Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Comfort Hotel® Eskilstuna Eskilstuna ,  Sverige

Møt oss

Konferanser og møter på
Comfort Hotel Eskilstuna

Tilbake

Comfort Hotel® Eskilstuna, designet for å møte dine forretningsbeh

0 Store møterom 1 Mindre møterom 120 Hotellrom 0 Stående deltagere 50 Sittende deltagere

Vi ligger midt i sentrum og har våre egne parkeringsplasser for enkel tilgang. Våre fullt utstyrte konferanserom kan huse opptil 50 personer, og vår WiFi er alltid gratis og alltid tilgjengelig for at du skal kunne komme i gang med arbeidet

Ved arbeidsdagens slutt kan du vende nesen mot et døgnåpent treningsstudio, utstyrt med treningsapparater og vekter. Etter treningsøkten vil du være oppkvikket og klar for å utforske de lokale attraksjonene. Eller, hvis du heller vil koble av, du kan også hoppe rett til køys på rommet ditt dersom du er klar for det. 

Comfort Hotel Eskilstuna er plassert i sentrum av byen, hvor du har rask og enkel tilgang på lokale butikker, restauranter og barer når du har hull i jobbtimeplanen. Vi har også en stilfull bar på huset hvor du kan koble av, nyte noen drinker og skravle med kollegaer. Vår lobbybutikk er fullspekket av alle slags nødvendigheter, med alt fra reiseshampoo- og balsam til smakfull snacks for å gi deg ekstra energi.

Comfort Hotel Eskilstuna's beleilige plassering betyr at du, på fridagen din eller etter konferansen, med letthet kan ta deg en tur til byen og utforske. Et steinkast fra hotellet vårt finner du det imponerende stadsmuseet, hvor du kan lære litt mer om historien til byen vår. Like over elven har vi Stadsparken, en grønn oase i det historiske senteret. Og, hvis du blir en hel helg, kan du nyte en sen søndag da vi har utsjekking innen 18.00 uten ekstra kostnader – dermed kan du slappe av og lade batteriene etter en hard jobbhelg. 

Les mindre

Kontaktinformasjon

Våre konferanse- og møterom

På Comfort Hotel Eskilstuna har vi to møterom, begge med bord i styrerom-stil. Vi har også et stort konferanserom. Dette er utstyrt med alt du trenger, inkludert skrivemateriell, lydsystem og PC-projektor.

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Notatblokk
Se all hotellinformasjon

Mellomstort

  • 50
  • 0 ㎡
  • Mellomstort
    • 20
    • 36
    • 26
    • 50

Vårt 'Clash' konferanserom kan tilpasses for å møte dine behov, for presentasjoner eller gruppediskusjoner. Rommet har teater-oppsett og kan romme 50 personer. Det er utstyrt med lydsystem, PC-projektor, skrivemateriell og whiteboard.

Kapasitet

Styrerom 20 personer
Klasserom 36 personer
Hestesko 26 personer
Kino 50 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Wifi
  • Naturlig lys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • Flip-over
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Airplay

Mat & drikke

Hold energinivået og væskenivået oppe med sunn snacks av nøtteblandinger og frukt, og vann med eller uten kullsyre. Vi serverer også varm drikke gratis. Til lunsj kan du velge mellom smakfull fisk, fugl, kjøtt og vegetarretter og diverse fra salat.

  • Kaffe & te
  • Bar
  • Allergivennlig mat
  • Frokost

Dette finnes hos oss

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De utkryssede tjenestene er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.

Hotell fasiliteter
  • Parkering
  • Badstue
  • Ladestasjon (elbil)
  • Parkeringsplass for buss
  • Renseritjenester
  • Room service
  • Shuttlebuss
    • Spa
    • Svømmebasseng
    • Taxi
    • Treningsrom
Mat og Drikke
  • Allergivennlig mat
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Lunsj
  • Middag
  • Popcorn & softis
    • Restaurant
    • Sunn snacks
    • Vegetariske alternativ
    • Økologiske alternativ
Utstyr
  • Naturlig lys
  • Notatblokk
  • PC-projektor
  • Wifi
  • Airplay
  • Flip-over
  • Lerret
    • Mikrofon
    • Teleslynge
    • TV-skjerm
    • Videokonferanse
    • Whiteboard
Arrangement
  • Konferanse
  • Bankett
  • Bryllup
  • Dagmøte
  • Fest
  • Julebord
  • Kick off
    • Kurs
    • Kveldsarrangement
    • Lite møte
    • Messe
    • Produktlansering
    • Seminar
    • Styremøter
Konferanseløsninger
  • Gruppeinnsjekk
  • Konferansesenter
  • Break-out room
  • Egen tekniker
  • Handikaptilpasset
  • Justerbar romstørrelse
  • Konferanselounge
    • Prosjektleder / kontaktperson
2.566.102.004 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.