Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende

basert på 81 anmeldelser.

4

70% besøkende anbefaler dette hotellet.
4
Renslighet
4
Sovekvalitet
4
Service
3,5
Verdi
4
Rom
4,5
Sted

5

Vinterferie

22. februar 2015, Oslo, Norge, Cathrine H

Herlig sted med verdens beste atmosfære. Flotte rom og god service. Nå var jegser med barn på 7 og 12, som også hadde et gfint opphold. Bading i fokus så klart. Kommer til å reise tilbake, med og uten...

Herlig sted med verdens beste atmosfære. Flotte rom og god service. Nå var jegser med barn på 7 og 12, som også hadde et gfint opphold. Bading i fokus så klart. Kommer til å reise tilbake, med og uten barn

Svar fra eier

26. februar 2015

Dear Cathrine H. Thank you so much for sharing this experience from your fortunate stay with TripAdvisor, it is precious to us that you use from your valuable time to do so. You are very welcome back both with and without the kids. Best Regards Marianne J. Hermansen, Sales- and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Veldig bra hotel og veldig bra mat!

18. februar 2015, Oslo, Norge, Siw B

Koselig hotell med flott beliggenhet nede ved vannet! Fine rom, og supre suiter! Hyggelig betjening og veldig god mat! Godt vinutvalg! Frokosten var også super, og vaffelrøra står klar hele dagen! :-...

Koselig hotell med flott beliggenhet nede ved vannet! Fine rom, og supre suiter! Hyggelig betjening og veldig god mat! Godt vinutvalg! Frokosten var også super, og vaffelrøra står klar hele dagen! :-)

Svar fra eier

26. februar 2015

Dear Siw B. Thank you so much for sharing this joyful-reading experience from your fortunate stay with us, it is of priceless value. Have a great day every day. Best Regards Marianne J. Hermansen, Sales- and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

2

Skuffende opplevelse

15. februar 2015, , ThomasBP1

Bestilte det som skulle være en romantisk valentinesfeiring med spa og full pakke. Betalte derfor for å få en stor suite med sjøutsikt. Rommet var uten ventilasjon og det ble meget dårlig luft, selv...

Bestilte det som skulle være en romantisk valentinesfeiring med spa og full pakke. Betalte derfor for å få en stor suite med sjøutsikt. Rommet var uten ventilasjon og det ble meget dårlig luft, selv etter jeg hadde åpnet de tre små ventilene i vinduene. Når suiten er på størrelse med en middels leilighet er dette alt for lite, og lovlig, selv etter gamle byggeforskrifter. Diskene var av en slik type at man kunne velge mellom høytrykkspyler eller spreder. Begge resulterte i en stor mengde vann på badegulvet, da skjerming på badekar var alt for liten og dusjhodene av dårlig type. Sparedusj på et spa-hotell? Det blir for dumt. Oppholdet inkluderte 3-retters middag. Spisesalen var ukoselig, stor og åpen. Her var det ingen rom for romantikk, det var mer som en kantine. Forrettene var meget gode. Hovedrettene var kjedelige og minnet meg om "restauranten" på IKEA - kokt biff og kjedelig tilbehør. Desserter var ikke noe bedre. Jeg har aldri skrevet en slik anmeldelse før og er stort sett alltid fornøyd. Dette er derimot et unntak, da forventningene og prisen var høy. Ved utsjekk fikk jeg spørsmål om oppholdet hadde vært bra. Veg svarte tja, det har vært sånn passe. Tilbakemeldingen var: ja vel. Så var det om å gjøre å ta betalt så fort som mulig, uten interesse for hva som ikke har fungert og tips til forbedringer. På grunn av den manglende interessen for den dårlige opplevelsen, som bare fortsetter, sitter jeg nå i lobbyen og skriver denne tilbakemeldingen. Ser samtidig at det er flere som har gitt liknende tilbakemeldinger, faktisk så langt tilbake som i 2007, uten at dere har forbedret dere. Dere er gode på å svare på tilbakemeldingene og beklager dårlige opplevelser. Derfor blir jeg ekstra frustrert når jeg sitter her 6.000 kr fattigere og dere ikke gidder å forbedre dere. Hadde jeg bare sjekket Tripadvisor først. Da hadde turen ikke blitt bestilt!

Svar fra eier

26. februar 2015

ThomasBP1 Thank you for using of your time to send us a review. I am very sorry to read about your Valentines weekend being disappointing and below expectations pretty much in total. I can se your annoyance in also recognizing some of your experiences in earlier reviews despite “good answers”. We can not run a hospitality business in our category of standards without taking guests seriously. Whenever it happens, like in your case, we do a thorough investigation to find answers to what happened and how to avoid staff/situations/food servings etc. getting in that situation again. This is not ment defensive, but you are pointing out a primary point of value, staff-training – there is new staff to guide into best practice throughout the year in our business. I honestly can state that we do have continuous and good routines for training new staff, and the answer you got upon check-out is not in the textbook. This is far off from how we strive to represent ourselves and how we have routines to provide great guest experiences. I follow that you have encountered several disappointing and unacceptable deviations throughout your stay. We cannot run our day-to-day business on the standards that you describe. We need our guests to wish to return for a next stay, and leave with a lasting impression they can’t wait to share with friends and colleagues. Our goal is definitely to give value for money. Sadly any of the above is hard for you to recognize after this stay. Please contact me by email, marianne.hermansen@choice.no, we really want to be able to handle your complaint professionally. Best regards Marianne J. Hermansen, Sales- and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

3

Koselig, men shabby og lite...

26. januar 2015, Horten, Norway, anitafrasim

ble skuffet, hadde større forventinger. Lite basseng og aldri plass i hverken sofaer eller boblebad... Vonde og små senger. Veldig lytt på rommene, gav ikke avslapning av å høre nabo paret hadde senge...

ble skuffet, hadde større forventinger. Lite basseng og aldri plass i hverken sofaer eller boblebad... Vonde og små senger. Veldig lytt på rommene, gav ikke avslapning av å høre nabo paret hadde sengekos til langt på natt og vond rygg fra senger vi omtrent datt ut av... store hybelkaniner under senger og dusj med vekslende kaldt og glovarmt vann. Og dusjen hoppet ut av holderen sin med litt trykk i vannet.. Men veldig god mat, elsket lobbyen, og veldig bra ansatte:)

Svar fra eier

26. februar 2015

Dear Anitafrasim. Thank you for using of your time to send us a review. Glad to see that you enjoyed meals, lobby and our staff in which we are thankful that you mentioned. On the other hand, we truly apologize for your unsatisfying experience regarding your room facilities. We wish for all our guests to travel home with a lasting impression of a stay that was time well and satisfactory spent. Please contact me by email, marianne.hermansen@choice.no, regarding this unfortunate stay, so we can be able to handle your complaint professionally. Best Regards Marianne J. Hermansen, Sales- and Marketing Manager.

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Gjentatte besøk

22. januar 2015, Drøbak, Norge, Atle P

Etter gjentatte besøk, både i forretninger og privat er det vel nå på tide å legge inn en anmeldelse av dette fine hotellet. Med den flotte SPA avdelingen i sentrum kan hotellet by på mange fine opple...

Etter gjentatte besøk, både i forretninger og privat er det vel nå på tide å legge inn en anmeldelse av dette fine hotellet. Med den flotte SPA avdelingen i sentrum kan hotellet by på mange fine opplevelser. Hyggelig og servicevennlig betjening, god mat og hyggelig atmosfære kan jeg ikke gjøre annet å anbefale hotellet på Holmsbu. Utrolig behagelig sted å tilbringe når man skal ha det hyggelig. Vi har bodd både på hotellet og i de nærliggende leilighetene å begge deler frister til gjentakelse. Leilighetene er perfekt i forretningssammenheng, mens hotellrommene passer utmerket om du skal ha med din bedre halvdel på noen avslappende dager.

Svar fra eier

25. januar 2015

Dear Atle P. So glad to read your review. Our goal is for our guests to return both in business and in pleasure, thank you for writing about it and sharing your experienses on TripAdvisor. Best Regards Marianne J. Hermansen, Sales- and Marketing

Les hele anmeldelsen Lukk

2.170.161.986 28

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Bookingkode må oppgis

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK