Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® Arlanda Airport Terminal Stockholm Arlanda ,  Sverige

Møt oss

Konferanser og møter på
Clarion Hotel® Arlanda Airport Terminal

Tilbake

Et førsteklasses, moderne hotell i hjertet av Arlanda lufthavn

5 Store møterom 33 Mindre møterom 430 Hotellrom 1200 Stående deltagere 900 Sittende deltagere

Clarion Hotel Arlanda Airport er et sted hvor internasjonal kultur, mat og mennesker møtes. Vi åpnet i november 2012, og har siden vokst til å bli et knutepunkt for musikk, design, kunst og forretninger – og alt kun et øyeblikk fra terminalen.

Det velkjente skandinaviske talentet for design er godt synlig i hotellet vårt. Anders Björkén fra Björkén Architects har designet rommene og innredningen vår. Arkitektene Jan-Ove Fogelberg og Anders Erikols ble inspirert av dette stedet.

Vår beliggenhet har selvfølgelig også andre fordeler. Vi tilbyr konferansefasiliteter av høyeste kvalitet, med en vid utsikt over landskapet, så vel som et stort område på 800 m2, perfekt for nesten alle arrangementer. Nyt en bufféfrokost for en god start på arbeidsdagen, på restauranten Runway. Spis på Kitchen & Table og se solnedgangen fra restaurantens fantastiske plassering i 12. etasje. Kokkene våre serverer mange fristende smaker fra Manhattan, med de beste lokalproduserte, svenske råvarene. 

Det er enkelt å slappe av med kollegaer etter en lang dag med møter på Clarion Hotel Arlanda Airport. Unn deg et kaldt glass vin i vårt innbydende sosialområde Living Room, eller ta en dukkert i vårt oppvarmede utendørsbasseng. Hvis du har et daglig treningsprogram å følge, er treningsstudioet vårt gratis for alle gjester.

Hvis du skulle ha et par timer til overs etter dagens arrangementer, anbefaler vi at du tar turen til SkyCity, et shoppingområde kun et par minutters gange fra hotellet vårt. Det er det perfekte stedet for å finne noen gaver til familien. Hvis du har mer tid til rådighet, er det enkelt å komme seg til sentrum av Stockholm, for å utforske Sveriges historiske hovedstad, takket være de mange transportlinjene som går fra flyplassen.

Opplev hotellet med VR

Bor du langt unna, eller er det vanskelig å komme til oss? Opplev hotellet gjennom VR. Her kan du ikke bare se våre konferansemuligheter - her får du en følelse av å være hos oss, og hvilke muligheter hotellet har.

Bærekraftige konferanser og eventer

I tillegg til at dere kan klimakompensere for jobbreisen via Fly Green Fund, sørger vi gjerne for at hele deres konferanse eller event blir bærekraftig fra start til slutt. Prøv konseptet vårt: En mer bærekraftig konferanse. Det er alt fra mat, drikke, give aways, aktiviteter med mer. Les mer om vårt arbeid med bærekraft her. Kontakt conference.cl.arlanda@choice.se for mer informasjon. 

Konferansekonsepter

Det er dere som kjenner deres egen bedrift/organisasjon best, og vet hvilke drømmer, visjoner og mål dere har. Vi kan tilby ferdige konferansekonsepter som er delt inn i de ulike temaene; "Treat them like stars", "En mer bærekraftig konferanse" og "Hjemme hos". Dette gjør det enklere for dere som allerede har ferdige ideer. Dere kan velge å ta med alt, eller legge til og ta bort det dere liker best/minst. Gjennom hele denne prosessen vil dere bli guidet av vår prosjektleder.

Konferanseapp!

I konferanseappen kan deltagerne melde seg på konferansen og samtidig få informasjon om: program, meny, forelesere, forberedelser, aktiviteter, hotellet, kommunikasjon med mer. Under konferansen kan du sende ut melding om endringer, tilbud og andre underholdende meldinger. Etter konferansen kan man fylle ut en evaluering - direkte i appen. Les mer her eller ta kontakt med oss for mer informasjon.

Et lite, raskt møte?

Lei konferanselokale i 1, 2 eller 3 timer. Fra 1050 SEK.

Jul i Arlanda!

Julefrokost, julebord eller juletrefest med kollegaer. Her kan du feire jul med kollegaene dine litt nærmere julenissen. Les om våre julealternativer her (SE). 

Les mindre

Kontaktinformasjon

Våre konferanse- og møterom

Vi tilbyr eksklusive konferanse- og arrangementsfasiliteter, med 44 rom, utstyrt med den siste teknologien. Vi kan arrangere alt fra intervjuer til prisutdelinger med 900 gjester. Prosjektlederen vil følge deg gjennom det hele, fra start til suksess.

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Teleslynge
  • Wifi
Se all hotellinformasjon

Ekstra stort

  • 900
  • 800 ㎡
  • Ekstra stort
    • 460
    • 312
    • 520
    • 900

Med sitt passende navn, som viser til verdens største flyplass, er Hartsfield-Jackson-Atlanta vårt største arrangementareal. Med plass til 900 personer er det perfekt for messer, gallaer eller store konferanser. Rommet kan deles opp for å passe deg.

Kapasitet

Lokalet er 800 kvm stort og delt inn i tre seksjoner. Lokalet er innredet med vegg til vegg teppe, lydisolerte vegger og det er 6,5 meter takhøyde. Alle tre seksjonene er utstyrt med scene, samt det siste innen lyd og bilde for den absolutt beste opplevelsen. Tekniker finnes på området om dere trenger det. Rett ved lokalet ligger mingleområdet Airstrip – perfekt for mingling, lunsj, drink eller som barområdet etter middagen. 

Klasserom 460 personer
Kabarét 312 personer
Runde bord 520 personer
Kino 900 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Wifi
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • Flip-over
  • Lerret
  • Naturlig lys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • TV-skjerm
  • Airplay

Stort

  • 160
  • 145 ㎡
  • Stort
    • 108
    • 48
    • 80
    • 160

Store møterom, større muligheter. Chicago O'Hare og Beijing Capital kan ta imot opptil 160 personer og kan deles opp for maksimal fleksibilitet.

Kapasitet

Lokalene er utstyrt med projektor og wifi. Her finnes det store vindues for godt lysinnslipp. Vi kan forvandle konferanselokalet til et middagslokale på kvelden med runde bord. Det meste er mulig! I andre etasje kan du også benytte deg av resepsjonen, grupperom og det sosiale området Airstrip for pausemat, event og mingling.
Klasserom 108 personer
Kabarét 48 personer
Runde bord 80 personer
Kino 160 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Teleslynge
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • Flip-over
  • Naturlig lys
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Airplay

Mellomstort

  • 92
  • 95 ㎡
  • Mellomstort
    • 20
    • 50
    • 40
    • 92

Våre mellomstore lokaler er fullt utstyrt med projektor, whiteboard og wifi. De er ulike i størrelsen, og den største rommer opptil 92 personer i kinooppsett.

Kapasitet

Styrerom 20 personer
Klasserom 50 personer
Runde bord 40 personer
Kino 92 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • Flip-over
  • Teleslynge
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Airplay

Lite

  • 40
  • 56 ㎡
  • Lite
    • 16
    • 28
    • 24
    • 40

Når du er på utkikk etter noe som virkelig imponerer, kan våre konferanserom som du finner øverst i hotellet på Top Floor, være det du søker. Rommene passer perfekt for 2 til 40 deltagere. Uansett event kommer utsikten vil å være himmelsk.

Kapasitet

45 meter opp, litt nærmere himmelen, ligger Top Floor med 18 pent designede møterom. De er fast oppsatt i styreromoppsett for opptil 16 personer men kan enkelt møbleres om for opptil 40 deltagere. Top Floor har en egen konferanseresepsjon som hjelper til med alt dere kan tenkes å måtte trenge.

For dere som ønsker litt ekstra luksus har vi møterommene Paris og London, som har mulighet for opptil 14 personer i styrerom oppsett. Gode stoler, mingleområde, designede lenestoler egen Nespresso-maskin og mulighet for å endre lys innstillingene i taket. Rommet er innredet av selveste Peter Stordalen.

Styrerom 16 personer
Klasserom 28 personer
Runde bord 24 personer
Kino 40 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Flip-over
  • Teleslynge
  • Mikrofon
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Airplay

Mat & drikke

Vi vet at maten under konferansen er like viktig som lokalet. Derfor tilbyr vi morgen- og kveldskaffepauser, pluss lunsj, som en standard. Lag din egen konferansemeny med valgene Basic, Some Extra og Let's Go Green!

  • Kaffe & te
  • Sunn snacks
  • Bar
  • Restaurant

Dette finnes hos oss

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De utkryssede tjenestene er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.

Hotell fasiliteter
  • Badstue
  • Ladestasjon (elbil)
  • Parkering
  • Renseritjenester
  • Room service
  • Svømmebasseng
  • Treningsrom
    • Parkeringsplass for buss
    • Shuttlebuss
    • Spa
    • Taxi
Mat og Drikke
  • Allergivennlig mat
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Lunsj
  • Middag
  • Restaurant
    • Sunn snacks
    • Vegetariske alternativ
    • Økologiske alternativ
    • Popcorn & softis
Utstyr
  • Flip-over
  • Lerret
  • Mikrofon
  • Naturlig lys
  • Notatblokk
  • PC-projektor
  • Teleslynge
    • TV-skjerm
    • Videokonferanse
    • Whiteboard
    • Wifi
    • Airplay
Arrangement
  • Bankett
  • Bryllup
  • Dagmøte
  • Fest
  • Julebord
  • Kick off
  • Konferanse
    • Kurs
    • Kveldsarrangement
    • Lite møte
    • Messe
    • Produktlansering
    • Seminar
    • Styremøter
Konferanseløsninger
  • Break-out room
  • Egen tekniker
  • Gruppeinnsjekk
  • Handikaptilpasset
  • Justerbar romstørrelse
  • Konferanselounge
  • Konferansesenter
    • Prosjektleder / kontaktperson
2.566.102.004 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.