Go to main content
Skjul

Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Oppgrader til neste versjon Ikke vis denne meldingen igjen

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende,

basert på 41 anmeldelser.

4

79% besøkende anbefaler dette hotellet.
4,5
Sted
4
Rom
4
Service
3,5
Verdi
4
Renslighet

5

Herlig opphold

21. april 2014, Stavanger, Elisabeth S

Vi hadde et herlig, men altfor kort, opphold på Holmsbu. Stedet ligger fantastisk til med en utsikt du bare kan drømme om. Var veldig fornøyd med rommet (juniorsuite) og servicen generelt. Blide...

Vi hadde et herlig, men altfor kort, opphold på Holmsbu. Stedet ligger fantastisk til med en utsikt du bare kan drømme om. Var veldig fornøyd med rommet (juniorsuite) og servicen generelt. Blide, imøtekommende og løsningsorientert personale
Les hele anmeldelsen Lukk

5

Fantastisk opphold!

21. april 2014, Sogndal, Elizabeth M

Vi var to jenter på påsketur. Alt var helt fantastisk. Vi sjekket inn i 15 tiden på torsdagen og ble overraskende oppgradert til en suitte/leilighet med to bad, terrasse, kjøkken, stue og soverom...

Vi var to jenter på påsketur. Alt var helt fantastisk. Vi sjekket inn i 15 tiden på torsdagen og ble overraskende oppgradert til en suitte/leilighet med to bad, terrasse, kjøkken, stue og soverom. Hotellet sin beliggenhet rett ved sjøen var idyllisk, resturanten hadde sjøutsikt, trenings og spa fasilitetene var supre. Anbefales på det sterkeste!
Les hele anmeldelsen Lukk

5

Holmsbu Spa

6. april 2014, Moss, Norway, Vestfolding2014

God service, flott beliggenhet. En veldig god buffet både til frokost og lunsj, med godt utvalg, også av økologiske matvarer. Lys store hyggelige lokaler/fellesarealer, og hyggelige uteplasser...

God service, flott beliggenhet. En veldig god buffet både til frokost og lunsj, med godt utvalg, også av økologiske matvarer. Lys store hyggelige lokaler/fellesarealer, og hyggelige uteplasser. Anbefales.

Owner response

10. april 2014

Dear Vestfolding2014. Thank you so much for taking the time to write us a review. It is of great value for us. Have a nice Easter Holiday. Best Regards Marianne J. Hermansen, Sales- and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

5

Topp Vintersprett-helg

24. februar 2014, , Hedgehog1981

Jeg og to venninner booket Vinterspretthelg på Holmsbu, men en venninne ble syk - likevel ble vi fremdeles innlosjert i en romslig sjøbod. Tre soverom, to bad, koselig stue med gasspeis og...

Jeg og to venninner booket Vinterspretthelg på Holmsbu, men en venninne ble syk - likevel ble vi fremdeles innlosjert i en romslig sjøbod. Tre soverom, to bad, koselig stue med gasspeis og sittegruppe og fullt utstyrt kjøkken - kun for oss to! Standarden var flott både på sjøboden og resten av anlegget. Renholdet var prikkfritt. Det er vaskemaskin i sjøboden, noe som er praktisk om man er der over lengre tid enn en helg. Det største soverommet har dobbeltseng med utsikt rett mot fjorden, nice!! Maten var rett og slett glimrende både til frokost, lunch og middag, kan ikke pirke på noe. Opplegget på Vintersprett var bra med diverse treningstimer bla spinning, styrke, yoga. Det er også bra treningsrom for egentrening. Deilig boblebad inne og ute. Hyggelig og imøtekommende personale. Jeg synes prisen for helga gav god valuta for pengene, det var mye inkludert og alt stod til bra kvalitet. Om jeg kan påpeke noe som kunne vært bedre, var det at spinningrommet ble utrolig varmt under timen. Dette var på en vinterdag med temperatur rundt 0 grader, så det må være kokende der på vår/sommer. Min venninne ble også forstyrret natt til søndag av fulle folk som trafikkerte forbi vinduet hennes, så hun hadde en veldig dårlig natt. Neste gang får vi alle sove på soverommet som vender ut mot fjorden, det var uholdbart mye støy på den ene sida av sjøboden. Alt i alt var det en super helg hvor vi koste oss og fikk ladet batteriene. Takk til alle på Holmsbu Quality, vi kommer gjerne tilbake!

Owner response

21. mars 2014

Thank you for your time in writing us a review. It is of great value for us. Hope to see you with us again. VårPUSS in May? :) Best Regards Marianne J. Hermansen Sales- and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

1

Mislykket opphold

3. februar 2014, , Henning F

Hei, vi overnattet fra 25 til 26 januar på Quality Spa & Resort Holmsbu. Planen var å slappe av i gode omgivelser i et døgn, med spa, svømming god mat og fredelige omgivelser. Det siste ble det...

Hei, vi overnattet fra 25 til 26 januar på Quality Spa & Resort Holmsbu. Planen var å slappe av i gode omgivelser i et døgn, med spa, svømming god mat og fredelige omgivelser. Det siste ble det dessverre ikke noe av, natten var øzelagt med fullt kjør i naborommet (nr. 321)fra 01:00 to 04:00. Det første vi gjorde var å stenge vinduet, for å slippe sigarettrøken. Deretter ble det ørepropper uten at det hjalp nevneverdig. Vi regnet med at hotellet ville ta affære, men måtte selv ta kontakt med festgjengen klokken 02:45 for å be om ro. Det hadde kortvarig effekt, snart var de i gang igjen. Først klokken 04:15 var det mulig å sove, men da var jeg så forbannet at det fortsatt tok lang tid. Da vi sjekket ut fortalte vi om problemet vi hadde hatt, og resepsjonen sa de var klar over bråket. Vi er forbauset over at dette ikke ble stoppet av betjeningen, og vi er også forbauset over at vi ikke ble tilbudt et avslag på romprisen.

Owner response

7. februar 2014

Dear Henning F. Referring too your feedback on Facebook, I tagged you, but you might not have seen it. In that case, I will repeat part of my answer here on TripAdvisor. As I wrote to you on our Facebook wall, I and we truly recognize that you did not get the experience of well-being we strive for all our guests to have. We do take all feedback seriously and are truly interested in hearing more about your stay. We want to be able to respond well and individually, and of course give us the opportunity to do something to make you feel taken care of in a way every guest deserves. Night-disturbance is not “every-day event”, and to us all guests that want to sleep are definitely entitled to get that privilege. We cannot accept experiences like yours, than no guests could be happy with a stay with us. I admit it is challenging to predict, "all that comes in our direction" of different guest behaviour at all times, but our goal is to be able to handle all situations at all times. We also need to use each day as a learning point. I am truly sorry that we by your statement obviously was not good enough in this case that occurred during your stay. Please do not hesitate to also contact me with an email to marianne.hermansen@choice.no, and I'll be sure to do my best in finding a compensation you can feel content about, and perhaps even be able to see Quality Spa and Resort Holmsbu as a place you can dear to visit again in time. I honestly hope to hear fro you. Best Regards Marianne J. Hermansen, Sales- and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

1.920.149.256 25