Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Collection® Hotel Uman

Møt oss

Komfortabelt forretningshotell ved elvebredden i sentrum av Umeå

0 Store møterom
3 Mindre møterom
89 Hotellrom
50 Stående deltagere
76 Sittende deltagere

Forretningsreisende til universitetsbyen Umeå verdsetter Clarion Collection Hotel Uman og dens sentrale beliggenhet, møtefasiliteter og gratis WiFi. Men de setter også pris på fritidstilbudet og den nydelige all-inclusive maten.

Den beste måten å runde av en hektisk dag med møter på, er med et godt måltid. På vårt hotell tar vi oss av det, med en middag med suppe, salat og en hovedrett inkludert. Det er én ting mindre å uroe seg for, slik at du kan fokusere på arbeidet.

Kontaktinformasjon

Våre konferanse- og møterom

Hvis du skal arrangere et event i bjørkenes by – enten for et intervju, seminar eller en presentasjon, så trenger du ikke se lenger enn Clarion Collection Hotel Uman. Våre tre moderne konferanserom har alt du trenger for et vellykket møte.

PC-projektor
Naturlig lys
Wifi
Whiteboard

Mellomstort

34
45 ㎡
Mellomstort
12
12
10
34
20

Syster Magda er vårt allsidige, mellomstore lokale, med plass til mellom 20 og 30 gjester. Velg sitteplasser med planløsning for styremøter, klasserom eller en kino-stil-ordning som passer ditt arrangement. Alt utstyr er inkludert.

Kapasitet

Styrerom 12 personer
Klasserom 12 personer
Hestesko 10 personer
Runde bord 34 personer
Kino 20 personer

Utstyr

PC-projektor
Naturlig lys
Wifi
Whiteboard
Notatblokk
Flip-over
Teleslynge
Videokonferanse
Mikrofon
TV-skjerm
Lerret
Airplay

Lite

10
16 ㎡
Lite
8
8
6
10

Vårt minste møterom, Suster Gerda, er et koselig lokale med kapasitet til 8 personer i styrerommet eller sitteplasser som i et klasserom. Som alle våre møterom, følger det med audiovisuelt utstyr, flipcharts og gratis WiFi.

Kapasitet

Styrerom 8 personer
Klasserom 8 personer
Hestesko 6 personer
Kino 10 personer

Utstyr

PC-projektor
Naturlig lys
Wifi
Whiteboard
Notatblokk
Videokonferanse
Flip-over
Teleslynge
Mikrofon
TV-skjerm
Lerret
Airplay

Mat & drikke

For å holde gjestene i gang under konferanseprogrammet ditt, vil vi forsyne dem med gratis te og kaffe, vann eller fersk frukt. Overnattingsgjester får en frokostbuffé, ettermiddagssnacks og et kveldsmåltid inkludert i romprisen.

Kaffe & te
Sunn snacks
Bar
Restaurant

Dette finnes hos oss

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De utkryssede tjenestene er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.

Hotell fasiliteter
  • Badstue
  • Parkering
  • Renseritjenester
  • Taxi
  • Treningsrom
  • Ladestasjon (elbil)
  • Parkeringsplass for buss
    • Room service
    • Shuttlebuss
    • Spa
    • Svømmebasseng
Mat og Drikke
  • Allergivennlig mat
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Lunsj
  • Middag
  • Restaurant
    • Sunn snacks
    • Vegetariske alternativ
    • Økologiske alternativ
    • Popcorn & softis
Utstyr
  • Flip-over
  • Naturlig lys
  • Notatblokk
  • PC-projektor
  • Whiteboard
  • Wifi
  • Airplay
    • Lerret
    • Mikrofon
    • Teleslynge
    • TV-skjerm
    • Videokonferanse
Arrangement
  • Dagmøte
  • Konferanse
  • Kurs
  • Lite møte
  • Seminar
  • Styremøter
  • Bankett
    • Bryllup
    • Fest
    • Julebord
    • Kick off
    • Kveldsarrangement
    • Messe
    • Produktlansering
Konferanseløsninger
  • Handikaptilpasset
  • Prosjektleder / kontaktperson
  • Break-out room
  • Egen tekniker
  • Gruppeinnsjekk
  • Justerbar romstørrelse
  • Konferanselounge
    • Konferansesenter
3.2.8.003 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.