektorskjermer og støttelerret. Lokalet kan også tilpasses ved å dele det inn i tre seksjoner dersom du ønsker det eller gjøres om til bankett med scene om kvelden.

Kapasitet

Troldsalen ligger i 1. etasje i umiddelbar nærhet til mingleområdet, terrasse og ikke minst popcorn og softisen. Her har vi også hatt bilutstillinger, konserter, bokseturnering og messer, så bare å tenke utenfor boksen til et arrangement her. Mulighetene er uendelige!

Klasserom 936 personer
Runde bord 936 personer
Kino 1305 personer

Utstyr

PC-projektor
Naturlig lys
Wifi
Whiteboard
Notatblokk
Mikrofon
Flip-over
Lerret
Teleslynge
Videokonferanse
TV-skjerm
Airplay

Stort

300
300 ㎡
Stort
40
200
50
240
300

Dette er vårt neste største møterom, Griegsalen. Ligger i 1. etasje like ved baren, terrassen mingleområdet og ikke minst popcorn- og softisen. Griegsalen har teppegulv, flere vindu og alt du trenger av teknisk utstyr.

Kapasitet

Griegsalen er også ideell til middager, banketter på kvelden og har hyggelig belysning til det. Kan i tillegg enkelt deles inn to rom for paralell sesjoner, grupper arbeid osv. 

Styrerom 40 personer
Klasserom 200 personer
Hestesko 50 personer
Runde bord 240 personer
Kino 300 personer

Utstyr

PC-projektor
Naturlig lys
Wifi
Whiteboard
Notatblokk
Mikrofon
Flip-over
TV-skjerm
Lerret
Teleslynge
Videokonferanse
Airplay

Mellomstort

75
50 ㎡
Mellomstort
30
44
30
50
75

Våre mellomstore rom passer perfekt for alt fra kurs, intervjuer og workshop. På rommene finner du alt av utstyr du måtte trenge for presentasjoner, med storskjerm og tilkoblinger inkludert.

Kapasitet

Disse rommene finner du i 2. etasje med store vinduer og flere har inspirerende skogs- og fjellutsikt. 

Styrerom 30 personer
Klasserom 44 personer
Hestesko 30 personer
Runde bord 50 personer
Kino 75 personer

Utstyr

PC-projektor
Naturlig lys
Wifi
Whiteboard
Notatblokk
Flip-over
TV-skjerm
Lerret
Teleslynge
Videokonferanse
Mikrofon
Airplay

Lite

16
36 ㎡
Lite
16

Blant våre mindre møterom finnes 2 stilfulle styrerom med smarte løsninger og Nespressomaskin som gjør sitt til at møtet blir supereffektivt. Resterende grupperom er perfekt for en workshop, intervju eller et mindre møterom.

Kapasitet

Vårt opprinnelige styrerom Vinje (14 personer) ligger nokså skjermet til i 1. etasje. Beyer (16 personer) er vårt nye styrerom og ligger i 2. etasje med den berømte skog- og fjellutsikten. 

Styrerom 16 personer

Utstyr

PC-projektor
Naturlig lys
Wifi
Whiteboard
Notatblokk
Flip-over
TV-skjerm
Lerret
Teleslynge
Videokonferanse
Mikrofon
Airplay

Mat & drikke

En sesongbasert treretters meny kommer som standard her, men vi elsker en utfordring: spør oss gjerne om å sette i stand en elegant bankett! Mellom konferanseøktene, kan vi hjelpe å døyve sulten med nybrygget te, kaffe, frukt, popcorn og iskrem.

Kaffe & te
Popcorn & softis
Sunn snacks
Bar

Dette finnes hos oss

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De tjenestene med strek over er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.

Hotell fasiliteter
  • Ladestasjon (elbil)
  • Parkering
  • Parkeringsplass for buss
  • Renseritjenester
  • Taxi
  • Treningsrom
  • Badstue
    • Room service
    • Shuttlebuss
    • Spa
    • Svømmebasseng
Mat og Drikke
  • Allergivennlig mat
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Lunsj
  • Middag
  • Popcorn & softis
    • Restaurant
    • Sunn snacks
    • Vegetariske alternativ
    • Økologiske alternativ
Utstyr
  • Flip-over
  • Lerret
  • Mikrofon
  • Naturlig lys
  • Notatblokk
  • PC-projektor
  • Teleslynge
    • TV-skjerm
    • Whiteboard
    • Wifi
    • Airplay
    • Videokonferanse
Arrangement
  • Bankett
  • Bryllup
  • Dagmøte
  • Fest
  • Julebord
  • Kick off
  • Konferanse
    • Kurs
    • Kveldsarrangement
    • Lite møte
    • Messe
    • Produktlansering
    • Seminar
    • Styremøter
Konferanseløsninger
  • Break-out room
  • Gruppeinnsjekk
  • Handikaptilpasset
  • Justerbar romstørrelse
  • Konferanselounge
  • Konferansesenter
  • Prosjektleder / kontaktperson
    • Egen tekniker
3.2.8.003 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.