Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende

basert på 60 anmeldelser.

3,5

61% besøkende anbefaler dette hotellet.
4
Renslighet
3,5
Sovekvalitet
4
Service
3,5
Verdi
3,5
Rom
4
Sted

5

Fantastisk opplevelse!!

17. februar 2015, , Ida O

Var nylig på Quality Airport Hotell Værnes, og opplevelsen var fantastisk. Ikke bare var det fantastisk service, men staben tok hensyn til både de som var gravide, hadde matallergier, og barn under ma...

Var nylig på Quality Airport Hotell Værnes, og opplevelsen var fantastisk. Ikke bare var det fantastisk service, men staben tok hensyn til både de som var gravide, hadde matallergier, og barn under matservering. Jeg var der i forbindelse med Kurs, og en av deltakerne hadde et barn med. Hotellansatte gjorde alt for at dette barnet fikk ei opplevelsesfylt helg. De fikset det slik at barnet fikk hele to konferanserom for seg selv. Dette er service! De utøvet også service for oss som deltakere. Flere av oss måtte ta fly seint på ettermiddagen, og fikk deretter beholde rommet uten problemer. Alt i alt en fin opplevelse. Og jeg anbefaler alle som skal overnatte på Stjørdal tar turen innom Quality Airport Hotell Værnes! - Ida

Svar fra eier

18. februar 2015

Kjære Ida, Tusen takk for at du tok deg tid til å dele dine opplevelser hos oss med andre brukere av Tripadvisor og for at du anbefaler andre å ta turen innom oss:) Jeg blir veldig glad når jeg leser din historie og stolt over personalet som bidro til at dere fikk et fint opphold - både store og små! Det er slik det skal være hos oss og vi håper det ikke blir for lenge til vi ses igjen. Hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

2

Ikke bra...

6. februar 2015, Oslo, Norge, Engely

+ for ; Ok frokost. God seng... Negative : Kaldt vann i dusjen, manglet dusjhandkle ene morgenen og varmt i kjøleskap (minibar). Kaldt på rommet første dagene, ble etterhvert noe bedre men ikke bra...

+ for ; Ok frokost. God seng... Negative : Kaldt vann i dusjen, manglet dusjhandkle ene morgenen og varmt i kjøleskap (minibar). Kaldt på rommet første dagene, ble etterhvert noe bedre men ikke bra. Slitt, spesielt det lille badet. Konklusjon : Står ikke i forhold til pris i det hele tatt sammenlignet med Scandic Hell for eks.

Svar fra eier

9. februar 2015

Kjære Engely, Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Jeg er svært lei for at ditt opphold ikke svarte til forventningene. Vi opplevde enkelte problemer med temperaturer på vann og rom enkelte dager i forrige uke og venter nå på rapport fra fjernvarmeleverandøren med hensyn til hva som var årsaken til dette. Så snart vi får brakt dette på det rene vil vi iverksette tiltak for å unngå at dette skjer igjen. Hva angår manglende bytte av dusjhåndkle og høy temperatur i minibar, så må vi gjennomgå rutinene våre for klarmelding av rom pånytt. Jeg kan forsikre deg om at vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og at vi vil gjøre vårt ytterste for å sørge for at disse forholdene bringes i orden. Vi håper at du gir oss en mulighet til å vise deg at vi kan bedre og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

5

Enkeltnatt med tidlig fly

2. februar 2015, Entebbe, tonymR8490HP

Hotellet ligger fint til og ivaretar gjester som skal med tidlige fly på en utmerket måte. Earlybird frokost er genialt. Hotellet ligger sentralt til og med fin nærhet til flyplassen. Det er likev...

Hotellet ligger fint til og ivaretar gjester som skal med tidlige fly på en utmerket måte. Earlybird frokost er genialt. Hotellet ligger sentralt til og med fin nærhet til flyplassen. Det er likevel et stille og rolig område.

Svar fra eier

6. februar 2015

Kjære tonymR8490HP :) Jeg er svært takknemlig for at du valgte å bo hos oss og for at du tok deg tid til å anmelde oppholdet her på Tripadvisor. Jeg blir veldig glad når jeg ser at du hadde et fint opphold og at du setter pris på vår sentrale beliggenhet i forhold til flyplassen. Vår frokostkonsept "Earlybird", er et tilbud som du vil finne på alle Quality Hotels i de nordiske landene og er ment nettopp å gjøre det enkelt for gjester som ikke har tid til å sette seg ned for å spise et ordinært frokostmåltid :) Vi håper at du snart besøker oss igjen og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Fint hotell

5. desember 2014, Trondheim, Norge, tearz

Litt misvisende navn da hotellet faktisk ligger i Stjørdal sentrum. Rommene var flotte og store nok. Fant ikke noe å peke på når det kom til renslighet. Frokosten var god. Hotellet ligger i sentru...

Litt misvisende navn da hotellet faktisk ligger i Stjørdal sentrum. Rommene var flotte og store nok. Fant ikke noe å peke på når det kom til renslighet. Frokosten var god. Hotellet ligger i sentrum så du har kort vei til resturanter og butikker. Kort vei til jernbanen vis du kunne tenke deg og dra inn til Trondheim en kveld, toget går hver time.

Svar fra eier

8. desember 2014

Kjære gjest, Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er godt å se at du hadde et fint opphold og at du satte pris på både hotellrommet og frokosten samt at renholdet var tilfredsstillende. Jeg noterer meg at du opplever hotellnavnet litt misvisende i forhold til beliggenheten vår i sentrum av Stjørdal. Vår erfaring er imidlertid at flere er kjent med Trondheim Lufthavn Værnes og hvor flyplassen ligger fremfor hvor man finner Stjørdal. Dette er bakgrunnen for valg av betegnelse på hotellet. Så får vi se om Stjørdal på sikt kan oppnå større kjennskap ute i den ganske verden:-) Vi ønsker deg i alle fall hjertelig velkommen til oss her på Stjørdal - ved flyplassen! Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Et topp sted for jobbseminar

3. november 2014, Trondheim, Norge, Merete M

Vi benyttet Quality Aiport Hotel Værnes til å arrangere et stort to-dagers seminar, med over 120 deltagere. Med så mange deltagere, behov for mye utstyr og flere møterom, er det veldig lett å forestil...

Vi benyttet Quality Aiport Hotel Værnes til å arrangere et stort to-dagers seminar, med over 120 deltagere. Med så mange deltagere, behov for mye utstyr og flere møterom, er det veldig lett å forestille seg noe rot. Men grunnet et utrolig profesjonelt team hos Quality Airport Værens, gikk alt på skinner. De hadde full kontroll til enhver tid og vi opplevde et utrolig godt samarbeid og god service. Alle er særdeles hyggelige og behjelpelige, og man føler seg godt ivaretatt. Møterommene er fine og teknisk utstyr fungerte utmerket. Det er også et stort pluss at hotellet er blitt veldig stilig etter oppsussingen. Det ser fresht og moderne ut, og det er god plass til mingling og kaffepauser utenfor møterommene. Kjøkkenet må også få rosende omtale. De serverte en veldig god og fristende lunsjbuffet. I tillegg var det mye god pausesnacks som det aldri gikk tomt for, noe det ble satt stor pris på hos deltagerne på seminaret. Vi kan anbefale Quality Airport Hotel Værnes til konferansebruk, og kommer garantert til å benytte hotellet igjen ved kommende arrangementer. Med vennlig hilsen Merete Myhr

Svar fra eier

4. november 2014

Kjære Merete, Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding, og for at dere valgte å legge konferansen hit til oss. Vi vil også takke for din anbefaling overfor andre seminar- og konferansearrangører. Som direktør er det virkelig rørende å lese din tilbakemelding. Vi arbeider hver dag med utgangspunkt i våre grunnverdier; kunnskap, omtanke og logistikk. Da er det veldig hyggelig å se at det er nettopp disse forholdene du trekker frem som positivt i forbindelse med arrangementet. Jeg skal sørge for at alle våre medarbeidere får tilbakemelding på dette. Vår filosofi er "bekymringsløse møter" og dette innebærer at vi ønsker at dere som arrangører skal ha følelsen av å være godt ivaretatt hele veien fra planlegging til evaluering. Vi ønsker kort og godt å bli best på møter og vi gleder oss til å kunne ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

2.170.161.986 25

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Bookingkode må oppgis

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK