!--island-Breadcrumbs:11-->
Jeg mangler ekstra poeng etter en poengkampanje (f.eks. doble eller triple bonuspoeng) eller Mastercard. Hvorfor?
Kontroller først at følgende vilkår er oppfylt:
- Har det gått 24 timer etter at de ordinære poengene kom inn på din profil på Min side?
- Fulgte du vilkårene på tilbudet da du booket?
For noen tilbud registreres poengene kun én gang i måneden eller på en spesifikk dato, men det vanligste er at de ekstra poengene kommer etter at du har sjekket ut. Dette opplyses om på tilbudssiden.
Om alle vilkår er oppfylt, men dine poeng ennå ikke har blitt registrert på medlemsprofilen din, kontakt kundeservice.
Lignende spørsmål
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Innebærer navnebyttet fra Nordic Choice Hotels til Strawberry noe for meg som medlem?
Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
Rente ved delbetaling
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Øke kredittrammen
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Hvordan søker jeg om et Strawberry Mastercard?
Hvilken valuta
Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Sperre og bestille nytt kort
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Fordeler med Strawberry Mastercard
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Får jeg bonuspoeng hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Forsikring
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoeng på Monday Breakfast?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Betalingsforsikring
Hva er Be My Guest?
Prisliste
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Hva er Monday Breakfast?
Hva koster Monday Breakfast?
Må jeg booke bord?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hva er Red Carpet?
Jeg fikk en e-post med et rabatttilbud. Hvordan booker jeg dette?
Hvor finner jeg informasjon om Strawberry Mastercard?
Hvor mange bonuspoeng får jeg per overnatting?
Kontakt
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Får jeg bonuspoeng i hotellrestauranten?
Behandling av personopplysninger
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Ha kontroll i mobilen
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Åpningstider i påsken:
Torsdag
Stengt
Fredag
Stengt
Lørdag
09:00-14:00
Søndag
Stengt
Mandag
Stengt
Ordinære åpningstider:
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Kontakt oss