Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Spa & Resort Holmsbu

Holmsbu,  Norge

Quality Spa & Resort Holmsbu ligger vakkert plassert helt nede i fjæra, mellom fjordperlene Holmsbu og Rødtangen i Hurum Kommune, en time fra Oslo. Her er livsstil og opplevelser satt sammen i vakre omgivelser for gode konferanser og spaopplevelser.

Quality Spa & Resort Holmsbu 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Quality Spa & Resort Holmsbu

70% besøkende anbefaler dette hotellet.

basert på 104 anmeldelser.
4
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
3

Ok opphold

29. juni 2015, Oslo, Norway, j0akimse

Velger du villaen så vær klar over at kjøkkenet er svært mangelfullt. Man kan ikke å forvente å lage mat uten å gå på noen logistikkproblemer grunnet manglende utstyr. Var heller ikke håndkleder eller…

Velger du villaen så vær klar over at kjøkkenet er svært mangelfullt. Man kan ikke å forvente å lage mat uten å gå på noen logistikkproblemer grunnet manglende utstyr. Var heller ikke håndkleder eller tørkepapir tilgjengelig. Toalettpapir måtte brukes til alt. Villaene ligger også svært tett. Du får ikke opplevelse av å være ved sjøen.
Les hele anmeldelsen
2

Fint sted, men veldig dårlig mat og service!

11. juni 2015, Trondheim, Norge, magrudolf

Vi var på Holmsbu i forbindelse med en intern konferanse i jobbsammenheng. Stedet er veldig fint og ligger vakkert til. Personalet i resepsjonen er serviceinnstilte og vennlige. Rommet mitt var veld…

Vi var på Holmsbu i forbindelse med en intern konferanse i jobbsammenheng. Stedet er veldig fint og ligger vakkert til. Personalet i resepsjonen er serviceinnstilte og vennlige. Rommet mitt var veldig lite og helt ok. Senga var god, men var 2 enkeltsenger. Jeg prøvde ikke bassenget eller spafasilitetene. Restauranten er derimot helt krise. Som nevnt i andre anmeldelser så bærer den preg av storkjøkken. Kjøttet var overstekt, grønnsakene understekt og vi fikk en potetterrinne som var fullstendig uspiselig (enormt oversaltet!). Dette gjaldt alle 13 personer rundt bordet. Når vi ba om å få noen andre poteter, så kom ikke de før alle hadde spist det som kunne spises. I beste fall bærer maten preg av ambisjoner som ikke følges opp av tilstrekkelig kunnskap og evne. Juster ambisjonene og smak på maten før dere serverer. Servicen var mangelfull og uengasjert. Personalet var langt unna, trege og det var vanskelig å få oppmerksomheten deres. De har liten eller ingen kunnskap om vinen de serverer. Velg selv og ikke spør om råd. Hadde fått kun 1 stjerne om det ikke hadde vært for at det ligger utrolig fint til ved sjøen og stedet er fint ellers.
Les hele anmeldelsen
4

Flotte villaer

9. juni 2015, Drammen, Norge, Linda O

Vi var en jentegjeng på 8 personer som hadde utdrikningslag på Holmsbu. Vi hadde booket 2 villaer (de hvite søte husene) og disse var det ingenting å si på. 3 soverom, 2 bad, 4 toaletter, stue og kjøk…

Vi var en jentegjeng på 8 personer som hadde utdrikningslag på Holmsbu. Vi hadde booket 2 villaer (de hvite søte husene) og disse var det ingenting å si på. 3 soverom, 2 bad, 4 toaletter, stue og kjøkken. Veldig behagelig og romslig størrelse. Eneste jeg synes var negativt var litt dårlig service fra kelneren. Han virket ikke så interessert i å hjelpe oss. De hadde også ikke tatt hensyn til allergier selv om dette var informert om via mail på forhånd som vi fikk bekreftet var i orden. Synes også det var litt dyrt for fruktfat i spa området (jeg mener dette burde vært inkludert i prisen med tanke på hvor mye penger vi la igjen der) Det var også litt kaldt vann i bassenget. Sånn alt i alt så hadde vi en flott tur.

Svar fra eier

10. juni 2015

Hei Linda O. Veldig hyggelig å lese at dere hadde et vellykket utdrikkingslag hos oss og at dere var fornøyde med villaene våre. Takk for at du deler på TripAdvisor. Serveringspersonalet har akkurat fått en ny leder som har startet en god jobb med å ta ut potensialet hos alle sine medarbeidere med klare mål om hvilket kaliber en serviceopplevelse skal være på. Vi blir litt bedre hver dag. Det er ikke greit at våre gjester føler de må melde tilbake om dårlig service når vår hovedoppgave er å gjøre nettopp det – altså levere service til fingerspissene. Allergier er en daglig oppfølging vi har, og det tas med stort alvor at vi ikke har klart å levere iht. deres spesifisering. Det er jeg oppriktig lei meg for og de rutinene er allerede skjerpet. Bassenget skal holde 29 grader i utgangspunktet og boblebadet 38 grader. Kan være det synker noe når det er mye mennesker i bassengene da rensepumpene går for fullt og utskiftningen av vann er stor. Vi skulle gjerne kunne tenke oss å følge opp detaljene enda nærmere, spesielt med tanke på allergi og service, send meg gjerne en mail på marianne.hermansen@choice.no med mer detaljer, samt dato dere var hos oss. Med vennlig hilsen Marianne J. Hermansen, Salgs- og Markedssjef

Les hele anmeldelsen
2

Sånn alt i alt - litt under middels.

2. juni 2015, Oslo, Norge, HOyvind

Kom på Holmsbu med store forventninger om at dette skulle bli ett fint opphold - noe det var på en måte, men det skuffet på så mange andre måter. Positive ting: * Hyggelig personale i resepsjonen som…

Kom på Holmsbu med store forventninger om at dette skulle bli ett fint opphold - noe det var på en måte, men det skuffet på så mange andre måter. Positive ting: * Hyggelig personale i resepsjonen som sjekket oss inn, og kom med informasjon om hotellets fasiliteter * Område rundt er veldig idyllisk og fint * Rommet vi fikk var av god størrelse og utsikten var ypperlig * Wifi fungerte godt * Bassenget var nesten tomt for folk, så vi fikk god plass å boltre oss på * God frokost * God seng Litt mindre gode ting: * Personalet i resepsjonen var tydeligvis ikke helt oppdatert på mat i restauranten. Vi fikk beskjed om at det kun var en tre-retters til salgs denne kvelden. De hadde en "take-away" meny, men denne måtte spises på rommet evt. Når vi kom til restauranten, fikk vi beskjed om at de også hadde en to-retters meny. Take-away menyen var også mulig å bestille - men dette fant vi først ut etter å ha bestilt en to-retter. Da så vi at nabobordet fikk servert både salat og pizza. * Personalet i restauranten denne kvelden virkelig skrekkelig uengasjerte. Bestilling på mat og drikke ble tatt, uten noe anbefalinger hverken den ene eller andre veien. De virket ikke sure - det virket bare som om de var veldig uengasjerte. * Middagsmaten bar preg av å være storkjøkken. Ingen kjærlighet til maten, ingen spennende smaker (ingen vond smak heller!). Bare helt platt og kjedelig. Dette var kanskje det mest skuffende av alt, og særlig når man har gledet seg veldig til maten. * Møkkete vinduer. Spesielt i bassengområdet og i restauranten var vinduene veldig møkkete. Bassengområdet var også veldig lite - men vi var heldig å kunne være der nesten alene. * Møbler og tepper på rommet vårt virket veldig slitt, og det virket som at teppet spesielt ikke var rengjort skikkelig på en stund. Dumt at det ble slik - jeg tror Holmsbu har skikkelig potensiale til å være ett fantastisk sted å være! Det trengs bare noen viktige justeringer for at oppholdet skal bli enda bedre.

Svar fra eier

10. juni 2015

Hei HOyvind. Takk for din konstruktive tilbakemelding på godt og vondt. Veldig hyggelig lesning de positive tingene du peker ut og at du mener stedet har potensiale til å være skikkelig fantastisk. Vi jobber hver dag for å ivareta alle punkter i gjestens vei. Det er mange personer som daglig skoleres i rutiner og et stort antall fysiske rammefaktorer å ta vare på. Med andre ord en kontinuerlig jobb for å til enhver tid holde alle punkter på nivå iht. våre gjesters selvklare forventning. Personalet i restauranten har akkurat fått en ny leder som har startet en god jobb med å ta ut potensialet hos alle sine medarbeidere med klare mål om hvilket kaliber en serviceopplevelse i restauranten skal være på. Vi blir litt bedre hver dag. Kjøkkensjefen er oppriktig lei for deres matopplevelse, det er ikke slik han ønsker «hans» kjøkken skal være kjent med. Det er noen ganger et skifte av personale i en avdeling. Kjøkkenet har akkurat vært gjennom et slikt skifte og er på god vei tilbake i jamne gode leveranser. Nye menyer er på trappene – det er klart maten skal være fargerik og med fortreffelig smak hos oss. Vinduene er en utfordring å holde rene, denne vårens vær ekstra utfordrende, med sol, sky, regn, kalt, vind og sjøsprøyt kontinuerlig i salig blanding – de fremstår møkkete samme dag som de er vasket, tilbakemeldingen er selvsagt allikevel tatt til etterretning. Vi er i vårt «møbelprogram» i ferd med å bytte alle våre møbler, og det skjer steg for steg. I dag har vi akkurat byttet ut 15 sofaer for eksempel. Vi skulle gjerne kunne tenke oss å følge deg opp profesjonelt, send meg gjerne en mail på marianne.hermansen@choice.no. Med vennlig hilsen Marianne J. Hermansen, Salgs- og Markedssjef

Les hele anmeldelsen
3

Helt ok!

26. mai 2015, , Gaute S

Besøkte Holmsbu tidlig Mai 2015. Overall syns jeg totalinntrykket var ok. Ikke noe mer... Spa-anlegget trenger sårt en oppgradering da det bærer preg av dårlig vedlikehold de senere år. Mye sand i bob…

Besøkte Holmsbu tidlig Mai 2015. Overall syns jeg totalinntrykket var ok. Ikke noe mer... Spa-anlegget trenger sårt en oppgradering da det bærer preg av dårlig vedlikehold de senere år. Mye sand i boblebadene, samt at utendørs boblebadet ikke fungerte slik det skulle. Ser det har vært en del klager på maten. Vi fikk servert buffé som var ok++. Mye mat for en hver smak. Vi bodde på en junior suite som var meget stor og romslig, men også her bør det oppgraderes til nye standard snart. Det som absolutt var verdt besøket var en tur innom velvære avdelingen hvor vi fikk klassisk massasje. Meeeeget bra!! +++ ikke gå i fella og spar pengene her, for da går du glipp av en meget behagelig opplevelse! All over, et greit besøk.. Men vi legger nok turen til Farris bad eller Son neste gang.

Svar fra eier

28. mai 2015

Hei Gaute S. Veldig hyggelig ledsning at dere var fornøyd med middagsbufeen og ikke minst Spa-behandling, takk for anbefalingen. Takk for din tilbakemelding på TripAdvisor selv om fysisk produkt havnet litt midt på treet hos deg. Vi vedlikeholder kontinuerlig, og sand i bassengene skal det eksempelvis selvsagt ikke være og fasilitetene skal selvsagt være i orden. Med vennlig hilsen Marianne J. Hermansen, Salgs- og Markedssjef

Les hele anmeldelsen
2.210.164.555 21

Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bonuspoeng eller bedriftsavtale, logg inn på Min side.

Bookingkode må oppgis

Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

OK