Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Airport Hotel Værnes Stjørdal ,  Norge

Se alle hotell i Stjørdal, Norge

Quality Airport Hotel Værnes

Stjørdal,  Norge

Quality Airport Hotel™ Værnes er et fullservice konferansehotell med sentral beliggenhet i Stjørdal og kort vei til flyplass, buss og tog. Fri parkering i umiddelbar nærhet. Frokost fra 05.00. Trådløst Wi-Fi.

Quality Airport Hotel Værnes 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Airport Hotel Værnes

61% av våre besøkende anbefaler dette hotellet

basert på 210 anmeldelser.
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
5

Super service!

13. mars 2017, Oslo, Norway, Gamygeek

Hyggelig betjening, lekkert hotell, god service og stille rom. Ligger i nærheten av kjøpesenter, restauranter og en bensinstasjon. Parkeringen var også grei. De var hjelpsomme på alle måter, og strakk…

Hyggelig betjening, lekkert hotell, god service og stille rom. Ligger i nærheten av kjøpesenter, restauranter og en bensinstasjon. Parkeringen var også grei. De var hjelpsomme på alle måter, og strakk seg for å gjøre oppholdet bra. Bra mat også!

Svar fra eier

14. mars 2017

Kjære Gamygeek, Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og for at du tok deg tid til å dele dine opplevelser med oss og andre reisende. Jeg blir veldig glad når jeg leser at du hadde det bra hos oss og at personalet tok godt vare på deg. Vi håper at du snart besøker oss igjen og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen
5

Superhyggelig hotell!!!

11. mars 2017, Oslo, Norge, 833espenj

Om du ønsker deg et hyggelig opphold hvor rengjøringspersonalet skriver hyggelige lapper til deg hver dag, fine rom og god mat er dette stedet! Et av de beste hotellene jeg har vært på uten tvil! Anbe…

Om du ønsker deg et hyggelig opphold hvor rengjøringspersonalet skriver hyggelige lapper til deg hver dag, fine rom og god mat er dette stedet! Et av de beste hotellene jeg har vært på uten tvil! Anbefales på det sterkeste.

Svar fra eier

13. mars 2017

Kjære 833espenj, Tusen takk for at du valgte å overnatte hos oss og for at du tok deg tid til å dele dine opplevelser med oss og andre reisende. Jeg blir veldig glad og stolt når jeg leser at vårt hotell er et av de beste hotellene du har vært på og at du anbefaler andre å besøke oss. Vi lover å gjøre det vi kan for at de skal få samme opplevelse som deg. Hjertelig velkommen tilbake og vi håper vi ser deg snart. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen
3

Gjennomsnittlig hotell.

25. februar 2017, Oslo, Norge, Des1991

Kvalitet er det på dette hotellet, men det at det manglet en liten kjøleskap på rommet, og at det bare ble gitt ett håndkle på baderommet ødela mitt hovedinntrykk. De to tingene på plass hadde gitt to…

Kvalitet er det på dette hotellet, men det at det manglet en liten kjøleskap på rommet, og at det bare ble gitt ett håndkle på baderommet ødela mitt hovedinntrykk. De to tingene på plass hadde gitt toppscore. Flinke og imøtekommende ansatte. Det er nok ledelsen som har gitt pålegg om å ikke gi ekstra håndkle og ha kjøleskap på rommet.

Svar fra eier

27. februar 2017

Kjære Des1991, Tusen takk for at du valgte å overnatte hos oss og for at du tok deg tid til å dele dine inntrykk med oss. Det er fint å se at du hadde et hyggelig opphold og at du opplevde personalet som flinke og imøtekommende. I forhold til kjøleskap på hotellrommene våre så er disse byttet ut til fordel for vårt kjedekonsept "Lounge 24". L24 er en 24 timers kioskservice i lobbyen hvor våre gjester kan finne mat- og drikkevarer, frukt kaffe, te samt enkle nødvendigheter og på denne måten slippe å måtte gå ut av hotellet. Dersom du har behov for å oppbevare noe kjølig er resepsjonen behjelpelige med dette. Med hensyn til håndkle på rommet så er det hos oss standard med ett sett på enkeltrom og doble sett på dobbeltrom. Dette er av hensyn til miljøet. Har du behov for flere håndklær under oppholdet er det bare å henvende seg til resepsjonen eller etasjepersonalet vårt så er de behjelpelige med dette. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen
5

Greit konferace hotell

16. februar 2017, Trondheim, Norge, B1675LNmaryh

Veldig hyggelig betjening på hele hotellet, fungerer godt på møterom. Utsøkt mat med egen soussjef som byr på hjemmelaget gravlaks og senneps saus, den samme kokken sto og stekte hjerte lapper på Vale…

Veldig hyggelig betjening på hele hotellet, fungerer godt på møterom. Utsøkt mat med egen soussjef som byr på hjemmelaget gravlaks og senneps saus, den samme kokken sto og stekte hjerte lapper på Valentines frokosten. Takk for meg.

Svar fra eier

27. februar 2017

Kjære B1675LNmaryh, Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å dele dine opplevelser med oss! Det er veldig fint å se at du hadde en vellykket konferanse hos oss og at personalet tok godt hånd om deg. Så er det ekstra hyggelig å se at vår soussjef gjorde et godt inntrykk på deg :-) Hjertelig velkommen tilbake til oss. Vi håper at det ikke blir lenge til neste gang. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen
3

Bra hotell

12. februar 2017, Oslo, ChristianHellevang

Dette er et bra hotell. Jeg betalte 150 kroner fra flyplassen til hotellet med taxi, så det går helt fint å komme seg fra flyplassen til hotellet. Hotellet har svært hyggelige ansatte. Jeg fikk et fin…

Dette er et bra hotell. Jeg betalte 150 kroner fra flyplassen til hotellet med taxi, så det går helt fint å komme seg fra flyplassen til hotellet. Hotellet har svært hyggelige ansatte. Jeg fikk et fint rom, men det var tepper på rommet selv om jeg hadde kontaktet hotellet på forhånd og spurt om rom uten tepper. Frokosten var god, men det vil alltid være en utfordring å holde maten fersk når man serverer frokost over et lengre tidsrom.

Svar fra eier

13. februar 2017

Kjære Christian, Tusen takk for at du valgte å overnatte hos oss og for at du deler dine erfaringer med oss og andre reisende. Jeg blir glad når jeg ser at du hadde et fint opphold og at du følte deg godt ivaretatt. Så beklager jeg at du ikke fikk et teppefritt rom slik du hadde bedt om. Det skal vi sørge for å få riktig neste gang du besøker oss :-) Vi håper at det ikke blir lenge til og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen
2.460.213.000 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.