MenyLukk

Hei! Hvordan kan vi hjelpe deg?

Jeg mangler ekstra poeng etter en poengkampanje (f.eks. doble eller triple bonuspoeng) eller Mastercard. Hvorfor?

Kontroller først at følgende vilkår er oppfylt:

  • Har det gått 24 timer etter at de ordinære poengene kom inn på din profil på Min side?
  • Fulgte du vilkårene på tilbudet da du booket?

For noen tilbud registreres poengene kun én gang i måneden eller på en spesifikk dato, men det vanligste er at de ekstra poengene kommer etter at du har sjekket ut. Dette opplyses om på tilbudssiden.

Om alle vilkår er oppfylt, men dine poeng ennå ikke har blitt registrert på medlemsprofilen din, kontakt kundeservice.

Trenger du hjelp?

Vennligst fyll i meldingsskjemaet, så vi kan hjelpe deg. Du vil få svar innen 3 arbeidsdager.

Bra jobbet!

Passordet ditt er oppdatert. Nå kan du gå tilbake til å gjøre morsommere ting - som å booke din drømmereise!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.