Go to main content
Skjul

Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Oppgrader til neste versjon Ikke vis denne meldingen igjen

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende,

basert på 29 anmeldelser.

3

39% besøkende anbefaler dette hotellet.
3,5
Sted
3
Rom
3
Service
2,5
Verdi
3,5
Renslighet

3

Flott hotell, ødelagt av restemat!

14. april 2014, , Tom N

Var på konferanse på hotellet i 5 døgn. Det er et flott hotell med super beliggenhet midt i Stjørdal sentrum. Fint rom med stort fjernsyn og godt renhold! Stort sett hyggelig betjening/personale...

Var på konferanse på hotellet i 5 døgn. Det er et flott hotell med super beliggenhet midt i Stjørdal sentrum. Fint rom med stort fjernsyn og godt renhold! Stort sett hyggelig betjening/personale. Bakdelen var at deler av maten;spesielt til lunch, var gammel. Noen av rettene som stod i buffeten den ene dagen, ble brukt både 1-2 dager etterpå; forkledd i en annen form. Opplevde at en sjokolademousse ble tatt frem 3 dager på rad; de 2 siste dagene tilbredt oppi noen slags terteskjell. En kake hadde krem som var skilt seg og smakte gammelt. Hvis dette er noe sparetiltak; så er det veldig lite bra i lengden! Kan legge til at de for øvrig hadde den beste "Tilslørte bondepike"-desserten jeg noen gang har smakt. Den var nydelig; men ikke fullt så nydelig da den sto på dessertbordet dagen etterpå; 1 dag gammel... I konferanseavdelingen fikk vi også gammel, tørr, smakløs krydderkake 4 dager på rad. Da jeg klaget; ble det sprutet sjokoladesaus over den og dandert med noe sjokoladepynt; samme kaken... Den siste dagen hadde de heldigvis byttet den ut med en god nøttekake. Her er det forbedringspotensiale.

Owner response

22. april 2014

Kjære Tom, Først ønsker jeg å takke deg for at du tok deg tid til å gi oss din vurdering. Det er hyggelig å lese at du fant hotellets beliggenhet hensiktsmessig, at du synes at hotellrommet var fint, at renholdet var bra og at personalet var hyggelige. Så vil jeg på vegne av kjøkkenet beklage at lunsjtilbudet og kakene til pausematen ikke svarte til forventningene. Mat er et satsningsområde hos oss og dette var derfor svært overraskende og nedslående lesning. Jeg kan forsikre deg om at dine tilbakemeldinger vil bli gjennomgått med hotellets mat- og drikketeam omgående med tanke på umiddelbare utbedringer. Jeg håper at vi ved en senere anledning kan få muligheten til å vise deg at vi kan mye bedre enn dette. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

3

Fine konferansefasiliteter nær Værnes

29. desember 2013, Hemsedal, Norge, gunnnorway

Fine konferansefasiliteter - vi hadde konferanserom på bakkeplan, med god servering og god teknisk hjelp. Rommet jeg bodde på 2 netter var oppusset og hadde det jeg trengte. Hotellet leverer det de...

Fine konferansefasiliteter - vi hadde konferanserom på bakkeplan, med god servering og god teknisk hjelp. Rommet jeg bodde på 2 netter var oppusset og hadde det jeg trengte. Hotellet leverer det de skal, men dette er ikke et sted du husker du har bodd på særlig lenge.

Owner response

22. januar 2014

Kjære gjest! Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din vurdering. Dette betyr svært mye for oss i vårt arbeide for stadig å bli bedre. Jeg er veldig glad for at du opplevde vår nye konferanseavdeling på en positiv måte samt at både mat, teknisk bistand og hotellrommet svarte til forventningene. Dersom du har forslag til hvordan vi kan gjøre oppholdet hos oss enda mer minneverdig håper at jeg at du kan sende meg dine tanker på kim.engan.strand@choice.no Jeg håper forøvrig at det ikke blir altfor lenge til du besøker oss igjen og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Middels

21. september 2013, , Oeidesen

Greit hotell, men servicen var ikke noe særlig hos enkelte i resepsjonen/bar. Vi bodde her i 5 dager. Da jeg spurte om å få lade tlf i resepsjonen, mens vi satt restauranten, fikk jeg ett sjokkerende...

Greit hotell, men servicen var ikke noe særlig hos enkelte i resepsjonen/bar. Vi bodde her i 5 dager. Da jeg spurte om å få lade tlf i resepsjonen, mens vi satt restauranten, fikk jeg ett sjokkerende "NEI det kan jeg ikke" til svar. Da vi spurte om ismaskinen i resepsjonen fikk vi ørten forskjellige svar fra de ansatte. Rommet var bra størrelse, men hotellet har ikke alle normale norske kanaler, og tv'en var en liten boks Som var umulig å se på fra sengen.

Owner response

28. september 2013

Hei, Tusen takk for din tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på da det gir oss muligheten for å bli bedre. Det er beklagelig at du opplevde å ikke få hjelp til å lade telefonen i resepsjonen hos oss. Dette skal normalt sett ikke være et problem da vi alltid har ulike ladere liggende nettopp til slike formål. Når det gjelder soft-is maskinen vår, så er denne en del av vårt konferanse/pausematkonsept og er tilgjengelig kun i konferanseavdelingens åpningstider og da kun for de av våre konferansekunder som har dette inkludert i sine pakkepriser. Vi ser imidlertid at vi må ta en intern gjennomgang på dette slik at våre gjester får tydelige svar uavhengig av hvem de spør. Med tanke på TV kanaler så vurderer vi løpende å utvide vårt kanaltilbud og i forhold til utskiftning av våre TV er gjøres dette fortløpende. I dag har vi flatskjermer på alle ny-renoverte rom og tar sikte på at alle våre rom skal være utstyrte med flatskjermer i løpet av 2014. Jeg beklager at du ikke opplevde å få den hjelpen du hadde behov for og at svarene du fikk vedrørende soft-is maskinen var forvirrende men håper at mitt svar var klargjørende. Vi håper naturligvis også at du besøker oss ved en senere anledning og ta gjerne kontakt direkte med meg på; kim.engan.strand@choice.no eller på mobil:90755659 om det skulle være noe jeg kan bistå deg med. Hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

2

Kaldt og dårlig mat

27. juni 2013, Nord-Trondelag, Norway, Kathrine K

Hotellet er nyoppusset, men dessverre er det fortsatt tepper overalt inkludert møterom og mstsal; uhygienisk og ekkelt. Alle lokaler foruten møterommet var beinkalde og vi måtte be resepsjonisten...

Hotellet er nyoppusset, men dessverre er det fortsatt tepper overalt inkludert møterom og mstsal; uhygienisk og ekkelt. Alle lokaler foruten møterommet var beinkalde og vi måtte be resepsjonisten lukke ytterdøra da vi frøs i restauranten. Hadde bestilt lunsjtallerken hvorav en skulle være gluten og melkefri, og blir avspist med en utpreget kjedelig salat uten alt kun ned billig strimlet kokt skinje mens øvrige selskapet fikk nydelig lunsj med spennende kjøtt. Det glutenfrie brødet ble servert kaldt og anbefaler alle som serverer det slik å smake selv: skikkelig dårlig! Ble og servert ordinært smør som ikke tåles. Dette vitner om elendige rutiner og manglende kunnskap. Dårlig rett og slett.

Owner response

4. juli 2013

Kjære Kathrine, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er svært viktig for oss å få høre fra våre gjester når vi ikke leverer som forventet. Dette gjør det mulig for oss å stadig bli bedre. Jeg beklager på vegne av kjøkkenet at vi ikke var i stand til å levere tilfredsstillende kvalitet på gluten/melkefri mat til deg. Dette er normalt ikke et problem. Her må vi imidlertid tydeligvis gjennomgå våre opplærings- og kontrollrutiner. Når det gjelder tepper i konferanserommene er dette av hensyn til trinnlyd, akustikk og støy men for ordens skyld opplyser jeg om at hotellet også har teppefrie konferanserom. For lav temperatur i restaurant som følge av at hoveddøren sto i åpen stilling vil bli fulgt opp videre av resepsjonen. Ta gjerne kontakt med meg direkte på; kim.engan.strand@choice.no for videre drøftelser. Med vennlig hilsen Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

2

Ikke bra

16. mai 2013, Moss, Norge, paven66

Har akkurat bodd her i 2 netter. Nå som vi har kommet til 2013, så burde vel hotellet skaffe seg flat skjerm av en str. Her var det gammelt rør tv, maks 19". Holder ikke. Rommet var greit. Bodde i...

Har akkurat bodd her i 2 netter. Nå som vi har kommet til 2013, så burde vel hotellet skaffe seg flat skjerm av en str. Her var det gammelt rør tv, maks 19". Holder ikke. Rommet var greit. Bodde i tileggsbygget. Men frokosten var vel lav mål. Så ut til å være hotellets politikk å ikke fylle opp med varm mat før det virkelig var tom. Dette gjaldt begge dagene. Bruker dette hotellet grunnet at det ligger i nordicchoicehotels kjeden. Og at det er gå avstand til Statoil kontor bygget. Men må nok vurdere og bo på Rica Hell neste gang. Visst det ikke blir bedre på dette hotellet

Owner response

21. mai 2013

Kjære gjest, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din vurdering. Dette betyr mye for oss i vårt arbeide med å forbedre våre tjenester. Vi beklager virkelig at du opplevde manglende oppfylling av varmmat til frokost. Frokosten er fokusområde hos oss og dette var derfor nedslående. Her må vi tydeligvis gjennomgå rutinene på nytt. Når det gjelder TV så er vi i en kontinuerlig prosess for utskifting av disse og har nå byttet på omlag 50% av hotellrommene. Ved neste opphold anbefaler vi derfor at du ber om et rom med flatskjerm. Ta gjerne kontakt med meg direkte for en samtale ved ditt neste opphold hos oss. Jeg setter pris på gode og konstruktive samtaler med våre gjester. Med vennlig hilsen Quality Airport Hotel Værnes Kim Engan Strand Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

1.920.149.256 26