Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Se alle hotell i Jessheim, Norge

Quality Airport Hotel Gardermoen

Jessheim,  Norge

Quality Airport Hotel Gardermoen er et fullservice konferansehotell beliggende i landlige omgivelser rett ved Oslo Lufthavn Gardermoen. Som et av Norges ledende konferansehotell med kapasitet på inntil 1100 personer er du sikret en vellykket konferanse.

Quality Airport Hotel Gardermoen 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Airport Hotel Gardermoen

68% av våre besøkende anbefaler dette hotellet

basert på 371 anmeldelser.
4
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
3

Greit hotel, men ikke noe utover det.

25. august 2016, , Birgit H

Har vært her flere ganger. Rommene er helt greie, ikke spesielt fine. Renholdet er bra. Noen av rommene er gamle og man kan ikke regulere temperatur på enkelte av rommene. Noen ganger er rommene is k…

Har vært her flere ganger. Rommene er helt greie, ikke spesielt fine. Renholdet er bra. Noen av rommene er gamle og man kan ikke regulere temperatur på enkelte av rommene. Noen ganger er rommene is kalde og andre ganger veldig varme. Sengene er veldig gode! Stor og god dusj. Bra teknisk opplegg for å kunne jobbe med PC på rommet. Frokosten er veldig bra, her finner du så godt som alt. Lunsjbufféen er også veldig bra, men hovedrettene her kan variere. Nå disse dagene bestod hovedretten til lunsj av fisk og en dårlig pastarett. Ikke noe å skryte av, men liker at du kan velge mellom mye salat og skalldyr, oster osv.. Dessertbordet til lunsjen er OK, men det tømmes fort og da tar det tid før det fylles på. Ingenting som utmerker seg her av utvalget. Middagen på kvelden har aldri vært helt perfekt etter min mening. Flere av mine kollegaer mener det samme. Rettene er gode, helt grei middag, men ikke noe mer enn det. Ingen smaker som imponerer. Lokalet man spiser frokost, lunsj og middag i er utrolig dårlig i forhold til lyd. Det blir utrolig mye lyd og man gleder seg til å komme ut der fra! Betjeningen er hyggelig, hjelpsomme og blide. Konferanserommene er godt utstyrt, men alltid veldig kalde. Ta med ullvang genser, jakke eller ett godt skjerf for her fryser man hver gang.
Les hele anmeldelsen
5

Kjempe koselig betjening

25. august 2016, Trondheim, Norge, J9759PSfrankj

Dette var virkelig et fint sted. Selv med oppussing i endel av hotellet var dette et veldig bra hotel. Takket være en koselig betjening osv. Hit skal jeg igjen. gleder meg til neste selgerkurs her. M…

Dette var virkelig et fint sted. Selv med oppussing i endel av hotellet var dette et veldig bra hotel. Takket være en koselig betjening osv. Hit skal jeg igjen. gleder meg til neste selgerkurs her. Mvh Frank
Les hele anmeldelsen
3

Pene rom

25. august 2016, , Bjørnar R

Var her noen dager i forbindelse med jobb og kort oppsummert var opplevelsen slik: -pene nyoppussede rom, bra standard. -hyggelig personale -maten var ikke noe å hoppe i taket for, veldig kjedelig mid…

Var her noen dager i forbindelse med jobb og kort oppsummert var opplevelsen slik: -pene nyoppussede rom, bra standard. -hyggelig personale -maten var ikke noe å hoppe i taket for, veldig kjedelig middag med tørr kalkun. Buffeen levde ikke opp til forventningen. -konferanserommet var gammelt og har et oppgraderingsbehov.
Les hele anmeldelsen
3

Slitt hotell under oppussing

24. august 2016, , Sten S

Et mye brukt hotell på Gardermoen med behov for oppgradering. Det var oppussingsaktivitet i store deler av hotellet. Hyggelig og god service i resepsjonen, noe annen tone og service i frokostsalen. Fr…

Et mye brukt hotell på Gardermoen med behov for oppgradering. Det var oppussingsaktivitet i store deler av hotellet. Hyggelig og god service i resepsjonen, noe annen tone og service i frokostsalen. Frokosten av grei ingen høydare. Gratis parkering.
Les hele anmeldelsen
4

bra sted for konferanse

23. august 2016, Oslo, Norge, wenchec2016

Hyggelig ansatte som gjorde sitt ytterste for at vi skulle ha det bra. Med sykdom blant personalet så vi hvordan de ansatte tok nye roller og utfordringer på strak arm. Men konferanser bør legger ette…

Hyggelig ansatte som gjorde sitt ytterste for at vi skulle ha det bra. Med sykdom blant personalet så vi hvordan de ansatte tok nye roller og utfordringer på strak arm. Men konferanser bør legger etter 20. august om man ønsker seg popkorn og softis :-)
Les hele anmeldelsen
2.320.101.000 23

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Lagre
Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK