Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Comfort Hotel® Trondheim Trondheim ,  Norge

Møt oss

Konferanser og møter på
Comfort Hotel Trondheim

Tilbake

Hotell i midten av Trondheim, perfekt plassert for forretninger

0 Store møterom 3 Mindre møterom 194 Hotellrom 250 Stående deltagere 150 Sittende deltagere

Plassert midt i hjertet av Norges forsknings- og teknologihovedstad, er Comfort Hotel® Trondheim det perfekte stedet å møtes for forretninger. Det ligger kun en kort gåtur fra Trondheims sentralstasjon og en halvtime unna Trondheim lufthavn, Værnes.

Hvis du trenger mer plass enn det våre mindre, intime møterom kan tilby, kan vi arrangere lokaler for opptil 400 personer hos det nærliggende Nova Konferansesenter. Med gratis Wi-Fi passer vi på at du er i kontakt med dine kolleger til tross for avstanden.

Lad opp til dagen med vår frokostbuffé, full av sunne, økologiske valgmuligheter, og oppdater deg på siste nytt med dagens avis, helt gratis. Hvis du trenger liten boost når du jobber, har vi gratis te og kaffe til enhver tid. Ta en pause med kollegene dine over en latte, et smørbrød eller salat, eller bare fortsett å brainstorme hos vår Krem Kaffe Bar. Og hvis du er lysten på en drink eller noe å spise når du jobber til langt på natt med prosjektet ditt, er vår lobbybutikk åpen døgnet rundt.

Når alle møtene dine er over er du velkommen til å ta en treningsøkt i treningsstudioet vårt – det er åpent 24 timer i døgnet, så du aldri trenger å gå glipp av treningen. Med kondisjonsapparater, styrkeapparater, frivekter og yogamatter, finnes det mange valgmuligheter enten du er godt kjent på gymmen eller en nybegynner. Og hvis du ønsker å ta treningsøkten utendørs, kan våre resepsjonister vise deg hvor de nærliggende joggestiene er.

Med Norges tredje største by utenfor døra, er det masse å finne på etter at jobben er unnagjort, som å besøke den historiske Nidarosdomen som ble påbegynt i 1070 og som fortsatt ikke er helt ferdigbygd. Hvis du er på utkikk etter et sted å ha en forretningsmiddag med en klient, hvorfor ikke prøve en middag hos Rom og Kjøkken, som kombinerer lokale råvarer og franskinspirerte retter. Vi anbefaler suppen som er laget med lokale blåskjell.

Les mindre

Våre konferanse- og møterom

Fra styremøter til intervjuer og seminarer, vi har det du trenger med våre tre intime, moderne konferanserom. Planlegger du noe større? Bare ta kontakt med oss, så kan vi arrangere leie av Nova Konferansesenter med 400 seter.

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
Se all hotellinformasjon

Mellomstort

  • 25
  • 35 ㎡
  • Mellomstort
    • 10
    • 18
    • 16
    • 12
    • 25

Våre tre møterom har kapasitet på mellom ti og 25 personer i et moderne og elegant miljø. Hvert rom kommer med en projektor for presentasjoner, flipboard og whiteboard sånn at du kan fange opp alle ideer og tanker når dere brainstormer.

Kapasitet

Styrerom 10 personer
Klasserom 18 personer
Cabarét seating 16 personer
Hestesko 12 personer
Kino 25 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Flip-over
  • Teleslynge
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Airplay

Lite

  • 12
  • 25 ㎡
  • Lite
    • 12

Våre styrerom, New York & Tokyo, har kapasitet til 10 og 12 personer i styreoppsett. Disse lokalene er stilrent innredet, og er optimale for mindre møter. Lokalene har begge mye dagslys, og er utstyrt med projektor, lydsystem, flipover og whiteboard.

Kapasitet

 og lysdimmer. 

 

Styrerom 12 personer

Utstyr

  • PC-projektor
  • Naturlig lys
  • Wifi
  • Whiteboard
  • Flip-over
  • Teleslynge
  • Notatblokk
  • Videokonferanse
  • Mikrofon
  • TV-skjerm
  • Lerret
  • Airplay

Mat & drikke

Vi starter dagen med frokostbuffé med mangfoldige sunne muligheter, og vi holder energien oppe med gratis (fairtrade og økologisk) te og kaffe. Ta gjerne en baristakaffe og en kjapp matbit fra vår Krem Kaffe Bar eller litt snacks fra lobbybutikken.

  • Kaffe & te
  • Sunn snacks
  • Bar
  • Restaurant

Dette finnes hos oss

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De utkryssede tjenestene er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.

Hotell fasiliteter
  • Renseritjenester
  • Taxi
  • Treningsrom
  • Badstue
  • Ladestasjon (elbil)
  • Parkering
  • Parkeringsplass for buss
    • Room service
    • Shuttlebuss
    • Spa
    • Svømmebasseng
Mat og Drikke
  • Allergivennlig mat
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Lunsj
  • Middag
  • Restaurant
    • Sunn snacks
    • Vegetariske alternativ
    • Økologiske alternativ
    • Popcorn & softis
Utstyr
  • Flip-over
  • Mikrofon
  • Naturlig lys
  • Notatblokk
  • PC-projektor
  • TV-skjerm
  • Whiteboard
    • Wifi
    • Airplay
    • Lerret
    • Teleslynge
    • Videokonferanse
Arrangement
  • Bankett
  • Dagmøte
  • Fest
  • Julebord
  • Kick off
  • Konferanse
  • Kurs
    • Kveldsarrangement
    • Lite møte
    • Produktlansering
    • Seminar
    • Styremøter
    • Bryllup
    • Messe
Konferanseløsninger
  • Break-out room
  • Gruppeinnsjekk
  • Justerbar romstørrelse
  • Prosjektleder / kontaktperson
  • Egen tekniker
  • Handikaptilpasset
  • Konferanselounge
    • Konferansesenter

Alt du trenger vite om konferanse

Dine konferanser og møter starter her

Konferanse- og møterom i alle størrelser, med praktiske beliggenheter i hele Norden. Nordic Choice Hotels er alltid et godt valg!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Alt du trenger vite om konferanse
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

2.550.355.003 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensinger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkoden er lagt til

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.