This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Får jeg bonuspoeng hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Kan jeg booke rom for andre med Club Price?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Hvor mange bonuspoeng får jeg per overnatting?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Nordic Choice Club?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Ved overnatting på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ og våre frittstående hotell, får Nordic Choice Club-medlemmer en restaurantkupong. Verdien på kupongen er ulik per medlemsnivå:
BLUE: 35 kr/4 EUR SILVER: 75 kr/8 EUR GOLD og PLATINUM: 125 kr/13 EUR Kupongen oppbevares i Nordic Choice Hotels appen (på hotell som ikke er koblede til appen får du en fysisk kupong), og kan løses inn mot mat eller drikke i hotellrestauranten (ikke i sprit eller tobakk). For å bruke kupongen for kjøp av alkohol, kreves det at man også kjøper mat. På Quality Hotel™ kan kupongen også brukes på et utvalg av mat og drikke fra Petite X. Kupongen er datomerket og gjelder kun innenfor angitt dato. De kan ikke samles opp eller veksles i kontanter, og det tilbys ikke veksel for ubrukt valør. På Comfort Hotel® og Collection-hotellene som går under Clarion Hotel® tilbys ingen restaurantkupong.
Trenger du hjelp?
Vennligst fyll i meldingsskjemaet, så vi kan hjelpe deg. Du vil få svar innen 3 arbeidsdager.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.