Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Airport Hotel Stavanger Sola ,  Norge

Se alle hotell i Sola, Norge

Quality Airport Hotel Stavanger

Sola,  Norge

Quality Airport Hotel Stavanger er et populært konferansehotell sentralt plassert ved Solastranden og Stavanger Lufthavn. Med 273 rom og innbydende fasiliteter, er dette basen for å utforske regionens mange attraksjoner.

Quality Airport Hotel Stavanger 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Sustainability rating
8,0
av 10
Sustainability rating

Dette er vår egen bærekraftsvurdering som gir en indikasjon på hvordan hvert hotell presterer innen flere ulike bærekraftsområder. Vurderingen er basert på et snitt fra de siste 7 dagene.

8,0
av 10
Vurdering av Quality Airport Hotel Stavanger

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Utvalg av målene til Strawberry
Klimanøytralitet innen 2030

Målet vårt er å bli klimanøytrale i vår egen virksomhet innen 2030, og samtidig halvere utslippene i våre leverandørkjeder.

Mindre matsvinn innen 2030

Vi jobber hardt og aktivt for å redusere matsvinnet i vår virksomhet med 50 % innen 2030.

Vurdering fra TripAdvisor

4
454 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
1

Er det Quality å IKKE gi servering etter 23:00 ??

12. desember 2023, , Erlen C

Sjekker inn 23:25 og betaler nesten 3000 Nkr!!(for en natt) og ber om å få kjøpe en øl, og får beskjed om at det ikke er mulig?? Altså stengt ? Seriøst !! Neste gang reisebyrået bestiller dette hotell…

Sjekker inn 23:25 og betaler nesten 3000 Nkr!!(for en natt) og ber om å få kjøpe en øl, og får beskjed om at det ikke er mulig?? Altså stengt ? Seriøst !! Neste gang reisebyrået bestiller dette hotellet blir det umiddelbart bytte til hotell i byen i stedet.
Les mere
3

Ingen roomservice

13. april 2024, , Silje E

Hyggelige ansatte og god mat. Forøvrig elendig og ikke-eksisterende roomservice. I dusjen må en velge mellom svakt trykk og vannstråler som «stikker». Koselig atmosfære i lobbyen og i resturantområde.…

Hyggelige ansatte og god mat. Forøvrig elendig og ikke-eksisterende roomservice. I dusjen må en velge mellom svakt trykk og vannstråler som «stikker». Koselig atmosfære i lobbyen og i resturantområde. «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Les mere
2

Vegg-til-vegg-tepper i 2023?

19. september 2023, , Freddy Sårheim B

At Quality Airport Sola I 2023 framleis tvingar gjestar til å bu på rom med vegg-til-vegg-tepper, ingen støpsel ved seng og eit bad som har ein standard du heller forventar å finne på eit herberge enn…

At Quality Airport Sola I 2023 framleis tvingar gjestar til å bu på rom med vegg-til-vegg-tepper, ingen støpsel ved seng og eit bad som har ein standard du heller forventar å finne på eit herberge enn på eit hotell - og tar 2000,- for natta, er rett og slett skandaløst.
Les mere
4

Enkelt og greit

22. juni 2023, Sandvika, Norge, SteinA740

Fine rom med fin utsikt til flyplassen. Jeg var overrasket hvor lite jeg hørte til flyene med vinduene lukket ... Rommet var rent og pent og virket godt vedlikeholdt. Personalet var imøtekommende og…

Fine rom med fin utsikt til flyplassen. Jeg var overrasket hvor lite jeg hørte til flyene med vinduene lukket ... Rommet var rent og pent og virket godt vedlikeholdt. Personalet var imøtekommende og hyggelige. Jeg savnet skilting til treningsrom og bedre informasjon enn det jeg så på skjermene i heisen. Litt vanskelig å få med seg alt på vei opp til 4. etasje. Frokosten var variert, men litt kjedelig. De har gått for noen smaå klyper for å forsyne seg med laks / ost / pålegg / osv. De er søte, men ikke helt det rette verktøyet til alt det var satt ut til.
Les mere
3

Krøll på tråden

10. juni 2023, , Atle F

Var med i et større arangemang, 1. - 4. Juni. Det begynte med parkeringsproblemer som ble avvist av en arrogant direktør. Vi var ca 80 personer som ønsket middag. Mange ble avvist pga manglende bordb…

Var med i et større arangemang, 1. - 4. Juni. Det begynte med parkeringsproblemer som ble avvist av en arrogant direktør. Vi var ca 80 personer som ønsket middag. Mange ble avvist pga manglende bordbestilling. Direktøren påsto, igjrn arrogant, at reseptionen hadde opplyst om bordbestilling. Dette var ikke tilfellet. Vi opplevde ved flere anledninger en arrogant holdning fra hotelldirektør. Det var ikke utført renhold på rommet disse dagene. Måtte be om ekstra håndklær da hele badegulvet fløt av vann etter en dusj. Så til det positive. Kjøkkenet serverte helt i toppklasse. En svært hyggelig kar i reseptionen som var svært hjelpsom og serviceinnstilt.

Svar fra eier

11. juni 2023

Hei Atle F, Så kjekt at dere valgte å komme tilbake til oss for deres arrangement og tusen takk for din tilbakemelding! Slik det både var avtalt med arrangør på veine av hotellet både rundt parkering og bespising- la vi alt til rette (med unntak av 5biler- som vi dessverre ikke klarte å flytte på i tide) - dette beklager vi fortsatt selvfølgelig på det sterkeste, men føler vi løste det på en god måte med både utviddet plass til dere, tilbud om plen til disposisjon samt godt humør fra våres ansatte. Beklager til dere, som oppfattet meg som arrogant- overhode ikke min meining eller min holding. Så beklager en gang til! Jeg, sammen med mitt team gikk gjennom med arrangør både rundt betingelser og opplegg for hele helgen- der det fra våres side ble anbefalt felles bespising for dere på ankomstdagen- men dessverre var det ikke ønskelig. Derfor gjenstod kun våres a la carte restaurant til disposisjon, som dessverre ikke klarer 80 gjester samtidig, men den fylles opp med bordbestilling- her har vi helt sikkert noe å lære av til neste gang, så selvfølgelig tar vi dette med oss videre. Å så helt til sist renhold, muligt vi glemte å dele den informasjonen også ved innsjekk- så igjen må jeg beklage på det sterkeste- selvfølgelig vasker vi rommet når gjesten ønsker, vi må bare ha beskjed på forhånd- miljø er viktig for oss, så overnattingsrom er det gjesten som bestemmer hvis renholdspersonellet skal gå inn og re-opp. Jeg deler med meg både ris og ros til mine flotte kollegaer, både på kjøkken og service å så ser jeg frem imot å hilse dere velkommen ved en annen anledning!

Les mere

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

3.2.8.003 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.