Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ The Weaver Mölndal ,  Sverige

Møt oss

Konferanser og møter på
Quality Hotel™ The Weaver

Tilbake

Et nytt sted i Möldal for magiske og vellykkede møter!

6 Store møterom 14 Mindre møterom 370 Hotellrom 0 Stående deltagere 500 Sittende deltagere

Med konferanselokaler i alle størrelser, god mat, nært sentrum av Gøteborg og naturen, er dette det perfekte stedet for din neste konferanse. Velkommen!

Med nærhet til både Gøteborg sentrum og Korsvägen er vi lette å nå uansett om du kommer med fly, tog, bil eller kollektivtrafikk. Vår nye kongress- og konferanseavdeling gir en kreativ, moderne og inspirerende atmosfære som er perfekt for større arrangementer, konferanser, banketter og mindre møter. Alle møter er like viktige for oss.

I vår restaurant, Brasserie X, serveres klassiske franske retter med nordisk touch og lokale råvarer. Med en helt unik innredning og hyggelig atmosfære tilbyr vi alt fra à la carte, festmiddager og enklere retter. Til lunsj setter vi frem en frisk salatbuffet som har fokus på sesongens råvarer og grønnsaker. Varmretten anrettes av våre dyktige kokker i vårt åpne kjøkken, og til kaffen finnes det alltid noe søtt og godt.

Ingen skal sitte i møter sultne. Vår populære Quality Break-buffet, med både søte og salte godbiter, inkluderer popcorn og softis, som også er tilgjengelig hele dagen. Garantert suksess!

Hvorfor ikke flytte ut i naturen en stund? Rett ved hotellet troner naturreservatet Safjället, et fjellområde med fine turstier, utsiktspunkter og vakker skog. Perfekt for å nyte frisk luft og for å la kreativiteten flyte.

I vår Q-Zone ved baren kan du utfordre dine kollegaer med en omgang shuffleboard eller andre morsomme spill!

Les mindre

Kontaktinformasjon

Konferanser og møter på

På Quality Hotel The Weaver har du mulighet til å organisere en konferanse, et arrangement eller et møte i alle mulige størrelser. Fortell oss hvordan du vil ha det, så ordner vi det for deg!

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Teleslynge
  • Wifi
Se all hotellinformasjon

Ekstra stort

  • 500
  • 0 ㎡
  • Lite
    • 300
    • 360
    • 500

Spinning Jenny kan ta imot opptil 500 gjester på 492 kvm. Lokalet kan deles opp i 3 mindre seksjoner, med kapasitet på 150 personer i hvert rom. Fleksibel stolplassering gir mulighet til å innrede lokalet etter dine ønske.

Kapasitet

Klasserom 300 personer
Runde bord 360 personer
Kino 500 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • Flip-over
  • Airplay
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • TV-skjerm
  • Lerret

Stort

  • 150
  • 0 ㎡
  • Stort
    • 100
    • 80
    • 150

For events, forelesninger og workshops er våre store, lyse møtelokaler perfekte. Velg mellom syv allsidige møtelokaler, med en kapasitet på opptil 150 personer. Flere lokaler kan også deles opp.

Kapasitet

Klasserom 100 personer
Runde bord 80 personer
Kino 150 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Flip-over
  • Airplay
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • TV-skjerm
  • Lerret

Mellomstort

  • 43
  • 0 ㎡
  • Mellomstort
    • 26
    • 43

Våre mellomstore lokaler har en kapasitet på 43 personer, de fleste rommene kan deles i 2. Ett par av rommene våre har fantastisk innslipp av lys, med store vinduer og utsikt over Mölndal.

Kapasitet

Klasserom 26 personer
Kino 43 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Teleslynge
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Flip-over
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Airplay
  • Naturlig lys
  • Mikrofon

Lite

  • 12
  • 0 ㎡
  • Lite
    • 10
    • 8
    • 12

Våre små møtelokaler har plass til 12 personer, og passer perfekt for styremøter, små workshops og intervjuer. Book et av våre seks rom, utstyrt med den nyeste teknologien, som gir gode muligheter for videkonferansen.

Kapasitet

Styrerom 10 personer
Klasserom 8 personer
Kino 12 personer

Utstyr

  • Naturlig lys
  • Teleslynge
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Flip-over
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Airplay
  • PC-projektor
  • Mikrofon

Mat & drikke

Vi skreddersyr konferansen etter dine ønsker. Drikke, snacks, måltider og kaffe kan du forhåndsbestille når du booker konferanse på hotellet. Vi tilbyr ulike alternativer slik at våre gjester holder energien oppe hele dagen.

  • Kaffe & te
  • Popcorn & softis
  • Sunn snacks
  • Bar

Dette finnes hos oss

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De utkryssede tjenestene er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.

Hotell fasiliteter
  • Ladestasjon (elbil)
  • Parkering
  • Parkeringsplass for buss
  • Renseritjenester
  • Taxi
  • Treningsrom
  • Badstue
    • Room service
    • Shuttlebuss
    • Spa
    • Svømmebasseng
Mat og Drikke
  • Allergivennlig mat
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Lunsj
  • Middag
  • Popcorn & softis
    • Restaurant
    • Sunn snacks
    • Vegetariske alternativ
    • Økologiske alternativ
Utstyr
  • Airplay
  • Flip-over
  • Lerret
  • Mikrofon
  • Naturlig lys
  • Notatblokk
  • PC-projektor
    • Teleslynge
    • TV-skjerm
    • Videokonferanse
    • Whiteboard
    • Wifi
Arrangement
  • Bankett
  • Bryllup
  • Dagmøte
  • Fest
  • Julebord
  • Kick off
  • Konferanse
    • Kurs
    • Kveldsarrangement
    • Lite møte
    • Messe
    • Produktlansering
    • Seminar
    • Styremøter
Konferanseløsninger
  • Break-out room
  • Egen tekniker
  • Gruppeinnsjekk
  • Handikaptilpasset
  • Justerbar romstørrelse
  • Konferanselounge
  • Konferansesenter
    • Prosjektleder / kontaktperson
2.566.102.004 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.