Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende

basert på 67 anmeldelser.

4

75% besøkende anbefaler dette hotellet.
4
Rom
4,5
Renslighet
3,5
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service

4

Veldig bra

20. mai 2015, Hovden, Norge, Havard2014

Bodde bare en natt i nyrenovert superior rom. Rommet var ikke stort, men det fungerte bra. Gode senger ( som alltid hos Choice....irriterend mange puter!). Minibar og stor flatskjerm. WiFi fungerte b...

Bodde bare en natt i nyrenovert superior rom. Rommet var ikke stort, men det fungerte bra. Gode senger ( som alltid hos Choice....irriterend mange puter!). Minibar og stor flatskjerm. WiFi fungerte bra. Badet lite men effektivt. Frokosten (fra 05:00) var veldig bra og utvalget stort. Shuttlebuss til heliport og flyplass (50kr) var helt supert. Dette blir mitt hotell på Sola i fremtiden.
Les hele anmeldelsen Lukk

5

Flotte dager på Sola

8. mai 2015, Haugesund, Norge, Andreas M

Overnattet fra mandag til torsdag. Hyggelig å bli gjenkjent av personer som har jobbet der i mange år. Oppsvingen er blitt meget vellykket. Og de har verdens beste is til dessert. Du hører nok flyene ...

Overnattet fra mandag til torsdag. Hyggelig å bli gjenkjent av personer som har jobbet der i mange år. Oppsvingen er blitt meget vellykket. Og de har verdens beste is til dessert. Du hører nok flyene fram til kl 23, og oppstart ca 5.50. Men særlig hvis du har rom mot vest, er dette uproblematisk.

Svar fra eier

11. mai 2015

Kjære Andreas M, Takk for at du ennå en gang valgt at bo hos oss når du besøkt vår flotte by. Det er alltid like hyggelig å se at gjestene våre kommer tilbake gang på gang. Vi er stolte av våres nye bufeet, der du kan nyte den deilige hjemmelagete isen! Hjertelig velkommen tilbake! MVH Linda Femerius

Les hele anmeldelsen Lukk

3

I ny innvendig drakt

2. mai 2015, Kristiansand, Norway, GeirPaaEg

Hotell ned mange gode kvaliteter. Det er renovert innvendig nylig, så rommene er blitt bra. Eneste som trengs nå er utvendig løft. Litt lite treningsprogram, men bra konferanse. Bra frokost, men tre...

Hotell ned mange gode kvaliteter. Det er renovert innvendig nylig, så rommene er blitt bra. Eneste som trengs nå er utvendig løft. Litt lite treningsprogram, men bra konferanse. Bra frokost, men trekk for slurvete renholdsrutiner. Tilbakemelding gitt, så jeg forventer at det er like bra som de andre avdelinger neste gang jeg kommer hit. Noe lytt på rommet.

Svar fra eier

6. mai 2015

Hei GeirPaaEg, Takk for at du valgt Quality Airport Hotel Stavanger! Vi er helt enig med deg at det har skjedd store endringer siden 2014. Så å si hele 1. etasjen er totalrenovert som inkluderer konferanseavdelingen, restaurantene, baren, resepsjonen, fellesområdene og trimrommet, i tillegg til 116 nye flotte Superiorrom. Selvføldelig jobber vi hele tiden med å forbedre vår service. Vi vil ta din tilbakemelding videre til renhold slik at rutinene forbedres. Nok en gang, tusen takk for både besøk og feedback og hjertelig velkommen tilbake til oss skal du være! Med vennlig hilsen,

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Fint og nyoppusset hotell ved flyplassen.

30. april 2015, Roma, Italia, Jantorehoem

Dette passer meg meget fint å overnatte på når jeg skal ut på sjøen til jobb. Altid god service, personalet er blide og vil hjelpe deg om det er noe du lurer på. Frokosten er god, det er mye å velge i...

Dette passer meg meget fint å overnatte på når jeg skal ut på sjøen til jobb. Altid god service, personalet er blide og vil hjelpe deg om det er noe du lurer på. Frokosten er god, det er mye å velge i. Så dette vil jeg anbefale.

Svar fra eier

6. mai 2015

Kjære Jantorehoem, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her på TripAdvisor, det setter vi pris på. Veldig kjekt at du har vært fornøyd med ditt opphold hos oss! Vi skal gjøre vårt beste for at dine fremtidige opphold skal bli like bra. Det er kjekt å få tilbakemelding på at personalet og service er på topp, dette er noe vi prioriterer høyt! Vår kjøkkensjef og hans kollegaer gjør en utmerket jobb med å utvikle frokostbuffeten, og jeg skal videreformidle dine positive opplevelser av buffeten til dem. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake! Med vennlig hilsen,

Les hele anmeldelsen Lukk

3

Flott hotel, dårlig service restaurant

14. april 2015, Sola, Norge, jap672015

Reiser mye I jobb sammenheng og har mange overnattinger ila året. Airport hotellet I Stavanger har jeg ikke vært på lenge, da det er mest sentrum jeg bor. Flotte rom og hyggelig resepsjon. Skulle ned ...

Reiser mye I jobb sammenheng og har mange overnattinger ila året. Airport hotellet I Stavanger har jeg ikke vært på lenge, da det er mest sentrum jeg bor. Flotte rom og hyggelig resepsjon. Skulle ned å spise I restauranten og det ble en dårlig opplevelse. Kelneren kom til bordet raskt med menyen og tok bestilling etter 10 min ventetid. Hadde vi vært flere kunne det vært akseptabelt. Ingen anbefalinger om dagens rett, men fikk bestilt mat og vin. Vinen kom raskt på bordet og ingen tilbud av vann som jeg mener automatisk skal hentes ved vinkjøp. Ingen brød på bordet mens andre ble servert dette. Da maten kom hadde jeg bestilt en forandring på tilbehøret som ikke ble etterfulgt. De tok ut dette men kom aldri med ny. Chipsen var oversaltet så den kunne ikke spises. Da jeg skulle betale varslet jeg 2 ganger og ble sittende 15 min med uforrettet sak. Gikk da til resepsjonen og han beklaget veldig. Hentet hovmester slik at jeg kunne betale men fikk beskjed at jeg måtte sette meg tilbake på bordet. Da hele seansen var ferdig og jeg gikk til heisen ropte resepsjonisten meg bort og beklaget enda en gang og gav rabatt på regningen. Han reddet nesten hele hotellets renommé I mine øyne ved å gi meg anerkjennelse for den dårlige erfaringen. Synd å si men skal være fulle hotell før jeg velger dette igjen.

Svar fra eier

17. april 2015

Kjære jap672015. Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding på TripAdvisor. Dette er utrolig viktig for oss for at vi skal kunne forbedre vårt arbeid ovenfor våre gjester. Jeg ser at ditt besøk i Brasserie X ikke har gått som forventet og det er vi veldig lei oss for. Her har våre interne rutiner feilet, det legger vi oss helt flate for. Det er ikke en slik opplevelse du skal ha! Vi måles kontinuerlig gjennom tilbakemeldinger fra våre gjester og scorer normalt høyt på service, men dette hjelper derimot lite i ditt tilfelle. En travel kveld er ingen unnskyldning for å ikke levere den service som er forventet, og jeg ville sette meget stor pris på om du kan kontakte vår kjøkkensjef direkte for videre oppfølging. Han er ansvarlig for Brasserie X, og ønsker gjerne å høre fra deg. Hans e-postadresse er tommas.fokdal@choice.no. På den andre siden er det veldig kjekt at du var fornøyd med hotellets fasiliteter og våre fantastiske resepsjonister. Jeg håper at vi får muligheten til å vise deg at vi kan så mye bedre neste gang du skal bo på hotell i regionen! Med vennlig hilsen Jan Azar Karadas Sales and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

2.200.163.775 28

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Bookingkode må oppgis

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK