Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Airport Hotel Gardermoen

Jessheim,  Norge

Quality Airport Hotel Gardermoen er et fullservice konferansehotell beliggende i landlige omgivelser rett ved Oslo Lufthavn Gardermoen. Som et av Norges ledende konferansehotell med kapasitet på inntil 1100 personer er du sikret en vellykket konferanse.

Quality Airport Hotel Gardermoen 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Airport Hotel Gardermoen

68% besøkende anbefaler dette hotellet.

basert på 186 anmeldelser.
3,5
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
3,5
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
4

Stort, men hyggelig hotell

28. juli 2015, Trondheim, Norway, rolfk549

Benyttet sommertilbud via NARF og fikk et meget rimelig opphold i dobbeltrom. Overraskende mange ledige bord i frokostsalen tatt i betraktning at det var mange gjester på hotellet. Har også bodd her t…

Benyttet sommertilbud via NARF og fikk et meget rimelig opphold i dobbeltrom. Overraskende mange ledige bord i frokostsalen tatt i betraktning at det var mange gjester på hotellet. Har også bodd her tidligere på sommeren og vært like fornøyd.
Les hele anmeldelsen
3

Travle ansatte

22. juli 2015, Kristiansand, Norge, Ragnhild L

Mange gjester og få ansatte førte til lang kø i resepsjonen, tidvis ubetjent bar og en oppjaget atmosfære i lobbyen. Frokosten var utsøkt og med godt utvalg. Renholdet kunne vært bedre, vi fant gjengl…

Mange gjester og få ansatte førte til lang kø i resepsjonen, tidvis ubetjent bar og en oppjaget atmosfære i lobbyen. Frokosten var utsøkt og med godt utvalg. Renholdet kunne vært bedre, vi fant gjenglemt skittent plastbestikk under senga da vi skulle reise, det var en dårlig avslutning på et ellers greit nok opphold.
Les hele anmeldelsen
2

Før tidlig fly

29. juni 2015, , Jørgen F

Ingen ventilasjon på rommet. Voldsom trafikk støy. Crappy frokost. Langt fra flyplass- dårlig info om buss. Ok resepsjon. Ser fint ut fra utsiden (hvis du ikke legger merke til overfylte søppeldunker…

Ingen ventilasjon på rommet. Voldsom trafikk støy. Crappy frokost. Langt fra flyplass- dårlig info om buss. Ok resepsjon. Ser fint ut fra utsiden (hvis du ikke legger merke til overfylte søppeldunker), men har tålt tidens tann dårlig interiørmessig.
Les hele anmeldelsen
2

Utdatert

22. juni 2015, Trondheim, Norge, gp1001

Har vært på en del hoteller også i kjeden her. Men må si jeg ble veldig skuffet når jeg ankom rommet. Det vil si vi får starte fra parkeringen. En mini dynomerke på billett automaten på parkeringen si…

Har vært på en del hoteller også i kjeden her. Men må si jeg ble veldig skuffet når jeg ankom rommet. Det vil si vi får starte fra parkeringen. En mini dynomerke på billett automaten på parkeringen sier at gjester får parkere gratis. mens det er gigant plakater rundt om på området at man skal betale. Kunne fort betalt for så å sjekke inn og finne ut at man kunne ha parkert gratis. Innsjekking greit, selv om kort terminalen nektet å ta mitt kort som jeg vanlig bruker på reiser. Fikk anvist rom i 3 etasje, allerede i gangen ser vi jo at det er rimelig utdatert. Kom inn på rommet og så da at jo dette her var jo flashback til sent 80 talls... En tur innom badet og konstatere at det lukter urin på badet. Vi skulle bo to på rommet. Som standard så var det lagt frem 1 lite håndkle og et stort. Fant i en pose et stort håndkle til. Men ingen matte til gulvet. Og med badekar så var det NM i sklitakling på vei ut av badekaret. Ergo lille håndklet måtte ofres. Sengen hadde sett sine bedre dager. Sengen helte ned mot midten og vi fant oss flere ganger å ha rullet inntil hverandre. Og madrassen var type HARD. Var brune flekker nederst på laken som hang ned på siden av sengen. Var der når vi kom... Etter litt røff natt så vi frem til frokost. Ingen som tok i mot. Vi så faktisk ingen ute i frokostsalen mens vi spiste. Ryddet litt bord selv. greit utvalg av frokost. Men i disse tider med kortreist mat og satsning på frokost så hadde vi nok litt for høye forhåpninger. Stolene og soffa der vi satt hadde en del flekker og det hadde nok vært en ide å kostet på seg en rens. Dette er nok et hotell vi IKKE vil bo på igjen. Verken i jobb eller på partur.
Les hele anmeldelsen
2

En vedvarende skuffelse

19. juni 2015, Midt-Norge, Norge, Marianne O

det er hovedgrunnen på hvorfor jeg bruker dette hotellet. Hotellet har gratis parkering. men det er hver eneste gang at jeg blir skuffet på en eller annen måte. Dette er i hvert fall det eneste hotell…

det er hovedgrunnen på hvorfor jeg bruker dette hotellet. Hotellet har gratis parkering. men det er hver eneste gang at jeg blir skuffet på en eller annen måte. Dette er i hvert fall det eneste hotellet der jeg alltid opplever at oppgradering av rom ikke blir tatt på alvor. Denne gangen med et nytt argument om at de bare har så få rom. Maten i restauranten er så som så , og flere kvelder har restauranten ikke annet enn et svært begrenset buffet. Personalet er upersonlig og kjenner deg ikke igjen, selv etter mange besøk. Det virker som om de har innstudert standardsvar, for å slippe å svare på ubehagelige spørsmål. Hotellet kunne være perfekt spesielt når du stadig må være på gardermoen med bil som skal stå parkert i flere dager, og en ta overnatting mellom to reiser, men jeg blir bestandig skuffet igjen...
Les hele anmeldelsen
2.210.164.555 28

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Bookingkode må oppgis

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK