Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende

basert på 84 anmeldelser.

4

70% besøkende anbefaler dette hotellet.
4
Renslighet
4
Sovekvalitet
4
Service
3,5
Verdi
4
Rom
4,5
Sted

5

"Sørlandet" rett ved Oslo

14. mars 2015, Oslo, Norge, mmfj2002

Vei har besøkt stedet hver sommer i mange år. Utrolig fint for barna, men unge, eldre, par osv kan sikkert ha det like fint som oss. Herlig med utendørs og innedørs basseng, strand, restaurant, leker...

Vei har besøkt stedet hver sommer i mange år. Utrolig fint for barna, men unge, eldre, par osv kan sikkert ha det like fint som oss. Herlig med utendørs og innedørs basseng, strand, restaurant, lekerom osv innefor tøffelavstand. Litt langt å gå til holmsbu sentrum, og ikke alltid helt på topp service. Men likevel nydelig. Dette stedet er sommer for oss.

Svar fra eier

24. mars 2015

Dear mmfj2002. Thank you so much for your great rating based on your experiences after several visits. Welcome back this summer. Best Regards Marianne J. Hermansen, Sales- and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

3

Fint hotell,

9. mars 2015, Oslo, Oski2010

Men ikke så flott som vi hadde håper og trodd. Perfekt beliggenhet om sommeren. Fikk fin suite, men synes rommet var helt middels . Gammel interiør, og fremmer ikke følelsen av nytt og Fresht. Senge...

Men ikke så flott som vi hadde håper og trodd. Perfekt beliggenhet om sommeren. Fikk fin suite, men synes rommet var helt middels . Gammel interiør, og fremmer ikke følelsen av nytt og Fresht. Sengene var gode . Frokosten var litt enkel, savnet større utvalg. Middagen var så som så!

Svar fra eier

19. mars 2015

Dear Oski2010. Thank you for writing us a review and for your feedback. All feedback is valuable. Our goal is definitely not to be “average” as you rate and as I can read in your text. We would wish for you to have a way better lasting impression. We would like to respond professionally and personally, please feel free to send me an email at marianne.hermansen@choice.no Best Regards Marianne J. Hermansen, Sales – and Marketing Manager.

Les hele anmeldelsen Lukk

5

Vinterferie

22. februar 2015, Oslo, Norge, Cathrine H

Herlig sted med verdens beste atmosfære. Flotte rom og god service. Nå var jegser med barn på 7 og 12, som også hadde et gfint opphold. Bading i fokus så klart. Kommer til å reise tilbake, med og uten...

Herlig sted med verdens beste atmosfære. Flotte rom og god service. Nå var jegser med barn på 7 og 12, som også hadde et gfint opphold. Bading i fokus så klart. Kommer til å reise tilbake, med og uten barn

Svar fra eier

26. februar 2015

Dear Cathrine H. Thank you so much for sharing this experience from your fortunate stay with TripAdvisor, it is precious to us that you use from your valuable time to do so. You are very welcome back both with and without the kids. Best Regards Marianne J. Hermansen, Sales- and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

4

Veldig bra hotel og veldig bra mat!

18. februar 2015, Oslo, Norge, Siw B

Koselig hotell med flott beliggenhet nede ved vannet! Fine rom, og supre suiter! Hyggelig betjening og veldig god mat! Godt vinutvalg! Frokosten var også super, og vaffelrøra står klar hele dagen! :-...

Koselig hotell med flott beliggenhet nede ved vannet! Fine rom, og supre suiter! Hyggelig betjening og veldig god mat! Godt vinutvalg! Frokosten var også super, og vaffelrøra står klar hele dagen! :-)

Svar fra eier

26. februar 2015

Dear Siw B. Thank you so much for sharing this joyful-reading experience from your fortunate stay with us, it is of priceless value. Have a great day every day. Best Regards Marianne J. Hermansen, Sales- and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

2

Skuffende opplevelse

15. februar 2015, , ThomasBP1

Bestilte det som skulle være en romantisk valentinesfeiring med spa og full pakke. Betalte derfor for å få en stor suite med sjøutsikt. Rommet var uten ventilasjon og det ble meget dårlig luft, selv...

Bestilte det som skulle være en romantisk valentinesfeiring med spa og full pakke. Betalte derfor for å få en stor suite med sjøutsikt. Rommet var uten ventilasjon og det ble meget dårlig luft, selv etter jeg hadde åpnet de tre små ventilene i vinduene. Når suiten er på størrelse med en middels leilighet er dette alt for lite, og lovlig, selv etter gamle byggeforskrifter. Diskene var av en slik type at man kunne velge mellom høytrykkspyler eller spreder. Begge resulterte i en stor mengde vann på badegulvet, da skjerming på badekar var alt for liten og dusjhodene av dårlig type. Sparedusj på et spa-hotell? Det blir for dumt. Oppholdet inkluderte 3-retters middag. Spisesalen var ukoselig, stor og åpen. Her var det ingen rom for romantikk, det var mer som en kantine. Forrettene var meget gode. Hovedrettene var kjedelige og minnet meg om "restauranten" på IKEA - kokt biff og kjedelig tilbehør. Desserter var ikke noe bedre. Jeg har aldri skrevet en slik anmeldelse før og er stort sett alltid fornøyd. Dette er derimot et unntak, da forventningene og prisen var høy. Ved utsjekk fikk jeg spørsmål om oppholdet hadde vært bra. Veg svarte tja, det har vært sånn passe. Tilbakemeldingen var: ja vel. Så var det om å gjøre å ta betalt så fort som mulig, uten interesse for hva som ikke har fungert og tips til forbedringer. På grunn av den manglende interessen for den dårlige opplevelsen, som bare fortsetter, sitter jeg nå i lobbyen og skriver denne tilbakemeldingen. Ser samtidig at det er flere som har gitt liknende tilbakemeldinger, faktisk så langt tilbake som i 2007, uten at dere har forbedret dere. Dere er gode på å svare på tilbakemeldingene og beklager dårlige opplevelser. Derfor blir jeg ekstra frustrert når jeg sitter her 6.000 kr fattigere og dere ikke gidder å forbedre dere. Hadde jeg bare sjekket Tripadvisor først. Da hadde turen ikke blitt bestilt!

Svar fra eier

26. februar 2015

ThomasBP1 Thank you for using of your time to send us a review. I am very sorry to read about your Valentines weekend being disappointing and below expectations pretty much in total. I can se your annoyance in also recognizing some of your experiences in earlier reviews despite “good answers”. We can not run a hospitality business in our category of standards without taking guests seriously. Whenever it happens, like in your case, we do a thorough investigation to find answers to what happened and how to avoid staff/situations/food servings etc. getting in that situation again. This is not ment defensive, but you are pointing out a primary point of value, staff-training – there is new staff to guide into best practice throughout the year in our business. I honestly can state that we do have continuous and good routines for training new staff, and the answer you got upon check-out is not in the textbook. This is far off from how we strive to represent ourselves and how we have routines to provide great guest experiences. I follow that you have encountered several disappointing and unacceptable deviations throughout your stay. We cannot run our day-to-day business on the standards that you describe. We need our guests to wish to return for a next stay, and leave with a lasting impression they can’t wait to share with friends and colleagues. Our goal is definitely to give value for money. Sadly any of the above is hard for you to recognize after this stay. Please contact me by email, marianne.hermansen@choice.no, we really want to be able to handle your complaint professionally. Best regards Marianne J. Hermansen, Sales- and Marketing Manager

Les hele anmeldelsen Lukk

2.180.162.605 25

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Bookingkode må oppgis

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK