Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® Örebro Örebro ,  Sverige

Møt oss

Konferanser og møter på
Clarion Hotel® Örebro

Tilbake

Et populært og sofistikert hotell midt i Örebro

1 Store møterom 6 Mindre møterom 136 Hotellrom 100 Stående deltagere 70 Sittende deltagere

Enten du besøker Örebro for konferanse, helgetur eller overnatting, tilbyr Clarion Hotel Örebro en stilig base med gode forbindelser for å utforske byen. Jobb hardt, spise godt og nyt byen!

På Clarion Hotel Örebro er vi stolte over å kunne tilby unike omgivelser for forretningsreisende og turister. Vårt interiør og innredning gir en lukuriøs og inspirerende atmosfære, som hjelper deg med å få det meste ut av oppholdet.

Bo hos oss på Clarion Hotel Örebro, og du vil se at du befinner deg i hjertet av byen. Vår nøyaktighet, kunnskapsrike personale, flotte forretningsfasiliteter og muligheter for god mat gjør oss til et populært valg blant profesjonelle gjester. Vi ligger en 15 minutters kjøretur fra Örebro lufthavn, 10 minutters gange fra Örebro Södra stasjon og fem minutters gange fra Våghustorget busstopp, for å gjøre ting så enkelt og komfortabelt som mulig for deg. Våre seks konferanserom har plass til opptil 130 deltakere, med gratis WiFi tilgjengelig i hele hotellet.

Vi vet at fritid er like viktig som jobb. Lett på trykket i vår bastuavdelning og kompakte treningsstudio, mens du tar til deg den vakre utsikten over Örebro. Lobbyen vår er det perfekte stedet å nyte en cocktail, øl eller et glass vin i et avslappet miljø. Populært blant både lokale og gjester. Hvis du heller er i humør for et glass champagne i badekaret, er det bare å bestille fra vår romservice-meny.

Les mindre

Kontaktinformasjon

Våre konferanse- og møterom

Her på Clarion Hotel Örebro gjør vi vårt beste for å hjelpe deg med å skape en minneverdig konferanse. Våre lyse og innbydende møterom har plass til grupper fra 2 til 70 personer, med alle nødvendige fasiliteter for å få frem lyse ideer.

  • PC-projektor
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
Se all hotellinformasjon

Stort

  • 70
  • 70 ㎡
  • Stort
    • 48
    • 28
    • 70

Vårt største møterom er Foren, med plass til maksimalt 70 gjester. Dette lokalet er velegnet for større arrangement, presentasjoner og networking-begivenheter. Vi vil gjerne ordne bord-oppsettet for å passe dine behov best mulig.

Kapasitet

Klasserom 48 personer
Hestesko 28 personer
Kino 70 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Mikrofon
  • Flip-over
  • Teleslynge
  • Videokonferanse
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Airplay

Mellomstort

  • 30
  • 30 ㎡
  • Mellomstort
    • 18
    • 24
    • 16
    • 30

Vårt middels store rom, Aktern, har plass til maksimalt 30 personer. Som med alle våre rom, er det fullt utstyrt med en projektor, whiteboard, flippover, skrivesaker og gratis Wifi. Lyd, lys og annet teknisk utstyr kan også skaffes.

Kapasitet

Auditorium 18 personer
Klasserom 24 personer
Runde bord 16 personer
Kino 30 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Flip-over
  • Lerret
  • Teleslynge
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • TV-skjerm
  • Airplay

Lite

  • 6
  • 15 ㎡
  • Lite
    • 6

Våre mindre rom gir de perfekte omgivelsene for intime møter og sammenknyttede diskusjoner, hvor ideer kan blomstre. Ankaret har plass til 12, mens Styrbord, Babord og Bojen har plass til mellom fire og syv deltakere per rom.

Kapasitet

Runde bord 6 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Wifi
  • Notatblokk
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Naturlig lys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • Flip-over
  • Airplay

Mat & drikke

Mat er en viktig del av konferanseopplevelsen, og derfor tilbyr vi menyer fylt med sunne, økologiske og omhyggelig tilbredte retter til deg og teamet ditt. Alternativt kan du booke en privat middag som gruppen din kan dele.

  • Kaffe & te
  • Sunn snacks
  • Bar
  • Restaurant

Dette finnes hos oss

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De utkryssede tjenestene er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.

Hotell fasiliteter
  • Badstue
  • Ladestasjon (elbil)
  • Parkering
  • Taxi
  • Treningsrom
  • Parkeringsplass for buss
  • Renseritjenester
    • Room service
    • Shuttlebuss
    • Spa
    • Svømmebasseng
Mat og Drikke
  • Allergivennlig mat
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Lunsj
  • Middag
  • Restaurant
    • Sunn snacks
    • Vegetariske alternativ
    • Økologiske alternativ
    • Popcorn & softis
Utstyr
  • Flip-over
  • Notatblokk
  • PC-projektor
  • Whiteboard
  • Wifi
  • Airplay
  • Lerret
    • Mikrofon
    • Naturlig lys
    • Teleslynge
    • TV-skjerm
    • Videokonferanse
Arrangement
  • Bankett
  • Bryllup
  • Dagmøte
  • Fest
  • Julebord
  • Kick off
  • Konferanse
    • Kurs
    • Kveldsarrangement
    • Lite møte
    • Messe
    • Produktlansering
    • Seminar
    • Styremøter
Konferanseløsninger
  • Gruppeinnsjekk
  • Handikaptilpasset
  • Justerbar romstørrelse
  • Prosjektleder / kontaktperson
  • Break-out room
  • Egen tekniker
  • Konferanselounge
    • Konferansesenter
2.566.102.004 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.