Go to main content
Skjul

Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Oppgrader til neste versjon Ikke vis denne meldingen igjen

Anmeldelser


Gjennomsnittlig vurdering fra alle reisende,

basert på 76 anmeldelser.

3

39% besøkende anbefaler dette hotellet.
3,5
Sted
2,5
Rom
3,5
Service
3
Verdi
3,5
Renslighet

3

Tid for renovering!

5. april 2014, Kristiansand, Norway, GeirPaaEg

Hyggelig personale og god mat. Trekk for dårlig opplevelse/service i konferansen. Overpriset (?) bar. 84 kr for 0,4 øl er dyrt! personalet under frokost og middag gjorde en flott innsats, især...

Hyggelig personale og god mat. Trekk for dårlig opplevelse/service i konferansen. Overpriset (?) bar. 84 kr for 0,4 øl er dyrt! personalet under frokost og middag gjorde en flott innsats, især han som steker omelett.
Les hele anmeldelsen Lukk

5

Uforglemmelig julebordhelg

7. desember 2013, Tønsberg, bjdeberi

Helgen 29.11. - 1.12.13 tilbrakte min kone, min datter og jeg ved Quality Kristiansand i forbindelse med deltakelse i julebord med underholdning. Både utvendig og innvendig var hotellet vakkert...

Helgen 29.11. - 1.12.13 tilbrakte min kone, min datter og jeg ved Quality Kristiansand i forbindelse med deltakelse i julebord med underholdning. Både utvendig og innvendig var hotellet vakkert dekorert, rent som et eventyrslott. Atmosfæren og personalets smilende imøtekommenhet gav oss følelsen av hå ha kommet hjem etter en lang reise. Servicen var ypperlig i alle sammenhenger, og julebuffeten fredag (og til lunsj søndag) av første klasse. Selve julebordet lørdag var en stor opplevelse, både kulinarisk og underholdningsmessig. Tre gutter og tre jenter fra Starworkers sørget for sang og sceneopptreden av internasjonal klasse, og artistene Jecko og Jessie gav oss vekselvis hjerte-i-halsen-følelse og latteranfall så vi nær ramlet av stolene. Etterpå var det stor stemning i salongen, der det dyktige bandet Exit fikk det til å svinge, og stemningen var i taket. Oppholdet gav oss en førjulsopplevelse vi vil ta med oss langt inn i det nye året. Anbefales på det varmeste!

Owner response

25. mars 2014

Tusen Takk for at De tok Dem tid til å evaluere oss på Trip Advisor. Veldig hyggelig lesning, og at De var fornøyd med oppholdet og julebordet hos oss. Quality Hotel & Resort Kristiansand er opptatt av at alle våre gjester reiser med kun gode opplevelser av hotellet. Det kan vi se at vi lykkes med dere. Alle de nevnte personene i mailen din har blitt informert, og er taknemlig for Deres tilbakemelding. Igjen, tusen takk for tilbakemeldingen, foruten den kan vi ikke bli bedre. Vi håper at vi snart får muligheten til å se dere igjen. Vennlig hilsen,. Erik Nordahl Adm. Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

2

Dyrt og slitt

24. november 2013, , Bengt H

Bodde her tre netter, 5 personer i familierom. Hotellrommene er veldig slitte. Rommet ble nesten ikke ordnet noen av dagene. Fikk bare nye håndklær. Ikke ble sengene ryddet, ikke ble skitne glass...

Bodde her tre netter, 5 personer i familierom. Hotellrommene er veldig slitte. Rommet ble nesten ikke ordnet noen av dagene. Fikk bare nye håndklær. Ikke ble sengene ryddet, ikke ble skitne glass byttet, ikke ble det støvsuget. Mye støy fra E18 gjennom utette skitne vinduer. Som andre har sagt før muligens dyreste hamburger i Norge. Lite å velge i restaurant menyen. Vennlig og hyggelig personale ( minus en pottesur i restauranten).

Owner response

25. mars 2014

Tusen Takk for at De tok Dem tid til å evaluere oss på Trip Advisor. Vi beklager at Dere ikke hadde gode opplevelser hos oss. Vi har nå skiftet ut alle sengene på hotellet, og dyner - puter - sengeskjørt. Med dette håper vi at våre gjester vil ha en bedre natt søvn. Vinduene på hotellet har også vært rengjort, og vi har hatt en full gjennomgang av vår meny med oppskrifter. Vi tar alle gjesters opplevelser alvorlig, og prøver alltid å bli bedre. Quality Hotel & Resort Kristiansand er opptatt av at alle våre gjester skal ha gode opplevelser hos oss. Vi ser at vi ikke lykkes helt med dere og det beklager vi. Ved neste opphold, hvis dere kan ta kontakt med undertegnede direkte så vil vi ordne noe spesielt hyggelig for dere. Igjen, tusen takk for at Dere gjorde oss oppmerksom på dette, foruten Deres hjelp kan vi ikke bli bedre. Vennlig hilsen, Erik Nordahl Adm. Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

4

God servise

19. november 2013, Ao Nang, Thailand, Krabi1507054

Velvilligheten var stor da jeg besøke dette hotellet i mai/juni 2013. Resepsjonistene var hygglige og gav meg utrolig god servise både før og etter oppholdet. Det gjorde min reise i etterkant mye...

Velvilligheten var stor da jeg besøke dette hotellet i mai/juni 2013. Resepsjonistene var hygglige og gav meg utrolig god servise både før og etter oppholdet. Det gjorde min reise i etterkant mye lettere. Tidligere har jeg vært på dette hotellet og da fikk jeg en fantastisk god frokost, noe som jeg ser på som veldig viktig. Jeg har besøkt mange hoteller, men dette skilte seg klart ut.

Owner response

25. mars 2014

Tusen Takk for at De tok Dem tid til å evaluere oss på Trip Advisor. Vi ser at Dere hadde et hyggelig opphold hos oss, og det er vi glade for. Quality Hotel & Resort Kristiansand er opptatt av alle gjester har gode minner fra hotellet. I år skifter vi ut alle sengene på hotellet, vi håper at våre gjester vil da få en enda bedre søvn.e Igjen, tusen takk for Deres tilbakemeldinger, foruten Dem kan vi ikke bli bedre. Vennlig hilsen, Erik Nordahl Hotelldirektør

Les hele anmeldelsen Lukk

3

Høstferien 2013

31. oktober 2013, bryne, olinda h

Ønsket å ta med mitt barnebarn på 6 år med på høstferie. Valget falt på Barnas hotell i Kristiansand. Annonsen var perfekt for oss. lekerom, kino, barnedisco, barnebuffet osv. Tidsrommet var fra...

Ønsket å ta med mitt barnebarn på 6 år med på høstferie. Valget falt på Barnas hotell i Kristiansand. Annonsen var perfekt for oss. lekerom, kino, barnedisco, barnebuffet osv. Tidsrommet var fra 27/10- 13/10-13. Jeg ringte og bestillte 2 netter. Fra 10-12 oktober. Etter en fin togtur og en liten busstur var vi framme. Vi ble vel tatt imot, og rommet var greitt. Etter en tur på rommet gikk vi ned for å sjekke ut lekerommet og se litt film. I resepsjonen fikk vi vite at det ikke var mulig å se film denne dagen. (torsdag ettermiddag) Var litt på lekerommet , men fant ut at vi heller ville kjøpe oss pizza. I resturanten fant vi ingen servitører, men våget oss innover til vi kom til kjøkkenet. Der traff vi en hyggelig kokk som raskt ordet en pizza til oss. Nå begynte jeg å lure. Er dette barnas hotell? Gikk igjen til rommet. Fant frem annonsen jeg bestillte etter, og tenkte at dette må jeg få svar på. Ned igjen til resepsjonen og ba dem om å finne annonsen. Det skulle de gjøre sa de, så da trodde jeg at jeg fikk nærmere besjed om det var en misforståelse. Gikk inn atter en gang for å sjekke annonsen, men da var den slettet! Liker ikke å klage, men ønsker et svar om det er meg som har misforstått annonsen, eller............ Hadde ellers en flott høstferie, men det takket være nydelig høstvær og Dyreparken. Mvh. Olinda Håland

Owner response

25. mars 2014

Tusen Takk for at De tok Dem tid til å evaluere oss på Trip Advisor. Vi beklager at vi ikke hadde noen aktivitetsledere på jobb mens Dere var her. Aktivitetslederne er på i helgene under høstferien, desverre ikke i ukedagene. Mulig at dette ikke kommer frem klart nok, og det beklager vi. Vi har en nettside som heter www.barnashotellkristiansand.no som alltid er oppdatert på rett informasjon. Igjen, tusen takk for at Dere tok kontakt med oss vedrørende dette, foruten Deres hjelp kan vi ikke bli bedre. Vennlig hilsen, Erik Nordahl Adm. Direktør

Les hele anmeldelsen Lukk

1.913.149.030 28